گواهینامه سئو

8 دوره همراه با گواهینامه سئو | مدرک سئو را در این دوره ها بگیرید

زمان مطالعه 6 دقیقه

گواهینامه های سئو یک راه عالی برای تقویت مهارت های سئو و اثبات دانش شما به کارفرمایان است. با این حال، از آنجایی که توسط هیچ کس یا هیچ آژانسی تنظیم نمی‌شوند، یافتن یک دوره خوب ممکن است دشوار باشد. گواهینامه سئو را از سایت های گفته شده در این مطلب اخذ نمایید.

خرید با پی پال

برای کمک به شما در اتخاذ بهترین تصمیم، در این مقاله لیستی از بهترین دوره های سئو را گردآوری کرده ایم. این گواهینامه ها از بهترین موسسات معتبر و قابل اعتماد SEO سرچشمه می‌گیرند، و شما را برای دریافت یک گواهینامه خوب تضمین می‌کنند. بیایید شروع کنیم.

1.گواهینامه سئو: Yoast All-Around SEO Training

Yoast پلاگین شماره یک سئو برای وب‌سایت های وردپرسی است و به طور گسترده توسط شرکت های بزرگی مانند فیسبوک، eBay و The Guardian استفاده می‌شود. بیش از 300000 نفر اثربخشی آن را تأیید می‌کنند و آموزش SEO All-around Yoast یکی از بهترین بخش های آن است.

هزینه آموزش 99 دلار در سال است و تعداد زیادی جلسات درسی ۳ ساعته دارد. برای وبلاگ نویسان، کپی رایترها و بازاریابان طراحی شده است و بیشتر جنبه های سئو را پوشش می‌دهد. شامل سئو فنی، درون صفحه و سئوی خارج از صفحه می‌شود. شما یاد خواهید گرفت که چگونه جستجوی کلمات کلیدی انجام دهید، کلمات کلیدی با ارزش را هدف قرار دهید و محتوایی بنویسید که بازدید زیادی جذب کند.

اگرچه کوتاه است، اما این دوره فراتر از برنامه های درسی معمولی SEO است و موضوعات مبهم مانند UX، دسترسی و بهینه سازی نرخ تبدیل را آموزش می‌دهد. اگر اطلاعات بیشتری می‌خواهید، جزوات PDF وجود دارد که می‌توانید دانش خود را با آنها آزمایش کنید.

2.گواهینامه سئو: Moz SEO Essentials

Moz یکی از قدیمی ترین بازیگران صنعت سئو است و گواهینامه SEO Essentials آن به خوبی شناخته شده است. هزینه دوره 595 دلار است که شامل 6 ساعت محتوا تحت رهبری مدرس در پنج زمینه اصلی است. محتوا شامل مفاهیم اساسی سئو، تحقیق کلمات کلیدی، بهینه سازی صفحه، ساخت لینک و گزارش سئو هستند.

اگرچه گران است، اما تئوری ها، چارچوب ها و بهینه سازی هایی که این دوره روی آنها تمرکز دارد جهانی هستند، بنابراین می‌توانید آنها را در مجموعه ابزارهای مختلف اعمال کنید. شما همچنین دسترسی یک ساله به مطالب دوره دارید و یاد خواهید گرفت که چگونه مهارت های اساسی SEO را برای توسعه یک استراتژی رقابتی به کار ببرید.

3. SEO Fundamentals With Greg Gifford (via Semrush)

دوره سئو Semrush توسط متخصص این صنعت Greg Gifford – یک مشاور سئو با بیش از 17 سال تجربه، ارائه شده است. این دوره برای مبتدیانی که به دنبال یادگیری اصول سئو هستند، همچنین کارشناسانی که می‌خواهند موضوعات خاصی را آموزش ببینند، طراحی شده است.

این دوره رایگان شامل 31 ویدیو به مدت 4 ساعت و همچنین مطالب خواندنی است تا به شما کمک کند در هر موضوع عمیق تر شوید. در طول دوره، شما تمام موارد ضروری سئو را یاد خواهید گرفت، از اصول اولیه شروع کنید و به سئو فنی بروید.

یک اشکال این است که این دوره از ابزارهای Semrush استفاده می‌کند که ممکن است همه به آن دسترسی نداشته باشند. اما از آنجایی که اصول اولیه یکسان است، می‌توانید با سایر ابزارهای رایگان سئو به نتایج مشابهی برسید. پس از اتمام دوره، می‌توانید در آزمون مبانی SEO شرکت کرده و گواهینامه خود را دریافت کنید.

4. Google SEO Fundamentals by UCDavis (via Coursera)

این دوره 29 ساعته که توسط دانشگاه کالیفرنیا، UC Davis از طریق Coursera به صورت رایگان ارائه می‌شود، نحوه تأثیر الگوریتم های موتورهای جستجو بر نتایج جستجوی ارگانیک را آموزش می‌دهد. تمام عناصر کلیدی برای ایجاد یک استراتژی سئو موثر، از جمله تئوری و تحقیق کلمات کلیدی، سئوی درون صفحه، خارج از صفحه و سئو فنی را آموزش می‌دهد.

در پایان دوره، می‌توانید تجزیه و تحلیل رقابتی انجام دهید، تشخیص برند را از رسانه های اجتماعی تفسیر کنید، نقشه سایت و فایل های robot.txt ایجاد کنید. علاوه بر این، می‌توانید خطاهای سایت را مدیریت کنید، از ابزارهای سئو برای تجزیه و تحلیل مخاطبان خود استفاده کنید.

5.گواهینامه سئو: Certification SEO ClickMinded

ClickMinded یکی از بهترین وبسایت ها برای یادگیری سئو بوده و دارای مجموعه ای از دوره های بازاریابی دیجیتال در سطح جهانی است. دوره آموزشی سئو آن، که توسط Tommy Griffith، متخصص سئو تدریس می‌شود، برای جویندگان سئو عالی است و به شما می‌آموزد که چگونه در مدت زمان بسیار کمی ترافیک خود را به طور انفجاری افزایش دهید.

آموزش سئو زمینه های زیادی را پوشش می‌دهد، از این که سئو چیست و چگونه قوانین اساسی سئو را در هر موتور جستجو اعمال کنیم. همچنین در مورد اهمیت استراتژی مبتنی بر داده، یعنی تحقیق کلمات کلیدی و اینکه چگونه باید بر محتوای شما تأثیر بگذارد، یاد خواهید گرفت. هزینه این دوره 997 دلار است و شامل دسترسی مادام العمر به مطالب دوره است.

برای دریافت مدرک سئوی ClickMinded باید در امتحانی شرکت کرده و قبول شوید. هنگامی که این کار را انجام دادید، می‌توانید به طور یکپارچه آن را با LinkedIn ادغام کنید و دستاوردهای خود را به کارفرمایان نشان دهید.

6.گواهینامه سئو: Udemy SEO 2022: Complete SEO Training

Udemy یک پلتفرم یادگیری آنلاین مشهور با چندین دوره شگفت انگیز در هر موضوع است. وقتی صحبت از سئو به میان می آید، SEO 2022: Complete SEO Training یکی از بهترین پیشنهادات آن است. این دوره که توسط Arun Nagarathanam ایجاد شده است، برای کارآفرینان عالی است. هزینه ثبت نام 57 دلار است و امتیاز 4.3 را دارد.

سخنرانی های این دوره در مجموع 16.5 ساعت طول می‌کشد و در 152 ویدیو تقسیم می‌شود. هر کدام فقط چند دقیقه طول می‌کشد و به شما امکان می‌دهد با سرعتی قابل اندازه گیری یاد بگیرید. علاوه بر برنامه درسی مقدماتی، این دوره به حوزه های پیچیده SEO مانند سرعت صفحه، نقشه سایت، کنسول جستجوی گوگل و سئو منفی می‌پردازد.

7. Hubspot Academy SEO Certification Course

Hubspot این دوره سئو را رایگان برای بازاریابان، سازندگان محتوا و هر کسی که به دنبال بهبود مهارت های SEO خود است طراحی کرده است. این دوره شامل شش درس است و اصول سئو، از جمله سئو داخلی و فنی، تحقیقات کلمات کلیدی، لینک سازی و گزارش سئو را پوشش می‌دهد.

هر درس به ویدیوهایی با اندازه کوچک تقسیم می‌شود، در مجموع 26 ویدیو. ویدیو های کوتاه ارزیابی و مرور آموخته هایتان را برای شما آسان می‌کند. در پایان هر درس آزمونی برای سنجش دانش شما وجود دارد و می‌توانید بلافاصله پس از اتمام امتحان گواهینامه خود را دریافت کنید.

8.گواهینامه سئو: Simplilearn Search Engine Optimization (SEO) Certification Course

این دوره یکی از معتبرترین گواهینامه های سئو موجود است و به شما می‌آموزد که در کمترین زمان یک متخصص سئو کامل شوید. هزینه آن 320 تا 470 دلار است، بسته به اینکه کدام گزینه آموزشی را انتخاب کنید، و به لطف 100 درصد ضمانت بازگشت وجه، کاملاً بدون ریسک است.

از طریق ترکیبی از کلاس های زنده و ویدیوهای ضبط شده، این دوره گواهی SEO مهارت های کلیدی مانند تجزیه و تحلیل داده ها، بازاریابی محتوا، مدیریت و بهینه سازی وبسایت و مدیریت URL را پوشش می‌دهد. شما همچنین پروژه های مبتنی بر صنعت را بررسی می‌کنید، مهارت های خود را تمرین کرده و استفاده از ابزارهای محبوب مانند Majestic، Moz، Semrush و Spyfu را یاد می‌گیرید.

خرید با مستر کارت

آیا مدرک های سئو ارزشش را دارند؟

بله، گرفتن مدرک یا همان گواهینامه سئو ارزشش را دارد. برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو نیازی به گواهینامه ندارید، اما داشتن یک مدرک می‌تواند به کارفرمایان ثابت کند که متوجه می‌شوید سئو چیست، اهمیتش در چه حد است و چگونه میتوان آن را ارتقا داد.

هنگامی که گواهینامه خود را به دست آوردید، گام بعدی ایجاد تجربه با استفاده از مهارت های آموخته شده است. یک مکان عالی برای شروع، ساخت یک وبسایت وردپرس و تمرین افزایش رتبه سئو آن است.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT