سایت برای خرید اقلام و لباس در فیلم

7 بهترین سایت برای خرید اقلام و لباس در فیلم ها و برنامه های تلویزیونی

زمان مطالعه 7 دقیقه

فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی تأثیر زیادی بر آنچه ما دوست داریم دارند. آنها فراتر از قرار دادن محصول هستند. اگر چیزی را در یک فیلم یا یک برنامه تلویزیونی دیدید، آن را در این سایت ها پیدا خواهید کرد. سایت برای خرید اقلام و لباس در فیلم را در ادامه معرفی کرده ایم.

فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی تأثیر زیادی بر آنچه ما دوست داریم دارند. بازگشت به آینده به تنهایی DeLorean را به یک ماشین کلکسیونی تبدیل کرد. اسکراب ها کالین هی نوازنده را به یک نام آشنا تبدیل کردند. و آیا شما همیشه نمی خواستید همان چیزی را داشته باشید که مگ رایان در آن صحنه در هنگام ملاقات هری با سالی داشت؟

اگر چیزی را در یک فیلم یا یک برنامه تلویزیونی دیدید، به احتمال زیاد آن را در یکی از این سایت ها پیدا کنید.

1. Clothes: Filmgarb and Worn On TV

آیا دوست دارید یک جفت عینک آفتابی نمادین را همه شخصیت‌های فیلم ماتریکس بزنند؟ یا شاید بخواهید به اندازه بازیگران Suits داغ به نظر برسید. بازیگران متخصصان کمد لباس دارند تا لباسشان را بپوشانند، بنابراین اگر می‌خواهید سبک آنها را تقلید کنید، به این سایت‌های لباس یاب فیلم سر بزنید.

هم Filmgarb و هم Worn On TV مدتی است که وجود دارند. در حالی که Filmgarb هم فیلم‌ها و هم برنامه‌های تلویزیونی را پوشش می‌دهد، Worn On TV بر سریال‌های محبوب و نمایش‌های واقعیت متمرکز است، مانند How I Met Your Father، Dexter، Riverdale، Queens و The Real Housewives of Potomac.

از بین این دو، Worn On TV برای مرور بهتر است. شما می توانید نمایش مورد نظر خود و حتی شخصیت های نمایش را انتخاب کنید. با این کار لیستی از عکس ها به شما ارائه می شود و با یک کلیک به محل خرید آن می رسید. این یک وب سایت فوق العاده برای پیدا کردن لباس های الهام گرفته از برنامه های تلویزیونی مورد علاقه شما است.

Filmgarb برای مرور عالی نیست، اما عملکرد جستجوی آن آن را جبران می کند. اگر لباس فیلم یا آیتمی در یک برنامه تلویزیونی توجه شما را جلب کرد، به احتمال زیاد Filmgarb محصول را به شما می گوید و از کجا آن را تهیه کنید. اکثر لباس ها و اقلام لباس در آمازون موجود است، که همه چیز را بسیار آسان می کند.

علاوه بر این وب‌سایت‌ها، می‌توانید از برنامه‌هایی استفاده کنید که به شما امکان می‌دهند لباس‌ها را بر اساس تصویر پیدا کنید تا به شما کمک کنند لباس فیلم ایده‌آل خود را بچینید.

2.سایت برای خرید اقلام و لباس در فیلم: Props: Propstore

با یک مکان قابل اعتماد برای خرید لوازم جانبی، خواه یک چماق از جنگ برای سیاره میمون ها یا اجزای پروتز ایوک از جنگ ستارگان، بازی های کازپلی یا عشق خود را به فیلم ها بیشتر کنید. Propstore باید اولین ایستگاه شما باشد.

اولین مزیت این است که فروش این وب سایت بیشتر از وسایل است. لباس‌های کامل، آثار هنری اصلی، مواد تولید و موارد دیگر را خواهید یافت. حتی حراج هایی را برای کلکسیون های خاص ارائه می دهد.

از نظر وسایل، می‌توانید مجموعه‌ای از آیتم‌ها را در Propstore برای طرفداران Breaking Bad، Jurassic Park، Assassin’s Creed و حتی تولیدات مبهم مانند Chronicles of Riddick و Gorillas in the Mist انتظار داشته باشید. مطمئناً اقلام منحصر به فردی را در این فروشگاه آنلاین برای علاقه مندان به فیلم پیدا خواهید کرد.

3. Cars: IMCDB

هنگام یافتن وسایلی که در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی دیده می‌شوند، نباید به لباس‌ها و وسایل اصلی محدود شوید. هر دو صفحه نمایش بزرگ و کوچک برخی از خودروها را در حافظه ما جاودانه کرده اند، مانند گرن تورینو از Starsky و Hutch یا آستون مارتین DB5 جیمز باند. اما در مورد خودروهای کمتر شناخته شده چطور؟

تام هاردی تمام مدت لاک را صرف رانندگی با ماشین کرد، اما این چه ماشینی بود؟ آقای گرگ در پالپ فیکشن چه رانندگی می کرد؟ و گاهی اوقات، ماشینی را در پس‌زمینه یا صحنه‌ای کوچک می‌بینید، مانند صحنه‌ای که کیانو ریوز در Speed ​​فرماندهی می‌کند.

IMCDB می تواند به هر سوال ماشینی از هر فیلمی پاسخ دهد. این وب‌سایت برای هر وسیله‌ای که در کانال‌های یوتیوب برای علاقه‌مندان به خودرو آشنا است، عالی است. انجمن IMCDB هر فریم فیلم را بررسی می کند تا بفهمد کدام خودروها در آن هستند.

و سپس همه آن در سایت ذکر شده است. در جستجوی فیلم، عکس‌های فوری از هر نقطه‌ای که یک ماشین جدید برای اولین بار ظاهر می‌شود، خواهید دید.

وب‌سایت آن‌ها را به شما نمی‌فروشد یا شما را به فروشنده معرفی نمی‌کند، اما اطلاعات کافی برای ردیابی ماشین فیلم رویاهایتان به دست خواهید آورد.

4.سایت برای خرید اقلام و لباس در فیلم: Food: Babish Culinary Universe

اندرو ریا عاشق آشپزی است. او همچنین عاشق فیلم ها و برنامه های تلویزیونی است. بنابراین، ریا یک کانال یوتیوب راه اندازی کرد که در آن غذاهای معروف را از آنچه که تماشا می کند بازسازی می کند. و به عنوان گیلاس ضرب المثل در بالا، او آن را بابیش کولیناری یونیور (Babish Culinary Universe) نامگذاری کرد، به خاطر شخصیت The West Wing، الیور بابیش.

رئا در بازآفرینی دستور العمل ها فوق العاده است. او به توصیف این آیتم های تخیلی مانند Eggs Wodehouse از Archer یا Homer Simpson’s Moon Waffles توجه می کند. و سپس تصمیم می‌گیرد آن را در آشپزخانه‌اش بسازد، با تولید ویدیوی K4 درجه یک. این یکی را با شکم خالی تماشا نکنید!

کانال YouTube Rea دارای بیش از 600 ویدیو با انواع دستور العمل ها است. خواهید دید که برای تهیه کوکی‌های سیاه و سفید از سینفلد، بیسکویت‌های تد لاسو، کیک فرشته از روز Groundhog، سیب‌زمینی‌های چرب اردک از جان ویک و غیره چه چیزی لازم است.

در حالی که چیزی در مورد لباس های پوشیده یا اقلام مورد استفاده در فیلم ها پیدا نمی کنید، ویدیوها نکات آشپزی خارق العاده ای را ارائه می دهند که دستور العمل های شما را به سطح کاملاً جدیدی می برد.

Babish Culinary Universe دقیقاً به شما نحوه آشپزی را آموزش نمی دهد. برای آن، شاید بهتر باشد برخی از سایت های دستور العمل بصری را که برای مبتدیان عالی هستند، بررسی کنید. شما همچنین می توانید از این برنامه ها برای یادگیری نحوه پخت استفاده کنید!

5. Movie Looks: Ellimacs SFX Makeup

اگر می خواهید به طور کامل به شخصیت فیلم مورد نظر خود تبدیل شوید، برای آموزش آرایش در یوتیوب مرور کنید. به عنوان مثال، چندین کانال ممکن است گرینچ را انجام دهند، اما با تکنیک های مختلف که می توانید هر طور که می خواهید تطبیق دهید.

اما هنرمندانی نیز وجود دارند که به طور مداوم آموزش های آرایشی جالب را یکی پس از دیگری ارسال می کنند. یکی از این تأثیرگذاران ارزش دنبال کردن، Ellimacs SFX Makeup است، که برای طرفداران فیلم‌های ترسناک و برنامه‌های تلویزیونی یا ایده‌های هالووین مناسب است.

او 300 ویدئو و تعداد زیادی دارد، از جمله آموزش هایی با الهام از The Last of Us، A Nightmare on Elm’s Street، Edward Scissorhands و Gremlins.

6. Music: WhatSong and TuneFind

آهنگ ها و نمرات پس زمینه برای ایجاد حال و هوا در یک صحنه ضروری هستند. در حالی که برنامه‌های تشخیص موسیقی وجود دارند که آهنگ‌ها را با آهنگ شناسایی می‌کنند، باید سریع برنامه را روی تلفن هوشمند خود راه‌اندازی کنید و اجازه دهید قبل از پایان آهنگ «گوش کند». اگر به اندازه کافی سریع نیستید، WhatSong و TuneFind مشکل شما را حل خواهند کرد.

WhatSong، جدیدتر از این دو، همه چیز در مورد پخش آهنگ هایی است که در فیلم ها و برنامه های تلویزیونی نمایش داده می شوند. کاتالوگ نسبتا خوبی داره. از سریال های پرطرفدار نتفلیکس گرفته تا جدیدترین فیلم ها، باید بتوانید آهنگ ها و نمرات مورد نظر خود را پیدا کنید.

TuneFind دارای پایگاه داده جامع تری است که تقریباً هر فیلم یا برنامه تلویزیونی را که فکرش را بکنید پوشش می دهد. همچنین مدت زیادی است که وجود دارد و جامعه فعالی از کاربران دارد. این نباید جستجوی شما را شکست دهد.

7.سایت برای خرید اقلام و لباس در فیلم: Places: Movie Locations

می دانیم که تپه ها با صدای موسیقی زنده هستند، اما این تپه ها در اتریش کدام بودند؟ صبر کنید، آیا این فیلم واقعاً در اتریش فیلمبرداری شده است؟ برای همه اینها و بیشتر، از مکان های فیلم دیدن کنید.

این سایت گنجینه ای از اطلاعات مکان های معروف از فیلم های معروف است. اگر مکرر مسافر هستید، این منبع عالی برای سفر مانند ستاره ها است. برخی از مکان‌ها در Google Maps پین شده‌اند، بنابراین شما نیز مسیرهای دقیقی دریافت می‌کنید.

مطمئن شوید که ویژگی جستجو را امتحان کرده اید. می‌توانید مکان‌های فیلم را بر اساس کشور، منطقه، بازیگران و کارگردانان و سایر معیارها مرور کنید. برای هر مکان، توضیحات مفصل، عکس‌ها و اطلاعاتی درباره فیلم پیدا خواهید کرد.

شخصیت های مورد علاقه خود را زنده کنید

اکنون شما آن را دارید—لیستی از وب‌سایت‌های جالب شامل اتومبیل‌ها، غذاها، آهنگ‌ها، لباس‌ها و حتی آموزش‌های آرایشی از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی. از این منابع برای به دست آوردن لباس فیلم کامل خود استفاده کنید، سپس صحنه ها یا شخصیت های فیلم مورد علاقه خود را برای Comic-Con یا کانال YouTube خودتان زنده کنید.

مثلاً اگر از طرفداران ماتریکس هستید و می‌خواهید یک صحنه کلاسیک نئو را بازسازی کنید، به Filmgarb یا Worn On TV بروید و لباس خود را انتخاب کنید! یا می‌توانید مکان‌های فیلم را بررسی کنید تا ببینید بهترین صحنه‌ها در کجا فیلم‌برداری شده‌اند و یک تعطیلات مضمون برای به یاد آوردن داشته باشید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT