نحوه خرید از سایت خارجی

نحوه خرید از سایت خارجی

زمان مطالعه 5 دقیقه

وقتی در دنیای وب گشت و گذار می‌کنیم، قطعا با فروشگاه‌های آنلاین خارجی مختلفی روبه‌رو می‌شویم که اجناس جذابی دارند که هرچقدر هم در بازار داخلی بگردیم، ممکن است نتوانیم آن‌ها را پیدا کنیم، یا حداقل در بازار داخل دست‌مان به آن جنس اصلی نمی‌رسد. نه فقط محصولات خارجی، بلکه ممکن است هاست، فایل یا سرویسی را در یک سایت خارجی پیدا کنیم که خرید آن در پروژه‌های کسب و کار، دانشجویی و موارد دیگر به کمک‌ مان آید. در این مقاله با اول پرداخت همراه باشید تا به بررسی نحوه خرید از سایت خارجی بپردازیم.

نحوه خرید از سایت خارجی

خرید از سایت‌های خارجی کار چندان پیچیده‌‌ای نیست؛ مخصوصا اگر صحبت در خصوص خرید فایل‌ یا سرویس باشد. با توجه به شرایط کشور ما، بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین، ارسال مستقیم محصول به ایران را پشتیبانی نمی‌کنند. بنابراین برای این کار باید به سراغ واسطه‌ها برویم.

اما مسئله مهم‌تر، چگونگی پرداخت محصول یا سرویسی است که قصد خرید آن را داریم. اگر به دنبال یک واسطه مطمئن هستید تا پرداخت خریدهای شما را انجام دهد، می‌توانید از خدمات اول پرداخت استفاده کنید. اول پرداخت به عنوان یک پلتفرم خدمات ارزی، به شما کمک می‌کند تا از سایت مورد نظر خود با مناسب‌ترین کارمزد، محصول دلخواه‌تان را خریداری کنید.

پرداخت هزینه در سایت‌های خارجی

اگر سایت مورد نظر شما محصول یا سرویسی را ارائه می‌دهد که جز کارت‌های شتابی هیچ راهی برای خرید از آن‌ها ندارید، اول پرداخت به شما کمک می‌کند تا خرید از سایت خارجی با کارت شتاب را تجربه کنید. در حقیقت اگر سایتی که از آن قصد خرید محصول یا سرویس را دارید، از پی‌پال، وب مانی و پرفکت مانی و یا ویزا کارت و مستر کارت پشتیبانی می‌کند، می‌توانید با استفاده از خدمات اول پرداخت، سفارش محصول خود را ثبت کنید.

از دیگر خدمات اول پرداخت، خرید و فروش ارزهای دیجیتال با کمک کارت‌های بانکی داخلی است. از آن جایی که این روزها ارزهای دیجتال به شدت مورد توجه قرار گرفته‌اند، سایت‌های زیادی از این نوع ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم پشتیبانی می‌کنند. بنابراین می‌توانید با ارزهای دیجیتال خرید از سایت خارجی مورد نظر خود را با دردسر به مراتب کمتری انجام دهید.

 سایت‌های خارجی برای خرید آنلاین

در فهرستی از سایت‌هایی که به شما معرفی می‌کنیم، قادر هستید با کمک سایت اول پرداخت خرید‌های خود تکمیل کنید.

خرید از آنلاینیک

نحوه خرید از سایت خارجی

نحوه خرید از سایت خارجی

OnlineNic یک شرکت ارائه دهنده سرویس‌های اینترنتی است که از جمله محصولات آن‌ها می‌توان به سرویس دامین، ایمیل‌های تجاری، ساخت وب‌سایت، هاست و غیره اشاره کرد. برای پرداخت خدمات شرکت‌های هاستینگ می‌توانید به اول پرداخت اعتماد کنید.

خرید از OnlineNic

خرید از هتزنر

نحوه خرید از سایت خارجی

نحوه خرید از سایت خارجی

Hetzner یک شرکت ارائه دهنده هاستینگ حرفه‌ای وب و دیتاسنتر است. سرورهای اختصاصی، سرورهای ابری، مدیریت سرورها به منظور کاهش مشکلات فنی، دامین و فضای ذخیره‌سازی، از جمله سرویس‌های این شرکت هستند.

خرید از Hetzner

خرید از رایپ

نحوه خرید از سایت خارجی

نحوه خرید از سایت خارجی

شرکت RIPE NCC به ثبت اینترنت منطقی برای اروپا و غرب آسیا مشهور است. شرکت رایپ مسئولیت توزیع و مدیریت منابع اینترنت مانند IPv4، IPv6  و ASN در مناطق تحت پوشش خدمات خود را بر عهده دارد.

خرید از سایت ripe

خرید از Hexonet

نحوه خرید از سایت خارجی

نحوه خرید از سایت خارجی

شرکت Hexonet یک ارائه دهنده سرویس ثبت نام دامین‌های جدید است. هنگامی که یک نام دامین در دسترس قرار بگیرد، هگزونت قادر است به سرعت نام دامین شما را به دست بیاورد. شما در این سرویس نام مورد نظر خود را اعلام می‌کنید تا در زمان در دسترس قرار گرفتن آن، هگزونت آن را برای شما ثبت کند.

خرید از Hexonet

خرید از Name.com

شما با کمک این سرویس می‌توانید نام دامین و وبسایت خود را ایده‌پردازی و دریافت کنید. هاستینگ و ساخت ایمیل‌های حرفه‌ای و کاری از دیگر سرویس‌های این شرکت است.

خرید از Name.com

خرید از Opensrs

نحوه خرید از سایت خارجی

نحوه خرید از سایت خارجی

شما در سایت Opensrs می‌توانید گواهینامه امنیتی SSL، ایمیل‌های تجاری و نام‌های دامین خود را به فروش برسانید.

خرید از Opensrs

خرید از Buycpanel

با کمک خدمات Bycpanel می‌توانید سایت‌ها، سرور‌ها و کسب و کار تحت وب خود را مدیریت کنید. این شرکت با خودکارسازی وظایف مدیریتی سرورها، کار را برای مشتریان خود ساده کرده است.

خرید از Buycpanel

خرید از Themeforest

نحوه خرید از سایت خارجی

نحوه خرید از سایت خارجی

شما از طریق سایت Themeforest می‌توانید به بیش از ۵۰ هزار تم و قالب سایت دسترسی داشته باشید. قالب فروشگاه‌های آنلاین، قالب سایت‌های کسب و کار، قالب‌های بلاگ و… از جمله محصولات این سایت هستند.

خرید از Themeforest

خرید از Aliexpress

سایت Aliexpress یکی دیگر از فروشگاه‌های اینترنتی معروف است که مقر اصلی آن در چین قرار دارد و امروزه در سرتاسر دنیا شعبه‌های متعددی تاسیس کرده است.

خرید از Aliexpress

خرید از ebay

نحوه خرید از سایت خارجی

نحوه خرید از سایت خارجی

سایت ای‌بی یکی از فروشگاه‌های آنلاین آمریکایی است که سال‌ها در این زمینه مشغول به فعالیت بوده و انواع و اقسام محصولات نو یا دسته دوم را به فروش می‌رساند. این سایت نیز از درگاه‌های پرداخت مختلفی پشتیبانی می‌کند.

خرید از ebay

خرید از DX

یکی دیگر از فروشگاه‌های خرید گجت و محصولات هوشمند، سایت DX است. در این سایت می‌توانید انواع پهپادها، پرینترهای سه‌ بعدی، پاور بانک، لوازم کامپیوتر و… را پیدا کنید.

خرید از Made in Chin

همانطور که از نام این سایت مشخص است، در این فروشگاه می‌توانید محصولات درجه یک تولید کنندگان چینی را خریداری کنید.

خرید از GeekBuying

سایتی برای نردها که جدیدترین محصولات الکترونیکی و هوشمند را با قیمت‌هایی که دائما تخفیف می‌خورند، می‌توان در آن یافت.

خرید از Joom

نحوه خرید از سایت خارجی

نحوه خرید از سایت خارجی

شما در فروشگاه اینترنتی ژوم می‌توانید بسیاری از وسایل آرایشی بهداشتی و سلامتی را پیدا کنید. همچنین انواع و اقسام لباس‌های ورزشی هم در این سایت موجود است.

خرید از Joom

خرید از DHgate

یکی دیگر از فروشگاه‌های اینترنتی که محصولات مختلفی از جمله لباس، لوازم آرایشی بهداشتی و لوازم الکترونیکی در آن یافت می‌شود.

خرید از DHgate

خرید از Fasttech

سلیا فست‌تک یک فروشگاه تخصصی در زمینه ابزار فنی در زمینه محصولات کامپیوتری، ساختمانی، برق، ماشین و… است.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT