تحلیل ارزهای دیجیتال 1 مرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال 1 مرداد (امروز)

پس از اینکه قیمت بیت کوین در تاریخ ۱۳ جولای (۲۲ تیر) به کف ۱۹ هزار دلاری رسید، گاو ها وارد میدان شدند و بار دیگر قدرت خود را نشان دادند. آنها توانستند تنها ظرف چند روز به بیت کوین کمک کند تا بتواند بخش زیادی از زیان های اخیر خود را جبران کرده و از مقاومت روانی ۲۰ هزار دلار بگذرد. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال 1 مرداد می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال 1 مرداد

روزهای شنبه و یکشنبه این روند قدرت بیشتری پیدا کرد و باعث شد روز دوشنبه قیمت به منطقه ۲۲ هزار دلار وارد شود. این روند صعودی چند روز بعد نیز ادامه پیدا کرد، تا جایی که باعث شد بیت کوین روز ۲۰ جولای (۲۹ تیر) به مرز ۲۴ هزار دلار برسد. به این ترتیب بالاترین سطح قیمت این ارز طی یک ماه گذشته به ثبت رسید.

پس از انتشار خبر فروش بیت کوین های تسلا، این دارایی به مرحله اصلاح وارد شد و تقریباً دو هزار دلار از ارزش خود را از دست داد ولی با این وجود روز گذشته بار دیگر تراز ۲۳۵۰۰ دلار را پس گرفت. در حال حاضر این دارایی با اندکی کاهش در حدود منطقه۲۳ هزار دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن با اندکی کاهش به ۴۳۵ میلیارد دلار رسیده است.

اتریوم کلاسیک همچنان پیشتاز است

اکثر آلتکوین های بازار هفته گذشته عملکردی به مراتب بهتر از بیت کوین از خود نشان دادند. این امر را می‌توان از کاهش دامیننس بیت کوین تا مرز ۴۱.۷ درصد مشاهده کرد.
اتریوم که در این مسیر پیشتاز است اخیراً توانست از مرز ۱۶۰۰ دلار عبور کند. در حال حاضر، اتر با کاهش ۱.۵۷ درصدی خود با قیمت هزار و ۵۸۳ دلار در حال ترید شدن می باشد. در همین حال ریپل، کاردانو، سولانا، دوج کوین، پولکادات، شیبا و MATIC همگی به منطقه قرمز وارد شدند.

تحلیل ارزهای دیجیتال 1 مرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال 1 مرداد

تنها رمز ارز صعودی امروز در بین دارایی های برتر، بازار بایننس کوین است که با جهش کمتر از یک درصد به مرز ۲۷۰ دلار نزدیک شده است. در همین حال اتریوم کلاسیک همچنان با جهشی چشمگیر، نسبت به سایر رقبای خود عملکرد بهتری نشان داده است. این دارایی با ۵.۵ درصد رشد در تایم فریم روزانه و بیش از ۵۵ درصد افزایش قیمت طی یک هفته، اکنون با قیمتی بیش از ۲۷ دلار معامله می‌شود.
ارزش تجمعی بازار ارزهای رمزنگاری شده نیز امروز با اندکی تغییر به ۱.۰۴۵ تریلیون دلار رسیده است.

منبع:cryptopotato

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT