شغل برای افراد شب زنده دار

7 شغل برای افراد شب زنده دار

زمان مطالعه 6 دقیقه

آیا شما یک فرد شب زنده دار هستید که از کار کردن 9 به 5 خسته شده اید؟ در اینجا چند شغل مناسب برای شما آورده شده است. شغل برای افراد شب زنده دار را در ادامه بشناسید.

این که آیا ترجیح می دهید ساعت های دیروقت کار کنید، زیرا تلاش می کنید قبل از ساعت 10 صبح از رختخواب بلند شوید. یا اینکه بعداً در روز بازدهی خود را افزایش دهید، یافتن شغلی که برنامه مورد نظر شما را مطابقت دهد می تواند چالش برانگیز باشد. خبر خوب این است که مشاغلی وجود دارند که گزینه های بسیار خوبی برای افرادی هستند که به دنبال کار فراتر از 9 به 5 هستند.

مهارت های مورد نیاز برای مشاغل ذکر شده در زیر از داشتن گواهینامه رانندگی تا دریافت آموزش های تخصصی را شامل می شود. تمام مشاغلی که در این لیست گنجانده شده اند، انعطاف پذیری کامل فریلنس بودن را ارائه می دهند تا بتوانید ساعات کاری خود را کنترل کنید.

1.شغل برای افراد شب زنده دار: تکنسین پشتیبانی فناوری اطلاعات

فناوری برنامه ای برای زمان توقف کار ندارد. ممکن است از یک فناوری عیب‌یابی تماس پشتیبانی که از جایی خریداری کرده‌اید استفاده کرده باشید و از اینکه کسی در ساعت 11 شب برای کمک به شما در دسترس بوده سپاسگزار بوده‌اید.

به عنوان یک تکنسین پشتیبانی فناوری اطلاعات، به سوالات مبتنی بر فناوری رسیدگی می کنید و عیب یابی را ارائه می دهید. در حالی که برخی از تکنسین ها برای تعمیر سخت افزار به مکان هایی سفر می کنند، برخی دیگر پشتیبانی فنی را به صورت تلفنی یا آنلاین ارائه می دهند.

اکثر کارهای تکنسین پشتیبانی فناوری اطلاعات از راه دور انجام می شود و به شما این امکان را می دهد تا از راحتی دفتر خانه یا حتی یک مکان تعطیلات کار کنید. از آنجایی که بسیاری از شرکت‌های فناوری اطلاعات مشتریان بین‌المللی دارند، می‌توانید برای رفع نیازهای آن‌ها در نوبت آخر کار کنید.

2. نماینده خدمات مشتری

نمایندگان خدمات مشتری حرفه ای هستند که با حل مشکلات و پاسخ به سوالات به مشتریان کمک می کنند. به عنوان نماینده خدمات مشتری، می توانید تلفنی کار کنید یا از طریق سرویس چت شرکت به سوالات آنلاین پاسخ دهید.

بسته به شرکتی که در آن کار می کنید، ممکن است بتوانید در اواخر بعد از ظهر، عصر یا شیفت شب کار کنید. در حالی که بسیاری از نمایندگان خدمات مشتری در طول روز کار می کنند، برخی از شرکت ها ممکن است برای ساعات پایانی به کارگران نیاز داشته باشند، به ویژه در یک محیط مرکز تماس.

نمایندگان موثر خدمات مشتری مهارت های خاصی دارند که در کارشان کمک می کند. داشتن یک نماینده عالی خدمات مشتری به صبر و مهارت های خوب حل مسئله نیاز دارد. اگر این حرفه فعلی شماست، ممکن است علاقه مند به یادگیری نحوه ادغام ChatGPT با WhatsApp برای پشتیبانی مشتری باشید.

3.شغل برای افراد شب زنده دار: نویسنده آزاد

اگر به ایجاد محتوای نوشتاری علاقه دارید، نوشتن آزاد گزینه ای است که باید در نظر بگیرید. شما می توانید کار را برای یک شرکت خاص یا چندین مشتری انجام دهید.

به‌عنوان یک نویسنده مستقل، مسئولیت‌های شما ممکن است مستلزم تحقیق، نوشتن و ویرایش محتوا باشد و در عین حال از راهنماهای سبک محتوای خاص پیروی کنید. تا زمانی که ضرب الاجل خود را رعایت کنید، می توانید ساعات کاری خود را تعیین کنید.

حرفه ای به عنوان یک نویسنده آزاد یک گزینه عالی برای کسانی است که دیرتر از خواب بیدار می شوند زیرا در زمان و مکان کار شما انعطاف پذیر است. برای برخی از سازمان‌ها، مهم نیست که از یک کافه محلی بنویسید یا در یک ساحل با وای فای خوب، تا زمانی که کار را انجام دهید.

یکی از چیزهایی که برای شروع کار خود به عنوان یک نویسنده آزاد به آن نیاز دارید، نمونه کارهای قبلی شماست. اگر هنوز یکی از این موارد را ندارید، ممکن است علاقه مند باشید که چگونه با استفاده از Contently یک نمونه کار برای نویسنده ایجاد کنید.

4. Ride-Share Driver

به‌عنوان یک راننده مستقل، می‌توانید برنامه خود را تنظیم کنید و هر زمان که می‌توانید کار کنید. خواه برای Uber، Lyft یا هر دو رانندگی کنید، می توانید هر زمان که بخواهید شروع به کار کنید، حتی اگر ساعت 4 بعد از ظهر باشد.

برای واجد شرایط بودن به عنوان راننده اشتراکی، باید حداقل یک سال تجربه رانندگی گواهینامه داشته باشید اگر بالای 25 سال دارید و سه سال اگر زیر 25 سال دارید. همچنین باید یک وسیله نقلیه چهار در در شرایط کار خوب و بدون آسیب ظاهری داشته باشید و از معاینه خودرو عبور کنید.

می‌توانید انتخاب کنید که مشتریانی را که به فرودگاه می‌رسند از پروازهای آخر شب تحویل بگیرید یا در آخر هفته‌ها و شب‌های هفته مهمان‌داران را جابه‌جا کنید. اگر می‌خواهید یک راننده اشتراک‌گذاری سوار شوید، یا از قبل یکی از آن‌ها هستید، ممکن است نکاتی را برای ایمن ماندن به عنوان یک راننده Uber در نظر بگیرید.

5. توسعه دهنده وب سایت آزاد

شما می توانید به عنوان یک توسعه دهنده وب سایت مستقل با مشتریان در سراسر جهان کار کنید. از آنجایی که مشتریان شما می توانند در هر کجا و در مناطق زمانی مختلف باشند، صبح آنها ممکن است شب شما باشد.

تا زمانی که به مشتریان خود اطلاع دهید که چه زمانی می توانند با سؤالات یا نگرانی های خود تماس بگیرند، می توانید ساعات کاری خود را به عنوان یک توسعه دهنده وب سایت کنترل کنید. برای شروع به‌عنوان یک توسعه‌دهنده وب‌سایت مستقل، باید مجموعه‌ای از کارهای قبلی خود و خلاصه‌ای از دانش فنی و مهارت‌های خود را جمع‌آوری کنید.

اگر از قبل یک توسعه‌دهنده وب هستید، ممکن است به دنبال شغل جدیدی باشید یا آماده باشید که به شغل آزاد بروید. قبل از مصاحبه بعدی، باید برخی از سوالات رایج مصاحبه توسعه دهندگان وب و نحوه پاسخ به آنها را بیاموزید.

6.شغل برای افراد شب زنده دار: طراحان گرافیک آزاد

طراحان گرافیک هنرمندانی هستند که روی پلتفرم دیجیتال خلق می کنند. به عنوان یک طراح گرافیک آزاد، مسئولیت های شما ممکن است شامل ارتباط با مشتریان برای بحث در مورد سبک ها و طرح ها، انتخاب فونت ها و رنگ ها و توسعه لوگو باشد.

مانند توسعه دهندگان وب، برای شروع به عنوان یک طراح گرافیک آزاد، به مجموعه ای از کارهای قبلی خود، توجه به مهارت های جزئیات و توجه به طراحی نیاز دارید. یک طراح گرافیک شغل دیگری است که در آن می توانید با مشتریان در سراسر جهان در مناطق زمانی مختلف کار کنید.

طراحان گرافیک اغلب با توسعه دهندگان وب سایت در پروژه ها همکاری می کنند، بنابراین عضویت در یک جامعه می تواند برای حرفه شما مفید باشد. ممکن است علاقه مند به یادگیری در مورد بهترین انجمن های آنلاین برای طراحان گرافیک باشید.

7. معلم خصوصی

تدریس خصوصی یکی دیگر از گزینه های عالی برای افرادی است که دوست ندارند زود از خواب بیدار شوند. می توانید در موضوعات مختلف به بزرگسالان یا کودکان کمک کنید.

شما می توانید به زبان هایی مانند عربی، آلمانی، کره ای، یا اسپانیایی یا موضوعات آکادمیک مانند خواندن، جبر و فیزیک تدریس کنید. اگر خدمات تدریس خصوصی را در پلتفرم هایی مانند Wyzant یا Amazing Talkers ارائه دهید، می توانید برنامه زمانی خود را ایجاد کنید.

تدریس خصوصی شغل دیگری است که در آن می توانید مشتریانی را در کشورها و مناطق زمانی مختلف پیدا کنید که می خواهند انگلیسی را به عنوان زبان دوم یاد بگیرند. اگر ترجیح می دهید برای خودتان کار کنید، می توانید یاد بگیرید که چگونه کسب و کار تدریس آنلاین خود را راه اندازی کنید.

می توانید کاری پیدا کنید که متناسب با برنامه شما باشد

این امکان وجود دارد که شغلی متناسب با برنامه خود پیدا کنید. می‌توانید شغلی پیدا کنید که به شما امکان می‌دهد بچه‌ها را در مدرسه رها کنید یا به شما اجازه می‌دهد در زمانی که بیشترین بازدهی را دارید کار کنید.

کارفرمایان به طور فزاینده ای آگاه هستند که روز کاری 9 تا 5 یک وضعیت یکسان نیست. از آنجایی که جهانی‌سازی باعث می‌شود سازمان‌ها مشتریان بین‌المللی داشته باشند، آنها باید پشتیبانی و خدمات 24 ساعته ارائه دهند و درها را برای شیفت‌های آخر شب باز کنند تا بتوانید شغلی متناسب با سبک زندگی خود پیدا کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت