افزایش مخاطب برای هنرمندان بدون شبکه های اجتماعی

9 روش افزایش مخاطب برای هنرمندان بدون شبکه های اجتماعی

زمان مطالعه 5 دقیقه

در اینترنت معمولا می گویند برای تبلیغ آثار هنری خود باید یک شبکه اجتماعی ایجاد کنید. افزایش مخاطب برای هنرمندان بدون شبکه های اجتماعی را در ادامه بررسی میکنیم.

اگر پیگیر باشید می‌توانید در شبکه هایی مانند توییتر و اینستاگرام مخاطب زیادی را جذب کنید. اما بسیاری از مردم معتقدند شبکه های اجتماعی باعث اتلاف وقت زیادی میشود. خوشبختانه برای ایجاد مخاطب به عنوان یک هنرمند به رسانه های اجتماعی نیاز ندارید.

اگر نقاش، عکاس، طراح گرافیک و کلا هنرمند هستید نکاتی که در ادامه توضیح میدهیم به شما کمک می‌کند برند خود را به روش‌های دیگری رشد دهید.

1.یک لیست ایمیل بسازید

افزایش مخاطب برای هنرمندان بدون شبکه های اجتماعی

افزایش مخاطب برای هنرمندان بدون شبکه های اجتماعی

بسیاری از مردم فکر می کردند که ظهور رسانه های اجتماعی منجر به مرگ بازاریابی ایمیلی شده است. با این حال اینطور نبوده است و ایمیل مارکتینگ احتمالاً به این زودی ها از بین نخواهد رفت. در مورد آن فکر کنید روزانه چند بار ایمیل خود را چک می کنید؟ قطعا مخاطبان شما نیز همین کار را انجام میدهند.

ایمیل مارکتینگ اگر به درستی انجام شود یک راه عالی برای ارتباط با مخاطبان است. میتوانید به راحتی محتوای خود را برای مخاطبان ارسال کنید و به دور از هیاهوی شبکه های اجتماعی با آن ها صحبت کنید. اگر خبرنامه شما موفق شود، میتوانید از طریق تبلیغ‌کنندگان نیز درآمد بیشتری کسب کنید. هنگام تهیه لیست بازاریابی ایمیلی به یاد داشته باشید که قوانین حفاظت از داده ها مانند GDPR را رعایت کنید.

2.یک وب سایت راه اندازی کنید

اگر می خواهید سطح ارتباط با مخاطبان خود را افزایش دهید، راه اندازی یک وب سایت میتواند بهترین روش در کنار بازاریابی ایمیلی باشد. همچنین کنترل بیشتری بر محتوای خود نسبت به شبکه های اجتماعی خواهید داشت.

شما میتوانید وب سایت خود را هر طور که می خواهید طراحی و تنظیم کنید. به عنوان مثال اگر به نوشتن علاقه دارید می توانید یک وبلاگ در مورد موضوع مورد نظر خود راه اندازی کنید. همچنین می‌توانید از وب‌سایت به‌ عنوان مکانی برای نمایش کار خود یا انتقال کاربران به کانال‌های دیگر استفاده کنید.

WordPress.org با WordPress.com متفاوت است و به شما کنترل خلاقانه تری می دهد، اما استفاده از آن نیز سخت تر است. Squarespace و Wix دیگر گزینه های محبوب برای ساخت وب سایت هستند.

3.یک پادکست راه اندازی کنید

پادکست ها یکی از بهترین راه ها برای یادگیری هستند. می توانید در باشگاه، هنگام رانندگی، پختن شام به آنها گوش دهید. مخاطبان شما احتمالاً دوست دارند در مورد کاری که انجام می‌دهید یاد بگیرند و پادکست راهی عالی برای دسترسی به آنهاست. برای ایجاد پادکست خود نیازی به راه اندازی استودیو گران قیمت ندارید. در واقع حتی به میکروفون هم نیاز ندارید. با گوشی موبایل هم میتوانید اینکار را انجام دهید.

هنگام راه اندازی یک پادکست می توانید قسمت های آن را در چند پلتفرم قرار دهید. Anchor یکی از محبوب ترین پلتفرم های پادکست است، اما می توانید از Buzzsprout نیز استفاده کنید. اگر ویدیو میسازید، می‌توانید آن را در Google Podcasts، Spotify، Apple Podcasts و حتی YouTube منتشر کنید.

4.در رویدادهای کاری شرکت کنید

ایجاد روابط و شبکه سازی بسیار مهم است. اگر می خواهید حضور خود را به عنوان یک هنرمند بدون رسانه های اجتماعی افزایش دهید، ملاقات با افراد دیگر در حوزه کاری خود ایده خوبی است. اگر در یک شهر بزرگ زندگی می کنید، رویدادهای هنری، طراحی و عکاسی مختلفی برگزار میشود. می توانید از برنامه هایی مانند MeetUp برای پیدا کردن رویدادهای مورد علاقه خود استفاده کنید. حتی اگر در یک شهر کوچکتر زندگی می کنید، باز هم رویدادهای برای شرکت کردن وجود دارد.

5.برای افرادی که می خواهید با آنها کار کنید ایمیل بفرستید

افزایش مخاطب برای هنرمندان بدون شبکه های اجتماعی

افزایش مخاطب برای هنرمندان بدون شبکه های اجتماعی

ارسال ایمیل به افرادی که نمی‌شناسید ممکن است نسبت به سایر روش‌های ارتباطی نرخ رد بالاتری داشته باشید. اما اگر آن را درست انجام دهید میتواند موثر باشد. وقتی به افرادی که می‌خواهید با آنها کار کنید ایمیل می‌فرستید، خود را معرفی کنید و به آنها بگویید چه کاری انجام میدهید. همچنین آن ها را به لیست ایمیل خود اضافه کنید. ممکن است بعداً این فرصت را داشته باشید که با آنها کار کنید. همیشه ایمیل های خود را کوتاه بنویسید.

6.هنر خود را به دوستان و خانواده خود معرفی کنید

اگر تازه وارد دنیای هنر شده اید ممکن است یک شبکه حرفه ای نداشته باشید، به خصوص اگر حرفه قبلی شما در زمینه دیگری بوده است. اگر با ارسال ایمیل به افرادی که نمی‌شناسید کمی دلهره دارید، از افراد غیرحرفه‌ای خود شروع کنید.

دوستان شما احتمالاً از تلاش های شما حمایت خواهند کرد. اگر در مورد هنر خود به آنها بگویید و آنها فردی را می شناسند که به این نوع هنر علاقه دارد، احتمالاً به آن فرد خواهند گفت. در مورد اعضای خانواده هم صادق است.

7.اعلامیه های مطبوعاتی را ارسال کنید

انتشار اطلاعیه های مطبوعاتی روشی نسبتاً قدیمی برای معرفی خود است، اما میتوانند موثر باشند. هر زمان که اخبار مهمی در مورد هنر خود دریافت میکنید، یک خبر کوتاه در مورد آن بنویسید و آن را بین افراد و نشریاتی که ممکن است برایشان جالب باشد، ارسال کنید.

هنگام ارسال بیانیه های مطبوعاتی سعی کنید تا حد امکان آن را تقسیم کنید. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که اخبار مهم و برای مخاطبان جذاب است.

8.مشتریان فعلی خود را فراموش نکنید

اگر از قبل با مشتریانی کار می کنید، حفظ آن ها برای رشد کسب و کار بسیار مهم است. جذب مخاطبان جدید آسان است، اما کسانی که قبلاً با آنها کار می کنید احتمالاً اطلاعات بیشتری در مورد شما دارند. بنابراین روی تولید محتوای با کیفیت برای مشتریان فعلی خود تمرکز کنید. در این صورت زمانی که به دنبال مخاطب جدید هستید قدرتمندتر وارد میشوید.

9.کارت ویزیت داشته باشید

افزایش مخاطب برای هنرمندان بدون شبکه های اجتماعی

افزایش مخاطب برای هنرمندان بدون شبکه های اجتماعی

کارت‌ ویزیت علاوه بر شرکت ها برای هنرمندان نیز بسیار مهم است. اگر به یک رویداد کاری میروید داشتن چند کارت ویزیت می‌تواند به شما کمک کند تا مشتری برای همکاری ها آینده جذب کنید. راه دیگری برای توزیع کارت ویزیت این است که آنها را در مکان های عمومی بگذارید. با Canva می توانید به راحتی کارت ویزیت خود را طراحی کنید.

هنرمندان برای ساخت برند به شبکه های اجتماعی نیاز ندارند

اگر به عنوان یک هنرمند نمیخواهید با رسانه های اجتماعی کار خود را معرفی کنید، می توانید از روش های دیگر استفاده کنید. اگر بتوانید راهی برای افزودن ارزش به مخاطبان خود پیدا کنید روش های قدیمی مانند بازاریابی ایمیلی همچنان به خوبی کار می‌کنند. همچنین می‌توانید یک وب‌سایت بسازید و آثار خود را در آن قرار دهید.

پادکست، شبکه سازی و شرکت در رویدادها می توانند کمک کننده باشند. روش هایی که در این مقاله گفته شد را امتحان کنید و ببینید کدام روش برای شما بهتر است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT