سیستم پاداش برای گیمرها

7 سیستم پاداش برای گیمرها جهت کسب امتیاز

زمان مطالعه 5 دقیقه

آیا عاشق بازی کردن هستید؟ پس در این سیستم های پاداش ثبت نام کنید تا حین بازی امتیاز کسب کنید!

با وجود کنسول ها، بازی ها و سرویس های بسیار زیادی که می‌توانید بازی کنید، تعجبی ندارد که از بعضی بازی ها عقب بمانید.

سیستم های پاداش تا حدودی زمین بازی را مساوی می‌کنند و به شما امکان می‌دهند از آن برای خرید بازی ها، اسکین ها و DLC بدون هیچ هزینه‌ای استفاده کنید. اما کدام یک پاداش های بزرگ تری ارائه می‌دهند؟ در این مقاله سیستم های پاداش دهی را بررسی می‌کنیم.

1.سیستم پاداش برای گیمرها: Nintendo Rewards

Nintendo Rewards به شما امکان می‌دهد آیتم های درون برنامه ای و بعضی لوازم فیزیکی، به دست آورید. مواردی مانند نگهدارنده کابل پوکمون، پوسترهای Nintendo 64 و مجموعه پین ها برای بازی های مختلف مواردی هستند که می‌توانید از سیستم پاداش به دست آورید.

این یک پیشنهاد منحصر به فرد از سوی یک فروشگاه جوایز است که معمولاً به جای پاداش های فیزیکی بر پاداش های دیجیتال متمرکز است. راه دیگری که نینتندو سوییچ در مقایسه با رقبا ارائه کرده این است که چگونه سفارشی سازی ها را به شما ارائه دهد. راه های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید سوئیچ خود را سفارشی کنید.

مانند بسیاری از سیستم های پاداش، بعید است که امتیاز کافی برای عدم پرداخت هزینه یک بازی کامل کسب کنید. با این حال، تعداد زیادی عناوین ارزان تر وجود دارد که می‌توانید با انجام بازی های که قبلاً کردید، با استفاده از امتیازات خریداری کنید.

2. Microsoft Rewards

با توجه به اینکه بازی های Xbox هم روی کنسول های آن و هم روی رایانه شخصی در دسترس هستند، Microsoft Rewards ارزش بررسی را دارد. Microsoft Rewards برای پولی که Xbox از طریق سیستم های مختلف خود، مانند Game Pass ارائه می‌کند، کمی باعث پس انداز در جیب شما می‌شود.

به شرطی که بر اساس حد نساب ساعات کافی در Game Pass بازی کنید، احتمالاً قادر خواهید بود اشتراک ماه آینده Game Pass را فقط با استفاده از امتیازاتی که به دست آورده اید، بپردازید. از آنجایی که Game Pass یک کتابخانه بسیار گسترده پر از بازی های جدید و قدیمی دارد، ارزش آن را نمیتوان دست کم گرفت.

به خاطر داشته باشید که Microsoft Rewards قصد دارد به شما تخفیفات و «امتیاز» مایکروسافت بدهد تا به شما برای بازی بیشتر کمک کند. اگرچه این یک انگیزه خوب است، اما مراقب باشید که به دلیل بازی بیش از حد دچار اعتیاد به گیم نشوید.

3.سیستم پاداش برای گیمرها: Steam Points

Steam Points سیستم پاداش Valve برای کاربران Steam است. از آنجایی که Steam سرویس اشتراکی ندارد، گیمرهای رایانه شخصی به تمام کمکی که می‌توانند دریافت کنند نیاز دارند. نمی‌توانید امتیازات Steam را به پول واقعی تبدیل کنید. هر «امتیاز» حدود یک سنت ارزش است و می‌توانید آن را در فروشگاه Steam Points خرج کنید.

امتیازهای Steam کسب شده شما می‌تواند بازی، DLC، سخت افزار، برنامه های جانبی، موسیقی متن و آیتم های درون بازی را خریداری کند. این پلتفرم بازی فروش های فصلی دارد، کسب امتیاز کافی برای خرید DLC و بازی های جدید باعث صرفه جویی در هزینه شما می‌شود. برای ادامه لذت بردن از بازی های رایگان، چرا هدایای دیجیتال Steam را برای دوستان خود ارسال نکنید تا همه از آن بهره مند شوند؟

4.سیستم پاداش برای گیمرها: PlayStation Stars

PlayStation Stars راه دیگری است که سونی به کاربران خود جایزه می‌دهد. PlayStation Stars وجوه PSN، محصولات فروشگاه PlayStation و کلکسیون های دیجیتال را در اختیار شما قرار می‌دهد. این علاوه بر جوایزی است که سونی هر ماه برای عضویت در PlayStation Plus به کاربران ارائه می‌دهد، همچنین پاداش هایی را که برای کاربر PlayStation دریافت می‌کنید، افزایش می‌دهد.

کلکسیون های دیجیتال بخش بزرگی از پیشنهادات PlayStation Stars هستند، مانند شخصیت بازی های انحصاری سونی، دستگاه هایی که بخشی از تاریخ غنی سونی در زمینه بازی بوده‌اند و موارد دیگر. مجموعه های دیجیتال کمیاب را پیدا کنید و می‌توانید با افتخار آنها را در نمایه خود به نمایش بگذارید.

5. Google Play Points

بازی های موبایلی بازار بزرگی دارند و احتمالاً هنگام حرکت حداقل چند بازی مختلف در موبایل انجام می‌دهید. اگر از اندروید استفاده می‌کنید، احتمالا از Google Play برای دانلود بازی ها استفاده می‌کنید، اما می‌توانید از آن برای کسب امتیاز نیز استفاده کنید.

راه های زیادی برای استفاده از امتیازهای Google Play وجود دارد. پرداخت های درون بازی برای بسیاری از کاربران موبایلی مقدور نیست، می‌توانید از سیستم پاداش Google Play Points برای جبران بخشی از آن استفاده کنید و بدون خرج کردن پول نقدی که به سختی به دست آورده‌اید، در بازی های Pay to Win پیش بروید.

6.سیستم پاداش برای گیمرها: Ubisoft Connect Units

با وجود فرنچایزهای پرطرفدار، Ubisoft امتیازاتی برای کاربران خود ارائه می‌دهد. Ubisoft Connect Units سعی می‌کند در این زمینه کمک کند و به شما با آیتم های منحصر به فرد درون بازی و همچنین تخفیف های فروشگاهی پاداش می‌دهد.

Assassin’s Creed و Far Cry، دو فرنچایز پیشرو Ubisoft هستند که می‌توانید بدون توجه به گذر زمان، در آن غرق شوید. البته مشکلاتی در این زمینه وجود دارد، اگر در Ubisoft Connect Units ثبت نام کرده باشید، به نفع شما خواهد بود. شما احتمالاً امتیازات زیادی به دست می‌آورید بدون اینکه احساس کنید به اندازه ارزش آن امتیازات پرداخت می‌کنید.

7.سیستم پاداش برای گیمرها: Prime Gaming

Prime Gaming بخشی از بسته کلی Amazon Prime است، با توجه به اینکه اکثریت Amazon Prime دارند، احتمالاً قبلاً مشترک شده اید. با توجه به هزینه های Amazon Prime، دانستن اینکه چگونه با Prime Gaming جوایز و موارد اضافی را دریافت کنید، ارزشش را دارد.

Prime Gaming با پلتفرم Twitch پیوند می‌خورد تا جوایز زیادی به شما بدهد. شما یک نشان منحصر به فرد برای استفاده در چت ها، رنگ ها و شکلک های انحصاری و همچنین بازی های رایگان دریافت خواهید کرد. سایر سیستم های پاداش ممکن است ارزش بیشتری نسبت به پول داشته باشند، اما این واقعیت که Prime Gaming به عنوان بخشی از بسته Amazon Prime شما می‌آید به این معنی است که می‌توانید از مزایای آن نیز بهره ببرید.

از سیستم های پاداش استفاده کنید

سیستم های پاداش زیادی برای گیمرها وجود دارد که می‌توانند از آنها استفاده کنند. سیستم های پاداش آیتم های اضافی و بازی های ارزان تری را به شما پیشنهاد می‌کنند تا با عناوین مورد علاقه‌تان و آنهایی که در طول سال از دست داده‌اید، لذت ببرید.

این سیستم های پاداش همچنین به شما امکان می‌دهند به دستاوردهای درون بازی خود با امتیازهایی که ارزش پولی واقعی را دارند، هر چند کم اما احساس بهتری داشته باشید.

روش های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید پاداش هایی به دست آورید که به اندازه روش های ذکر شده در بالا مستقیم نیستند. با توجه به اینکه گیمرها همیشه تشویق می‌شوند پول نقد خرج کنند، خوب است که راه هایی برای صرفه جویی در هزینه ها داشته باشید.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT