بهترین گراف ساز آنلاین رایگان

7 بهترین گراف ساز آنلاین رایگان

زمان مطالعه 5 دقیقه

اگر به دنبال ایجاد سریع نمودار هستید، استفاده از یک ابزار آنلاین می تواند بسیار مفید باشد. در اینجا هفت مورد از بهترین گراف ساز آنلاین رایگان که می توانید دنبال کنید آورده شده است.

اگر تا به حال سعی کرده اید داده ها را به صورت نمودار قالب بندی کنید، بدون شک با مشکلاتی مواجه شده اید. گاهی اوقات، به دست آوردن اطلاعاتی که به شکل نمودار در اختیار دارید، ممکن است دشوار باشد تا مطابق با آنچه شما می خواهید. و گاهی اوقات، وقتی بالاخره این کار را انجام می‌دهید، آنقدر وحشتناک به نظر می‌رسد که شروع به تعجب می‌کنید که چرا اذیت کردید.

خوشبختانه، طیف گسترده ای از گراف سازهای مختلف آنلاین موجود است که می تواند به کاهش این مشکلات کمک کند.

1.بهترین گراف ساز آنلاین رایگان: Canva

اولین بار در این لیست، ما Canva را داریم. Canva یک وب سرویس آنلاین است که به شما امکان می دهد چندین چیز مختلف ایجاد کنید که یکی از آنها نمودارها است.

شروع کار با Canva یک فرآیند فوق العاده آسان است. هنگامی که برای اولین بار شروع می کنید، Canva از شما می پرسد که آیا می دانید به دنبال چه نوع نموداری هستید یا می تواند به شما کمک کند. اگر مطمئن نیستید، Canva انواع نمودارهای مختلف و کاربرد آنها را پیشنهاد می کند.

از آنجا، می توانید یک الگوی موجود را برای کار انتخاب کنید، یا می توانید الگوی خود را طراحی کنید. اگر می‌خواهید به سرعت نموداری را جمع آوری کنید، یا می‌خواهید چیزی واقعاً متعلق به خودتان بسازید، Canva شما را پوشش می‌دهد.

روند واقعی ساخت نمودار نیز واقعاً ساده است. می‌توانید روی خود نمودار کلیک کنید تا به صفحه‌گسترده‌ای کوچک برای کار دسترسی داشته باشید، و می‌توانید همه عناصر را خودتان به راحتی تنظیم کنید. حتی می توانید داده های خود را از یک منبع خارجی وارد کنید، که بسیار مفید است.

2. PhotoADKing

در مرحله بعد، PhotoADKing داریم. اگر به دنبال چیزی هستید که کمی کاهش یافته و در عین حال دارای چندین ویژگی فوق العاده مفید باشد، PhotoADKing یک گزینه عالی برای امتحان کردن است.

PhotoADKing به شما اجازه می دهد تا به سرعت و به راحتی نموداری از تعداد قابل توجهی از انواع ایجاد کنید. شما به راحتی می توانید تا نه نمودار و نمودار مختلف را تنها با چند کلیک ایجاد کنید.

اگر داده‌های موجودی دارید که می‌خواهید استفاده کنید، می‌توانید به راحتی آن‌ها را مستقیماً به PhotoADKing وارد کنید تا استفاده کنید. نتیجه نهایی ممکن است به اندازه برخی دیگر از گزینه های موجود در این لیست از نظر زیبایی شناسی خوشایند نباشد، اما مطمئناً زشت هم نیستند.

3.بهترین گراف ساز آنلاین رایگان: Visme

اگر به دنبال چیزی با ویژگی‌های غنی‌تر هستید، Visme ممکن است درست در کوچه شما باشد. Visme ایجاد نمودارهایی با ظاهر عالی را برای طیف وسیعی از اهداف مختلف آسان می کند.

استفاده از Visme یک فرآیند واقعا شهودی است و شما می توانید نتایج خود را تنها با چند کلیک تنظیم کنید. طیف خوبی از گزینه‌های نمودار و نمودارهای مختلف در دسترس است، و گستره بسیار چشمگیری از الگوها وجود دارد که می‌توانید از آنها برای برجسته کردن نمودار خود استفاده کنید.

اگر از داده‌های موجود استفاده می‌کنید، می‌توانید به راحتی داده‌های خود را در جدول ارائه شده وارد کنید، و اگر نظر خود را تغییر دادید، می‌توانید به سرعت بین انواع نمودار جابه‌جایی کنید تا یکی را پیدا کنید که مناسب شما باشد.

4. Google Sheets

به جای وارد کردن داده های خود از یک سند موجود به یک گراف ساز، همیشه می توانید مستقیماً به منبع بروید. Google Sheets یک سرویس صفحه گسترده آنلاین است که بدون شک قبلاً نام آن را شنیده اید.

درست کردن صفحات گسترده با Google Sheets دقیقاً همانطور که تصور می کنید کار می کند، اما آیا می دانستید که می توانید نمودارها را مستقیماً از Google Sheets ایجاد کنید؟ اگر می‌دانید چگونه نمودارها و نمودارهای قدرتمندی را در مایکروسافت اکسل ایجاد کنید، پس کم و بیش می‌دانید که چگونه این کار را در Google Sheets نیز انجام دهید.

تنها کاری که باید با Google Sheets انجام دهید این است که به Insert در بالای صفحه و سپس Chart بروید. از آنجا، شما قادر خواهید بود از بین تعداد قابل توجهی از انواع نمودارها و گزینه های مختلف انتخاب کنید. حتی می توانید نمودار خود را سفارشی کنید تا آن را واقعاً متمایز کنید.

5.بهترین گراف ساز آنلاین رایگان: TinyWow Chart Creator

بعدی در این لیست TinyWow’s Chart Creator است. اگر به دنبال چیزی سریع و آسان بدون نیاز به ثبت نام برای یک حساب کاربری یا پرداخت بالقوه یک طرح ممتاز هستید، TinyWow یک ابزار کوچک عالی است که شما را از دردسر خلاص می کند.

با TinyWow، آنچه می بینید همان چیزی است که به دست می آورید. یک جدول ساده وجود دارد که می‌توانید داده‌های خود را در آن وارد کنید، و پنج نوع نمودار مختلف برای چرخش بین آن‌ها وجود دارد. می‌توانید رنگ‌ها و تنظیمات نمودار را آزادانه تنظیم کنید، و پس از اتمام، دانلود آسان است. زمانی که عجله دارید برای یک نمودار سریع عالی است.

6. Image Online.co Graph Maker

اگر چیزی می‌خواهید که هنوز سریع جمع شود، اما متوجه شدید که TinyWow بیش از حد خالی است، ممکن است Image Online.co Graph Maker همان چیزی باشد که به دنبالش هستید.

Image Online.co به شما امکان می دهد تا به سرعت و به راحتی حداکثر 13 نوع مختلف نمودار را تنها با چند کلیک ایجاد کنید. هنگامی که تنوع نمودار خود را انتخاب کردید، تنوع زیادی از پارامترهای مختلف خواهید داشت که می توانید آزادانه آنها را تنظیم کنید.

جالب است که Image Online.co صفحه‌گسترده‌ای برای وارد کردن اطلاعات خود در اختیار شما قرار نمی‌دهد و در عوض پارامترهای نمودار مختلفی را انتخاب می‌کنید.

7. NCES Kids’ Zone یک نمودار ایجاد کنید

در نهایت، ما NCES Kids’ Zone Create a Graph را داریم. اگر به دنبال ایجاد یک نمودار با یکی از فرزندان خود هستید، یا واقعاً در تلاش هستید تا سر خود را در مورد نحوه کار نمودارها بپیچید، پس منطقه کودکان NCES ممکن است همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید.

NCES Kids’ Zone به شما این امکان را می دهد که از بین پنج نوع مختلف نمودار برای ایجاد انتخاب کنید. استفاده از این فرآیند فوق‌العاده بصری است، و شامل تصاویری می‌شود که به شما کمک می‌کند دقیقاً بفهمید که در حین حرکت چه چیزی می‌سازید.

حتی یک آموزش وجود دارد که می توانید در صورت نیاز به شما یا فرزندانتان در ایجاد نمودارها کمک کند. این پلتفرم برای کمک به شما یا فرزندان کوچکتان در یادگیری نحوه خواندن نمودار عالی است.

ایجاد نمودارها نباید مشکل باشد

همانطور که می بینید، تنوع بسیار زیادی از خدمات مختلف ایجاد نمودار به صورت آنلاین موجود است. چه به دنبال چیزی هستید که بتوانید از آن برای جمع آوری سریع نمودار دایره ای کوچک استفاده کنید، یا امیدوارید که ارائه بزرگ بعدی خود را زیبا کنید، چیزی در اینجا برای شما وجود دارد.

حتی بهتر از آن، این گراف‌سازها همگی به‌صورت آنلاین در دسترس هستند، بنابراین لازم نیست نگران دانلود نرم‌افزار کلی برای امتحان کردن آنها باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی پیوند کلیک کنید و به آن ها عکس بدهید، پس چرا نمی بینید چه چیزی را از دست می دهید؟

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT