ابزار آنلاین مدیریت

7 ابزار آنلاین مدیریت برای کمک به شما در حفظ تصمیمات سال جدید

زمان مطالعه 6 دقیقه

فناوری تصمیمات سال جدید را انجام پذیرتر و سرگرم کننده تر کرده است. در ادامه ابزار آنلاین مدیریت را معرفی کرده ایم.

کریسمس همیشه به سرعت می‌آید و می‌رود – قبل از اینکه بدانید، تقویم در اول ژانویه بازمی‌گردد. آن زمان از سال برای قطعنامه های جدید و وعده های تازه است.

بعد از اینکه میزان شکر شکلات از بین رفت و بوقلمون بیش از انبوهی از استخوان های دور ریخته شده باقی نماند، به یک سال خالی در آینده نگاه خواهید کرد. این پر از احتمالات است – و فرصتی برای در نهایت ترک برخی از آن عادت های بد قدیمی.

پایبندی به تصمیمات سال نوتان آسان نیست، حتی اگر نکات مهمی را بدانید که به شما در رسیدن به تصمیمات سال نو کمک می کند. وسوسه نیروی قدرتمندی است، اما خوشبختانه با ظهور تکنولوژی کمی بیشتر قابل انجام است.

در این مقاله، هفت ابزار آنلاین را بررسی می کنیم که به شما کمک می کند تا تصمیمات سال جدید خود را دنبال کنید.

1. وزن کم کنید و سالم‌تر بخورید: MyFitnessPal

کاهش وزن اغلب یکی از محبوب ترین تصمیمات سال نو است. فراتر از جنبه زیبایی شناختی، از بین بردن چربی های اضافی چندین مزیت دیگر نیز دارد. با این حال، ردیابی آنچه در بدن خود می‌گذارید دشوار است، به خصوص زمانی که بسیاری از غذاهای مدرن دارای ترکیبات ناآشنا هستند.

برنامه های ردیاب تناسب اندام و کالری شماری زیادی خواهید یافت، اما یکی از بهترین و شناخته شده ترین آنها MyFitnessPal است.

با یک برنامه در اندروید و iOS، و همچنین یک برنامه وب با امکانات کامل، می‌توانید ورزش و رژیم غذایی خود را از هر کجا ثبت کنید. پایگاه داده مواد غذایی شامل بیش از پنج میلیون مورد است. و اگر نمی توانید غذایی را که می خواهید اضافه کنید پیدا کنید، می توانید ورودی خود را ایجاد کنید.

علاوه بر دستگاه‌های ذکر شده در بالا، می‌توانید از MyFitnessPal بر روی Apple Watch خود نیز استفاده کنید.

دانلود: MyFitnessPal برای iOS | Android (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

2. سازماندهی: مفهوم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دائماً بی نظم هستند، ممکن است بخواهید آن را در سال جدید تغییر دهید. برنامه های بهره وری زیادی در بازار پیدا خواهید کرد، اما مسلما بهترین و جذاب ترین آنها از نظر بصری، Notion است.

می‌توانید کارهای مفید زیادی را در Notion انجام دهید، مانند ایجاد تقویم برای تکالیف آینده‌تان. این برنامه همچنین دارای ابزارهایی است که به شما امکان می‌دهد چک‌لیست‌های آسانی تهیه کنید، که می‌توانید از آن‌ها به‌عنوان یک‌بار یا برای چیزهایی که باید مرتباً از آنها بازدید کنید – مانند ساختن ویدیوهای YouTube استفاده کنید.

علاوه بر ساخت صفحات به تنهایی، می توانید از قالب های مختلف Notion نیز استفاده کنید. برخی از این ها رایگان هستند، اما برای برخی دیگر باید هزینه پرداخت کنید.

Notion در iOS و Android در دسترس است. همچنین می‌توانید آن را برای رایانه Windows یا macOS خود دانلود کنید، همراه با استفاده از برنامه در مرورگر وب خود.

دانلود: مفهوم برای iOS | اندروید | ویندوز | مک (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

3. تصمیمات مالی بهتر: Google Drive

اگر قبلاً در مدیریت امور مالی خود عالی نبوده اید، تغییر آن در 12 ماه آینده ایده خوبی است. پیگیری اینکه پول شما کجا می رود به شما امکان می دهد تصمیمات بهتری بگیرید و همچنین می توانید اطمینان حاصل کنید که پول نقد خود را به سمت چیزهایی که برای شما مهم هستند هدایت می کنید.

برای سازماندهی بهتر بودجه خود، Google Drive یک گزینه عالی است. استفاده از آن رایگان است و ابزارهایی را پیدا خواهید کرد که می توانند به شما کمک کنند تا بر امور مالی خود نظارت داشته باشید – مانند ایجاد برگه هایی برای مدیریت ورودی ها و خروجی های خود.

همچنین می‌توانید فایل‌های خود را در پوشه‌های مختلف سازمان‌دهی کنید تا بعداً به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. تنها چیزی که برای شروع نیاز دارید یک اکانت Google است.

4. ترک سیگار: بدون سیگار

اگر سیگاری هستید، ترک بهترین تصمیم مبتنی بر سلامتی است که می توانید بگیرید. سیگار سالانه میلیون ها نفر را در سراسر جهان می کشد و می تواند منجر به مشکلات متعدد سلامتی شود. متأسفانه، ترک کردن نیز یکی از سخت‌ترین چالش‌های ذهنی است که تاکنون انجام داده‌اید.

ترک سیگار مزایای بیشتری فراتر از جنبه های مرتبط با سلامتی نیز دارد. احتمالاً پول زیادی پس انداز خواهید کرد، بنابراین – اگر در تلاش برای بهبود وضعیت مالی خود هستید – می توانید همزمان به دو هدف کمک کنید.

عکس

Smoke Free یکی از بهترین برنامه هایی است که به شما کمک می کند سیگار را متوقف کنید. می توانید مشاوره شبانه روزی دریافت کنید و همچنین ببینید از آخرین باری که سیگار کشیده اید چقدر گذشته است. یکی دیگر از جنبه های انگیزشی این است که برنامه درصدی را به شما نشان می دهد که خطر ابتلا به بیماری های خاص را کاهش داده اید.

دانلود: Smoke Free برای iOS | Android (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

5. کارهای هیجان انگیزتر انجام دهید: ملاقات

ابزار آنلاین مدیریت

ابزار آنلاین مدیریت

بیان یک سبک زندگی سرگرم کننده تر آسان تر از انجام دادن است. پول، تعهدات خانوادگی، آب و هوا – می‌توانید فهرستی تقریباً بی‌پایان از دلایلی که خود را «آنجا» قرار ندهید، تهیه کنید.

اما اگر این رویکرد را در پیش بگیرید، بعداً پشیمان خواهید شد. واقعاً لازم نیست فرصتی را برای بازدید از یک پیست اسکی سرپوشیده جدید از دست بدهید فقط به این دلیل که قسمت جدیدی از Game of Thrones همزمان پخش می شود.

یکی از بهترین برنامه های وب برای یافتن کارهای سرگرم کننده در منطقه محلی شما Meetup است. فعالیت ها بر اساس دسته بندی ها قابل جستجو هستند و همه چیز را از باشگاه های کتابخوانی گرفته تا رویدادهای ورزشی را پوشش می دهند.

دانلود: Meetup برای iOS | Android (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

6. وقت بیشتری را با خانواده و دوستان نزدیک بگذرانید: فیس بوک

ابزار آنلاین مدیریت

ابزار آنلاین مدیریت

گذراندن زمان بیشتر با دوستان و خانواده یکی از راحت ترین راه حل هایی است که می توانید تنظیم کنید. حداقل باید تئوری باشد. گاهی اوقات زندگی مانع می شود یا مردم دور می شوند. شما می توانید زمان زیادی را صرف تلاش برای ترتیب دادن چیزها با مردم کنید، فقط برای اینکه هیچ چیز محقق نشود.

فیس بوک ممکن است شبیه اپلیکیشنی به نظر برسد که با تشویق افراد به تعامل از طریق شبکه و نه حضوری، کاملاً مخالف آنچه شما می خواهید به نظر برسد. اما هنگامی که به درستی استفاده می شود، شاید در ارتباط با یک گروه واتس اپ، همچنان بهترین راه برای ماندن در بالای جایی است که همه دوستان و اعضای خانواده شما در هر زمان معین هستند.

همچنین می توانید از شبکه های اجتماعی دیگر مانند اینستاگرام و توییتر نیز استفاده کنید.

دانلود: فیس بوک برای iOS | Android (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

7. به خودتان چیز جدیدی بیاموزید: اشتراک مهارت

ابزار آنلاین مدیریت

ابزار آنلاین مدیریت

آموزش یک مهارت جدید راه حل دیگری است که به انگیزه زیادی نیاز دارد. به عنوان مثال، کشیدن خود به کلاس زبان در پایان یک روز کاری یا مجبور کردن خود به انجام تمرینات مثلثاتی در صبح شنبه می تواند یک چالش باشد. با این وجود، می توانید با آموزش چیزهای جدید به فواید متعددی در زندگی خود پی ببرید.

پلتفرم‌های یادگیری آنلاین زیادی پیدا خواهید کرد، اما یکی از بهترین‌ها Skillshare است. شما می توانید از این سرویس برای آشنایی با عکاسی، ویرایش ویدئو، نوشتن خلاقانه و چندین مورد دیگر استفاده کنید.

برای دسترسی طولانی مدت به تمام محتوای Skillshare به یک اشتراک پولی نیاز دارید، اما می توانید این سرویس را به صورت رایگان نیز امتحان کنید.

دانلود: Skillshare برای iOS | Android (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

چگونه به تصمیمات سال جدید خود پایبند خواهید بود؟

برنامه هایی که ما لیست کرده ایم باید شما را تحت پوشش قرار دهند. ما به شما ابزار یا برنامه ای را برای همه رایج ترین وضوح ها معرفی کرده ایم. ابزارهایی پیدا خواهید کرد که در چندین دسته نیز به شما کمک می کنند، مانند بهره وری بیشتر و مدیریت بهتر امور مالی.

اکنون که می دانید کدام برنامه ها می توانند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کنند، چرا آنها را امتحان نکنید و ببینید که آیا می توانند به شما در برداشتن گام بزرگ بعدی در زندگیتان کمک کنند؟

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT