آشنایی با تفاوت گیفت کارت ویزا وانیلا با کارت پاداش ویزا

زمان مطالعه 2 دقیقه

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام خرید کارت‌های ویزا با دو گزینه‌ی مختلف رو به رو شده باشید و متوجه تفاوت این دو نشوید، این کارت‌ها بسیار گیج کننده هستند اما نگران نباشید در ادامه‌ی مقاله به تفاوت گیفت کارت ویزا وانیلا (Vanilla Visa) با کارت پاداش ویزا می‌پردازیم.

تفاوت گیفت کارت ویزا وانیلا با کارت پاداش ویزا

1 آشنایی با تفاوت گیفت کارت ویزا وانیلا با کارت پاداش ویزا

به صورت کلی گیفت کارت ویزا وانیلا برای هدیه به خانواده یا دوستان استفاده می‌شود، در حالی که Reward Card به عنوان پاداش یا هدیه‌ای برای افراد در نظر گرفته می‌شود. در صورت تأیید ویزا، می‌توان از این دو کارت به عنوان نوعی اقساط استفاده کرد.

کارتهای ۲۵، ۵۰ و ۱۰۰ دلاری برای گیفت کارت‌های ویزا وانیلا وجود دارد. این دو نوع کارت قابلیت شارژ مجدد ندارند و مدت زمان اعتبار آن مشخص است. گیفت کارت‌های وانیلا ویزا در خرده فروشی‌های خاصی قابل دسترسی هستند. برای بررسی موجودی کارت Onevanilla، سابقه حساب و سایر اطلاعات برای هر دو کارت به سایت Vanilla Visa مراجعه کنید یا با شماره تلفن ثبت شده در پشت کارت تماس حاصل نمایید. هزینه فعال سازی Gift Card حدودا ۴/۹۵ تا ۷/۹۵ دلار است.

خرید `کارت‌های پاداش ویزا وانیلا از طریق ایمیل یا تلفن امکان پذیر است. از طرف دیگر، کارت‌های پاداش ویزا وانیلا برای خرید در سایت InComm Incentive Solutions و خریدهای عمده مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کارت پاداش ویزا وانیلا برای چه کاری است؟

2 آشنایی با تفاوت گیفت کارت ویزا وانیلا با کارت پاداش ویزا

تفاوت Giftcard و Reward Card در این است که بیش‌ترین کاربرد کارت‌های پاداش ویزا وانیلا برای تشویق جهت پیشرفت کارکنان و هدایای کارگران، چالش‌ها، ایجاد انگیزه در نیروهای کار و قرعه کشی‌ها است. به طور مشابه، گیفت کارت‌های ویزا وانیلا، این امکان را فراهم کرده که اگر موجودی GiftCard کافی نباشد، پرداخت را به دو صورت قسط بندی کند.

هیچ یک از کارت‌ها قابلیت پس گرفتن پول یا کسر اقساط را شامل نمی‌شوند.

حال که با تفاوت گیفت کارت وانیلا (Vanilla Visa) با کارت پاداش ویزا آشنا شدید، اگر قصد خرید گیفت کارت ویزا وانیلا را دارید یا می‌خواهید با حساب ویزای خود خرید کنید، می‌توانید از خدمات: صدور گیفت کارت، خرید با ویزا و مسترکارت سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT