بهترین دوره سئو

7 بهترین دوره سئو موجود

زمان مطالعه 7 دقیقه

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) تکنیکی است برای بهبود استاندارد و کمیت ترافیک وب سایت به منظور افزایش دید آن برای جستجوهای مرتبط و قرار دادن آن در بالای نتایج موتورهای جستجو. هرچه صفحات وب شما در نتایج جستجو بیشتر قابل درک باشد، احتمال بیشتری دارد که توجه ها را به خود جلب کنید و از این طریق مشتریان را به سمت کسب و کار خود جذب کنید. بهترین دوره سئو را در ادامه معرفی کرده ایم.

موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و غیره از الگوریتم ها، کلمات کلیدی، عبارات، ترکیب سلسله مراتبی یک وب سایت و وضوح زبان برای رتبه بندی وب سایت ها استفاده می کنند.

سئو توسط مشاغل و افراد به کار گرفته می شود تا دید وب سایت های خود را به حداکثر برساند و کسب و کار شهرت پیدا کند. کسب‌وکارها اغلب سئو کار را استخدام می‌کنند و شرکت‌ها از تست‌های ارزیابی سئو برای استخدام متخصصان بهتر برای اجرای چنین استراتژی‌هایی برای افزایش ترافیک ارگانیک استفاده می‌کنند. ترافیک ارگانیک به طور طبیعی به یک وب سایت می آید.

آیا می دانید برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو چه چیزی لازم است؟

آیا می دانید برخی از عناصر کلیدی که برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو باید در نظر داشته باشید چیست؟

1.MARKETING LAD SEO COURSE

اگر می‌خواهید یک دوره آموزشی SEO را برای یادگیری اصول سئو جستجو کنید، دوره آموزشی SEO Marketing Lad بهترین مکان برای شروع است!

دنبال کردن مطالب ساده است و بنابراین زبان برای کاربران غیر فنی مناسب است.

در Marketing Lad، شما یک دوره کامل سئو را دریافت خواهید کرد، کارشناسان صنعت آنها قرار است در کلاس های زنده در مورد SEO شرکت کنند. آنها جلسات ضبط شده را ارائه نمی دهند.

آنها با توضیح اینکه چگونه فرآیند سئو می‌تواند بر الگوریتم‌های موتورهای جستجو مانند گوگل تأثیر بگذارد شروع می‌کنند و سپس سه فرآیند فرعی اصلی سئو را معرفی می‌کنند: SEO فنی، سئوی درون صفحه و سئو خارج از صفحه.

احساس می کنید سئو مارکتینگ شگفت انگیز است؟

اما آیا کسی می‌داند که این پلتفرم به شما امکان می‌دهد تا زمانی که صحبت از تسلط بر سئو به میان می‌آید، مسیر طولانی را طی کنید؟

درست است!

دوره آنلاین Marketing Lad اینجاست تا چندین جنبه از سئو را به شما نشان دهد.

این دوره شامل موضوعاتی مانند:

. Funnels دیجیتال

. تحقیق کلمات کلیدی

. تولید محتوا

. بهینه سازی روی صفحه

. بهینه سازی خارج از صفحه

. لینک بیلدینگ

. Google برای کسب و کار من

. Google Sheets

. کنسول جستجوی گوگل

. تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

. حسابرسی وب سایت

2. SEMRUSH ACADEMY

SEMrush یکی از بازیگران پیشرو در دنیای سئو است. این شرکت SaaS ابزارهایی را برای متخصصان سئو برای مشاهده آنلاین و دیجیتال مارکتینگ می فروشد. سئو بخش بزرگی از این امر است.

آکادمی SEMrush دارای دوره های اصول سئو و سئو فنی است که شامل همه چیزهایی است که برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو نیاز دارید. این دوره ها توسط کارشناسان برتر SEO مانند گرگ گیفورد و باستیان گریم ترتیب داده شده است.

در SEMrush، شما همچنین می توانید نحوه استفاده از جعبه ابزار SEMrush را برای متخصصان سئو با بیشترین مزیت کشف کنید. برجسته ترین ویژگی این است که دوره ها به طور مداوم به روز می شوند زیرا SEMrush مکرراً ویژگی های جدید را معرفی می کند.

آکادمی SEMrush تعدادی از موثرترین دوره های سئو را ارائه می دهد.

در حال حاضر، حدود 20 دوره وجود دارد که به طور خاص بر SEO تمرکز دارند.

این دوره ها مواردی مانند:

. جعبه ابزار سئو

. تحقیق کلمات کلیدی

. ممیزی سایت

. لینک بیلدینگ

. اصول سئو

. تحلیل رقابتی

. سئو داخلی و فنی

آنها علاوه بر آموزش ها، چندین گواهینامه سئو را نیز ارائه می دهند. می توانید در آزمون حاضر شوید، آن را قبول کنید و گواهینامه را دریافت کنید. این یک گزینه عالی برای آژانس ها، بازاریابان و سئوکاران مشتاق است. شما می توانید از این گواهینامه ها برای ثبت نام در مشتریان بیمه شده استفاده کنید که در زمینه های متعدد سئو متخصص هستید.

بهترین قسمت؟ تمام دوره ها و امتحانات ارائه شده توسط SEMrush 100٪ رایگان هستند، از جمله گواهینامه ها.

3. UDEMY

Udemy یکی از محبوب ترین پلتفرم ها برای یادگیری چیزهای جدید با آموزش آنلاین به عنوان تخصص آنها است. بیش از 100000 دوره آنلاین ارائه می دهد.

در Udemy می توان آموزش کامل سئو را با قیمت بسیار پایین تجربه کرد. هر دوره دارای رتبه بندی است و در Udemy می توان آموزش کامل سئو را با قیمت بسیار پایین تجربه کرد. هر دوره دارای رتبه‌بندی و بررسی است، بنابراین می‌توانید ببینید که دیگران درباره تجربه‌شان چه می‌گویند. همچنین به شما می گوید که دقیقاً چه تعداد از افراد تاکنون ثبت نام کرده اند.

برخی از دوره های محبوب SEO در Udemy عبارتند از:

. ممیزی سایت

. لینک بیلدینگ

. تحقیق کلمات کلیدی

. سئو برای مشاغل محلی

. سئو برای وردپرس

وقتی دوره ای را از Udemy خریداری می کنید، به طور تمام وقت به آن دسترسی خواهید داشت و همچنین گواهی پایان دوره دریافت خواهید کرد.

Udemy همچنین دوره های تخصصی را برای تیم ها ایجاد می کند. اگر مایل به آموزش برای چهار یا بیشتر هستید، Udemy for Business را بررسی کنید. این می تواند یک انتخاب عالی برای کسانی از شما که اداره یک دفتر را اداره می کنند. شما در همان زمان کل تیم خود را تأیید خواهید کرد.

4. YOAST ACADEMY

Yoast SEO یک افزونه بهینه سازی موتور جستجو برای وردپرس است. این افزونه پنج میلیون کاربر موجود دارد و بیش از 320 میلیون بار دانلود شده است. این نرم افزار در بیش از 11 میلیون سایت و 15.4 درصد از 1 میلیون سایت برتر جهان اجرا می شود. تنها در وردپرس، بیش از پنج میلیون بار دانلود شده است.

این بیشتر برای دانشجویانی مناسب است که هیچ دانش قبلی در زمینه SEO ندارند. با تشریح اصول سئو، از جمله نحوه عملکرد موتور جستجو، آغاز می شود.

این دوره به سه بخش اصلی تقسیم می‌شود: مقدمه‌ای بر سئو، سئوی محتوا، سئو فنی و بسته‌های اضافی. برخی از محبوب ترین دوره های SEO Yoast عبارتند از:

. کپی رایتینگ سئو

. سئوی چند زبانه

. داده های ساخت یافته

. معماری سایت

. تحقیق کلمات کلیدی

. سئوی محتوا

اکثر دوره های آنها پولی است، اما آنها آموزش رایگان را برای مبتدیان نیز ارائه می دهند.

5. HUBSPOT SEO CRASH COURSE

Hubspot نام دیگری در صنعت سئو است که نرم افزار CRM فروش و مارکتینگ را در اختیار کسب و کارها قرار می دهد.

یک دوره رایگان SEO توسط HubSpot ارزش بررسی دارد. این دوره شامل چهار درس با موضوعات بعدی است:

. توسعه یک استراتژی سئو متناسب با کسب و کار شما

. مقیاس گذاری کمپین های لینک بیلدینگ

. نحوه ایجاد و مدیریت یک کمپین وبلاگ نویسی مهمان

. چگونه آنها سئو را در وبلاگ HubSpot انجام می دهند

آنها بر نحوه ساخت بک لینک برای افزایش ترافیک ارگانیک تمرکز می کنند. پس از اتمام دوره ها، می توانید با دیدگاهی جدید از کارشناسانی که راه رتبه بندی در گوگل را می دانند، سئوی وب سایت خود را ارزیابی و ارتقا دهید. به طور کلی، این یک دوره رایگان از یک رهبر صنعت است که بیش از دو ساعت از وقت شما را نمی گیرد. دلیلی وجود ندارد که نخواهید از این مزیت استفاده کنید.

6. THE BLUEPRINT TRAINING

آموزش سئو بلوپرینت دارای 13 دوره است که شامل بیش از 150 ویدیو در مورد تمام جنبه های سئو، از تحقیق کلمات کلیدی، لینک سازی، سئو در سایت، مارکتینگ محتوا و غیره می باشد. چهار مورد از این دوره ها رایگان است و در نتیجه مابقی پولی است.

این دوره ها برای مشاغل در نظر گرفته شده است، بنابراین دوره های پولی در مقایسه با برخی از سایت های دیگر که قبلاً در مورد آنها صحبت کردیم، کمی پرهزینه هستند.

دوره سئوی بلوپرینت بر اساس تئوری یا کرک نیست، بلکه بر اساس دانش عملی جهان از کار با چندین تا از بزرگترین برندهای وب است. برخی از آنها هر ماه بازدیدکنندگان بی شماری از گوگل دریافت می کنند.

آنها آموزش SEO را برای مواردی مانند:

. فروش نمایندگی

. تحلیل رقابتی

. ممیزی محتوا

. تحقیق کلمات کلیدی

. کسب لینک

. سئو روی صفحه

. سئو فنی

7. COURSERA SEO SPECIALIZATION

Coursera یک دوره آموزشی گسترده آنلاین (MOOC) است که در سال 2012 توسط اساتید علوم کامپیوتر دانشگاه استندفورد تأسیس شد. با دانشگاه‌های برتر جهان همکاری می‌کند تا برنامه‌های مدرک آنلاین را ارائه دهد، و تحصیلات را برای همه قابل دسترس‌تر و مقرون به صرفه‌تر می‌کند.

اما آیا این افراد می توانند در مورد سئو به ما کمک کنند؟

بله، در واقع!

این تخصص سئو توسط UC Davis ایجاد شده است.

این به شما امکان می دهد محتوای وب سایت را بهینه کنید تا مطمئن شوید که به بهترین رتبه ممکن در موتورهای جستجو می رسید.

شما همه چیز را در مورد جستجوی گوگل و همچنین سایر الگوریتم های موتور جستجو خواهید آموخت.

این تخصص شامل شش دوره است:

. مقدمه ای بر بهینه سازی موتورهای جستجو

. اصول بهینه سازی موتورهای جستجو

. بهینه سازی وب سایت برای جستجو

. استراتژی های پیشرفته بهینه سازی موتورهای جستجو

. محتوای پیشرفته و تاکتیک های اجتماعی برای بهینه سازی سئو

. پروژه گزارش مشتری بهینه سازی وب سایت

برای 1-3 ساعت در هفته، برخی از این دوره ها به مدت چهار هفته و برخی دیگر 6 هفته طول می کشد و زمان مطالعه بیشتری را طلب می کند.

این چیزی است که اهمیت دارد:

این که بتوانید از فرصتی که برای گذراندن دوره آنلاین از دانشگاه های معتبر آمریکا برای افزایش مهارت های سئوی خود دارید بهترین استفاده را ببرید.

بهترین دوره سئو: نتیجه

اهمیت بهینه سازی موتورهای جستجو در درجه اول این واقعیت است که باعث افزایش دید وب سایت شما می شود. در تجارت معاصر، اگر می‌خواهید برای رهبری کسب‌وکارتان جلو بروید، دیده شدن همه چیز است. مردم باید بتوانند شما را پیدا کنند و این کار آسانی نیست.

در حالی که انتخاب دوره سئو شما با آخرین مرحله در ماموریت مارکتینگ شما فاصله زیادی دارد.

اگر وقت ندارید که تمام دانش کتاب ها/دوره های سئو را مرور کنید، پس توصیه می کنیم با یک دوره رایگان از آکادمی Yoast شروع کنید و سپس با دوره های پولی مانند Marketing Lad و SEMrush ادامه دهید! این یک شروع بسیار محکم خواهد بود. یک دوره آنلاین خوب به طور دوره ای به روز می شود تا روندهای جدید را در نظر بگیرد و به طور مداوم با محتوای جدید بر اساس فیدبک کاربران تقویت می شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. sara گفت:

    یه سایتی هست در حوزه آموزش سئو اسمش وبین سئو هست مطالب رایگانی خوبی داره و دوره سئو هم دارن اما من فقط مطالب رایگانشون رو دیدم خیلی خوب و کاربردی بود و جالب اینجاست بدون ادعا نسبت سایر رقبا در عباراتی مثل آموزش سئو اینا بالان. اگه درمورد این دوره این سایت هم اطلاعاتی داشتید بگید ممنون میشم.

    1. سهیل دهقانی گفت:

      سلام وقت بخیر
      دوره سئو برای همه و همیشه
      به لطف تلاش های حجت مسگری عزیز هم دوره بسیار عالی و رایگان و خوبیه https://freeseoforever.ir/

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT