تکنیکال اتریوم کلاسیک 27 تیر

تحلیل تکنیکال اتریوم کلاسیک 27 تیر

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمزارز اتریوم کلاسیک(ETC) در پی اینکه از 29 مارس(9 فروردین) الی 17 ژوئن(27 خرداد) به میزان 75 درصد سقوط کرد ، یک محدوده رنج را که از 52.72 دلار به  12.51 دلار امتداد می یابد  را ایجاد کرد. این آلت کوین پس از رسیدن به یک کف قیمتی بالاتر (13.33 دلار) در 13 جولای(22 تیر)، 61 درصد رشد کرد. در این پست به تحلیل تکنیکال اتریوم کلاسیک 27 تیر می پردازیم.

تحلیل تکنیکال اتریوم کلاسیک 27 تیر

از آنجایی که قیمت اتریوم کلاسیک در حدود 21.29 دلار معامله می شود، سرمایه گذاران می توانند به دلیل پشت سر گذاشتن میانگین متحرک نمایی 50 روزه (EMA)، انتظار تداوم این روند صعودی را داشته باشند. در آینده، فعالان بازار می توانند انتظار داشته باشند که ETC ، نقطه میانی محدوده رنج در 32.62 دلار را مورد امتحان قرار دهد.

این روند صعودی منجر به افزایش 54 درصدی قیمت ETC می شود. از سوی دیگر، تبدیل کردن سطح مذکور به یک سطح حمایتی ، منجر به ادامه این روند صعودی خواهد شد. در چنین شرایطی ، ETC در مسیر مورد امتحان قرار دادن سقف محدوده رنج در 52.72 دلار قرار می گیرد.

تکنیکال اتریوم کلاسیک 27 تیر

تکنیکال اتریوم کلاسیک 27 تیر

علیرغم اینکه شرایط برای صعود قیمت اتریوم کلاسیک مهیا به نظر میرسد و تمامی عوامل به شدت گاوی است، اما سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند که قیمت در این مدت هرگز در حدود کف محدوده رنج (12.51 دلار) نوسان نکرده است . بنابراین نقدینگی زیر این سطح می‌تواند دلیلی برای سقوط قیمت باشد.

در شرایط خرسی، اگر ETC با کندلی روزانه زیر کف محدوده رنج در 12.51 دلار بسته شود و آنرا به یک سطح مقاومتی تبدیل کند ، سناریوی گاوی باطل خواهد شد.

در این شرایط، قیمت اتریوم کلاسیک می‌تواند به سمت کف حمایت 10.44 دلاری عقب نشینی کند.

منبع:FXSTREET

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT