یادگیری نحوه بهبود وضعیت بدن

5 وب سایت و وبلاگ برای یادگیری نحوه بهبود وضعیت بدن

زمان مطالعه 4 دقیقه

وضعیت نامناسب می تواند منجر به درد، درد و عدم انعطاف شود. بیاموزید که چگونه وضعیت بدن خود را با این منابع آنلاین بهبود بخشید. در ادامه سایت هایی که یادگیری نحوه بهبود وضعیت بدن را یاد می دهند معرفی کرده ایم.

داشتن وضعیت بدنی بد می تواند برای سلامتی شما مضر باشد، زیرا با خطرات مختلفی مانند مشکلات کمر و درد گردن و شانه همراه است.

در حالی که ممکن است بدانید که داشتن یک وضعیت بدنی بد خطرناک است، ممکن است ندانید که برای بهبود وضعیت بدن خود چه کاری انجام دهید. خوشبختانه، مجبور نیستید به تنهایی مبارزه کنید، زیرا ابزارهای آنلاین موجود است که به شما در بهبود وضعیت بدن کمک می کند.

1.یادگیری نحوه بهبود وضعیت بدن: حالت مستقیم Posture Direct

یادگیری نحوه بهبود وضعیت بدن

یادگیری نحوه بهبود وضعیت بدن

کاهش سلامت جسمانی یکی از دلایلی است که کار کردن در خانه می تواند برای شما مضر باشد. اگر به دنبال راه هایی برای سرمایه گذاری روی سلامتی و بهبود وضعیت بدن خود هستید، این سایت برای شما مناسب است.

Posture Direct یک وب سایت با هدف ارائه استراتژی هایی است که به شما کمک می کند وضعیت بدن خود را بهبود ببخشید. این فیزیوتراپیست باتجربه که علاقه زیادی به وضعیت بدنی دارد، تأسیس شده است، اطلاعات کاملاً تحقیق شده ای را ارائه می دهد تا شما را در مسیر رسیدن به وضعیت بهتر قرار دهد.

Posture Direct وبلاگی دارد که شامل موضوعات مختلفی می شود، از نکاتی در مورد نحوه کار با قسمت های خاص بدن، از جمله گردن، کمر، قسمت بالایی پشت، شانه ها و دنده ها.

2. پشت هوش Back Intelligence

Back Intelligence وب سایتی است که هدف آن ارائه اطلاعات آموزشی برای کمک به شما در درک مسائل مربوط به کمردرد و نحوه مقابله با آن است. این وب‌سایت توسط تیمی از متخصصان اداره می‌شود که علاقه‌مند به کمک به شما برای دستیابی به تحرک، اصلاح وضعیت بدنی و خلاص شدن از شر درد از طریق روش‌های طبیعی هستند.

در وب‌سایت، مجموعه‌ای از مقالات در مورد تمرین‌هایی که می‌توانید انجام دهید تا به شما کمک کند وضعیت بدنی خود را از راحتی خانه خود بهبود بخشید، پیدا خواهید کرد. همچنین می توانید برنامه های آنلاین و راهنمای عمیقی برای درمان کمردرد و بهبود وضعیت بدن خود بیابید.

یادگیری نحوه بهبود وضعیت بدن

یادگیری نحوه بهبود وضعیت بدن

3.یادگیری نحوه بهبود وضعیت بدن: عمودی Upright

افرایت یک اصلاح کننده وضعیت بدن است که توسط اودد کوهن، فردی که پس از دیدن مادرش که سال ها با مشکلات کمر دست و پنجه نرم می کند، تاسیس شده است، به نیاز به یافتن راه حل های مقرون به صرفه برای کمردرد پی برد. عمودی طراحی شده است تا سلامتی را در مرکز روال سلامتی شما قرار دهد.

وب سایت Upright نه تنها محصولات اصلاح کننده وضعیت بدن را می فروشد، بلکه حاوی راهنمای وضعیت بدن با چندین موضوع است که به شما در درک مفهوم وضعیت خوب کمک می کند. علاوه بر این، یک وبلاگ آموزنده در مورد چگونگی دستیابی به یک وضعیت خوب ارائه می دهد. Upright دارای هزاران بررسی تایید شده و همچنین تحقیقات بالینی برای حمایت از ادعای اثربخشی آن است.

4. روش گوکاله Gokhale Method

اگر به وضعیت بدنی علاقه دارید، ممکن است نام روش گوکاله را شنیده باشید. روش گوکاله بر آگاهی از وضعیت بدن متمرکز است، این روشی است که توسط طب سوزنی، استر گوکاله، پایه گذاری شده است. این روش به شما می آموزد که از حرکات برای بهبود وضعیت بدن خود استفاده کنید.

وب سایت روش Gokhale یک کارگاه فیزیکی یا آنلاین رایگان ارائه می دهد که می توانید برای آشنایی با روش Gokhale شرکت کنید. همچنین ویدیوها و سایر منابع رایگان را برای دانلود در این وب سایت پیدا خواهید کرد که آن را به منبعی عالی برای بازدید تبدیل می کند.

5. وضعیت خود را درمان کنید Heal Your Posture

اگر به دنبال آموزش وضعیت بدنی هستید، این وب سایت برای شماست. Heal Your Posture، اثر مری باند، به شما کمک می کند تا بدن خود را درک کرده و به آن احترام بگذارید، و همچنین به شما کمک می کند تا از آنچه بر وضعیت بدنی شما تأثیر می گذارد و نحوه درمان آن آگاهی کسب کنید.

در Heal Your Posture، فرصت‌هایی برای ثبت‌نام در جلسات مربیگری، کارگاه‌های آموزشی، و همچنین راهنمایی برای متخصصانی که می‌خواهند به مشتریان آموزش دهند تا روی وضعیت خود کار کنند، خواهید یافت. این وب‌سایت همچنین شامل ویدیوها و پست‌های وبلاگ مختلفی است که با هدف آموزش شما در مورد وضعیت و حرکت انجام می‌شود.

برای سلامت کلی بهتر روی وضعیت بدن خود کار کنید

کار بر روی وضعیت بدن می تواند به بهبود بهره وری شما و از بین بردن درد کمک کند. خوشبختانه، وب سایت های ذکر شده در بالا به شما در بهبود وضعیت بدن کمک می کنند. این همه چیز نیست: اگر راه های دیگری برای کار بر روی سلامت کمر خود می خواهید، ابزارهای زیادی به صورت آنلاین در دسترس هستند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT