بهترین افزونه های کش وردپرس

9 بهترین افزونه های کش وردپرس برای تسریع در عملکرد وب سایت شما

زمان مطالعه 4 دقیقه

در این راهنمای جامع ، ما در حال غوطه ور شدن در عرشه بهینه سازی سرعت سایت وردپرس هستیم و به طور خاص روی افزونه های حافظه پنهان تمرکز می کنیم که قدرت را برای افزایش چشمگیر زمان بارگذاری سایت شما دارند. بهترین افزونه های کش وردپرس را بشناسید.

اگر در جستجوی توصیه های معتبر هستید ، برای معالجه وارد می شوید! ما لیستی از افزونه های حافظه پنهان درجه یک را که با ارائه نتایج قابل توجه ، اعتماد به نفس را به دست آورده اند ، تنظیم کرده ایم و منجر به تجربیات مرور سریع رعد و برق می شود.

شایان ذکر است که افزونه های حافظه نهان تنها راه حل برای افزایش سرعت وب سایت نیستند. قلمرو میزبانی وب همچنین شاهد ظهور بسیاری از ارائه دهندگان میزبان مشترک با کیفیت بالا SSD است که به وب سایت های وردپرس نیاز به زمان بارگذاری سریع دارند.

1.بهترین افزونه های کش وردپرس: W3 حافظه نهان

W3 Total Cache که به دلیل سازگاری استثنایی خود با طیف گسترده ای از خدمات میزبانی وب ، با افزایش عملکرد سرور و کاهش مدت زمان بارگیری ، تجربه کاربر را بالا می برد. ادغام یک شبکه تحویل محتوا باعث افزایش کارآیی آن می شود.

علاوه بر این ، این فروشگاه دارای ذخیره جامع برای اجزای مختلف از جمله صفحات ، پست ها ، CSS ، JavaScript ، فید ، صفحات نتیجه جستجو و اشیاء پایگاه داده است.

به شخصه ، من تقریباً در تمام وب سایت های من حافظه پنهان W3 را گنجانیده ام ، و عملکرد آن کاملاً مشهود است ، همانطور که در این تست بینش سرعت Google Page نشان داده شده است:

2. wp .سریعترین حافظه پنهان

اگرچه علاوه بر این نسبتاً اخیر (در سال 2016 راه اندازی شد) ، WP سریعترین حافظه پنهان به عنوان یکی از سریعترین گزینه های موجود است. در حالی که ممکن است گزینه های شخصی سازی کمتری را در مقایسه با سایر راه حل ها ارائه دهد ، سادگی آن قدرت آن است ، به ویژه برای تازه واردان. توجه به این نکته حائز اهمیت است که برای تنظیمات چند منظوره وردپرس بهینه نشده است. نظارت بر موقعیت داده ها این افزونه را به عنوان سریعترین در گروه خود قرار می دهد.

با وجود محدودیت های آن ، دلایل معتبری برای در نظر گرفتن سریعترین حافظه پنهان WP وجود دارد. این امر با سرعت بخشیدن به وب سایت شما عالی است. به علاوه ، شما نیازی به اصلاح دستی فایل .htaccess ندارید ، که باعث می شود آن را برای مبتدیان کاربر پسند کند. علاوه بر این ، رتبه های بالای آن از هزاران کاربر و به روزرسانی های منظم توسعه دهنده به جذابیت آن می افزاید.

.3حافظه نهان

برای کسانی که در جستجوی افزونه Cache PHP هستند ، Hyper Cache یک راه حل ساده است که نیازی به تنظیمات پیچیده ندارد. این به ویژه برای وب سایت هایی که برای تعامل با خواننده ارزش قائل هستند ، به ویژه به لطف عملکرد آگاه-آگاه ، مفید است. این افزونه همچنین ذخیره های جداگانه ای را برای کاربران تلفن همراه و دسک تاپ ارائه می دهد و تجربه کلی کاربر را تقویت می کند. یک ویژگی اتوکلی امکان مدیریت کارآمد فضای دیسک را فراهم می کند.

بر اساس نتایج نظارت ، Hyper Cache ثابت می کند که یک راه حل مؤثر برای کاهش زمان بار صفحه و افزایش سرعت میزبانی است. با داشتن امتیاز قابل توجه 4.5 از 5 ستاره در فهرست افزونه وردپرس ، بدیهی است که به بیش از 40،000 صاحب وب سایت اعتماد دارد. در نتیجه ، Hyper Cache با اطمینان در لیست پیشنهادی ما جایگاهی کسب می کند.

.4حافظه نهان WP

سطل این افزونه به وب مسترها این امکان را می دهد تا چندین مورد حافظه پنهان را با یک کلید اعتبارسنجی واحد مرتبط کنند ، با استفاده از ویژگی داخلی WP_CACHE وردپرس. این رویکرد با از بین بردن نیاز به بسته بندی همه موارد در یک کلید حافظه نهان ، مدیریت حافظه پنهان را ساده می کند.

5.WP Super Cache – تمام حافظه پنهان را پاک کنید

یکپارچه یکپارچه در تنظیمات خود ، این افزونه برای پاک کردن حافظه نهان ، یک منوی مناسب را در پانل مدیر فراهم می کند. این کار را می توان بدون مراجعه به بخش تنظیمات افزونه انجام داد. WP Super Cache – Clear All Cache از چندین زبان پشتیبانی می کند ، و پشتیبانی از زبان اضافی را می توان با استفاده از پرونده های ارائه شده به راحتی اضافه کرد.

6.بهترین افزونه های کش وردپرس BatCache

با استفاده از فروشگاه های Memcached ، Batcache متمایز شده و به صفحات وب که قبلاً بازدید شده است ، ارائه می شود. این رویکرد صفحات قدیمی تر به بازدید کنندگان جدید ، کاهش بار سرور و تقویت عملکرد وب سایت را ارائه می دهد.

7.بهترین افزونه های کش وردپرس Quick Cache

حافظه نهان سریع سرعت وب سایت را با گرفتن عکس های فوری در زمان واقعی پست ها ، صفحات ، پیوندها و دسته بندی ها بهینه می کند. این عکسهای فوری برای بازیابی سریع ذخیره می شوند و به بازدید کنندگان این امکان را می دهد تا به سرعت به محتوا دسترسی پیدا کنند. این افزونه نیاز به فرآیندهای وقت گیر را که می تواند بر عملکرد سایت شما تأثیر منفی بگذارد ، از بین می برد.

8. حافظه نهان Easy Bodi0

این افزونه با ارائه پشتیبانی از چندین زبان ، از جمله انگلیسی ، فرانسوی ، بلغارستان و اسپانیایی ، گزینه های پیکربندی را از طریق پنل سرپرست قابل دسترسی است. حافظه نهان آسان Bodi0 عکس های به موقع از پست ها ، صفحات و URL ها را ایجاد می کند و از این طریق زمان پردازش پایگاه داده و افزایش سرعت وب سایت را کاهش می دهد.

9.AIO حافظه پنهان و عملکرد

یک افزونه کشش مستقیم و در عین حال قوی ، AIO Cache & Performance ، زمان پاسخ سریع را بدون نیاز به پیکربندی گسترده ارائه می دهد. این شامل صفحه و ذخیره سازی پرونده ساده ، مدیریت منابع استاتیک ، GZIP و کاهش فشرده سازی و بهینه سازی JavaScript است. این برنامه همچنین شامل ویژگی هایی مانند بهینه سازی کتابخانه تصویر/رسانه ، بهینه سازی پایگاه داده خودکار و بهینه سازی عملکرد پیشرفته از طریق .htaccess است.

توجه داشته باشید که حافظه نهان AIO به PHP 5.3 یا بالاتر و وردپرس 3.0 یا بالاتر نیاز دارد.

با درج یک افزونه حافظه نهان از این لیست ، می توانید سرعت وب سایت وردپرس خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید ، در نتیجه یک تجربه کاربر نرم و صاف تر و رتبه بندی موتور جستجو را بهبود بخشید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت