خرید آنلاین لوازم الکترونیکی خارجی

بهترین سایت ها برای خرید آنلاین لوازم الکترونیکی خارجی ارزان

زمان مطالعه 7 دقیقه

خرید آنلاین لوازم الکترونیکی خارجی ارزان یکی از راه های صرفه جویی در هزینه ها در زندگی روزمره شما است. سایت های معرفی شده در این مقاله در زمینه ی خرید آنلاین، بهترین معاملات و پیشنهادات را در زمینه لوازم الکترونیکی ارزان دارند.

خرید آنلاین لوازم الکترونیکی خارجی

اگر شما هم برای خرید آماده هستید، تقریباً همیشه می‌توانید در خرید خود صرفه جویی کنید و در هزینه های خود نیز صرفه‌جویی کنید. که البته در زمینه ی خرید لوازم الکترونیک نیز داستان از همین قرار است.

خرید از درگاه ویزا و مستر

خرید از درگاه پی پال

اگر می خواهید لوازم الکترونیکی و فناوری ارزان قیمت پیدا کنید، لازم است هشت وب سایت و فروشگاه های الکترونیکی آنلاین معرفی شده در این مقاله را بررسی کنید.

سایت TechBargains

خرید آنلاین لوازم الکترونیکی خارجی

خرید آنلاین لوازم الکترونیکی خارجی

گاهی اوقات، سخت است که بدانید آیا واقعاً در مورد چیزی معامله خوبی دارید یا خیر. البته سایت های زیادی برای بررسی وجود دارد اما شما هرگز متوجه نخواهید شد که آیا قیمت کمتری را در بازار از دست داده اید یا خیر.

اگر به دنبال بهترین معاملات الکترونیکی هستید، TechBargains پاسخگو شما خواهد بود. این وب سایت صدها فروشگاه، فروشگاه‌های تخفیف‌دهنده، و خرده‌فروشان شخص ثالث را بررسی می‌کند تا برخی از ارزان‌ترین معاملاتی را که ممکن است پیدا کنید به شما ارائه دهد.

بخش محاسبات ر این وب سایت بسیار گسترده است. این سایت لپ تاپ، دسکتاپ، چاپگر، روتر و موارد دیگر را ارائه می دهد. همچنین می‌توانید لباس ها، لوازم خانگی هوشمند، کنسول‌های بازی و دستگاه‌های صوتی را نیز پیدا کنید.

جدا از بخش فناوری، این شرکت چند دسته کوچک دیگر مانند خانه و باغ را نیز ارائه می دهد، اما معاملات آنچنان چشم نواز و سودآور نیستند. برای معاملات بهتر، می توانید در خبرنامه TechBargains ثبت نام کنید.

سایت Slickdeals

خرید آنلاین لوازم الکترونیکی خارجی

خرید آنلاین لوازم الکترونیکی خارجی

Slickdeals یک سایت جامعه محور است. اگرچه صفحه اصلی سایت شبیه هر فروشگاه آنلاین دیگری است، اما همه معاملاتی که مشاهده می کنید توسط اعضا ارسال شده است. برای اطمینان از کیفیت، بقیه جامعه به معاملات رای می دهند. Slickdeals همچنین از ویراستارانی استفاده می‌کند که فهرست‌های خاصی از معاملات را نیز تنظیم می‌کنند.

علاوه بر این، برای محافظت از امنیت شما هنگام خرید، Slickdeals فقط پیشنهادات فروشندگانی را نشان می‌دهد که بازخورد مثبتی از خریداران قبلی دریافت کرده‌اند، بنابراین پیشنهادات خرید مثبتی را در این سایت دریافت می‌کنید.

محصولات الکترونیکی این سایت همه چیز را از بازی های ویدیویی و تلویزیون گرفته تا دوربین ها و گوشی های هوشمند را پوشش می دهد. مانند TechBargains، بخش‌های کوچکی نیز به اقلام غیر مرتبط با فناوری مانند لباس و اتومبیل اختصاص داده شده است. معاملاتی را از چندین خرده فروش معروف، از جمله Amazon، Best Buy، Walmart و Skyscanner نیز مشاهده خواهید کرد.

سایت Newegg

خرید آنلاین لوازم الکترونیکی خارجی

خرید آنلاین لوازم الکترونیکی خارجی

Newegg بیش از دو دهه است که در تجارت فعال است. از آن زمان تا به حال، این سایت به یکی از برترین سایت های خرید آنلاین وب برای صرفه جویی در پول تبدیل شده است. تمرکز اصلی آن بر روی سخت افزار کامپیوتر بود، اما دیری نپایید که این سایت به نرم افزار و سایر لوازم الکترونیکی گسترش یافت. امروزه می توانید ابزار برقی، تجهیزات ورزشی و اقلام مد نیز از این سایت خریداری کنید.

علیرغم گسترش Newegg ، همچنان یکی از بهترین مکان‌ها برای یافتن دستگاه‌های شبکه ارزان، قطعات کامپیوتری و راه‌حل‌های فنی برای دفتر یا فضای کاری است. مانند آمازون، Newegg محصولات را مستقیماً می فروشد، اما به فروشندگان شخص ثالث نیز اجازه می دهد تا کالاهای خود را از طریق این بازار توزیع کنند.

Newegg همچنین بخش سالمی از اقلام بازسازی شده، باز شده و متوقف شده را نیز ارائه می دهد. که البته آنها با تخفیف های قابل توجه تر در دسترس شما هستند.

سایت Micro Center

خرید آنلاین لوازم الکترونیکی خارجی

خرید آنلاین لوازم الکترونیکی خارجی

Micro Center اولین وب سایت الکترونیک ارزان قیمت در لیست است که به هدف واقعی خود چسبیده است، که درواقع فقط اقلام الکترونیکی را ارائه می دهد، نه چیز دیگری. البته این وب سایت فروشگاه های فیزیکی در سراسر آمریکا نیز دارد.

چندین دسته بندی گسترده در سایت وجود دارد، از جمله لپ تاپ، دسکتاپ، پردازنده، شبکه، SSD و کیس کامپیوتر. البته که هر کدام مملو از معاملات و پیشنهاداتی برای شما است.

مانند Newegg، شما همچنین می توانید از Micro Center برای دریافت تخفیف های عالی در دستگاه های بازسازی شده و محصولات جعبه باز نیز استفاده کنید. تقریباً همه کالاهای موجود در سایت دارای تخفیف هستند.

حمل و نقل شبانه در ایالات متحده در دسترس است. البته بایستی در نظر داشته باشید که Micro Center در سطح بین المللی محصول را ارسال نمی کند.

سایت Swappa

خرید آنلاین لوازم الکترونیکی خارجی

خرید آنلاین لوازم الکترونیکی خارجی

آیا به فناوری به صورت دست دوم فکر کرده اید؟ اگر با بودجه کمی کار می‌کنید، اگر آماده پذیرش دستگاه‌های دست دوم هستید، می‌توانید اقلام گران‌قیمتی مانند تلویزیون، کنسول‌های بازی، و گوشی‌های هوشمند رده بالا را با پول بسیار کمتری در بازار  پیدا کنید.

Swappa پلتفرم برخی از بهترین معاملات دست دوم است. مانند Micro Center، سایت منحصراً بر روی فناوری متمرکز است. شما مستقیماً با سایر کاربران خرید و فروش می کنید و واسطه را حذف می کنید. برای اطمینان از اینکه اقلام شکسته فروخته نمی شوند، Swappa یک فرآیند تأیید فهرست به صورت قوی نیز دارد.

برخی از معاملات در Swappa با سایر سایت های موجود در این لیست بی رقیب هستند. شما می توانید آیفون 11 را با قیمت حدود 250 دلار و نینتندو سوییچ را با قیمت 220 دلار انتخاب کنید. حتی دوربین های دست دوم ارزان هستند و همچنین می توانید از Swappa برای یافتن بهترین لپ تاپ های دست دوم موجود در بازار نیز استفاده کنید.

سایت Bang Good

خرید آنلاین لوازم الکترونیکی خارجی

خرید آنلاین لوازم الکترونیکی خارجی

Bang Good یک سایت چینی است که محصولات را به ایالات متحده ارسال می کند. قیمت های عمده فروشی را برای خرید تک کالا ارائه می دهد. Bang Good جایی نیست که بخواهید محصولات مارک دار را پیدا کنید (اگرچه گاهی اوقات پیشنهاداتی را در مورد مارک های معروف چینی مانند شیائومی نیز در این وب سایت مشاهده می کنید).

با این حال، این سایت مکانی برای خرید گوشی‌های ارزان قیمت، بلندگوها، لوازم جانبی تلفن، قطعات چاپگر سه بعدی، سیستم‌های امنیتی و روبات ‌های هوشمند است که احتمالاً برند از اهمیت کمتری در این محصولات برخوردار است. علاوه بر این، دارای دسته های دیگری از اقلام مانند لباس، جواهرات، قطعات خودرو، زیبایی و غیره نیز است.

نقطه ضعف بزرگ Bang Good زمان حمل و نقل است. می توانید انتظار داشته باشید که حداقل یک ماه بین فشار دادن دکمه ثبت سفارش و دیدن یک بسته در آستانه منزل شما طول بکشد.

از دیگر سایت‌های محبوب چینی برای لوازم الکترونیکی ارزان می‌توان به AliExpress، GearBest و NewFrog اشاره کرد. AliExpress یک سایت قانونی است، به شرطی که اقدامات احتیاطی استاندارد را برای جلوگیری از کلاهبرداری انجام دهید، همانطور که با هر خرده فروش آنلاین دیگری لازم است انجام دهید.

سایت Tiger Direct

خرید آنلاین لوازم الکترونیکی خارجی

خرید آنلاین لوازم الکترونیکی خارجی

Tiger Direct در انواع تجهیزات کامپیوتری برای مصرف کنندگان و مشاغل تخصص دارد. این موارد در واقع شامل لپ تاپ، رایانه رومیزی، نمایشگر، چاپگر، سخت افزار ذخیره سازی، وب کم، هدست، صفحه کلید، موس، تبلت و لوازم جانبی موبایل است.

برخی از محصولات، دستگاه‌هایی با برچسب سفید و بدون نام برند هستند، اما تجهیزاتی از برخی از برندهای پیشرو فناوری، از جمله یک بخش کامل مربوط به اپل، نیز دارند.

مطمئن شوید که بخش معاملات انحصاری را نیز تحت نظر داشته باشید، این بخش معاملات روز و همچنین بخش هایی را برای بودجه های خاص (مثلاً معاملات کمتر از 100 دلار) برای کاربران فهرست می کند.

سایت B&H

خرید آنلاین لوازم الکترونیکی خارجی

خرید آنلاین لوازم الکترونیکی خارجی

اگرچه B&H ​​یک فروشگاه در نیویورک دارد، اما این روزها به یک خرده‌فروش عمدتاً آنلاین نیز تبدیل شده است.

بخش قوی B&H تجهیزات صوتی و تصویری در آن است. این همان چیزی است که فروشگاه فیزیکی در ابتدا در سال 1973 درهای خود را به خاطر عرضه ی آن باز کرد. امروزه، رایانه و سایر تجهیزات فنی خانگی نیز در این پلتفرم به فروش می رسد.

این سایت همچنین دارای بخش “استفاده شده” است. می توانید همه چیز را از لنزهای دوربین دست دوم گرفته تا دستگاه تاریکخانه در آن پیدا کنید. برای یافتن بهترین معاملات در B&H، به پایین صفحه اصلی بروید و به بخش های اختصاصی Deal Zone و Featured Savings بروید. B&H اغلب این دو بخش را با آخرین معاملات در دستگاه های الکترونیکی مختلف به روز می کند.

مراقب کلاهبرداری ها باشید

دانستن اینکه کدام یک از سایت ‌های خرید آنلاین، لوازم الکترونیکی ارزان را ارائه می‌دهند تنها یکی از راه‌هایی است که می‌توانید هنگام خرید کالاهای اینترنتی در هزینه خود صرفه‌جویی کنید. اما به یاد داشته باشید، در برخی از سایت‌ها، که معاملات الکترونیکی برای واقعی بودن بیش از حد خوب به نظر می‌رسند، احتمالاً لازم است شک کنید.

همیشه باید نظرات کاربران را هنگام متعهد شدن به خرید در سایتی که قبلاً از آن استفاده نکرده اید بررسی کنید و با چشمانی باز فروشگاه مد نظر خود را انتخاب کنید.

منبع : makeuseof

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT