برنامه برای یافتن مشاغل فریلنسری

7 بهترین برنامه برای یافتن مشاغل فریلنسری از راه دور

زمان مطالعه 6 دقیقه

مشاغل فریلنسری از راه دور زیادی به صورت آنلاین در دسترس هستند، و این برنامه ها به شما کمک می کنند آنچه را که به دنبال آن هستید به دست آورید.

اگر به دنبال یافتن پروژه‌ها یا مشاغل فریلنسری از راه دور هستید، برنامه‌های کاربردی گوشی‌های هوشمند متعددی به‌طور خاص برای این منظور در دسترس هستند. این اپلیکیشن ها بستری را برای تعامل با کارفرمایانی که می خواهند افراد را از راه دور استخدام کنند، فراهم می کنند.

1. Upwork برای فریلنسرها

Upwork، سابقاً Elance و oDesk، یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها برای یافتن کار فریلنسری است، با پایگاه کاربری گسترده و ردپای جهانی. می‌توانید از طریق اپلیکیشن Upwork برای فریلنسرها، که در اندروید و iOS موجود است، روی Upwork کار کنید.

برای کشف مشاغل ارسال شده توسط مشتریان، می توانید جستجوی سریع انجام دهید یا آخرین آگهی های شغلی را مطالعه کنید. این برنامه به شما امکان می دهد با مشتریان تعامل داشته باشید و برای پروژه ها پیشنهاد دهید. شما می توانید پیشنهاد خود را برای درخواست کار مستقیماً از برنامه ارسال کنید.

برنامه آن همچنین دارای یک ویژگی پیام رسانی برای کمک به شما در برقراری ارتباط با مشتریان است. از طریق این قابلیت می توانید تماس برقرار کرده و پیوست ارسال کنید. اما قبل از اینکه ادامه دهید و با مشتریان تماس بگیرید، این نکات را بررسی کنید تا پروفایل Upwork خود را تنظیم کنید تا شانس خود را برای استخدام افزایش دهید.

هنگام مرور مشاغل و پروژه های فریلنسری در برنامه، می توانید مشخصات هر مشتری را مشاهده کنید تا بررسی ها و رتبه بندی های شغلی قبلی آنها را بررسی کنید. و هنگامی که جایگاه خود را به عنوان یک فریلنسر مستقر تقویت می کنید، حتی ممکن است پیشنهادهای شغلی مستقیمی دریافت کنید که می توانید با توجه به امکان پذیری خود آنها را بپذیرید یا رد کنید. علاوه بر این، Upwork یک مکانیسم پرداخت ایمن با پشتیبانی خوب از مشتری و روش‌های برداشت چندگانه برای راحتی شما فراهم می‌کند.

دانلود: Upwork for Freelancers برای اندروید | iOS (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

2.بهترین برنامه برای یافتن مشاغل فریلنسری Freelancer

مانند Upwork، Freelancer یکی از بزرگترین پلتفرم های فریلنسری است و یک برنامه عالی برای گوشی های هوشمند برای استفاده از خدمات خود ارائه می دهد. در اینجا می توانید انواع شغل ها را جستجو کنید.

برای جستجوی شغل، از کلمه کلیدی مناسب استفاده کنید و فیلترهایی را برای اصلاح نتایج خود اضافه کنید. همچنین می توانید پروژه ها را بر اساس دسته بندی هایی مانند توسعه وب یا برنامه، طراحی گرافیک، نوشتن محتوا و موارد دیگر کشف کنید. اگر در مورد مسیر شغلی خود مطمئن نیستید، این مهارت های فریلنسری مورد تقاضا را بررسی کنید تا گیگ های بیشتری داشته باشید.

مانند Upwork، Freelancer نیز یک ویژگی مناقصه را ارائه می دهد و می توانید یک پروپوزال ایجاد کنید و آن را برای یک کار خاص ارسال کنید. علاوه بر این، ویژگی چت آن به شما امکان می دهد با مشتریان روی پلتفرم تعامل داشته باشید تا نیازهای آنها را بهتر درک کنید. و علاوه بر همه چیز، یک مکانیسم پرداخت امن را نیز فراهم می کند تا به شما کمک کند از طریق چندین گزینه برداشت، با خیال راحت پرداخت کنید.

دانلود: فریلنسر برای اندروید | iOS (رایگان)

3. Fiverr

Fiverr دقیقاً با Upwork و Freelancer در این بازار، با پایگاه کاربر گسترده، در صدر قرار دارد. می‌توانید تقریباً از همه ویژگی‌های وب در برنامه Fiverr برای یافتن گیگ‌های مستقل، همانطور که در این پلتفرم نامیده می‌شوند، استفاده کنید.

این اپلیکیشن دو حالت دارد: خریدار و فروشنده. برای یافتن کار آزاد، باید از حالت فروشنده استفاده کنید. و قبل از اینکه شروع به ارسال گیگ‌ها کنید، این راه‌های عملی برای افزایش فروش خود در Fiverr را بررسی کنید تا شروعی عالی داشته باشید.

Fiverr بسیار متفاوت از سایر پلتفرم های مستقل است. این در اصل بازاری برای خرید و فروش خدمات فریلنسری است. در واقع، بسیاری از پلتفرم‌های دیگر یک بخش مانند Fiverr را در وب‌سایت‌های خود اضافه کرده‌اند که در آن شما یک گیگ یا پیشنهاد خدمات خود را ارسال می‌کنید و خریداران بالقوه برای دریافت جزئیات یا مذاکره درباره قیمت با شما تماس می‌گیرند.

این برنامه دارای یک تب سفارش است که به شما امکان می دهد سفارش های فعلی و گذشته خود را مدیریت کنید. می‌توانید سفارش را لغو کنید، وضعیت فعلی و زمان باقی‌مانده برای تکمیل را بررسی کنید و از طریق این برنامه با مشتریان مربوطه چت کنید.

دانلود: Fiverr برای اندروید | iOS (رایگان)

4.بهترین برنامه برای یافتن مشاغل فریلنسری People PerHour

PeoplePerHour یک پلتفرم و بازار آزاد کمی کمتر شناخته شده در مقایسه با سه ورودی اول این لیست است. با این حال، این یک برنامه عالی است که می تواند به شما کمک کند کار از راه دور با کیفیت را در جایگاه خود قرار دهید. در واقع، اگر استانداردها و اهداف آن را حفظ نکنید، ممکن است اکانت شما به حالت تعلیق درآید.

از طریق تب کاوش می‌توانید مشاغل جدید ارسال شده توسط مشتریان را کشف کنید. همچنین به شما امکان می دهد مشاغل را برای بررسی بعدی ذخیره کنید. همچنین گزینه ای برای ارسال پروژه ها یا گیگ ها مانند Fiverr وجود دارد.

شما می توانید کار خود را با ارسال پروژه های گذشته خود به نمایش بگذارید، که به مشتریان بالقوه کمک می کند تا توانایی های شما را تجزیه و تحلیل کنند. همچنین می توانید از طریق ویژگی چت در برنامه با آنها تعامل داشته باشید.

PeoplePerHour دارای بخش مالی با طراحی خوبی است که به شما امکان می دهد پرداخت ها را مدیریت کرده و وضعیت آنها را بررسی کنید. همچنین می توانید مشاغل پولی و بدون دستمزد خود را در این قسمت بررسی کنید.

این برنامه شما را با پست های شغلی پرطرفدار به روز می کند تا به شما در صرفه جویی در زمان جستجو کمک کند. همچنین تمام اعلان‌های مربوطه را بر روی تلفن خود دریافت می‌کنید تا بتوانید به سرعت به مشتریان خود بازگردید و از وضعیت شغلی خود به‌روز باشید.

دانلود: PeoplePerHour برای اندروید | iOS (رایگان)

5. Kwork

Kwork یک بازار آزاد در حال ظهور با پایگاه کاربر رو به رشد است. این یک نسخه وب دارد، اما می توانید انتخاب کنید که به طور کامل از طریق برنامه تلفن هوشمند آن کار کنید.

اگر از Fiverr استفاده کرده باشید، به سرعت متوجه خواهید شد که Kwork چگونه کار می کند. شما برای خدمات خود آگهی ارسال می کنید و خریداران بالقوه قبل از استخدام شما برای جزئیات با شما تماس می گیرند. برخلاف Fiverr، ممکن است از مزیت رقابت کمتر برخوردار شوید، اما ممکن است دستمزد نیز کمتر باشد.

ویژگی چت Kwork به شما این امکان را می دهد که در ارتباط با مشتری خود بمانید. می‌توانید پیوست‌هایی مانند فایل‌ها، تصاویر و اسناد را از طریق چت ارسال کنید.

این برنامه همچنین به شما امکان می دهد لیست سفارشات خود را بررسی کنید. شما به راحتی می توانید فیلترهایی را برای سفارشات خود اعمال کنید تا آنها را به فعلی، گذشته و لغو شده تفکیک کنید.

دانلود: Kwork برای اندروید | iOS (رایگان)

6.بهترین برنامه برای یافتن مشاغل فریلنسری 24Task For Freelancers

24Task ترکیبی از Upwork و Fiverr است و همچنین دارای یک برنامه گوشی هوشمند بسیار مناسب است. این برنامه ارسال گیگ ها را از تلفن شما راحت می کند. شما همچنین می توانید مشاغلی را که خریداران پست می کنند بررسی کنید و پیشنهادات خود را روی آنها قرار دهید.

توصیه های پست شغلی بر اساس پروفایل شما است. این به شما در دسترسی به کارهای مرتبط با دامنه خود کمک می کند. همچنین می توانید از طریق برنامه با مشتریان خود چت کنید.

24Task به شما امکان می دهد ساعات کاری خود را تنظیم کنید. این به حفظ تعادل زندگی شما کمک می‌کند و به مشتریانتان اطلاع می‌دهد که بر این اساس ارتباط برقرار کنند.

پس از اتمام کار، کار را برای شروع فرآیند پرداخت ارسال می کنید. 24Task اقدامات ایمنی را برای اطمینان از پرداخت ایمن برای خریداران و فریلنسرها در نظر گرفته است.

دانلود: 24Task For Freelancers برای اندروید | iOS (رایگان)

7.بهترین برنامه برای یافتن مشاغل فریلنسری Toptal

Toptal به روشی کمی متفاوت از سایر برنامه های موجود در این لیست کار می کند. نام آن، Toptal، مخفف استعدادهای برتر است، بنابراین تیم مدیریت آن در مورد افرادی که برای کار به عنوان فریلنسر در برنامه و وب‌سایت خود انتخاب می‌کنند بسیار حساس هستند.

ابتدا باید به عنوان یک فریلنسر درخواست دهید و مراحل غربالگری را طی کرده و بگذرانید تا در نهایت روی این برنامه کار کنید. این تیم ادعا می کند که تنها سه درصد از متقاضیان را انتخاب می کند، بنابراین رقابت سخت است.

با این حال، اگر موفق شوید و به تیم Toptal بپیوندید، پاداش ها ارزش تلاش را دارند. مشتریان می دانند که دارند با بهترین فریلنسرهای دنیا کار می کنند و این احتمال می دهد که برای خدمات باکیفیت هزینه خوبی بپردازند.

دانلود: Toptal برای اندروید | iOS (رایگان)

گیگ آزاد بعدی خود را با این برنامه ها پیدا کنید

برای افزایش شانس خود برای دریافت گیگ راه دور بعدی مستقل، به شدت توصیه می کنیم که پروفایل خود را در هر برنامه ای که انتخاب می کنید تکمیل کنید. این به کارفرمایان کمک می کند تا شما و مهارت های شما را بهتر بشناسند.

شما می توانید انتخاب کنید که به صورت تمام وقت کار کنید یا این کار را به عنوان یک کار جانبی انجام دهید. این یکی از امتیازات کار آزاد است. با این حال، مانند هر کار دیگری، سخت کوشی و ثبات همیشه در کسب و کار فریلنسری سود خوبی دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT