بهترین ابزار برنامه ریزی وبینار

8 بهترین ابزار برنامه ریزی وبینار

زمان مطالعه 6 دقیقه

آیا هاستینگ یک وبینار هستید؟ بهترین ابزار برنامه ریزی وبینار را در ادامه معرفی می کنیم.

وبینارها اهداف مختلفی را دنبال می‌کنند، اما مهم‌تر از همه، می‌توانند به شما کمک کنند تا به مخاطبان گسترده‌تری دسترسی پیدا کنید، و به طور موثر محدودیت‌های ناشی از زمان و مکان را برای شرکت‌کنندگان و سازمان‌دهندگان پاک می‌کنند.

مانند همتای حضوری خود، وبینار به شرکت کنندگان اجازه می دهد تا سخنرانان را ببینند، در بحث ها شرکت کنند، فیلم ها، تصاویر و اسناد را به اشتراک بگذارند و ایده ها را ارائه دهند. با ابزار مناسب، می توانید یک وبینار تاثیرگذار را در محل کار خود هاست کنید.

1. Monday.com – برای برنامه ریزی نقشه راه

برنامه ریزی نقشه راه بخشی جدایی ناپذیر از وبینارها است و دوشنبه می تواند به طور موثر آن را برای شما پوشش دهد. چه در حال انجام یک پروژه چند منظوره باشید، چه محصولی ایجاد کنید یا یک دوره جدید را از ابتدا بسازید، دوشنبه تصمیم گیری کارآمد و انجام اقدامات صحیح را برای دستیابی به هدف خود برای وبینار تسهیل می کند.

Monday.com یک پلتفرم مدیریت پروژه مبتنی بر ابر است که در برنامه ریزی جدول زمانی و گردش کار برای وبینارهای شما مفید است. این می تواند به شما کمک کند گردش کار خود را تجسم کنید، دستاوردهای نقطه عطفی را مشخص کنید و روند تبدیل ایده های خود را به واقعیت تنظیم کنید.

این یک ابزار بهره وری است که به طور موثر به تیم ها در صنایع مختلف از جمله مارکتینگ، آموزش، منابع انسانی و توسعه نرم افزار خدمت می کند.

2.بهترین ابزار برنامه ریزی وبینار: Notion – برای یادداشت برداری

Notion یک نرم افزار یادداشت برداری است که به شما کمک می کند یادداشت برداری کنید، ایده ها را سازماندهی کنید، بردهای خلق و خوی ایجاد کنید، پیشرفت پروژه را پیگیری کنید و جزئیات یک پروژه را در چشم انداز قرار دهید. در حالی که Notion خدمات بوتیک را برای تیم ها ارائه می دهد، ویژگی یادداشت برداری آن به ویژه برای برنامه ریزی وبینار موثر است.

برنامه ریزی یک وبینار نیازمند مراحل زیادی و توجه دقیق به جزئیات است. یادداشت برداری به شما کمک می کند تا هنگام برنامه ریزی وبینار، جزئیات مهمی را که نمی خواهید فراموش کنید، به خاطر بسپارید. به همین ترتیب، به شما کمک می کند مطالبی را که برای ارائه نیاز دارید جمع آوری کنید و چارچوبی برای ارائه خود بسازید، بنابراین در طول وبینار از مماس ها خارج نشوید.

3. ChatGPT – برای تحقیق و ایجاد سؤالات متداول

برای هاست وبینار عالی در مورد یک موضوع، باید تحقیقات عمیقی در مورد آن انجام دهید و ChatGPT می تواند زندگی شما را در حین انجام این کار آسان تر کند. این یک ربات چت مبتنی بر هوش مصنوعی است که بر اساس اعلان‌هایی که وارد می‌کنید پاسخ‌ها را تولید می‌کند.

شما می توانید از آن سوالاتی بپرسید که نمی توانید پاسخی برای آنها پیدا کنید، و می تواند به آنها پاسخ دهد. علاوه بر این، می توانید از آن برای ایجاد سؤالات متداول استفاده کنید که شرکت کنندگان ممکن است در طول وبینار شما از شما بپرسند.

به غیر از ChatGPT، ابزارهای دیجیتال مارکتینگ هوش مصنوعی دیگری نیز وجود دارد که می توانند پاسخ هایی را در قالب گفتار، متن، گرافیک و ویدئو به شما ارائه دهند. این باعث می شود هوش مصنوعی ابزار بسیار مفیدی برای تحقیقات شما باشد.

4.بهترین ابزار برنامه ریزی وبینار: Canva – برای ساخت اسلایدهای ارائه

استفاده از اینفوگرافیک در طول وبینارها به شرکت کنندگان کمک می کند تا مفاهیم پیچیده را درک کنند و به اندازه کافی رشته فکری سخنران را دنبال کنند. هنگام ایجاد اینفوگرافیک و سایر وسایل کمک بصری برای وبینارها، Canva برنامه مورد علاقه شما است.

به طور باورنکردنی، اگر می‌خواهید در فضای کامپیوتر شخصی خود صرفه‌جویی کنید، برنامه و نسخه وب الگوهای حرکتی و ثابت را برای وبینارهای شما ارائه می‌دهند. استودیوی ضبط Canva به شما امکان می دهد با اسلایدهای ارائه خود تمرین کنید، بنابراین می توانید چیدمان اسلایدهای خود را قبل از وبینار اصلی کامل کنید.

5. Zoom – پلتفرم هاستینگ و برنامه ریزی وبینار

بیشتر مردم Zoom را به عنوان یک بستر هاستینگ و ارائه وبینار می شناسند، اما می توانید هنگام برنامه ریزی وبینار خود نیز از آن استفاده کنید. با بزرگنمایی، می‌توانید تعداد شرکت‌کنندگانی را که می‌خواهید هاست کنید، برنامه‌ریزی کنید، تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید صدا داشته باشند یا ویژگی ویدیو را فعال کنید، به شرکت‌کنندگان اجازه دهید تعاملی یا فقط مشاهده شوند و غیره.

Zoom Webinar ابزارهایی را برای هاست و مدیریت مخاطبان زیادی به تعداد 100000 شرکت کننده و بیش از 100 پنل تعاملی فراهم می کند. همچنین می توانید وبینار زوم خود را در پلتفرم های مارکتینگ ادغام کنید تا بتوانید شرکت کنندگان خود را به مشتری تبدیل کنید.

علاوه بر این، می توانید قبل از رویداد تمرین کنید و وبینارهای خود را ذخیره کنید تا هر زمان که بخواهید با مخاطبان بیشتری به اشتراک بگذارید.

6. Teleprompter Mirror – برای از راه دور

هاستینگ یا سخنرانی در طول یک وبینار می تواند اعصاب خردکن باشد. در نتیجه بسیاری از سخنرانان رشته فکری خود را از دست می دهند. با این حال، کمک یک برنامه تله پرومتر مانند Teleprompter Mirror می تواند به شما کمک کند هنگام هاستینگ وبینار، سخنرانی یا جزئیات مهم خود را به خاطر بسپارید.

تله پرومترها ابزارهای بصری الکترونیکی هستند که نشانه های متنی یا گفتاری را برای گویندگان فراهم می کنند. با Teleprompter Mirror، می توانید به راحتی اعلان هایی دریافت کنید که به شما امکان می دهد سریع و بدون زحمت صحبت کنید.

با کپی و چسباندن محتوای ارائه خود در رابط Teleprompter Mirror، می‌توانید به راحتی آن را با پیمایش دستی محتوا یا نمایش خودکار آن‌ها بر روی صفحه نمایش خود بخوانید.

7.بهترین ابزار برنامه ریزی وبینار: Livestorm – برای تحلیل وبینار

Livestorm دارای ویژگی های داخلی است که به طور موثر هر مرحله در برنامه ریزی و هاستینگ وبینارها را پوشش می دهد: از ابزارهایی برای صفحات ثبت نام و آهنگ ایمیل گرفته تا تجزیه و تحلیل. ردیابی اینکه چه کسی، کجا و چگونه شرکت کنندگان وبینار خود را جذب کرده اید به شما کمک می کند در آینده بهتر برنامه ریزی کنید، به خصوص اگر وبینار شما برای افرادی خارج از محل کار شما نیز باشد.

برای به دست آوردن این داده ها، به یک ابزار ردیابی مانند Livestorm نیاز دارید. می‌توانید از ابزارهای تجزیه و تحلیل Live Storm برای سفارشی‌سازی فرم ثبت‌نام وبینار، نظارت بر فعالیت‌ها در صفحه ثبت‌نام، ردیابی منابع ترافیک، شروع نظرسنجی، و مشاهده و صدور تجزیه و تحلیل وبینار خود استفاده کنید.

8. Demio– برای پیگیری خودکار سرنخ های وبینار

Demio یک ابزار همه کاره برای ایجاد وبینار عالی است. این یک پلتفرم خودکار مبتنی بر ROI است که از تکنیک های مارکتینگ تعاملی برای وبینار شما استفاده می کند. اگر در مورد جزئیات وبینار خود مطمئن نیستید، چت ربات دستیار Demio می تواند به شما کمک کند.

پس از گفتن ویژگی های وبینار خود به ربات چت، می تواند به شما در تهیه بسته عالی کمک کند. می‌توانید Demio را با سایر ابزارهای فروش مانند Mailchimp ادغام کنید تا پس از اتمام کار، با شرکت‌کنندگان در وبینار پیگیری کنید. به طور خلاصه، Demio به شما امکان می دهد برای تبدیل با شرکت کنندگان خود ارتباط برقرار کنید.

ابزارهای مفید برای وبینار عالی

ایجاد وبینار شما برای موفقیت آن بسیار مهم است. جدای از برجسته کردن مواردی که باید در وبینار خود در مورد آن صحبت کنید، جزئیات اساسی وجود دارد که نباید آنها را از دست بدهید. ابزارهای برنامه ریزی وبینار می توانند در این جزئیات به شما کمک کنند، از یادداشت برداری گرفته تا مرتب کردن اسلایدهای خود و صادرات تجزیه و تحلیل وبینار.

حتی اگر می‌خواهید یک وبینار را از تلفن هوشمند خود هاست کنید، این ابزارها مفید و در دسترس هستند. شما باید از بهترین ابزارها برای تسهیل فرآیند برنامه ریزی، افزایش درک مخاطبان و کمک به دستیابی به اهداف وبینار خود استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT