جایگزین برای آمازون

9 جایگزین برای آمازون برای خرید آنلاین شما

زمان مطالعه 7 دقیقه

اگر به دنبال یک جایگزین آمازون برای خرید آنلاین خود هستید، مانند یک کسب و کار محلی یا کوچکتر، در اینجا بهترین گزینه برای انتخاب وجود دارد.

آمازون یک سایت عالی برای خرید آنلاین شماست. این آسان و راحت است و تقریباً همه چیز را می توانید روی یک پلتفرم پیدا کنید. هرچند راحت باشد، اما آمازون پایان کار نیست.

تعداد بی‌شماری از پلتفرم‌های آسان برای استفاده دیگر وجود دارند که تجربه خرید مشابهی را ارائه می‌دهند، اگر نگوییم بهتر. یا، ممکن است به دنبال حمایت از مشاغل کوچکتر یا محلی باشید.

1.جایگزین برای آمازون: Hive

اگر یک سفر پایداری را انجام داده اید یا به سادگی به دنبال انجام آن و کاهش ردپای کربن خود هستید، Hive را بررسی کنید.

این یک شوخی است که اگر یک دسته کارت از آمازون سفارش دهید، آنها را در یک جعبه مقوایی بزرگ بسته بندی می کنید که در غیر این صورت خالی است. این به سختی برای محیط زیست خوب است.

Hive با استفاده از جعبه‌های قابل بازیافت و مواد بسته‌بندی تلاش می‌کند تا در این زمینه بهتر عمل کند. حتی جوهر استفاده شده روی جعبه ها نیز غیر سمی است. Hive همچنین به شما امکان می دهد بر اساس نیاز غذایی یا علت اجتماعی خرید کنید و به شما امکان می دهد از محیط زیست، آموزش، حقوق بشر و حیوانات و موارد دیگر حمایت کنید.

می‌توانید از میان دسته‌هایی مانند غذا، سلامتی، تنقلات، نوشیدنی‌ها، اقلام خانگی و غیره انتخاب کنید و بدون ظلم، وگان، و ارگانیک خرید کنید. Hive بررسی را برای شما انجام داده است، بنابراین می توانید فقط خرید کنید.

2. Package Free

Package Free یکی دیگر از جایگزین های آمازون سازگار با محیط زیست است که سعی می کند به شما کمک کند پایدارتر باشید. بنیانگذار این پلتفرم یک فعال محیط زیستی است و زمانی که از آن خرید می کنید این موضوع نشان می دهد.

Package Free محصولات بدون پلاستیک را ارائه می دهد و همه چیز را با بسته بندی های کربن خنثی که قابل بازیافت و کمپوست هستند برای شما ارسال می کند.

هدف این پلتفرم این است که تا حد امکان به زباله صفر نزدیک شود. همچنین تمام تلاش خود را می کند تا با ارائه جایگزین های قابل استفاده مجدد برای محصولاتی که معمولاً بازیافت آن ها سخت است، مانند تیغ و نخ دندان، به شما کمک کند زباله های خود را کاهش دهید.

با مرور پلتفرم، هر چیزی از محصولات حمام و بدن گرفته تا آشپزخانه و خانه و مجموعه ای از وسایل مراقبت از خود و سفر پیدا خواهید کرد.

3.جایگزین برای آمازون: Thrive Market

اگر به دنبال مکانی جدید برای تهیه مواد غذایی و لوازم ضروری روزمره هستید، Thrive Market بهترین انتخاب شماست.

این سایت برای پایداری تلاش می کند و هدف آن ارائه انواع محصولات ارگانیک و طبیعی است. بهترین چیز در مورد سایت این است که مقرون به صرفه است، که همیشه در مورد اقلام پایدار صدق نمی کند.

در Thrive Market، می‌توانید بیش از 6900 محصول از هر دسته‌بندی اصلی، مانند غذاهای سالم و مخصوص رژیم غذایی ، کالاهای خانگی، محصولات حمام و بدن، زیبایی و مراقبت از پوست، مکمل‌ها و حتی مراقبت از نوزاد را بیابید.

یک تفاوت بزرگ با آمازون این است که Thrive Market یک سرویس مبتنی بر عضویت است. می توانید ماهانه، با ۱۲ دلار، یا سالانه، با ۵۹.۹۵ دلار مشترک شوید. عضویت به شما امکان دسترسی به انواع تخفیف ها، فروش، هدایای رایگان همراه با سفارش و موارد دیگر را می دهد.

4. Uncommon Goods

Uncommon Goods یک پلتفرم هدیه دادن خارج از جعبه است. این به شما کمک می کند تا هدیه ای عالی را پیدا کنید که تا آنجا که می تواند خسته کننده نباشد.

همه ما خود را در تنگنا قرار داده ایم، سعی می کنیم برای کسی خرید کنیم و ایده نداریم. اگر ایده‌هایتان کم است، همیشه می‌توانید برای دریافت کمک در مورد توصیه‌های هدیه ابتدا به وب مراجعه کنید و سپس مستقیماً به کالاهای غیر معمول بروید.

این پر از چیزهای منحصر به فرد است. شما می توانید خلاقیت های صنایع دستی مانند سفال، جواهرات دست ساز، کیت های مراقبت از خود و موارد دیگر را بیابید. همچنین تجربیات زیادی برای انتخاب وجود دارد، مانند گرفتن یک کلاس آنلاین میکسولوژی، برای مثال.

Uncommon Goods همچنین با استفاده از بسته بندی های سازگار با محیط زیست، تلاش هایی را در زمینه پایداری انجام می دهد. این بازار دست ساز رویاهای شماست.

5.جایگزین برای آمازون: Etsy

و در مورد بازار دست ساز رویاهای شما، نمی توان از Etsy نام برد. این یک جایگزین عالی دیگر برای آمازون برای خرید آنلاین است زیرا برای یافته‌های منحصر به فرد و سفارشی عالی است و راهی فوق‌العاده برای حمایت از مشاغل کوچک است.

شما می توانید هر چیزی و همه چیز را در Etsy پیدا کنید، از جمله چیزهای دست ساز مانند جواهرات و لباس، نقاشی، شمع، این لیست ادامه دارد. Etsy مکانی برای به دست آوردن یک معامله است، به خصوص اگر جستجوهای خود را به بهترین روش تغییر دهید تا بهترین موارد را به دست آورید.

شهرت این پلتفرم ممکن است در طول سال ها کمی آسیب دیده باشد، اما اگر هوشیار باشید، می توانید کلاهبرداری ها را شناسایی کنید و همچنان بهترین محصولات را دریافت کنید.

6.جایگزین برای آمازون: Made Trade

Made Trade خرید پایدار و اخلاقی را در اولویت قرار می دهد. هر چیزی را که نمایش می‌دهد، مدیریت می‌کند، و اطمینان می‌دهد که هر آیتم با توصیفی که به‌طور پایدار و اخلاقی ساخته شده است مطابقت دارد و در عین حال زیبا است.

هدف این پلتفرم ارائه طیف گسترده ای از محصولات است که حداقل یکی از کادرهای زیر را علامت می زنند: ساخت ایالات متحده، بازیافت/بازیافت شده، تجارت منصفانه، متعلق به BIPOC، متعلق به زنان، صنایع دستی، وگان، و البته مانند ذکر شده، پایدار

می توانید کالاهای خانگی، اثاثیه و دکورها را در کنار اقلام لباس، لوازم جانبی و کفش بیابید.

7. Chewy

Chewy پلتفرمی است که برای صاحبان حیوانات خانگی طراحی شده است. هدف آن برآورده کردن نیازهای حیوانات خانگی و افراد آن‌ها، ارائه طیف گسترده‌ای از مواد غذایی و پزشکی، اسباب‌بازی‌ها، خوراکی‌ها، لوازم جانبی است – هر چیزی که حتی از راه دور مربوط به حیوانات خانگی است که می‌توانید در این پلتفرم پیدا کنید.

Chewy دسترسی به بیش از 2000 برند حیوان خانگی را فراهم می کند و تنها به گربه ها و سگ ها نمی پردازد. محصولاتی برای انواع حیوانات خانگی از جمله اسب و خزندگان پیدا خواهید کرد.

8.جایگزین برای آمازون: Bookshop

هنگام خرید کتاب، مراجعه به آمازون بسیار آسان است، به خصوص که در سال های اخیر، به نظر می رسد بسیاری از کتابفروشی های کوچک و مستقل با سرعت زیادی در حال تعطیل شدن هستند. Bookshop یک جایگزین عالی برای آمازون است که راه بسیار خوبی برای خرید آنلاین کتاب شما ارائه می دهد و در عین حال از کتابفروشی های محلی نیز پشتیبانی می کند.

پلتفرم آنلاین امکان دسترسی به کتاب، کتاب صوتی، کتاب درسی و غیره را فراهم می کند. هدف آن حمایت مالی از کتابفروشی های محلی و مستقل است و مطمئناً پول خود را در جایی می گذارد.

هنگامی که از Bookshop برای نیازهای کتابخوانی خود استفاده می کنید، می توانید یک فروشگاه خاص را برای پشتیبانی مستقیم از خرید خود انتخاب کنید. اگر این کار را نکنید، سهم شما به استخر اشتراک سود پلتفرم بین بیش از 1600 فروشگاه می رسد. در زمان نگارش کتاب، بوک شاپ توانسته است بیش از 26 میلیون دلار برای حمایت از کتابفروشی های محلی جمع آوری کند.

9.جایگزین برای آمازون: Instacart

Amazon Fresh یکی از شرکت‌های تابعه آمازون است که مانند Instacart، خواربارفروشی در همان روز ارائه می‌کند. زمانی که حوصله رفتن به خواربار فروشی ندارید، این سرویس می تواند همان چیزی باشد که به آن نیاز دارید. اما جایگزین های بهتری برای آن وجود دارد که Instacart یکی از آنهاست.

Instacart بزرگترین سرویس خواربار فروشی آنلاین جهان است و محصولات متنوع تری را نسبت به آمازون ارائه می دهد. شما می توانید یک کاتالوگ با بیش از 500 میلیون محصول پیدا کنید.

سرویس Instacart در اکثر شهرهای بزرگ ایالات متحده در دسترس است و هم تحویل و هم وانت را ارائه می دهد. این شامل خرده فروشان ملی و محلی مانند Target، Aldi، Costco و غیره است. علاوه بر غذا و نوشیدنی، می‌توانید گل، لوازم خانگی و مراقبت از خود را نیز تحویل بگیرید.

می‌توانید به‌صورت رایگان برای این سرویس ثبت‌نام کنید، اما اگر عضویت Instacart+ را دریافت کنید، برای سفارش‌های خاص، به‌علاوه برخی امتیازات دیگر، تحویل نامحدود رایگان دریافت خواهید کرد. هزینه سالانه 99 دلار است، در حالی که هزینه ماهانه 9.99 دلار است.

خرید آنلاین بیشتر از آمازون است

فرقی نمی‌کند به دنبال وسایل خانه، لوازم حیوانات خانگی، محصولات مراقبت از خود، وسایل جدید یا کتاب هستید، به یاد داشته باشید که دنیای خرید آنلاین بیشتر از آمازون است.

می‌توانید پلتفرم‌های مشابه، اگر نگوییم بهتر، پیدا کنید که روی بهبود تلاش‌های پایداری خود کار می‌کنند و هدفشان کاهش ضایعات است یا به سادگی سعی می‌کند بهترین تجربه خرید را برای شما فراهم کند. آیا نگران این هستید که تحویل سریع آمازون را از دست بدهید؟ سایت های خرید آنلاین دیگری نیز با ارسال رایگان و سریع وجود دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT