استفاده از جستجوی پیشرفته لینکدین

نحوه استفاده از جستجوی پیشرفته لینکدین برای شبکه کاری

زمان مطالعه 5 دقیقه

آیا به دنبال ارتقاء مهارت های شبکه خود در لینکدین هستید؟ نحوه استفاده از جستجوی پیشرفته LinkedIn برای فرصت های شغلی بهتر را بیاموزید.

هیچ شبکه اجتماعی بهتر از لینکدین برای حرفه ای ها وجود ندارد. علاوه بر ملاقات با افراد جدید و مارکتینگ خود، می توانید بهترین مشاغل و مخاطبین را برای ارتقای شغل خود بیابید.

ویژگی‌های جستجوی پیشرفته LinkedIn برای این امر کلیدی است. آنها به شما اجازه می دهند افراد، مشاغل و فرصت ها را فیلتر کنید و شبکه و چشم انداز حرفه ای خود را تقویت کنید.

جستجوی پیشرفته لینکدین چیست؟

ما در مورد یک ابزار خاصی صحبت نمی کنیم. جستجوی پیشرفته در لینکدین به معنای استفاده از گزینه‌ها و تکنیک‌های فیلترینگ پلتفرم برای یافتن مواردی که به آن نیاز دارید کارآمدتر است.

چه به دنبال شغل بعدی خود باشید یا بخواهید به یک گروه یا انجمن در لینکدین بپیوندید، می توانید بهترین ها را دنبال کنید. فقط در مورد کلمات کلیدی و فیلترهای مناسب برای اعمال در جستجوی پیشرفته خود فکر کنید.

1. شرایط جستجوی خود را وارد کنید

استفاده از جستجوی پیشرفته لینکدین

استفاده از جستجوی پیشرفته لینکدین

در داشبورد لینکدین خود، به کادر جستجو بروید، شغل مورد نظر خود را تایپ کنید و Enter را بزنید. صفحه جدیدی باز می شود که حاوی ترکیبی از نتایج مرتبط با عبارت جستجوی شما، از افراد و گروه ها گرفته تا مشاغل و دوره ها است.

بالاتر از اینها، فیلترهای جستجوی پیشرفته LinkedIn را خواهید یافت. برخی آشکار هستند. برای دیگران، شما باید عمیق تر کاوش کنید.

2. یک فیلتر استاندارد یا پیشرفته را انتخاب کنید

گزینه های جستجوی فوری شما عبارتند از: مشاغل، افراد، پست ها، گروه ها، دوره ها، رویدادها، محصولات، شرکت ها، مدارس، خدمات. علاوه بر این، ویژگی “همه فیلترها” به شما امکان می دهد معیارهای فیلترینگ دقیق تری را اعمال کنید.

با تمرکز بر انتخاب های واضح خود، روی تب مورد نظر خود کلیک کنید و صفحه دیگری با نتایج بیشتر و راه هایی برای محدود کردن شغل یا تماس ایده آل شما باز می شود.

3. از ابزار All Filters LinkedIn استفاده کنید

تب همه فیلترها بسته به صفحه ای که در آن هستید گزینه های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد، اما یک ترفند نیز برای آن وجود دارد. برای مثال، اگر در صفحه نتایج اولیه خود هستید، همه فیلترها به طور پیش‌فرض گزینه‌های جستجوی شغل دیگری را ارائه می‌دهند. ترفند فوق این است که شما می توانید انتخاب کنید چه دسته ای از فیلترها را می بینید.

برای انجام این کار، روی دکمه در قسمت Filter only ___ by کلیک کنید و دسته خود را از منوی کشویی انتخاب کنید. این پنل تغییر می‌کند و فیلترهای جستجوی پیشرفته مرتبط با یافتن افراد، مشاغل، شرکت‌ها و غیره را به شما نشان می‌دهد. فیلترهای مورد نظر خود را اضافه کنید و دکمه نمایش نتایج را بزنید.

لینکدین به طور خودکار به صفحه دسته جابجا می شود و فیلترهایی را که شما درخواست کرده اید در خود جای می دهد. یک مسیر ساده تر برای رسیدن به اینجا این است که دسته را از گزینه های جستجوی پیشرفته اولیه خود انتخاب کنید و از تب همه فیلترها در آن صفحه استفاده کنید. فیلترهای مربوطه از قبل وجود خواهند داشت. همه اینها به شما این حس را می دهد که جستجوی شغل در لینکدین چقدر می تواند فعال باشد. اما چیزهای بیشتری برای یادگیری وجود دارد.

4. از فیلترهای درون فیلترها استفاده کنید

استفاده از جستجوی پیشرفته لینکدین

استفاده از جستجوی پیشرفته لینکدین

علاوه بر ابزار مفید همه فیلترها، گزینه های جستجوی دیگری نیز در صفحه هر دسته دارید. اگر روی تب شرکت‌ها کلیک کنید، می‌توانید مکان‌ها، صنایع و اندازه‌های شرکت خاصی را انتخاب کنید.

صفحه مشاغل با مجموعه فیلترهای پیشرفته خود ارائه می شود. اینها شامل تاریخ ارسال، سطح تجربه، حقوق و درخواست آسان است. بین این گزینه ها و همه فیلترها، شکی نیست که لینکدین می تواند به شبکه کاری شما کمک کند. اگر نه، مطمئن شوید که چند ترفند دیگر در آستین خود دارید.

5. جستجوی خود را با منطق بولی اصلاح کنید

با نحوه استفاده از عملگرهای Boolean LinkedIn آشنا شوید تا عبارات جستجوی خود را تا حد امکان دقیق کنید. تنها کاری که انجام می دهید این است که نقل قول، پرانتز، AND، NOT و OR را به عبارات خود اضافه کنید. نتایج شما شامل یا حذف جزئیات مشخص شده است.

افراد، پست‌ها، شرکت‌ها و موارد دیگر را دریافت خواهید کرد که با جستجوی پیشرفته شما مطابقت دارند. از فیلترهای خود نیز برای مرور مؤثرتر مخاطبین بالقوه و فرصت های کاری استفاده کنید.

6. جستجوهای لینکدین را نشانک گذاری کنید

استفاده از جستجوی پیشرفته لینکدین

استفاده از جستجوی پیشرفته لینکدین

اگر نتایج آنقدر زیاد است که نمی‌توانید یکباره از آن عبور کنید، یا می‌خواهید ببینید آیا بعداً چیز جدیدی ظاهر می‌شود، حتماً صفحه را نشانک کنید. وقتی برگشتید، نتایج جستجو و جستجوی شما همانگونه خواهد بود که آنها را ترک کردید – چند تغییر بدهید یا بگیرید. شما می توانید بدون از دست دادن به کار خود ادامه دهید.

شبکه شغلی LinkedIn خود را ایجاد و حفظ کنید

از بین تمام پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، لینکدین بهترین ابزار برای حرفه‌ای‌ها است. ابزارها و ترفندهای جستجوی پیشرفته آن تضمین می کند که می توانید مخاطبین، مشاغل و محتوایی را که بیشتر برای شما مناسب است محدود کنید.

اما یافتن آنها کافی نیست. ببینید آیا و چگونه آنها می توانند برای حرفه یا شبکه شما مفید باشند. با افرادی که تحسینشان می کنید در ارتباط باشید. پست هایی را به اشتراک بگذارید که با شما طنین انداز می شوند. به طور فعال از LinkedIn برای بهترین نتایج استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT