محاسبه درآمد شغلی آزاد

8 ابزار و الگوی رایگان برای محاسبه درآمد شغلی آزاد

زمان مطالعه 7 دقیقه

آیا شما یک فریلنسر هستید که برای محاسبه درآمد خود مشکل دارید؟ محاسبه درآمد شغلی آزاد را در ادامه با این وب سایت ها انجام دهید.

به عنوان یک فریلنسر چقدر درآمد دارید؟ از آنجایی که درآمد فریلنسری شما ممکن است در ماه متفاوت باشد، باید بدانید که آیا به اندازه کافی درآمد دارید یا خیر. اگر ترسناک به نظر می رسد، این ابزارها و قالب های رایگان و مفید را مرور کنید تا به شما کمک کند درآمد خود را به راحتی محاسبه کنید.

1. ماشین حساب درآمد ValueTime برای مترجمان آزاد

محاسبه درآمد شغلی آزاد

محاسبه درآمد شغلی آزاد

اگر ساعتی حقوق می گیرید، این ماشین حساب ساده درآمد را امتحان کنید. برای محاسبه درآمد ماهانه خود، ارز صحیح را در منوی کشویی در گوشه سمت راست بالا انتخاب کنید. سپس نرخ ساعتی، تعداد تعطیلات در سال، روزهای کاری در هفته، ساعات کاری در روز و زمان قابل پرداخت در روز را برای دریافت نتایج وارد کنید.

جدا از محاسبه درآمد ماهانه شما، این ابزار بینش هایی را ارائه می دهد تا به شما کمک کند در مورد نرخ ساعتی ایده آل خود تصمیم بگیرید. اگر می‌خواهید ساعات کاری خود را کوتاه کنید، به شما نرخی را نشان می‌دهد که باید شارژ کنید. همچنین می‌دانید که برای رسیدن به همان درآمد ماهانه با نرخ ساعتی کمتر، به چند ساعت کار اضافی نیاز دارید.

توصیه می کنیم از ابزار ردیابی زمان استفاده کنید تا بتوانید ساعات کاری دقیق خود را در ماشین حساب ValueTime وارد کنید. برای به حداکثر رساندن کار عمیق خود می توانید برخی از برنامه های رایگان ردیابی زمان را امتحان کنید.

2. برنامه ردیابی زمان و هزینه Clockify

Clockify یکی از محبوب ترین برنامه های ردیابی زمان برای فریلنسرها است. از این ابزار برای اطلاع از درآمد در ساعت خود استفاده کنید و بدانید که آیا پروژه شما سودآور است یا خیر. حتی اگر نرخ ثابتی دریافت می‌کنید، می‌توانید زمان را برای بررسی اینکه آیا پول خود را از دست می‌دهید یا درخواست نرخ منصفانه دارید، پیگیری کنید.

به عنوان مثال، یک مشتری ممکن است 300 دلار برای یک پروژه یک بار به شما بدهد. اگر تکمیل آن 30 ساعت طول بکشد، شما فقط 10 دلار در ساعت درآمد دارید. اگر به طور مداوم زمان را دنبال کنید، بهتر می توانید درآمد خود را برای یک پروژه تخمین بزنید و در مورد نرخ های بهتر مذاکره کنید.

3. ماشین حساب نرخ ساعتی رایگان Hubstaff

محاسبه درآمد شغلی آزاد

محاسبه درآمد شغلی آزاد

Hubstaff محاسبه درآمد را با این ابزار مفید آسان و سریع می کند. نرخ ساعتی و ساعات هفتگی خود را وارد کنید. ماشین حساب آنها را به درآمد سالانه، هفتگی و روزانه شما تبدیل می کند. قبل از اینکه حتی صورتحساب ها را پرداخت کنید، متوجه خواهید شد که آیا به اندازه کافی درآمد دارید یا خیر.

اگر نمی دانید در هر ساعت چقدر درآمد دارید، ساعات کاری خود را در هفته و درآمد هفتگی یا ماهانه خود را ارائه دهید، سپس به ابزار اجازه دهید محاسبه کند. از این داده ها برای تصمیم گیری و مذاکره در مورد نرخ های خود در پلتفرم های فریلنسینگ استفاده کنید.

4. الگوی پیش بینی درآمد کریستی تاکر

این الگوی Google Sheets از مشاور مستقل کریستی تاکر به شما کمک می‌کند درآمد خود را برای سال پیش‌ بینی کنید و به شما انگیزه می‌دهد تا به درآمد ایده‌آل خود برسید. می‌توانید مبلغ دریافتی از پروژه‌های جاری، تاریخ فاکتور، سررسید پرداخت، ماه پرداخت و هدف درآمد را وارد کنید.

با این داده ها، الگو درآمد کل پیش بینی شده، میانگین درآمد ماهانه و تفاوت بین اهداف درآمدی شما را محاسبه می کند. این الگو همچنین شامل یک نمودار میله ای از درآمد ماهانه پیش بینی شده شما است.

همانطور که کریستی می گوید، درآمد یک فریلنسر می تواند هر ماه در نوسان باشد. استفاده از این الگو به شما کمک می کند وضعیت مالی خود را ارزیابی کنید. اگر به هدف خود نرسیدید، می توانید شروع به جستجوی مشتریان بیشتری کنید یا بیشتر در مارکتینگ کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید.

5. به نرخ شما اعتماد کرد

Truested Your Rate یک ماشین حساب درآمد مستقل است که در هر ارزی کار می کند. شما فقط باید درآمد سالانه ایده آل، ساعت های قابل پرداخت در هفته و تعداد هفته های مرخصی مورد نظر خود را ارائه دهید.

پس از ارائه اطلاعات مورد نیاز، این ابزار یک عکس فوری از نرخ های هفتگی، روزانه و ساعتی ایده آل شما را ارائه می دهد. توجه داشته باشید که برای محاسبه مالیات و پس‌انداز، نرخ‌ها در دو ضرب می‌شوند.

اگر نیازی به تفکیک جزئیات مالی خود ندارید از این ماشین حساب استفاده کنید. با نتایج، می توانید تصمیم بگیرید که آیا به اندازه کافی درآمد دارید یا خیر. بیاموزید که اگر درآمد شما کمتر از انتظارات شما باشد، چگونه با نرخ فریلنسری بالاتر مذاکره کنید.

6. TaxAct خود اشتغالی ماشین حساب مالیات

محاسبه درآمد شغلی آزاد

محاسبه درآمد شغلی آزاد

اگر می‌خواهید از میزان پرداختی خود مطلع شوید، هزینه مالیات خود را در نظر بگیرید. مالیات خوداشتغالی به نرخ مالیات مدیکر و تامین اجتماعی برای مشاغل آزاد اشاره دارد. از این ماشین حساب برای اطلاع از میزان مالیات مذکور استفاده کنید.

کارفرمایان به طور خودکار مالیات خوداشتغالی شما را کسر می کنند و در صورت اشتغال نیمی از آن را پرداخت می کنند. با این حال، اگر صاحب یک تجارت آزاد هستید، باید مالیات خود را محاسبه کرده و به طور کامل پرداخت کنید.

فریلنسرها و پیمانکاران مستقل با درآمد خالص حداقل 400 دلار باید مالیات خوداشتغالی را ثبت کنند. برای جلوگیری از هزینه های فرار مالیاتی، از این ماشین حساب خوداشتغالی و برترین نرم افزار حسابداری برای مشاغل کوچک و مشاغل آزاد استفاده کنید.

7. TurboTax

طبق گزارش IRS، مالیات بر خوداشتغالی تنها یکی از مالیات هایی است که فریلنسرها باید بپردازند. شما باید عوامل دیگری را در نظر بگیرید که می تواند بر درآمد خالص شما تأثیر بگذارد، مانند مالیات های ایالتی و اعتبارات مالیاتی. در نظر گرفتن این فاکتورها دید دقیق تری از درآمد شغلی آزاد به شما می دهد.

TurboTax به شما کمک می کند درآمد خالص خود را محاسبه کنید و شما را در کل فرآیند تشکیل پرونده مالیاتی راهنمایی می کند. اگر فقط می خواهید هزینه کل مالیات های فدرال خود را بدانید و اگر واجد شرایط کسر مالیات هستید، می توانید از TurboTax به صورت رایگان استفاده کنید. با این حال، ثبت اظهارنامه یا دریافت مشاوره تخصصی نیاز به اشتراک دارد.

8. الگوی درآمد و هزینه صفحه گسترده

این ردیاب رکورد دقیق درآمد و هزینه های شما را نگه می دارد. این در قالب صفحه گسترده آشنا اما با قابلیت های مدیریت پروژه اضافه شده است. می‌توانید از فرمول‌های استاندارد استفاده کنید، جزئیات را ویرایش کنید و کتاب کار خود را همانطور که در Excel یا Google Sheets انجام می‌دهید به اشتراک بگذارید.

این الگو ستون ها را به ده دسته تقسیم می کند:

تاریخ – تاریخ معامله را نشان می دهد

اکانت – انتخاب کنید که آیا معامله به صورت نقدی انجام شده است یا با استفاده از اکانت پس انداز یا جاری شما.

شماره – شماره تراکنش را وارد کنید.

گیرنده پرداخت/توضیح – از فهرستی از گیرندگان پرداخت خود را انتخاب کنید یا توضیحی برای نحوه انجام تراکنش اضافه کنید، به عنوان مثال، انتقال به خارج از حساب.

نوع – انتخاب کنید آیا تراکنش هزینه، انتقال یا درآمد است.

دسته – دسته معامله را انتخاب کنید، به عنوان مثال، هزینه، اجاره، و لوازم.

رسید – آپلود تصویری از رسید تراکنش.

یادداشت – هر گونه نظر یا جزئیات را در مورد معامله اضافه کنید.

مبلغ – مقدار معامله را وارد کنید.

Running Balance – به طور خودکار موجودی شما را محاسبه می کند.

ستون Views را در سمت چپ خواهید دید. از اینجا می توانید قالب درآمد و هزینه را در قالب های مختلف مشاهده کنید.

ثبت نمای صفحه گسترده اولیه است. فیلتر بر اساس حساب به شما امکان می دهد تراکنش های انجام شده از طریق یک حساب خاص (نقد، پس انداز یا چک) را مشاهده کنید. نمایش بر اساس تاریخ در نمای تقویم نشان داده می شود، بنابراین می توانید تراکنش های خود را بر اساس تاریخ بررسی کنید. برای افزودن آسان تراکنش جدید به صفحه گسترده، روی Form: Enter a Transaction کلیک کنید.

درآمد فریلنسری خود را به راحتی با ابزارهای آنلاین محاسبه کنید

اگر از ابزارها و قالب های آنلاین استفاده کنید، محاسبه درآمد خود به عنوان یک فریلنسر می تواند بسیار ساده تر باشد. می‌توانید از میان صفحات گسترده، برنامه‌ها یا ماشین‌حساب‌های آنلاین انتخاب کنید تا درآمد خود را به طور دقیق تخمین بزنید و در مورد نرخ‌های بهتر مذاکره کنید.

مدیریت مالی یک کار چالش برانگیز برای فریلنسرها است. شما همیشه می توانید یک حسابدار برای کاهش بار استخدام کنید. با این حال، تقویت مهارت های مالی خود نیز یک سرمایه گذاری ارزشمند است. اگر می خواهید به عنوان یک فریلنسر موفق شوید، برای تقویت سواد مالی خود وقت بگذارید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT