سایت رایگان پس زمینه های باورنکردنی

6 وب سایت رایگان پس زمینه های باورنکردنی برای وب سایت های شما ایجاد می کنند

زمان مطالعه 6 دقیقه

برای الهام گرفتن گیر کرده اید یا در تلاش هستید که پس زمینه خود را درست به نظر برسانید؟ این ابزارهای آنلاین به کمک شما خواهند آمد. سایت رایگان پس زمینه های باورنکردنی را در ادامه معرفی کرده ایم.

هنگام انتخاب پس زمینه برای سایت خود، مهم است که طراحی، زیبایی و هدف کلی خود را در نظر بگیرید. پس زمینه مناسب جذابیت بصری را افزایش می دهد و تجربه کاربری دلپذیری را ایجاد می کند.

پس زمینه های زیبا، برندهای مرتبط با آنها را ارتقا می بخشد. اگر نمی توانید – یا نمی خواهید – تم های پس زمینه خود را ایجاد کنید، می توانید از منابع فراوان موجود آنلاین استفاده کنید.

سایت رایگان پس زمینه های باورنکردنی Huemint.com

Hueminت فضای خلاقانه ای برای ایجاد پس زمینه های عالی فراهم می کند. این وب سایت از یک سیستم یادگیری ماشینی برای انتخاب بهترین ترکیب رنگ ها برای وب سایت شما استفاده می کند. این کار باعث صرفه جویی در ساعت ها می شود تا بتوانید بهترین رنگ ها را برای سایت خود انتخاب کنید.

رابط کاربری به شما امکان می دهد رنگ ها را بر اساس اعداد، شیب ها و سایه ها آزمایش کنید. شما می توانید رنگ های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و نتایج را روی صفحه نمایش ایجاد کنید. همچنین می‌توانید طرح‌بندی وب‌سایت و نوع گرادیان مورد نظر خود را در پس‌زمینه انتخاب کنید.

Huemint به شما امکان می دهد با کلاس های ابزار Bootstrap بازی کنید و از آنها در طراحی خود استفاده کنید. علاوه بر این، می‌توانید تصویری را برای اضافه کردن به طرح خود انتخاب کنید یا تصویر دلخواه خود را آپلود کنید. شما می توانید تصاویر را با یک رنگ پراکنده سفارشی کنید.

اگر از طراحی خود راضی هستید، آن را با استفاده از یک پیوند به پلتفرم های دیگر صادر کنید. این سرویس همچنین به شما امکان می دهد از API آن برای مقاصد غیرتجاری استفاده کنید.

Meshgradient.in

مشی یک ابزار طراحی است که گرادیان ها را بر اساس یک پالت رنگ مشخص ایجاد می کند. این یکی از بهترین وب سایت ها برای ایجاد ایده های پس زمینه شیک برای وب سایت شما است. این وب سایت ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا با آزمایش سایه های مختلف رنگ، پس زمینه های رنگارنگ ایجاد کنید.

مشی از یک پالت چهار رنگ برای ایجاد یک گرادیان با درصد سطح پوشش هر رنگ استفاده می کند. این ترکیبی زیبا از رنگ های بصری جذاب ایجاد می کند.

هر شیب دارای شناسه منحصر به فرد و کدهای هگز رنگی است که می توانید از آنها برای ایجاد مجدد شیب ها استفاده کنید. شما شروع به کار بر روی یک الگو با چند پیش تنظیم از گرادیان های مش انتخاب شده می کنید.

سپس می توانید شیب ها را به دلخواه شخصی سازی کنید. پس از یافتن بهترین رنگ ها، می توانید آنها را به صورت فایل PNG دانلود کنید یا برای پروژه های بعدی ذخیره کنید.

سایت رایگان پس زمینه های باورنکردنی Bgjar.com

این وب سایت SVG (گرافیک برداری مقیاس پذیر) رایگان را برای وب سایت شما تولید می کند. می توانید از تصاویر SVG در برنامه های نرم افزاری برای نمایش گرافیک های برداری دو بعدی استفاده کنید.

شما طراحی را با یک الگوی از قبل موجود شروع می کنید و آن را مطابق میل خود سفارشی می کنید. یا می توانید با پیکربندی یک قالب جدید از ابتدا شروع کنید.

شما می توانید اندازه هایی را برای طراحی خود تنظیم کنید، از جمله عرض و ارتفاع. سپس رنگ های دلخواه را برای تصویر خود انتخاب کنید. صفحه نمایش بلافاصله نتایج را نشان می دهد، بنابراین می توانید ببینید که روی چه چیزی کار می کنید.

می‌توانید یک رنگ پس‌زمینه ساده انتخاب کنید، یک گرادیان اضافه کنید، یا آن را شفاف تنظیم کنید. همچنین می توانید رنگ نمادها یا تصاویر موجود در قالب را تغییر دهید. می توانید الگوی قالب های از قبل موجود را تغییر دهید تا طرحی متفاوت ایجاد کنید.

پس از اتمام طراحی خود، می توانید آن را دانلود کنید یا کد آن را برای استفاده در وب سایت خود دریافت کنید.

Superdesigner.co

Superdesigner ابزارهای لازم برای ایجاد طرح های باورنکردنی را در اختیار شما قرار می دهد. این وب سایت با جعبه ابزار رنگارنگ خود، طراحی تصاویر SVG را سرگرم کننده می کند.

به عنوان یک کاربر، می توانید به بیش از 50 پس زمینه SVG قابل تنظیم با اشکال و اندازه های مختلف دسترسی داشته باشید. می توانید آن را دانلود کرده و در برنامه خود استفاده کنید.

همچنین می توانید پس زمینه های سه بعدی منحصر به فرد را با چند کلیک ایجاد کنید. این وب سایت بیش از 10 شکل سه بعدی خلاقانه را ارائه می دهد که می توانید با رنگ ها و اشکال آن را سفارشی کنید. همچنین می توانید طرح ها را با فرمت های JPG یا PNG دانلود کنید تا در برنامه خود استفاده کنید.

شما می توانید با بیش از 150 الگوی منحصربفرد که می توانید آن ها را به دلخواه شخصی سازی کنید، به طرح های خود نیز الگو اضافه کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد که گرادیان ها را به همان روش تولید کنید.

شما همچنین می توانید اشکال حباب را با طرح ها و رنگ های مختلف ایجاد کنید. رابط این گزینه را می دهد تا نوع، لبه ها و گرادیان را انتخاب کنید. شما می توانید هر پس زمینه را با توجه به طرح، اندازه و رنگ سفارشی کنید.

می‌توانید در حین ایجاد، تغییر شکل طرح‌های خود را روی صفحه نمایش مشاهده کنید. همچنین، می‌توانید طرح‌های خود را در قالب‌های تصویری مانند SVG، JPG و PNG برای استفاده در برنامه خود صادر کنید.

سایت رایگان پس زمینه های باورنکردنی Haikei.app

Haikei تمام آنچه شما برای طراحی تصاویر برای نمایشگرها نیاز دارید را دارد. اینها شامل پس زمینه، ویترین محصولات، یا تصاویر جذاب برای صفحات بازاریابی شما می شود. با استفاده از مولدهای تصویر آن، می توانید به سرعت پس زمینه های عالی ایجاد کنید.

شروع با ژنراتورهای SVG قابل تنظیم برای ایجاد تصاویری شگفت انگیز آسان است. می توانید با استفاده از اشکال مختلف مانند امواج، شبکه ها، گرادیان ها و حباب ها خلاق باشید.

بوم های مختلفی برای انتخاب وجود دارد که می توانید آن ها را بر اساس اندازه، رنگ ها و چیدمان تغییر دهید. ژنراتورها پیدا کردن یک بوم مناسب برای برنامه شما را آسان می کنند.

طراحی ساده Haikei پیمایش و استفاده از گزینه های خلاقانه آن را آسان می کند. شما می توانید به سرعت طرح های خود را در قالب های باکیفیت PNG و SVG به هر ابزار ویرایش یا پایه کد صادر کنید.

سایت رایگان پس زمینه های باورنکردنی Coolbackgrounds.io

همانطور که از نامش پیداست، Cool Backgrounds یک فروشگاه تک مرحله ای برای طراحی های جذاب است. این سایت یک جواهر برای هر کسی در صنعت خلاق است. طراحان گرافیک، توسعه دهندگان و مدیران محصول می توانند ایده های خلاقانه را در اینجا توسعه دهند.

این وب سایت مجموعه ای از پس زمینه های با کیفیت بالا برای استفاده برای برنامه های شما دارد. می توانید از تصاویر پس زمینه به عنوان والپیپر یا پس زمینه وب سایت استفاده کنید. همچنین می توانید از آنها برای گرافیک رسانه های اجتماعی یا سایر اهداف خلاقانه استفاده کنید.

پس زمینه ها همراه با توضیحاتی در مورد مکان و نحوه استفاده از آنها هستند. این به شما کمک می کند تا بهترین موضوع را برای خلاقیت های دیجیتال خود انتخاب کنید.

شروع کار آسان است، همانطور که تولید تصاویر از سایت نیز آسان است. می توانید بین سایه های سفید، آبی، قرمز و مشکی یکی را انتخاب کنید. همچنین می توانید ترکیبی از تمام رنگ ها را در طراحی خود داشته باشید.

پس از تصمیم گیری در مورد سایه، روی رنگ کلیک کنید. این وب سایت سایه ها و الگوهای مختلفی از آن رنگ را ایجاد می کند. سپس می توانید بر روی جذاب ترین تصویر کلیک کرده و آن را دانلود کنید. دانلودها با فرمت PNG هستند که می توانید از آن استفاده کنید.

پس زمینه های جذاب خلاقیت شما را در طراحی شعله ور می کند. به شما این امکان را می دهد که به سرعت تصاویری چشم نواز ایجاد کنید.

چرا پس زمینه ایجاد کنیم؟

یک پس‌زمینه مناسب می‌تواند احساسات را در هر کسی که با آن برخورد کند برانگیزد. خیاطی پس‌زمینه‌های خود بر اساس یک موضوع فراتر از جذابیت بصری است.

به عنوان یک توسعه دهنده، سایت های ذکر شده در بالا به شما کمک می کنند تا در هر پروژه خلاق شوید. به جای استفاده از عکس‌های کارآموز، می‌توانید عکسی بسازید که با رنگ‌بندی شما مطابقت داشته باشد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT