گیم سروهای تخصصی ExiLag

معرفی گیم سروهای تخصصی ExitLag برای تیم ها

زمان مطالعه 2 دقیقه

در دنیای گیم تحولات بسیار زیاد و متنوعی روی داده است و بسیاری از گیمرها از این صنعت به طرق مختلف کسب درآمد می‌کنند. اما تحول در دنیای بازی‌های کامپیوتری را باید در تلاش آنها برای ارائه بازیهای گروهی و از راه دور دانست، بدین ترتیب که رفته رفته بازی‌ها جای خود را به بازی‌های چند نفره با امکان بازی به طور همزمان دادند. گیم سرورها (Gameserver) کاربردهای بسیار زیادی برای صنعت گیم دارند. گیم سروهای تخصصی ExitLag برای تیم های حرفه‌ای گیم قابل توجه می‌باشد که در این مقاله به آن می‌پردازیم.

سایت ExitLag چیست؟

لیست گیم سروهای تخصصی ExitLag

همانطور که گفته شد، گیم سرورها بسیار متنوع و اهداف مختلف راه‌اندازی می‌شوند. برخی گیم سرورها مانند Zap Hosting خدمات ابری هاستینگ را ارایه می‌دهند و برای هر بازی اپتیمم شده‌اند. اما سایت ExitLag خدماتی ارایه می‌دهد که به طور تخصصی برای تیم‌های حرفه‌ای گیم یا گیمرهایی است که در لیگ‌ها و مسابقاتی مانند eSport شرکت می‌کنند. قطع و وصلی یا کند شدن و پینگ بازی با استفاده از خدمات سایت ExitLag حذف شده و هم اکنون بسیاری از گیمرهای معروف دنیا از این خدمات بهره می‌برند.

خدمات گیم سروهای تخصصی ExitLag چیست؟

مراحل گیم سروهای تخصصی ExitLag

خدمات و ویژگی‌های گیم سروهای تخصصی ExitLag شامل موارد زیر است:

۱) قابلیت اتصال هم زمان پکیج‌های مختلف از مسیر‌های مختلف جهت اطمینان از اینکه در زمان بازی، گیمر دچار کمترین و ناچیزترین اختلال نشود.

۲) استفاده از تکنیک‌ها و سیستم‌های پیشرفته برای ارتقا بهتر عملکرد FPS در زمان بازی.

۳) داشتن سرورهای متنوع در نقاط مختلف دنیا که باعث اتصال پایدار و ثابت به نزدیکترین سرورها از هر نقطه دنیا شود.

۴) اپتیمم سازی آنی و لحظه‌ای برای هر گیم در زمان بازی و انتخاب مناسبترین مسیر اتصال به صورت اتوماتیک و سریع.

۵) اتصال به سرورها به چند خط اینترنت به صورت آنی و هوشمند‌انه تا در صورت قطع یک خط اینترنت، به خاطر اختلال جزیی یا کلی سریعا به خط دیگر اینترنت متصل شود.

۶) تغییر مسیر ترافیکی یک بازی به صورت اتوماتیک در صورتی که یکی از مسیرها با پهنای باند محدود روبه رو شود، به سرعت مسیر دسترسی تغییر پیدا می‌کند.

اگر بخواهید پرداخت ارزی از ایران برای  استفاده از گیم سروهای تخصصی ExitLag انجام دهید، خدمات پرداخت ارزی از جمله مواردی هستند که مجموعه اول پرداخت در این زمینه به شما یاری می‌رساند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT