سایت برای قالب های ایمیل

6 بهترین وب سایت برای قالب های ایمیل سرد

زمان مطالعه 6 دقیقه

به دنبال قالب‌های ایمیل سرد هستید که به شما کمک کند فرصت‌های بیشتری پیدا کنید؟ در اینجا برخی از بهترین وب سایت ها برای بررسی وجود دارد. سایت برای قالب های ایمیل را در ادامه معرفی کرده ایم.

ایجاد یک ایمیل سرد مانند شروع اولین قرار ملاقات است. با یک ایمیل سرد قانع کننده، می توانید یک ارتباط شخصی با مشتری بالقوه خود برقرار کنید، از رقبا متمایز شوید و پتانسیل خود را ارائه دهید.

در حالی که این کار ممکن است دلهره آور به نظر برسد، می توانید یک ایمیل سرد غیرقابل مقاومت با الگوهای مفید ایجاد کنید که می تواند تأثیری ماندگار بر مشتریان احتمالی شما بگذارد. اگرچه برخی از مقالات وبلاگ بهترین طرح کلی ایمیل سرد را ارائه می دهند، وب سایت هایی که الگوهای ایمیل سرد متعددی را در قسمت های مختلف تهیه می کنند ممکن است برای شما مناسب تر باشند.

1. سایت برای قالب های ایمیل Lemlist

Lemlist یک پلتفرم اتوماسیون اطلاع رسانی ایمیل است که می تواند به شما در کشف الگوهای ایمیل سرد با عملکرد برتر کمک کند. جدا از قالب‌های ایمیل سرد، Lemlist همچنین قالب‌های ایمیل را برای پیگیری، استعدادیابی و تولید فروش ارائه می‌کند.

پس از بررسی عمیق ما از الگوهای Lemlist، به این نتیجه رسیدیم که الگوهای آنها به این موارد پاسخ می دهند:

. حراجی

. مارکتینگ

. استارت آپ ها

. شرکت های SaaS

الگوهای با عملکرد برتر Lemlist، بسته به مخاطب هدف، به طور متوسط ​​نرخ پاسخ فوق‌العاده‌ای را تا 65 درصد دریافت می‌کنند. در کنار نرخ پاسخ، Lemlist همچنین تعداد دفعاتی را که افراد دیگر از الگوهای آنها استفاده کرده‌اند را ارائه می‌کند.

با این آمار، می‌توانید الگوهای ایمیل پرکاربرد را با نرخ پاسخ قانع‌کننده انتخاب کنید تا ایمیل سرد خود را مدیریت کنید.

2. Hunter

Hunter یک ابزار فراگیر است که ابزارهای ارتباطی از جمله قالب‌های ایمیل سرد را فراهم می‌کند. برنامه وب هانتر کل فرآیند ارسال ایمیل سرد را از ابتدا تا انتها پوشش می دهد.

اگر آدرس ایمیل شرکت یا پرسنلی را که می‌خواهید ایمیل سرد ارسال کنید، نمی‌دانید، می‌توانید به ترتیب از ابزار جستجوی دامنه و ایمیل یاب شکارچی برای یافتن ایمیل‌های مورد نیاز خود استفاده کنید.

علاوه بر این، می‌توانید Hunter را با ابزارهای ارتباطی بیشتری از جمله برنامه‌های ایمیل محبوب، CRM و برنامه‌های صفحه گسترده ادغام کنید. در مورد دوره های اصلی، هانتر ارائه می دهد:

. حدود 267 قالب ایمیل سرد با دقت طراحی شده است.

. قالب های ایمیل سرد برای پیگیری، فروش، استخدام و غیره.

. آزمایشی رایگان تا بتوانید خدمات آنها را قبل از خرید آزمایش کنید.

جدای از قالب‌های مفید، هانتر همچنین ویدیو و محتوای نوشتاری مفیدی را ارائه می‌کند که به شما یاد می‌دهد چگونه ایمیل‌های حرفه‌ای بنویسید که در زمان و تلاش، از جمله موارد دیگر، صرفه‌جویی می‌کند.

3. سایت برای قالب های ایمیل Klenty

Klenty می‌داند که ارسال ایمیل سرد یکی از مؤثرترین راه‌ها برای ارتباط با مشتریان بالقوه شماست و بیش از 127 قالب را با در نظر گرفتن تماس‌ها و حفظ مشتری ایجاد کرده است. Klenty با این الگوها و مقالات وبلاگ پرمحتوا به شما می آموزد که چگونه به موفقیت شغلی خود ادامه دهید.

الگوهایی که Klenty مرزهای اطراف را ارائه می دهد:

. الگوهایی برای کمپین های ایمیل خروجی.

. الگوی ایمیل فروش برای درخواست ارجاع.

. الگوهایی برای تولید سرنخ های جدید.

. الگوهایی برای ثبت نام.

. پیگیری الگوهای ایمیل سرد.

برای اتوماسیون بیشتر، می‌توانید ارتباط بین Klenty و ایمیل کاری خود را برای ارسال یکپارچه ایمیل‌های سرد خود مجاز کنید. هنگام ثبت نام برای Klenty، می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید مشتریان بالقوه را فقط از طریق ایمیل خود ارسال کنید یا از هر کانال ممکن، از جمله برنامه های رسانه های اجتماعی.

علاوه بر این، اگر از هر CRM استفاده می‌کنید، از جمله Pipedrive، Zoho، و Salesforce، می‌توانید آن را برای واردات آسان به اکانت Klenty خود متصل کنید. در حالی که استفاده از Klenty برای ارسال ایمیل های سرد رایگان نیست، شما یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه برای آزمایش خدمات آن دارید. بدون توجه به الگوهایی که انتخاب می کنید، باید جزئیات منحصر به فردی را اضافه کنید تا آنها را معتبر کنید.

4. Stripo.email

برای ایمیل های سرد شیک، Stripo.email برنامه وب عالی برای شما است. در ارتباط با بسیاری از الگوهای ایمیل سرد، Stripo.email برای جذابیت بیشتر، نامه ها را در طرح های HTML جاسازی می کند. می توانید دریافت یک ایمیل سرد را که در یک طرح تعبیه شده است تصویر کنید و اولین برداشت خود را از تلاش های فرستنده تصور کنید.

ایمیل‌های سرد طراحی‌شده می‌توانند به شما کمک کنند تا از دیگران متمایز شوید، پاسخ‌های بیشتری دریافت کنید و منجر به افزایش تبدیل‌ها شوید. شما نیازی به نگرانی در مورد طراحی شخصی طرح خود ندارید، زیرا Stripo.email قبلاً قالب هایی را در طرح های خود تعبیه کرده است.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که قالب را در طرح ویرایش کنید یا اگر قبلاً آن را ساخته اید ایمیل خود را در آنجا وارد کنید. اگر قصد دارید ایمیل خود را شخصاً از ابتدا مدیریت کنید، می توانید با کمک ابزارهای هوش مصنوعی به سرعت ایمیل بنویسید.

قالب‌های HTML حرفه‌ای بودن بیشتری را نشان می‌دهند و مشتریان بالقوه را مشتاق‌تر برای کشف خدمات شما می‌کنند. همچنین می توانید لینک هایی را در قالب HTML ایمیل سرد خود ایجاد کنید تا مشتریان بالقوه را برای اقدام فوری به صفحه فرود یا صفحه رزرو خود ارجاع دهید.

قابل توجه است که Stripo.email نیازهای سفارشی شما را برآورده می کند. شما می توانید یک درخواست برای یک قالب HTML سفارشی پر کنید.

فراتر از ارائه الگوهای ایمیل HTML، Stripo.email به شما امکان می دهد فونت های سفارشی را به ایمیل خود اضافه کنید و یک ویرایشگر عکس برای تصاویر شما دارد. با این ویژگی ها، دیگر نیازی به ویرایش عناصر بصری با استفاده از برنامه های خارجی ندارید. Stripo.email همه چیز را پوشش داده است.

5. سایت برای قالب های ایمیل Resume Worded

Resume Worded یکی دیگر از ارائه دهندگان قالب ایمیل سرد است که جایگاه های مختلف را پوشش می دهد. به همین ترتیب، اگر در نوشتن ایمیل سرد تازه کار هستید، این وب سایت برای شما بهترین است.

در کنار ارائه الگوهای مفید، Resume Worded برای توضیح ویژگی‌های قالب‌های آنها و سناریوهایی که می‌توانید از آنها استفاده کنید، مراقبت بیشتری می‌کند. می‌توانید این توضیحات را در سمت راست الگوها در زیر هدر Insights پیدا کنید.

دسته بندی های کلیدی قالب ها در Resume Worded عبارتند از:

. قالب های لینکدین: برای ارتباطات قانع کننده و درخواست های راهنمایی.

. الگوهای پیگیری: برای پیگیری با یک استخدام کننده، مدیر استخدام یا مشتری احتمالی.

. مصاحبه های اطلاعاتی: الگوهایی برای به دست آوردن اطلاعات از متخصصان اداری یا مشاغل در خط شغلی شما.

جدای از این دسته‌بندی‌ها، می‌توانید قالب‌های ایمیل در رابطه با معرفی مخاطبین جدید، فیدبک ها و الگوهای ایمیل در مورد نحوه درخواست فرصت‌های شغلی را نیز بیابید.

6. Videoform

اگر به دنبال وب‌سایتی با قالب‌های ایمیل سرد مناسب برای جایگاه‌های مختلف هستید، Videoform گزینه مناسبی برای شماست. در حالی که بسیاری از متصدیان قالب دیگر بر روی الگوهای ایمیل سرد برای فروش تجاری تمرکز می کنند، Videoform التماس می کند که متفاوت باشد. با الگوهایی که صنایع عجیب و غریبی مانند ورزشگاه SaaS، خدمات پزشکی و خدمات بیمه خودرو را پوشش می‌دهند، Videoform همه اینها را دارد.

یکی از مواردی که Videoform را از سایر ارائه دهندگان ایمیل سرد متمایز می کند، ویژگی شخصی سازی ایمیل آن است که به شما امکان می دهد تصاویر و ویدیوها را با هزینه به ایمیل های خود اضافه کنید. این می تواند شما را از رقبا متمایز کند و در نهایت پاسخ ها، سرنخ ها و تبدیل ها را به همراه داشته باشد.

الگوهای ایمیل سرد برای هر صنعتی

قالب‌های ایمیل سرد وقتی به خوبی ترکیب شده، قانع‌کننده و به‌طور استراتژیک استفاده می‌شوند، ابزارهای قدرتمندی در صنایع مختلف هستند.

صرف نظر از قالب یا نرم‌افزار تماس سردی که استفاده می‌کنید، به یاد داشته باشید که کلید موفقیت در ارسال ایمیل سرد شخصی‌سازی، ارزش و دعوت به عمل است. با استفاده از قالب‌های ایمیل سرد، شما یک قدم به دستیابی به اهداف بازاریابی خود نزدیک ‌تر هستید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT