جایگزین LinkedIn برای جستجوی شغل

5 جایگزین LinkedIn برای جستجوی شغل

زمان مطالعه 4 دقیقه

LinkedIn بدون شک یک پلتفرم چند بعدی است. فرصت های شغلی با کیفیت را فراهم می‌کند، بینش هایی را به کارفرمایان ارائه می‌دهد و پایه و اساس پیشرفت شغلی را می‌گذارد. با این وجود، شما نباید خود را به این پورتال محدود کنید.

چندین پلتفرم شغلی حرفه ای و سایت های شبکه ای وجود دارند که فرصت هایی را برای یافتن شغل مناسب در اختیار کاربران گذاشته اند. در این مقاله ما لیستی از بهترین جایگزین های LinkedIn را برای شما آورده ایم که می‌توانید برای کاریابی از آنها استفاده کنید.

1.جایگزین LinkedIn برای جستجوی شغل: Indeed

در عصر فناوری، اینترنت جستجوی شغل و کشف فرصت های بالقوه را بسیار آسانتر کرده است.

Indeed یک تابلوی شغلی گسترده با هزاران فهرست شغلی است که در یک رسانه از منابع مختلف جمع آوری شده‌اند. در آن، جویندگان کار می‌توانند رزومه خود را ارسال کنند، مشاغل را مرور کنند و منتظر بمانند تا کارفرمایان آنها را انتخاب کنند. این موتور جستجوی Meta امکانات بی پایانی را از وبسایت های مختلف یا شرکت های حرفه‌ای مجاور (با استفاده از GPS) فراهم می‌کند.

آنچه Indeed را از LinkedIn متمایز می‌کند، ماهیت هر دو پلتفرم است. لینکدین اجتماعی محور و یک ابزار تحقیقاتی قدرتمند است، اما Indeed بیشتر متمرکز بر این است که شما به شغلی که می‌خواهید برسید. Indeed نه تنها یک تابلوی شغلی است، بلکه به کارفرمایان اجازه می‌دهد تا مصاحبه های ویدیویی آنلاین را برنامه ریزی کنند و از دردسر سفر نجات یابید.

2. Glassdoor

Glassdoor یک بسته همه کاره با میلیون ها لیست شغل و سایر اطلاعات ارزشمند درباره شرکت ها است. اگرچه لینکدین برای به دست آوردن بینش در مورد فرهنگ کاری یک شرکت ایده آل است، اما نمی‌تواند به Glassdoor برسد. این جایگزین لینکدین برای کمک به جویندگان کار ایجاد شده است تا تصمیمات آگاهانه ای اتخاذ کنند، و ارزیابی کنند که آیا آنها برای یک سازمان مناسب هستند یا خیر.

در اینجا، کارگران نظراتی ناشناس می‌گیرند و دیگران را در مورد آنچه که می‌توانند از یک شرکت در رابطه با حقوق، پاداش ها، تعادل بین کار و زندگی و موضوعات دیگر روشن می‌کنند. همه اینها تضمین می‌کند که جویندگان کار بی خبر، گرفتار شرکت های کلاهبردار و سوءاستفاده گر قرار نگیرند.

3.جایگزین LinkedIn برای جستجوی شغل: Meetup

Meetup به دلایلی منطقی وارد لیست جایگزین های لینکدین شده است. این پلتفرم به شما امکان می‌دهد گروه هایی را در مجاورت خود پیدا کنید یا به آنها بپیوندید و بر سر علایق مشترک پیوند برقرار کنید. فقط ثبت نام کنید، علایق خود را به اشتراک بگذارید و شروع به صحبت کنید.

Meetup با ارائه فرصت های شغلی بالقوه و همچنین بردن شما از دنیای دیجیتال به دنیای واقعی از لینکدین پیشی می‌گیرد. Meetup، همانطور که از نامش پیداست، بر اساس رویدادهای حضوری ساخته شده است. با این حال، میتوان یک جلسه گروهی آنلاین نیز داشت.

LinkedIn تماماً گفتگوهای حرفه ای است و کاری با زندگی شخصی کاربران ندارد، اما Meetup مکالمات را در مورد هر چیزی ترویج می‌کند: آرزوها، مهارت ها یا سرگرمی ها و شما را در آخر هفته ها مشغول نگه می‌دارد. به هر حال، همه چیز در مورد انشعاب و ایجاد ارتباطاتی است که حرفه شما را در دراز مدت گسترش می‌دهد.

4. ZipRecruiter

ZipRecruiter یکی دیگر از جایگزین های عالی لینکدین برای جستجوی شغل است، زیرا برای ارتباط کارکنان با شرکت مناسب طراحی شده است.

با این حال، برای کارجویان نیز مناسب است. این فناوری ابزارهای جستجوی کار مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می‌دهد، به ویژه ویژگی 1-Click Apply آن، که باعث می‌شود درخواست برای شغل فوق العاده آسان شود.

فقط یک لیست شغلی را که دوست دارید پیدا کنید، این دکمه را بزنید و اطلاعات رزومه و مشخصات خود را که به کارفرمای احتمالی تحویل داده می‌شود. به همین سادگی. به علاوه، پس از ثبت نام، به‌روزرسانی ها و اعلان هایی دریافت خواهید کرد که بدون توجه به جایی که هستید، شما را در جریان قرار می‌دهد.

5.جایگزین LinkedIn برای جستجوی شغل: Shapr

Shapr یک شبکه اجتماعی است که متعهد به ارتباط افراد با علایق و اهداف حرفه ای مشابه است. این برنامه اغلب با یک برنامه دوست یابی اشتباه گرفته می‌شود.

برخلاف LinkedIn، Shaprاز تعامل آگاهانه و تجربیات شخصی به عنوان ابزاری برای تقویت ارتباطات شما با افراد همفکر استفاده می‌کند. با در نظر گرفتن علایق و تجربیات خود، این جایگزین لینکدین یک تجربه شخصی برای هر کاربر فراهم می‌کند.

اگر با انشعاب یا شبکه مشکل دارید، Shapr راه حلی برای کمک به تقویت ارتباط شبکه ای شما، ملاقات با مشاوران استراتژیک، فرصت های بالقوه و موارد دیگر ارائه کرده است.

جایگزین های لینکدین برای جستجوی شغل و شبکه سازی شغلی

در این مقاله چندین گزینه به عنوان جایگزین های لینکدین را معرفی و بررسی کردیم، با اعتماد به نفس و ایجاد یک رزومه مناسب، وارد این برنامه های کاریابی شوید. ارتباطات اجتماعی خود را تقویت کنید تا بتوانید بهترین فرصت های شغلی را به دست بیاورید. کارفرمایان تمایل بیشتری برای کار با افراد حرفه ای درعین حال خوش برخورد دارند.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT