تحلیل قیمت گالا ۱۵ خرداد

تحلیل قیمت گالا ۱۵ خرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

پس از سقوط قیمت از ماه آوریل تا می (اواسط فروردین تا ابتدای خرداد)، قیمت گالا (GALA) روند تحکیم کوتاه مدتی را بالای سطح 0.6 دلار شاهد بود. در این مرحله، یک الگوی مثلث متقارن تشکیل شد که می تواند رالی آینده را تقویت کند. با این حال، علاقه‌مندان باید قبل از وارد کردن سرمایه خود، منتظر شکست مثلث باشند. در این پست به تحلیل قیمت گالا ۱۵ خرداد می پردازیم.

تحلیل قیمت گالا ۱۵ خرداد

فروشندگان GALA روز 26 آوریل (6 اردیبهشت) حمایت موجود در کف قیمت ماه ژانویه (دی و بهمن 1400) را شکستند که نشان دهنده گسترش روند نزولی فعلی بود. این سقوط قیمت پس از حمام خون ماه می (اردیبهشت و خرداد) شدت گرفت به طوری که قیمت این آلتکوین را تا 71 درصد کاهش داد و به پایین ترین سطح 0.0494 دلار رساند.

تحلیل قیمت گالا ۱۵ خرداد

تحلیل قیمت گالا ۱۵ خرداد

علاوه بر این، خریداران جدیدی که در این کف قیمت وارد بازار شدند، باعث آغاز یک روند تحکیم جزئی بالای ۰.۰۶ دلار شده‌اند. نوسانات قیمت در این مرحله، شکل گیری یک الگوی مثلث متقارن را در پی داشت.

اکنون حدود سه هفته است که قیمت گالا در این محدوده باریک در نوسان است و انتظار می رود معامله گران به زودی شاهد یک شکست تازه در یک جهت باشند.

اگر قیمت GALA خط روند بالایی مثلث را بشکند، خریداران قیمت را با 112٪ افزایش به مرز 0.163 دلار خواهند رساند. هرچند، این آلتکوین برای نشان دادن بهبودی واقعی باید مقاومت 0.77 دلاری را بازپس گیرد.

از طرف دیگر، شکست نزولی خط روند پایینی مثلث، احتمال لمس مجدد مارک روانی 0.5 دلاری را در دستور کار قرار می دهد.

شیب خط شاخص مقاومت نسبی روزانه (RSI) یک بهبود صعودی تدریجی را با حمایت میانگین متحرک ساده 14 روزه نشان می دهد. این شاخص اکنون به منطقه اشباع خرید وارد شده است.

با این حال، توالی نزولی میانگین های متحرک نمایی 20 و 50 روزه نشان دهنده یک مرحله اصلاحی است. علاوه بر این، کاهش ADX کاهش مومنتوم روند را پیش بینی می کند که احتمال شکست صعودی را کاهش می دهد.

سطوح مهم مقاومتی – 0.13 دلار و 0.165 دلار

سطوح مهم حمایتی- 0.074 دلار و 0.05 دلار

منبع: coingape

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT