بهترین ارائه دهنده شماره تلفن مجازی

8 بهترین ارائه دهنده شماره تلفن مجازی در سال 2023

زمان مطالعه 19 دقیقه

شماره تلفن مجازی شماره تلفنی است که به شما امکان می دهد کد منطقه شماره تلفن را انتخاب کنید. بهترین ارائه دهنده شماره تلفن مجازی را در ادامه انتخاب کنید.

همه ارائه دهندگان VoIP شماره تلفن مجازی را ارائه می دهند. هر شماره تلفنی که توسط یک ارائه دهنده خدمات تلفن سنتی ارائه نشده باشد، یک شماره تلفن مجازی است. این به این دلیل است که شماره تلفن های مجازی مانند شماره تلفن هایی که از یک شرکت تلفن سنتی دریافت می کنید به مکان فیزیکی مرتبط نیستند.

خرید با پرفکت مانی

ارائه دهندگان شماره تلفن های مجازی به صاحبان مشاغل اجازه می دهند تا شماره ای را برای کسب و کار خود انتخاب کنند که می تواند با تلفن همراه یا تلفن ثابتی که قبلاً برای تماس های تلفنی شخصی استفاده می شود استفاده شود. هشت ارائه‌دهنده شماره تلفن مجازی که در مقاله زیر بررسی شده‌اند، ثابت کرده‌اند که بهترین گزینه‌ها در میان بسیاری از ارائه‌دهندگان فعال در این صنعت هستند. برای راحتی مصرف کننده، هر یک از هشت شرکت بر اساس قیمت خدمات، ویژگی های موجود و خدمات ارائه شده به دقت ارزیابی شده اند تا مشخص شود که کدام یک از بهترین شرکت ها بهترین هستند.

چگونه ارائه دهندگان شماره تلفن مجازی ارزیابی شدند

شماره تلفن های مجازی به کاربران این امکان را می دهد که بین تماس های کاری و شخصی که از طریق تلفن همراه یا تلفن ثابت گرفته می شوند، تفاوت قائل شوند. این با ارائه شماره تلفن دومی که می تواند با همان دستگاه به کاربران پاسخ دهد، انجام می شود. مسیریابی تماس، مدیریت چند خطی و پست صوتی نیز در اختیار کاربران شماره تلفن های مجازی است. هر ارائه‌دهنده‌ای که توسط کاربر انتخاب می‌شود باید خدماتی را ارائه دهد که راحت، مقرون‌به‌صرفه و با پشتیبانی مشتری عالی همراه باشد.

در پایان، هنگام مقایسه 8 ارائه دهنده شماره تلفن مجازی، عوامل زیر در نظر گرفته شد:

قیمت – قیمت کلیه خدمات و امکانات ارائه شده توسط ارائه دهندگان شماره تلفن مجازی در نظر گرفته شده است.

راحتی – ما مشاهده کردیم که راه اندازی و استفاده از خدمات مختلف چقدر راحت است.

مدیریت تماس – ویژگی‌های مدیریت تماس که هر ارائه‌دهنده ارائه می‌دهد یادداشت و ارزیابی شد. از جمله این ویژگی ها می توان به قابلیت ارسال تماس، غربالگری تماس و بلوک اشاره کرد.

برنامه های افزودنی – توانایی مسیریابی تماس ها با استفاده از پسوند شماره تلفن مورد ارزیابی قرار گرفت.

مدیریت چند خطی – سهولت جدا نگه داشتن تماس های کاری و شخصی در تلفن ثابت یا تلفن همراه رتبه بندی شد.

کیفیت تماس‌های تلفنی – بررسی‌های آنلاین برای ارزیابی رضایت مشتری از صدا و کیفیت خدمات تلفنی ارائه‌شده توسط هر ارائه‌دهنده مورد مشورت قرار گرفت.

متصدی خودکار – ما در دسترس بودن مهمانداران خودکار را برای خوشامدگویی و هدایت تماس‌گیرندگان به خطی که مناسب‌ترین خط برای تماسشان است، بررسی کردیم.

پشتیبانی مشتری – ما سطح پشتیبانی مشتری ارائه شده توسط هر ارائه دهنده شماره تلفن مجازی را تجزیه و تحلیل کردیم.

این پست حاوی پیوندهای وابسته است و در صورت خرید پس از کلیک بر روی یک پیوند، ممکن است خسارت دریافت کنیم.

در مرحله بعد ارزیابی دقیقی برای هر یک از هشت شرکت شناسایی شده در بین بهترین ارائه دهندگان شماره تلفن مجازی ارائه می شود.

در اینجا 8 بهترین ارائه دهنده شماره تلفن مجازی در سال آورده شده است:

بهترین ارائه دهنده شماره تلفن مجازی RingCentral

RingCentral با رتبه 1 توسط کارشناسان صنعت، چندین ویژگی قابل توجه را ارائه می دهد:

شامل بیش از 100 ویژگی برتر

تماس نامحدود، فکس، پیامک و کنفرانس را ارائه می دهد

مورد اعتماد بیش از 350000 کسب و کار

RingCentral خدمات تلفنی قوی مبتنی بر ابر را برای مشاغل در هر اندازه و بدون نیاز به تجهیزات فیزیکی ارائه می دهد. با RingCentral، کاربران به تماس نامحدود، ارسال تماس و یک گیرنده مجازی پیچیده دسترسی دارند، همه با قیمت بسیار مقرون به صرفه. این یک راه حل عالی برای تیم های راه دور و صاحبان مشاغل است که نیاز به حفظ ارتباط مداوم با مشتریان و مشتریان خود دارند. RingCentral یک آزمایش رایگان 15 روزه ارائه می دهد. برای شروع آزمایشی خود و دریافت تخفیف ویژه اینجا را کلیک کنید.

امکانات

RingCentral با مجموعه ای از ویژگی های طراحی شده برای پشتیبانی از مشاغل کوچک تا بزرگ، مجموعه ای از ویژگی ها را ارائه می دهد. این ویژگی‌ها نه تنها مطابقت دارند، بلکه اغلب از خدمات ارائه شده توسط سیستم‌های تلفن تجاری سنتی، همگی با قیمت رقابتی، فراتر می‌روند.

قیمت گذاری

سرویس RingCentral از 20 دلار در ماه شروع می شود.

ویژگی های کلیدی عبارتند از:

پذیرش مجازی – پذیرش مجازی RingCentral همه تماس های دریافتی را مدیریت می کند و آنها را به شخص یا بخش مربوطه هدایت می کند. تماس ها را می توان به هر شماره تلفنی اعم از تلفن ثابت، تلفن همراه یا تلفن تجاری دیگر هدایت کرد.

مدیریت تماس – RingCentral ویژگی‌های جامع مدیریت تماس از جمله انتقال تماس، انتقال تماس و مسدود کردن تماس قابل تنظیم را ارائه می‌دهد. ویژگی غربالگری تماس به کاربران این امکان را می دهد که قبل از تصمیم گیری برای پاسخگویی، نام و شماره تماس گیرنده را بشنوند.

مسیریابی تماس و برنامه های افزودنی – کاربران کنترل دقیقی بر مسیریابی تماس های دریافتی دارند. آن‌ها می‌توانند برنامه‌های افزودنی ایجاد کنند، ترتیب زنگ زدن شماره‌ها را تعیین کنند، و تعداد زنگ‌ها را قبل از ارسال تماس به شماره موجود بعدی تعیین کنند.

راه اندازی و استفاده از RingCentral

شروع کار با RingCentral ساده است. تنها چیزی که نیاز دارید یک تلفن همراه یا تلفن ثابت است. رابط کاربری بصری است، با تب های جداگانه برای گزینه های پیکربندی مختلف. کاربران می توانند بین یک شماره محلی یا رایگان انتخاب کنند و برنامه های افزودنی را برای مسیریابی تماس تنظیم کنند. داشبورد RingCentral کاربران را در مورد تماس های از دست رفته مطلع می کند.

آنچه کاربران می گویند

پایگاه مشتریان RingCentral از ارزش برای پول، قابلیت اطمینان و وسعت ویژگی های ارائه شده توسط این سرویس قدردانی می کند. کاربران به ویژه تیم پشتیبانی مشتری مفید و پاسخگو را تحسین کرده اند. با این حال، برخی از مشتریان به مشکلاتی در راه‌اندازی و مدیریت ارسال تماس اشاره کرده‌اند.

انتخاب RingCentral

صاحبان مشاغل در جستجوی یک سرویس جامع شماره تلفن مجازی با تعداد زیادی از ویژگی ها، بهتر است RingCentral را در نظر بگیرند. این شرکت یک آزمایش رایگان 15 روزه را بدون نیاز به کارت اعتباری ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر، بررسی های RingCentral توسط کاربران تایید شده را بخوانید.

بهترین ارائه دهنده شماره تلفن مجازی Grasshopper

Grasshopper ویژگی های تلفن باکیفیت را برای صاحبان مشاغل فراهم می کند که نیازی به نصب تجهیزات در دفتر کار، خانه یا گوشی هوشمند خود ندارند. Grasshopper تماس نامحدود، ارسال تماس و یک مهماندار خودکار را با قیمت پایه بسیار پایین به کاربران ارائه می دهد. این گزینه برای کارگران از راه دور و صاحبان مشاغل که نیاز به حفظ ارتباط با مشتریان و مشتریان دارند عالی است. Grasshopper یک آزمایش 7 روزه رایگان ارائه می دهد. برای ثبت نام در آزمون و دریافت 75 دلار تخفیف اینجا را کلیک کنید.

قیمت گذاری

سه طرح خدمات ارائه شده توسط Grasshopper قیمت رقابتی دارند. طرح انفرادی یک شماره تلفن تجاری به همراه سه برنامه افزودنی را با قیمت 29 دلار در ماه ارائه می دهد. طرح شریک دارای سه شماره تجاری و شش برنامه افزودنی است. طرح شریک 49 دلار در ماه برای مشتریان هزینه دارد. در نهایت، طرح کسب و کار کوچک ارائه شده توسط Grasshopper شامل پنج شماره است و هیچ محدودیتی برای تعداد افزونه های موجود برای کاربران وجود ندارد. هزینه طرح کسب و کار کوچک 89 دلار در ماه است.

امکانات

Grasshopper تعدادی ویژگی را ارائه می دهد که برای صاحبان مشاغل کوچک عالی است. بسیاری از ویژگی های ارائه شده توسط Grasshopper با خدمات ارائه شده توسط ارائه دهندگان معمولی سیستم های تلفن تجاری در کسری از قیمت رقابت می کنند. برای اطلاعات بیشتر، بررسی Grasshopper ما را بررسی کنید.

برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

Attendant خودکار – متصدی خودکار ارائه شده توسط Grasshopper به همه تماس‌های ورودی قبل از ارسال تماس‌ها به فرد یا بخشی که مشتری یا مشتری در تلاش است با آنها ارتباط برقرار کند، پاسخ می‌دهد. این تماس های تلفنی را می توان به هر شماره تلفنی هدایت کرد. این درست است چه صاحب کسب و کار از تلفن ثابت، تلفن همراه یا تلفن تجاری دیگری استفاده کند.

مدیریت تماس – راه حل های مدیریت تماس ارائه شده توسط Grasshopper شامل انتقال و ارسال تماس، مسدود کردن تماس و سایر ویژگی هایی است که می توان آنها را سفارشی کرد. ویژگی غربالگری تماس به کاربر این امکان را می دهد که نام و شماره تلفن هر تماس گیرنده را قبل از تصمیم گیری در مورد نیاز به پاسخگویی به تماس بشنود.

مسیریابی تماس و برنامه های افزودنی – برنامه های افزودنی کنترل بیشتری بر روی مسیریابی تماس های دریافتی در اختیار کاربر قرار می دهند. کاربر می‌تواند برنامه‌های افزودنی ایجاد کند، انتخاب کند که هر تماس کجا باید مسیریابی شود، ترتیب زنگ زدن شماره‌ها را شناسایی کند، و تعیین کند که قبل از ارسال تماس به شماره موجود بعدی، چند زنگ باید اتفاق بیفتد.

راه اندازی و استفاده از Grasshopper

خدمات ملخ به تجهیزات دیگری غیر از تلفن همراه یا تلفن ثابت مورد استفاده مشتری نیاز ندارد. درک رابط کاربری آسان است و برگه های جداگانه ای را برای دسترسی به گزینه های پیکربندی در اختیار کاربران قرار می دهد. کاربران می‌توانند شماره محلی یا رایگان را انتخاب کنند و برای مسیریابی تماس، برنامه‌های افزودنی ارائه می‌شود. صفحه اصلی Grasshopper به کاربران در مورد تماس های مشتریان و مشتریانی که ممکن است از دست داده باشند هشدار می دهد.

چیزی که Grasshopper ندارد

لیست ویژگی های ارائه شده توسط Grasshopper به اندازه برخی از رقبای موجود در بازار گسترده نیست. Grasshopper گزینه هایی مانند ضبط تماس، کنفرانس ویدیویی یا حضور خودکار چند سطحی را در اختیار کاربران قرار نمی دهد.

آنچه کاربران می گویند

پایگاه وفادار مشتریانی که توسط Grasshopper در اختیار دارند می‌گویند که هزینه کم و قابل اعتماد بودن خدمات ارائه شده، دلیل اصلی استفاده آنها از محصولات این شرکت است. مشتریان همچنین می گویند تیم نمایندگان خدمات مشتری که توسط شرکت استخدام شده اند همیشه کمک کننده هستند. شکایات مشتریان بیشتر به دلیل مشکل در مدیریت و پیکربندی سرویس انتقال تماس بود.

انتخاب ملخ

صاحبان مشاغلی که به یک سرویس اولیه شماره تلفن مجازی با ترکیبی خوب از ویژگی ها نیاز دارند، به خوبی می توانند Grasshopper را انتخاب کنند. این شرکت یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه از خدمات خود ارائه می دهد و مشتریان برای لذت بردن از دوره آزمایشی نیازی به ارائه کارت اعتباری ندارند. برای جزئیات بیشتر باید به وب سایت شرکت مراجعه کنید.

بهترین ارائه دهنده شماره تلفن مجازی GoToConnect

GoToConnect یک سیستم VoIP تجاری قوی برای مشاغل فراهم می کند و البته شماره تلفن های مجازی را نیز ارائه می دهد. GoToConnect تماس نامحدود، ارسال تماس و بیش از 80 ویژگی تجاری را با نرخ ثابت ماهانه برای هر کاربر در اختیار کاربران قرار می دهد. این گزینه برای سازمان هایی با تعداد زیادی کارمند از راه دور ایده آل است.

قیمت گذاری

قیمت گذاری GoToConnect بسیار ساده است. 1 تا 4 کاربر 29.95 دلار در ماه برای هر کاربر هزینه دارد. 5 تا 9 کاربر 25.95 دلار در ماه برای هر کاربر هزینه دارد. 10 تا 24 کاربر 23.95 دلار در ماه برای هر کاربر هزینه دارد. 25 تا 49 کاربر 21.95 دلار در ماه برای هر کاربر هزینه دارد. 50 تا 100 کاربر 19.95 دلار در ماه برای هر کاربر هزینه دارد. GoToConnect همچنین قیمت سفارشی را برای بیش از 100 کاربر ارائه می دهد.

امکانات

GoToConnect بیش از 80 ویژگی را ارائه می دهد که برای عملیات تجاری ضروری هستند. GoToConnect بهترین مقدار و انتخاب ویژگی های تجاری را در بین هر ارائه دهنده ای در صنعت VoIP ارائه می دهد.

برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

برنامه های سفارشی – می توانید از قبل با یک برنامه شماره گیری سفارشی یکپارچه یک برنامه زمان بندی ایجاد کنید، که هنگام خروج نیز خاموش می شود. شما همچنین می توانید تبریک های سفارشی را در برنامه خود برنامه ریزی کنید.

Find Me/Follow Me – Find Me/Follow Me یک ویژگی ارائه شده توسط GoToConnect است که به کاربران امکان می دهد تماس های تلفنی دریافتی را به چندین شماره تلفن مختلف هدایت کنند تا بتوانید بدون توجه به جایی که هستید تماس را دریافت کنید.

مدیریت تماس – GoToConnect همچنین دارای ویژگی های مدیریت تماس مانند انتقال تماس و انتقال تماس، مسدود کردن تماس و سایر عملکردهایی است که می توانید آنها را سفارشی کنید. ویژگی غربالگری تماس به کاربر این امکان را می دهد که نام و شماره تلفن هر تماس گیرنده را قبل از پاسخ دادن بشنود.

راه اندازی و استفاده GoToConnect

راه اندازی GoToConnect بسیار آسان است. GoToConnect تلفن های VoIP شرکت شما را که از قبل برنامه ریزی شده اند را پست می کند. هنگامی که آنها را به برق وصل می کنید، می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی راه اندازی شوید.

آنچه GoToConnect ندارد

برای برخی از مشاغل کوچک، GoToConnect ممکن است بیش از حد باشد. شرکتی مانند Grasshopper شماره تلفن های مجازی را بدون نیاز به تجهیزات یا هر چیز دیگری ارائه می دهد.

آنچه کاربران می گویند

GoToConnect یکی از بهترین شرکت های مورد بررسی در صنعت VoIP است. اکثر مشتریان از خدمات خود کاملا راضی هستند.

انتخاب GoToConnect

اگر صاحب کسب و کار یا تصمیم گیرنده فناوری اطلاعات هستید که می خواهید یک سیستم تلفن تجاری با امکانات کامل و جامع که شماره تلفن های مجازی را نیز ارائه کند، GoToConnect گزینه مناسبی برای شما است.

VirtualPhone.com

VirtualPhone.com شماره های بین المللی را بدون هزینه اضافی به مشتریان ارائه می دهد. خدمات شرکت همچنین شامل برنامه‌های افزودنی نامحدود، نگهبان خودکار، قابلیت‌های فکس و پست صوتی است. این شرکت یک بسته اولیه را برای مشتریان به صورت رایگان یا با هزینه کم به مشتریان ارائه می دهد. این یک انتخاب عالی برای صاحبان مشاغل مستقل و کوچک است که مایل به گسترش در بازارهای بین المللی و در عین حال حفظ حضور داخلی هستند.

قیمت گذاری

VirtualPhone.com به مشتریان این امکان را می‌دهد که از بین ساختار قیمت‌گذاری پرداختی یا یکی از سه طرح پولی ارائه شده توسط شرکت انتخاب کنند. طرح اولیه ارائه شده توسط این شرکت از قیمت رایگان تا 19 دلار در هر ماه متغیر است. بسته متوسط ​​از 39 دلار شروع می شود و به 99 دلار می رسد. قیمت خدمات برتر این شرکت از 149 تا 499 دلار در ماه است.

سه طرح پولی ارائه شده توسط VirtualPhone.com به مشتریان این امکان را می دهد که دقیقه یا متن را برای استفاده ماهانه انتخاب کنند.

امکانات

علاوه بر سطل متون ارائه شده توسط VirtualPhone.com، برنامه‌ها شامل شماره‌های محلی و بین‌المللی، قابلیت‌های پیامک، خدمات ارسال تماس، پست صوتی، همراه خودکار و غیره می‌شود.

Attendant خودکار – ویژگی Attendant خودکار ارائه شده توسط VirtualPhone.com برای مسیریابی تماس به همه شماره‌های تلفن همراه و ثابت، تمام برنامه‌های افزودنی که کاربر در اختیار دارد و هر بخش در شرکت کاربر ارائه می‌کند. کاربران همچنین می توانند پیام های از پیش ضبط شده را برای استفاده از تماس گیرندگان ورودی ضبط و سفارشی کنند.

مدیریت تماس – گزینه های مدیریت تماس ارائه شده توسط VirtualPhone.com شامل انتقال تماس، امکان زنگ زدن تلفن های مختلف به ترتیب زمان بندی شده و امکان زنگ زدن چندین تلفن به طور همزمان است. تمام ویژگی های مدیریت تماس را می توان با استفاده از دسکتاپ یا برنامه تلفن همراه شرکت پیکربندی کرد.

مسیریابی تماس و برنامه های افزودنی – VirtualPhone.com افزونه های نامحدودی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا هر نماینده با شرکت از یک خط مستقیم استفاده کند. هر یک از این برنامه‌های افزودنی دارای پست صوتی، مسیریابی تماس و احوالپرسی کاملاً قابل تنظیم است. کاربران همچنین می توانند با استفاده از برنامه تلفن نرم افزاری ارائه شده با مشتریان و مشتریان تماس بگیرند. هنگامی که از تلفن نرم افزاری استفاده می شود، شماره تلفن مجازی ارائه شده توسط شرکت در شناسه تماس گیرندگان تماس نشان داده می شود.

راه اندازی و استفاده از VirtualPhone.com

فرآیند راه اندازی با VirtualPhone.Com ساده و سریع است. رابط کاربری استفاده شده توسط این شرکت ساده و سرراست است. راه اندازی یک حساب کاربری به طور متوسط ​​ده دقیقه طول می کشد و پس از تکمیل مراحل ثبت نام، 100 دقیقه دمو به کاربران داده می شود. همه گزینه‌ها برای پیکربندی سرویس شما از طریق داشبورد در دسترس هستند.

آنچه VirtualPhone.com ندارد

VirtualPhone.com مجموعه‌ای از ویژگی‌های ساده و مستقیم، گزینه‌های مختلف قیمت‌گذاری و ردیفی از خدمات رایگان را به کاربران ارائه می‌دهد. این سرویس تعداد ویژگی هایی را که برخی شرکت های دیگر ارائه می دهند ارائه نمی دهد. کسب‌وکارهایی که بیش از یک شماره تلفن محلی را می‌خواهند یا به یکپارچه‌سازی CRM نیاز دارند، بهتر است شرکت دیگری را بررسی کنند.

آنچه کاربران می گویند

کاربران VirtualPhone.com این شرکت را به خاطر ویژگی های تماس بین المللی آن تحسین می کنند. برخی از کاربران ناامیدی از تاخیر خدمات مشتری را گزارش می دهند. به نظر می رسد این تاخیرها به ویژه برای مشتریانی که با مشکلات صورتحساب مواجه هستند ناامید کننده است. این مشکل احتمالاً باید هنگام تصمیم گیری بین این شرکت و سایر شرکت ها در نظر گرفته شود.

انتخاب VirtualPhone.com

VirtualPhone.com یک انتخاب عالی برای مشتریانی است که به قابلیت‌های تماس بین‌المللی نیاز دارند و می‌خواهند هر لحظه پرداخت کنند. این شرکت به افراد علاقه مند یک نسخه ی نمایشی کامل و توانایی امتحان کردن خدمات را بدون خطر ارائه می دهد.

بهترین ارائه دهنده شماره تلفن مجازی Google Voice

Google Voice خدمات اولیه تلفن مجازی را بدون هیچ هزینه ای ارائه می دهد. خدمات Google Voice را می توان در تمام تلفن های ثابت و تلفن همراه برای برقراری تماس های کاری و پاسخ دادن به پست های صوتی استفاده کرد.

قیمت گذاری

Google Voice به همه افرادی که نیاز دارند تماس‌های تجاری خود را از تماس‌های شخصی خود جدا کنند، شماره دومی را ارائه می‌کند تا بدون هزینه ماهانه از آن استفاده کنند. بیشتر تماس ها در داخل ایالات متحده و کانادا کاملا رایگان است. قیمت تماس با برخی از شماره های ایالات متحده که رایگان نیستند و شماره تلفن های بین المللی از یک پنی در دقیقه شروع می شود.

امکانات

سرویس‌های صوتی Google با پست صوتی، غربالگری تماس و امکان مسدود کردن تماس‌گیرندگان ارائه می‌شوند. برخی از ویژگی‌های پیشرفته با Google Voice در دسترس نیستند، اما این سرویس برای صاحبان مشاغلی که فقط به عملکردهای اولیه نیاز دارند عالی است. کاربران Google Voice نیز از ویژگی های زیر بهره مند می شوند

Attendant Automated – Google Voice همراه خودکاری که به تماس‌گیرندگان خوش آمد می‌گوید و تماس‌ها را به مقصد مناسبشان هدایت می‌کند، ارائه نمی‌شود. با این حال، این سرویس یک ویژگی غربالگری ارائه می‌کند که از تماس‌گیرندگان می‌خواهد نام خود را قبل از شروع به زنگ زدن تلفن کاربر Google Voice بیان کنند.

مدیریت تماس – فهرست تماس و دفترچه آدرس شما منبع اطلاعاتی است که Google برای هشدار به کاربران در مورد هویت شخص یا نهاد تجاری که با شماره Google Voice تماس می‌گیرد، استفاده می‌کند. این سرویس همچنین به کاربران گزینه های مختلفی برای رسیدگی به هر تماسی که دریافت می کنند، می دهد. می توانید انتخاب کنید که پس از یادگیری نام تماس گیرنده به تماس پاسخ دهید، تماس را به پست صوتی خود بفرستید، یا هنگامی که تماس گیرنده آن را ترک می کند، به پست صوتی گوش دهید.

مسیریابی تماس و برنامه های افزودنی – Google Voice به برنامه های افزودنی به معنای متعارف اجازه نمی دهد، اما از طریق تنظیمات پیشرفته به کاربران اجازه می دهد تنظیماتی را برای هدایت تماس های خاص به یک تلفن یا پست صوتی خاص تنظیم کنند. کاربرانی که به برنامه‌های افزودنی اضافی، مسیریابی تماس یا شماره‌های اضافی وابسته هستند، ممکن است نیاز داشته باشند سرویسی را امتحان کنند که با نیازهایشان سازگارتر است.

راه اندازی و استفاده از Google Voice

Google Voice به احتمال زیاد ساده ترین استفاده از همه ارائه دهندگان شماره تلفن مجازی است. تلفن های خانه، موبایل و محل کار را می توان در عرض چند دقیقه اضافه کرد. پس از اتصال تلفن‌ها، تماس‌ها و پیام‌های SMS را می‌توان هر تلفنی که کاربر انتخاب کرده باشد دریافت کرد. کاربران همچنین می توانند از تلفن یا رابط وب خود برای پاسخ به پیام هایی که دریافت می کنند استفاده کنند. Google Voice فوراً پست‌های صوتی را رونویسی می‌کند و اعلان‌های کاربر را از طریق پیامک و پیام‌های ایمیل ارسال می‌کند.

آنچه Google Voice ندارد

Google Voice برای انتقال تماس عالی است اما بسیاری از ویژگی های استاندارد ارائه شده توسط سایر ارائه دهندگان را ندارد. برخی از ویژگی‌هایی که فاقد آن هستند عبارتند از ضمیمه‌های خودکار و چند کاربره.

مرتبط: گزینه های Google Voice

کاربران چه می گویند؟

مشتریان راضی خدمات Google Voice از توانایی های مسیریابی، قابلیت های پست صوتی، قابلیت غربالگری و ویژگی های پیامک به عنوان دلایل اصلی رضایت خود یاد می کنند. کاربران ناراضی خدمات صوتی گوگل از مشکل انتقال شماره ها از خطوط ثابت و عدم پشتیبانی مشتری شکایت دارند.

انتخاب Google Voice

فریلنسرها و صاحبان مشاغل کوچک که قبلاً یک حساب جیمیل ثبت شده دارند، یک حساب صوتی Google نیز دارند. کاربر جدید اکنون فقط باید وارد حساب جیمیل شود و شماره ارائه شده توسط Google را انتخاب کند یا شماره را از تلفن همراه خود پورت کند.

بهترین ارائه دهنده شماره تلفن مجازی eVoice

eVoice توانایی های فکس یکپارچه را با خدمات شماره تلفن مجازی جفت می کند. کاربران همچنین از یک مهماندار خودکار، توانایی فوروارد تماس ها، امکان مسدود کردن تماس ها و قابلیت ارسال پیامک بهره می برند. eVoice یک گزینه مقرون به صرفه برای مشتریانی که ترجیح می دهند اطلاعات مهم را به جای ایمیل از طریق فکس ارسال و دریافت کنند، ارائه می دهد.

قیمت گذاری

eVoice چهار طرح خدماتی را در اختیار کاربران قرار می دهد که از بین آنها می توانند انتخاب کنند. هزینه این پلن ها بر اساس تعداد دقیقه مورد نظر کاربر، تعداد افزونه های استفاده شده و تعداد شماره تلفن است. قیمت طرح های مشتری از 12.99 دلار تا 79.99 دلار متغیر است. مشتری می‌تواند قابلیت‌های فکس خروجی را با هزینه اضافی اضافه کند.

امکانات

تمام برنامه های خدمات ارائه شده توسط eVoice شامل ارسال تماس، فکس ورودی، خدمتکار خودکار و پست صوتی است. کاربران می توانند قابلیت فکس خروجی را با کمتر از دو دلار در ماه اضافه کنند. این پلتفرم همچنین یک برنامه تلفن همراه ارائه می‌کند که می‌تواند برای برقراری تماس‌های خروجی، دریافت تماس‌های ورودی، بررسی پست‌های صوتی، ایجاد زمان‌بندی برای ارسال تماس و تغییر تنظیمات تماس استفاده شود.

Attendant خودکار – ویژگی‌های مراقبت خودکار ارائه شده توسط eVoice به تماس‌گیرندگان خوش آمد می‌گوید و آنها را به داخلی مناسب هدایت می‌کند. به کاربران پلتفرم eVoice تعدادی خوشامدگویی ارائه می‌شود که می‌توانند از بین آن‌ها انتخاب کنند یا یک تبریک را آپلود کنند.

مدیریت تماس – قابلیت‌های مدیریت تماس ارائه شده توسط eVoice به کاربران اجازه می‌دهد تا تماس‌ها را مسدود کنند، تماس‌ها را فوروارد کنند، تماس‌ها را انتقال دهند و تماس‌های ورودی را نمایش دهند. ویژگی هایی که می توان با پرداخت هزینه اضافه کرد عبارتند از: احوالپرسی بعد از ساعت کاری، نوبت دهی تماس، ارسال بین المللی، ضبط تماس.

مسیریابی تماس و برنامه های افزودنی – eVoice سه نوع برنامه افزودنی را برای تسهیل مسیریابی تماس در اختیار کاربران قرار می دهد. برنامه افزودنی استاندارد ارائه شده توسط eVoice به تماس‌گیرندگان اجازه می‌دهد تا مستقیماً به شخص یا بخشی که تماس‌گیرنده باید با او صحبت کند متصل شوند. دایرکتوری برای تماس گیرنده ارائه می شود تا فرد یا بخش مناسب را پیدا کند. زیرمجموعه‌ها برای دادن گزینه‌های منوی اضافی در یک بخش به تماس‌گیرندگان ارائه می‌شوند. نوع سوم پسوند فقط اطلاعات است. این برنامه‌های افزودنی اطلاعات شرکت را بدون نیاز به تعامل با شخص زنده در اختیار تماس‌گیرنده قرار می‌دهند.

راه اندازی و استفاده از eVoice

گزینه های راه اندازی ساده و رابط کاربری ساده یکی از بهترین چیزها در مورد eVoice است. مشتریان فقط باید یک شماره محلی یا رایگان را برای شروع فرآیند انتخاب کنند. در مرحله بعد، می توان یک تبریک سفارشی برای مراقب خودکار ایجاد کرد. سپس کاربر آماده است تا تنظیمات مورد نظر خود را برای مسیریابی تماس پیکربندی کند. این فرآیند با استفاده از منوی آسان برای پیمایش که eVoice دارد، ساده تر شده است.

چیزی که eVoice ندارد

تفاوت eVoice با سایر ارائه دهندگان شماره تلفن مجازی در این است که این شرکت برای مشاغلی که چندین کاربر یا مشتریانی که مایل به پرداخت هزینه اشتراک سالانه هستند، تخفیف ارائه نمی دهد. این شرکت همچنین برنامه های تماس نامحدود را ارائه نمی دهد. این می تواند برای مشاغلی که نیاز به تماس های زیادی دارند مشکل ساز باشد.

آنچه کاربران می گویند

کاربران eVoice ویژگی های استاندارد همه جانبه ای که eVoice ارائه می دهد تحسین می کنند. تنها استثناها مربوط به پسوندها و دقیقه ها هستند. برخی از مشتریان eVoice در مورد نارضایتی خود از تلاش‌های خدمات مشتری این شرکت ابراز نگرانی کرده‌اند.

انتخاب eVoice

کاربرانی که به یک ارائه‌دهنده شماره تلفن مجازی نیاز دارند که قابلیت فکس ورودی را ارائه دهد، ممکن است بخواهند eVoice را امتحان کنند. مشتریان می توانند هر یک از طرح هایی را که شرکت ارائه می دهد به مدت 30 روز به صورت رایگان امتحان کنند.

بهترین ارائه دهنده شماره تلفن مجازی Phone.com

راه اندازی و استفاده از eVoice

گزینه های راه اندازی ساده و رابط کاربری ساده یکی از بهترین چیزها در مورد eVoice است. مشتریان فقط باید یک شماره محلی یا رایگان را برای شروع فرآیند انتخاب کنند. در مرحله بعد، می توان یک تبریک سفارشی برای مراقب خودکار ایجاد کرد. سپس کاربر آماده است تا تنظیمات مورد نظر خود را برای مسیریابی تماس پیکربندی کند. این فرآیند با استفاده از منوی آسان برای پیمایش که eVoice دارد، ساده تر شده است.

چیزی که eVoice ندارد

تفاوت eVoice با سایر ارائه دهندگان شماره تلفن مجازی در این است که این شرکت برای مشاغلی که چندین کاربر یا مشتریانی که مایل به پرداخت هزینه اشتراک سالانه هستند، تخفیف ارائه نمی دهد. این شرکت همچنین برنامه های تماس نامحدود را ارائه نمی دهد. این می تواند برای مشاغلی که نیاز به تماس های زیادی دارند مشکل ساز باشد.

آنچه کاربران می گویند

کاربران eVoice ویژگی های استاندارد همه جانبه ای که eVoice ارائه می دهد تحسین می کنند. تنها استثناها مربوط به پسوندها و دقیقه ها هستند. برخی از مشتریان eVoice در مورد نارضایتی خود از تلاش‌های خدمات مشتری این شرکت ابراز نگرانی کرده‌اند.

انتخاب eVoice

کاربرانی که به یک ارائه‌دهنده شماره تلفن مجازی نیاز دارند که قابلیت فکس ورودی را ارائه دهد، ممکن است بخواهند eVoice را امتحان کنند. مشتریان می توانند هر یک از طرح هایی را که شرکت ارائه می دهد به مدت 30 روز به صورت رایگان امتحان کنند.

Attendant خودکار – ویژگی مراقبت خودکار ارائه شده توسط Phone.com با قابلیت‌های پاسخ صوتی تعاملی است که با فشار دادن یک دکمه قابل کنترل است. مهماندار خودکار را می توان با پیام های سفارشی، احوالپرسی که هم صدا و هم موسیقی را شامل می شود، و دایرکتوری که به تماس گیرنده اجازه می دهد نام شخصی را که می خواهد با او صحبت کند را پیدا کند، برنامه ریزی کرد.

مدیریت تماس – ابزارهای مدیریت تماس برای Phone.com شامل انتقال تماس، انتقال تماس و توانایی کاربران برای مسدود کردن تماس‌ها است. این شرکت همچنین به کاربران این امکان را می دهد که هنگام دریافت تماس از مشتریان و مشتریان، هر تماس تلفنی را برای اطلاعات حیاتی تماس گیرنده بررسی کنند.

مسیریابی تماس و برنامه های افزودنی – Phone.com افزونه های نامحدودی را برای همه کاربران فراهم می کند. این برنامه‌های افزودنی دارای گزارش تماس، امکان مسیریابی تماس‌ها، پل کنفرانس و جعبه‌های جداگانه برای پست صوتی هستند.

راه اندازی و استفاده از Phone.com

پلتفرم Phone.com 100% سلف سرویس است و به محض تکمیل مراحل ثبت نام آماده استفاده است. عملکردهای پلتفرم فقط به چند کلیک برای فعال شدن نیاز دارند و هر آداپتور یا تجهیزات اضافه شده را می توان مستقیماً از Phones.com خریداری کرد که اندازه و نیازهای شرکت شروع به رشد کرد.

آنچه Phone.com ندارد

Phone.com خدمات پشتیبانی را از طریق تلفن، ایمیل و چت زنده ارائه می دهد. با این حال، این پشتیبانی 24/7 ضروری نیست. همچنین، کاربران باید برای ادغام CRM و ویژگی های کنفرانس تماس اضافی پرداخت کنند. سایر ارائه دهندگان شماره تلفن مجازی این خدمات اضافی را بدون هزینه اضافی به کاربران ارائه می دهند.

آنچه کاربران می گویند

مشتریان Phone.com از انعطاف پذیری طرح های ارائه شده توسط شرکت تمجید می کنند. مشتریان همچنین از قیمت پایین خدمات ارائه شده توسط Phone.com ابراز قدردانی کردند. برخی از کاربران از کیفیت پشتیبانی مشتری، زمان انتظار طولانی‌تر و طولانی‌تر شدن انتظار برای دریافت پیام‌های برگشتی از تیم پشتیبانی مشتری شکایت کرده‌اند.

انتخاب Phone.com

کاربران شماره تلفن مجازی که به خدماتی نیاز دارند که برای مشتریان آسان باشد، باید Phone.com را در نظر بگیرند. مشتریان بالقوه می توانند به مدت 30 روز بدون هیچ خطری از خدمات این شرکت استفاده کنند.

Nextiva

نکستیوا به کاربران شماره تلفن مجازی خود تماس داخلی نامحدود و چندین طرح خدمات ارائه می دهد. Nextiva انتخاب خوبی برای کارآفرینانی است که به تنهایی کار می کنند و صاحبان شرکت های کوچکی که به یک شماره تلفن مجازی با یک سیستم تلفن تجاری کامل با قیمتی که می توانند بپردازند نیاز دارند.

قیمت گذاری

سه طرح قیمت ارائه شده توسط Nextiva با طرح Office Pro آنها شروع می شود که با حداقل 19.95 دلار در ماه در دسترس کاربران است. راه حل Office Pro Plus توسط این شرکت از 20.95 دلار در ماه شروع می شود و طرح Office Enterprise ارائه شده توسط Nextiva می تواند حداقل 27.95 دلار در ماه هزینه داشته باشد.

امکانات

نکستیوا با طرح خدمات سه طبقه خود خدمات متنوعی را ارائه می دهد. تعدادی از محبوب ترین ویژگی ها عبارتند از:

آفیس پرو – طرح آفیس پرو ارائه شده توسط Nextiva به مشتریان یک شماره تجاری محلی یا رایگان، امکان انتقال پست صوتی به ایمیل، برنامه‌های تماس نامحدود، قابلیت‌های فکس و موسیقی را برای تماس‌گیرندگان ارائه می‌دهد تا در حالت انتظار گوش کنند. شرکت‌های کوچک تا 34.95 دلار در ماه پرداخت می‌کنند، اما این قیمت برای شرکت‌هایی که کاربران زیادی دارند می‌تواند به میزان قابل توجهی پایین‌تر باشد. شرکت هایی با 100 کاربر یا بیشتر فقط 19.95 دلار پرداخت می کنند.

آفیس پرو پلاس – کاربران آفیس پرو پلاس از یک تبریک حرفه ای ضبط شده، دسترسی به برنامه موبایل Nextiva و تماس کنفرانسی بهره مند می شوند. قیمت این سرویس از 20.95 دلار برای شرکت های کوچکتر تا 37.95 دلار توسط بزرگترین شرکت ها که از خدمات Nextiva Office Pro Plus استفاده می کنند متفاوت است. طرح آفیس پرو پلاس برای کاربرانی که به توانایی تماس های کنفرانسی و مدیریت تماس نیاز دارند عالی است. شماره تلفن مجازی

Office Enterprise – به کاربران طرح Office Enterprise سه پیام تبریک ضبط شده حرفه ای برای تماس گیرندگان ارائه می شود. هزینه این طرح بسته به اندازه شرکت از 27.95 دلار تا 44.95 دلار متغیر است. این طرح کمی بالاتر از پرداخت مشتریان سایر خدمات است، اما ارزش افزوده ناشی از سیستم تلفن تجاری کامل و تماس نامحدود است. کاربران Nextiva Office Enterprise نیز از ویژگی های CRM لذت می برند. این ویژگی ها شامل گزینه های پیشرفته برای ضبط تماس ها و نقشه برداری سفر برای مشتریان است.

راه اندازی و استفاده از Nextiva

فرآیند راه اندازی برای Nextiva ساده و مستقیم است. استفاده از این رابط کاربری سخت نیست اما ممکن است برای برخی از کاربران جدید کمی گیج کننده باشد. مسائل مربوط به ارسال تماس به راحتی قابل مدیریت است، اما فرآیند سفارشی کردن احوالپرسی و تنظیم ساعات کاری کمی دست و پا گیر است.

آنچه Nextiva ندارد

Nextiva احتمالاً بهترین ترکیب قیمت و ویژگی ها را برای خدمات تلفن مجازی ارائه می دهد. با این حال، ساختار قیمت گذاری ذکر شده در وب سایت آنها می تواند گیج کننده باشد. Nextiva باید صفحه قیمت گذاری خود را مجدداً کار کند تا وضوح بیشتری به کاربران ارائه دهد.

آنچه کاربران می گویند

مشتریان نکستیوا از خدمات مشتریان ارائه شده توسط شرکت، سهولت استفاده از محصولات نکستیوا و قابل اطمینان بودن خدمات ارائه شده راضی بودند. با این حال، مشتریان دیگر از نامناسب بودن وب سایت این شرکت شکایت کرده اند.

انتخاب Nextiva

صاحبان مشاغلی که می خواهند یک سیستم تلفن تجاری کامل همراه با یک شماره تلفن مجازی داشته باشند، باید به Nextiva به عنوان یک راه حل نگاه کنند. مشتریان بالقوه می توانند از طریق وب سایت شرکت با نماینده فروش تماس بگیرند تا نسخه نمایشی رایگان خدمات ارائه شده توسط شرکت را دریافت کنند.

چرا یک شماره تلفن مجازی را انتخاب کنید؟

صاحبان مشاغل می توانند با استفاده از یک شماره تلفن مجازی، تصویر حرفه ای تری را با هزینه کم به مشتریان احتمالی نشان دهند. کاربران همچنین می‌توانند ویژگی‌هایی را برای خود فراهم کنند که کاربران سیستم‌های تلفن تجاری گران‌تر از آن لذت می‌برند. شماره تلفن مجازی همچنین به صاحبان مشاغل این امکان را می دهد که شماره تلفن همراه یا تلفن ثابت خود را خصوصی نگه دارند در حالی که از همان دستگاه برای مدیریت کسب و کار خود استفاده می کنند.

مزیت دیگر شماره تلفن های مجازی این است که در صورت تغییر مکان کسب و کار، قابل انتقال هستند. اگر بعداً مالک تصمیم به تغییر سرویس‌ها یا دستگاه‌های تلفنی بگیرد، این شماره می‌تواند در کسب‌وکار باقی بماند.

افکار نهایی

شماره تلفن های مجازی راهی عالی برای جدا نگه داشتن پیامک و تماس های تلفنی شخصی شما از پیامک ها و تماس های تلفنی کاری شما هستند. این شماره ها دارای ویژگی هایی مانند خدمات خودکار، پست صوتی و فکس هستند. همه این ویژگی‌ها برای کارآفرینی که برای حفظ مسئولیت‌های اداری باید بدون حمایت کارمندان، کسب‌وکاری را اداره کند، ارزشمند است. یک شماره تلفن مجازی نیز کمی به کسب و کارهای کوچک اعتبار می بخشد.

هشت ارائه‌دهنده شماره تلفن مجازی که در بالا ذکر شد، بهترین محصول در این صنعت هستند. صاحبان مشاغلی که به دنبال ارائه‌دهنده شماره تلفن مجازی هستند که مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را شامل می‌شود، بهتر است هر یک از این شرکت‌ها را انتخاب کنند. با این حال، RingCentral و Grasshopper شرکت هایی هستند که پس از بررسی دقیق هشت شرکت، به عنوان بهترین از بهترین ها شناخته شدند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT