بهترین سایت های استخدام

بهترین سایت های استخدام در سال 2022: خدمات استخدام برتر برای مشاغل کوچک

بهترین استعدادها را برای این کار استخدام کنید. بهترین پلتفرم‌های استخدام می‌توانند به شما کمک کنند تا بهترین استعدادها را بدون هزینه کردن زمین پیدا کنید. بهترین سایت های استخدام را در ادامه بررسی کرده ایم.

اگر در جستجوی کمک برای استخدام خود هستید، باید از دو دسته محصول کلیدی آگاه باشید.

خرید با پی پال

خرید با ویزا کارت

اولی، یک سیستم ردیابی متقاضی (در تب جدید باز می شود) (ATS)، یک سرویس کامل است که بیشتر کارهای استخدامی را از دست شما خارج می کند – بسیاری از وظایف مورد نیاز را کنترل و خودکار می کند و می تواند فرصت های شغلی شما را به صدها نفر ارسال کند. از سایت ها این محصولات اغلب از طیف وسیع تری از خدمات منابع انسانی نیز می آیند، بنابراین می توانید از آنها برای تمام عملیات منابع انسانی خود استفاده کنید. آنها گران تر، اما قدرتمندتر هستند.

اگر ترجیح می‌دهید ATS نخرید، می‌توانید به یکی از سایت‌های بزرگ کار (در تب جدید باز می‌شود) بروید و به عنوان کارمند یا استخدام‌کننده ثبت نام کنید. شما باید کارهای بیشتری را خودتان انجام دهید، اما سایت‌های کار دارای ویژگی‌های قدرتمند زیادی هستند و برنامه‌های استخدام آنها معمولاً ارزان‌تر از بسته‌های کامل ATS است.

ما در اینجا شش مورد از بهترین ها را از هر دسته انتخاب کرده ایم – بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که مشخص کنید کدام یک برای کسب و کار شما بهتر است.

بهترین پلتفرم های استخدام در سال 2022 به طور کامل:

1.بهترین سایت های استخدام: Zoho Recruit

بسیاری از ویژگی های عالی و توانایی کار در کنار محصولات گسترده تر HR Zoho

دلایل خرید

+ بسیاری از ویژگی های قدرتمند

+ سفارشی سازی زیاد

+ استفاده آسان

دلایلی برای اجتناب

-هزینه ها می تواند افزایش یابد

-به اندازه برخی سیستم ها ادغام نیست

Zoho Recruit یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های ATS در جهان است و دارای طیف قابل توجهی از ویژگی‌ها در سه محصول است – یکی برای شرکت‌ها، دیگری برای آژانس‌های استخدام، و دیگری برای افرادی که می‌خواهند کارمندان موقت استخدام کنند.

مشتریان شرکتی می توانند از Zoho برای ارسال موقعیت های خالی در صدها هیئت شغلی استفاده کنند و این سیستم از هوش مصنوعی برای یافتن و رتبه بندی نامزدها بر اساس ویژگی ها و الزامات خاص استفاده می کند. شما می توانید پورتال های ارجاع کارمندان را ایجاد کنید، غربالگری پس زمینه را اجرا کنید و از نامزدها بخواهید ارزیابی ها را کامل کنند.

Zoho همچنین دارای گزینه های عالی ردیابی و تجزیه و تحلیل نامزدها در کنار ابزارهای سفارشی سازی و برندسازی است. در جاهای دیگر، آژانس‌های استخدام می‌توانند به پورتال‌های مشتریان قدرتمند دسترسی داشته باشند و افرادی که به دنبال کارکنان موقت هستند، می‌توانند ابزارهای برنامه‌ریزی و جدول زمانی قوی را به کار گیرند.

Zoho Recruit با Outlook، LinkedIn، Google Suite و سایر محصولات ادغام می شود، اما برخی از رقبا ادغام بیشتری دارند. Zoho همچنین به اندازه برخی از محصولات گزینه های آزمایش نامزدی ندارد.

با این حال، ویژگی‌های بسیار عالی برای انواع موقعیت‌های استخدامی دارد، و این شرکت قیمت شفاف و توانایی همگام‌سازی با بقیه محصولات Zoho را دارد. این یک سرویس عالی است

عکس

2.بهترین سایت های استخدام: Freshteam

یک محصول درجه یک استخدام از خانواده گسترده نرم افزارهای منابع انسانی

دلایل خرید

+ طیف متعادل از ویژگی ها

+برنامه های اندروید و iOS

+ سیستم منابع انسانی کامل در دسترس است

دلایلی برای اجتناب

-ضعیفتر در انطباق و غربالگری پس زمینه(بک گراند)

Freshteam یکی از چشمگیرترین مجموعه ویژگی های هر محصول اختصاصی استخدام را دارد. این کار با یک کلیک پست شغلی را به صدها تابلوی (برد) کار ارائه می دهد و کل گردش کار استخدام شما را می توان سفارشی کرد. شما می توانید تابلوهای (بردهای)شغلی را انتخاب کنید، پروفایل های اجتماعی خود را مدیریت کنید و ارجاع کارمندان را بپذیرید، و این محصول همچنین دارای بیش از 100 قالب شرح شغل است.

این سرویس دارای گزینه های اتوماسیون زیادی در کنار تعداد زیادی از نقاط داده است که می توانند برای تجزیه و تحلیل استفاده شوند و استخدام کنندگان می توانند بایگانی استعدادها را ایجاد کنند، از پاسخ های از پیش نوشته شده استفاده کنند و Freshteam را با برنامه های ایمیل ادغام کنند.

در جاهای دیگر، Freshteam تست‌های پیش ارزیابی، ادغام Skype و Google Hangout، برنامه‌های Android و iOS، و مجموعه کاملی از ویژگی‌های داخلی را به کار می‌گیرد. Freshteam همچنین با خانواده گسترده تر Freshworks (در تب جدید باز می شود) از محصولات HR کار می کند و نسخه رایگان سخاوتمندانه ای از محصول موجود است.

این سیستم منابع انسانی به اندازه برخی از رقبا گزینه های انطباق یا غربالگری پس زمینه را ندارد، اما یک ابزار استخدام رقابتی و چشمگیر در هر زمینه دیگری است.

عکس

3. LinkedIn

یک نام قابل اعتماد با ویژگی های عالی و گزینه های اجتماعی فراوان

دلایل خرید

+ ابزارهای اجتماعی عالی

+ ویژگی های چشمگیر

+ با سایر محصولات ادغام می شود

دلایلی برای اجتناب

-به طور بالقوه گران است

-برخی محدودیت ها، حتی در سطوح بالاتر

LinkedIn Talent Solutions ابزارهای استخدام شبکه اجتماعی را در خود جای داده است و LinkedIn Recruiter یکی از بهترین ابزارها برای یافتن کارکنان است. البته لینکدین پایگاه داده وسیعی از کاربران دارد و کارکنان منابع انسانی می توانند از گزینه های جستجوی قدرتمند برای کشف افراد مناسب استفاده کنند.

در جاهای دیگر، کاربران می‌توانند پیام‌های انبوه، گزینه‌های گزارش بصری و توصیه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای نامزدهای ایده‌آل به کار گیرند، و برنامه‌های Android و iOS برای کمک به ادامه روند وجود دارد. LinkedIn با بینش های موجود ATS ارتباط دارد و با سایر محصولات LinkedIn HR کار می کند.

ابزارهای استخدام لینکدین در دو ابزار مختلف موجود است. بسته Lite مقرون به صرفه است، اما اساسی و محدودتر است. در مقابل، بسته‌های حرفه‌ای و شرکتی بسیار قدرتمندتر هستند – به راحتی برای هر کسی که در مورد استخدام جدی است، انتخاب بهتری است، حتی اگر هنوز پیام‌های نامحدود و هشدارهای جستجو را دریافت نکنید.

وب سایت لینکدین جزئیات قیمتی ندارد و دهان به دهان نشان می دهد که ابزارهای استخدام شرکت می تواند گران باشد. با این حال، پایگاه داده وسیع، گزینه های اجتماعی چشمگیر، و طیف گسترده ای از ویژگی ها، لینکدین را ارزش آن را دارد.

عکس

4.بهترین سایت های استخدام: Indeed

مجموعه ای همه کاره از ویژگی ها همراه با پایگاه داده کاربران غول پیکر

دلایل خرید

+ ویژگی های چشمگیر

+ گزینه هایی برای ساخت یک بسته سفارشی

+ پایگاه داده عظیم

دلایلی برای اجتناب

-قیمت گذاری شفاف نیست

استخدام‌کنندگان می‌توانند لیست‌های شغلی رایگان را در Indeed ایجاد کنند (در تب جدید باز می‌شود)، و اگر مقداری پول نقد با این سایت بزرگ استخدام خرج کنید، می‌توانید طیف وسیع‌تری از ویژگی‌ها را باز کنید – می‌توانید از فهرست‌های شغلی حمایت مالی کنید و از پلتفرم Indeed Hiring برای خودکارسازی بیشتر استفاده کنید. بیش از 70 درصد از فرآیند استخدام شما.

پلتفرم استخدام دارای ابزارهای ویدئویی داخلی و داشبورد عالی است که اطلاعات لیست ها و متقاضیان شما را جمع آوری می کند. همچنین می‌توانید محصولات دیگری را خریداری کنید که ویژگی‌های بیشتری را اضافه می‌کنند، از ابزارهای جستجوی رزومه (در تب جدید باز می‌شود) تا صفحات شرکت ممتاز با تجزیه و تحلیل عمیق. برخی از این محصولات همچنین با ابزارهای موجود ATS ادغام می شوند.

در واقع طیف خوبی از ویژگی ها را با یک پایگاه داده وسیع (در تب جدید باز می شود) از شرکت ها و نامزدها ترکیب می کند، بنابراین یک سایت مهم برای استخدام کنندگان است.

عکس

5.بهترین سایت های استخدام: Greenhouse

یک ابزار چشمگیر منابع انسانی که به استخدام کنندگان کمک می کند تا یک محل کار متنوع و فراگیر ایجاد کنند

دلایل خرید

+ تنوع عالی و گزینه های گنجاندن

+ بینش داده های فراوان

+ ادغام های عالی

دلایلی برای اجتناب

-شفافیت قیمت گذاری ضعیف

تعداد کمی شامل ویژگی های سوار شدن (onboarding) است

Greenhouse یک سیستم منابع انسانی است که بر تنوع، گنجایش و برابری تمرکز دارد، بنابراین اگر می‌خواهید استخدام شما روی آن حوزه‌ها نیز متمرکز شود، ابزار ایده‌آلی است.

متقاضیان می توانند ضمایر شخصی خود را فهرست کرده و تلفظ صحیح نام را با استفاده از Greenhouse از قبل ضبط کنند، و غربالگری نامزد ناشناس سوگیری ناخودآگاه را کاهش می دهد. در جاهای دیگر، Greenhouse می‌تواند موقعیت‌های خالی را به بیش از 1000 هیئت شغلی ارسال کند، و این برنامه کنترل دقیقی بر هر جنبه از فرآیند استخدام شما دارد.

Greenhouse می تواند از نامزدها نظرسنجی کند و صفحات استخدام شرکت شما را ایجاد کند. دارای برنامه های موبایل عالی، ادغام با بیش از 350 بسته نرم افزاری ضروری، و بارهای از الگوهای از پیش نوشته شده برای شرح شغل، ایمیل های پیشنهادی و یادداشت های رد کردن. همچنین دارای نقاط داده زیادی برای تجزیه و تحلیل عمیق است.

Greenhouse در مقایسه با سایر محصولات، گزینه‌های همکاری (در تب جدید باز می‌شود) را از دست می‌دهد و رابط کاربری آن می‌تواند دشوار باشد. همچنین برای دسترسی به ویژگی های سوار شدن باید هزینه اضافی بپردازید. همچنین هیچ محصول رایگانی ندارد و Greenhouse قیمت گذاری را در وب سایت خود لیست نمی کند.

ممکن است کامل نباشد، اما Greenhouse یک رویکرد عادلانه را با داده های زیادی ترکیب می کند، بنابراین اگر می خواهید تنوع و گنجاندن در کسب و کار خود را تشویق کنید، انتخاب خوبی است.

عکس

6.بهترین سایت های استخدام: Glassdoor

انتخابی بی نظیر برای مدیریت و بهبود شهرت شرکت شما

دلایل خرید

+ ویژگی های عالی مدیریت شهرت

+ ابزار تجزیه و تحلیل عمیق

+ لینک با Indeed

دلایلی برای اجتناب

– شفافیت قیمت گذاری زیاد

Glassdoor یک هیئت شغلی سنتی نیست، اما تاکید آن بر بررسی‌های ناشناس شرکت و شفافیت حقوق و دستمزد به این معنی است که استخدام‌کنندگان باید از این سایت استفاده کنند تا از اعتبار شرکت خود بمانند.

سه طرح برای استخدام‌کنندگان در Glassdoor با یک گزینه رایگان و دو طبقه پولی وجود دارد. شما می توانید یک پروفایل شرکت ایجاد کنید، روندها را تجزیه و تحلیل کنید، و به روز رسانی های شرکت را در طرح رایگان ارسال کنید. اگر بسته استاندارد را خریداری کنید، می توانید محتوای سفارشی اضافه کنید، دنبال کنندگان خود را تجزیه و تحلیل کنید، اطلاعات بیشتری در مورد رتبه بندی شرکت ها دریافت کنید و مقایسه های رقابتی را مشاهده کنید.

مشتریان رده بالای همه اینها را در کنار گزارش‌های صنعت، بینش‌های هدف‌گیری مخاطب، و گزینه خرید افزونه‌هایی که قفل تبلیغات هدفمند را باز می‌کنند، تحلیل احساسات بررسی و معیارهای رقابتی را دریافت می‌کنند.

همان شرکت مالک Glassdoor و Indeed است، بنابراین مشاغل ارسال شده در Indeed در Glassdoor نیز پست می شوند – و اگر می خواهید شهرت شرکت خود را مدیریت کنید، Glassdoor بهترین سایت در وب است. اگر می خواهید با موفقیت استخدام کنید، بسیار مهم است.

عکس

7.بهترین سایت های استخدام: ZipRecruiter

دسترسی زیاد و برخی ویژگی‌های هوشمندانه این گزینه را به یک انتخاب قدرتمند برای استخدام تبدیل کرده است

دلایل خرید

+دسترسی عالی به کاربران و تابلوهای (بردهای) شغلی

+ طرح استاندارد مقرون به صرفه

+ ویژگی های سازمانی خوب

دلایلی برای اجتناب

-سایت های دیگر دارای طیف بهتری از امکانات هستند

ابزارهای موجود در ZipRecruiter به سه سطح مختلف تقسیم می شوند. گزینه استاندارد از 299 دلار در ماه شروع می شود، در حالی که باید با آنها صحبت کنید تا اطلاعاتی در مورد قیمت Premium و Enterprise به دست آورید.

بسته استاندارد را انتخاب کنید و می‌توانید موقعیت‌های خالی خود را در بیش از 100 هیئت شغلی پست کنید و اگر برای Premium بپردازید، آگهی بهتری درج می‌کنید و به پایگاه داده رزومه ZipRecruiter دسترسی خواهید داشت. گزینه برتر، Enterprise، ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی، ادغام ATS و مدیران اکانت اختصاصی را در کنار استراتژی‌های استخدام سفارشی و دسترسی به متخصصان داده‌های شرکت به این سرویس اضافه می‌کند.

ZipRecruiter بیش از 500 الگوی شغلی قابل تنظیم و هوش مصنوعی را برای مطابقت با کاندیداها با مشاغل خالی ارائه می دهد. می توانید از نامزدها دعوت کنید تا برای مشاغل خود درخواست دهند، و ZipRecruiter یک داشبورد بصری دارد تا بتوانید به راحتی فرآیند را مدیریت کنید. ZipRecruiter همچنین با بسیاری از بسته های محبوب ATS ادغام می شود.

بسته های پولی ZipRecruiter تا حد زیادی بهترین گزینه های آن هستند. گزینه استاندارد برای مشاغل کوچکتر ایده آل است، در حالی که محصول Enterprise بسیار قدرتمند است. با این حال، سایت‌های دیگر دارای ویژگی‌های بیشتری هستند – به عنوان مثال، Glassdoor برای شهرت شرکت بهتر است، و Monster شرح‌های شغلی از پیش نوشته شده بیشتری دارد.

عکس

8. Workable

یک محصول استخدامی قوی که نیازهای بسیاری از مشاغل را برطرف می کند

دلایل خرید

+ ویژگی های اصلی خوب

+ گزینه های جستجوی چشمگیر

+ برای شرکت های کوچک و متوسط ​​مناسب تر است

دلایلی برای اجتناب

– گزینه های کمی برای ورود

– یکپارچه سازی و سفارشی سازی متوسط

Workable به خانواده گسترده‌تری از محصولات منابع انسانی مرتبط نیست و تمرکز آن بر استخدام به این معنی است که مجموعه‌ای از ویژگی‌های به خوبی طراحی‌شده را بدون هیچ نفخی دریافت می‌کنید.

نرم‌افزار Workable در صدها تابلوی شغلی پست می‌کند و با پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی شرکت شما یکپارچه می‌شود، و یک رابط کشیدن و رها کردن منظم می‌تواند صفحه شغلی شما را بسازد. برنامه‌های شغلی از منابع متعدد در یک خط لوله جمع‌آوری می‌شوند و Workable از هوش مصنوعی (در تب جدید باز می‌شود) برای ارائه منتخبی از نامزدهای احتمالی هنگام انتشار آگهی استفاده می‌کند. می‌توانید وظایف را خودکار کنید، از ابزارهای جستجوی قدرتمند استفاده کنید و به بیش از 700 الگوی شرح شغل بهینه‌سازی‌شده SEO (بازشده در تب جدید) تکیه کنید.

Workable دارای تعداد زیادی تست ارزیابی نامزد در کنار گزینه های غربالگری ناشناس، یک گردش کار مرکزی هوشمند و ده ها ادغام شخص ثالث است.

با این حال، قیمت گذاری همیشه شفاف نیست و شرکت های بزرگتر احتمالاً به سفارشی سازی و ویژگی های بیشتری نیاز دارند. Workable همچنین بررسی خودکار مرجع را از دست می دهد و فقط گزینه های اولیه ورود را دارد.

عکس

9. Monster

یکی از بزرگترین تابلوهای (بردهای) کار در کنار ویژگی های آسان برای استفاده

دلایل خرید

+ طراحی مستقیم

+ پایگاه داده عظیمی از جویندگان کار

+ارزانتر از بسیاری از رقبا

دلایلی برای اجتناب

ویژگی های پیشرفته را از دست می دهد

Monster سعی می‌کند مسیریابی فرآیند استخدام را آسان‌تر کند، و این بدان معناست که شما شفافیت قیمت‌گذاری را در این سایت دریافت می‌کنید – چیزی که در مقایسه با سایر گزینه‌های استخدام بسیار نادر است.

ابزارهای استخدام Monster از بسیاری از رقبا نیز ارزان‌تر هستند، و فقط اگر به دنبال ویژگی‌های استخدام در سطح سازمانی هستید، باید تماس بگیرید و یک بسته سفارشی بسازید.

این سایت دارای مجموعه ای بی نظیر از شرح وظایف از پیش نوشته شده است و آگهی های شغلی در شبکه گسترده ای از سایت ها ارسال می شود. Monster نامزدها را رتبه‌بندی می‌کند تا بتوانید به سرعت ببینید چه کسی برای موقعیت باز شما مناسب است و می‌توانید پایگاه داده کاربران سایت را با گزینه‌های فیلتر معقول جستجو کنید.

در جاهای دیگر، Monster به کارکنان استخدام اجازه می دهد تا ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد را در آگهی های شغلی خود برجسته کنند، و شما می توانید پیام های بعدی را خودکار کنید و نام تجاری کارفرما را به تبلیغات و مشخصات شرکت خود اضافه کنید.

Monster برای استفاده آسان، مقرون به صرفه است و دارای طیف وسیعی از ویژگی‌ها است – اما سایر سایت‌های استخدام ویژگی‌های بیشتر و قدرت بیشتری ارائه می‌دهند، بنابراین اگر نیازهای استخدامی خاصی دارید، ممکن است مناسب‌تر باشند.

عکس

10.بهترین سایت های استخدام: LeverTRM

طیف گسترده ای از ویژگی ها همراه با ابزارهای اتوماسیون چشمگیر

دلایل خرید

+ ویژگی های هسته جامد

+ اتوماسیون عالی

+ استفاده آسان

دلایلی برای اجتناب

-محدوده ای از تعاملات

ابزارهای غربالگری و ارزیابی کمتر

LeverTRM یک سیستم ATS را با یک ماژول مدیریت روابط نامزد (CRM(در تب جدید باز می‌شود) ترکیب می‌کند، و TRM مخفف Talent Relationship Management است – اصطلاحی که Lever برای منعکس کردن طیف کامل ویژگی‌های خود استفاده می‌کند.

می‌توانید آگهی‌های شغلی را در صدها تابلوی (برد) شغلی طراحی، سفارشی‌سازی و ارسال کنید، و می‌توانید برنامه‌ها و ارجاع‌ها را ردیابی کنید، از یک برنامه افزودنی Chrome (در تب جدید باز می‌شود) برای مشاهده پروفایل‌های کاندیدا، و یک هاب اتوماسیون قدرتمند که می‌تواند کارهای بیشتری را مدیریت کند، استفاده کنید. فرآیندهای استخدام نسبت به سایر ابزارها.

LeverTRM ماژول‌های اختصاصی برای استخدام منصفانه و نظرسنجی‌های نامزدها دارد، و محصول سازمانی شرکت دارای گزینه‌های مدیریت انبوه نامزدها، حتی اتوماسیون بیشتر و ابزارهای همکاری بهتر است. LeverTRM همچنین بیش از 100 ادغام را ارائه می دهد که مقدار مناسبی است – اما برخی از رقبای بیشتری دارند و LeverTRM همچنین گزینه های غربالگری پس زمینه یا ارزیابی نامزدی را که سایر محصولات HR ارائه می دهند را ندارد.

با این وجود، LeverTRM به لطف توانایی‌های ATS و CRM خود همچنان طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها را ارائه می‌کند و اگر می‌خواهید در زمینه اتوماسیون بزرگ پیش بروید، انتخاب خوبی است.

عکس

11. iCIMS

ابزاری حرفه ای و قدرتمند که به طور کامل از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی استفاده می کند

دلایل خرید

+ تعداد زیادی ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی

+ آسان برای مدیریت فرآیند استخدام

+ ویژگی های خوب برای نامزدها

iCIMS قبلاً مورد اعتماد مایکروسافت، UPS و Uber است و اگر پلتفرمی می‌خواهید که بتواند به شما در جذب و حفظ بهترین کارکنان کمک کند، انتخابی عالی است.

محصول iCIMS ATS از الگوریتم‌ها، یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی پیشرفته (در تب جدید باز می‌شود) استفاده می‌کند تا نامزدهایی را پیدا کند که برای موقعیت‌های آزاد شما مناسب هستند. کاندیداها را می توان با استفاده از بارهای معیارهای مختلف فیلتر و دسته بندی کرد و تجزیه و تحلیل و هوش مصنوعی برای حذف سوگیری و اطمینان از استخدام متنوع استفاده می شود.

iCIMS از ربات‌های گفتگوی استخدامی مبتنی بر هوش مصنوعی برای کمک به نامزدها استفاده می‌کند و می‌تواند کارمندان فعلی را که معیارهای شما را برای نقش‌های باز برآورده می‌کنند، توصیه کند. این ابزار همچنین دارای ویژگی‌های زیادی برای زمان‌بندی مصاحبه، برقراری ارتباط با نامزدها و ایجاد پیشنهادات شغلی است و iCIMS همچنین به مدیران استخدام اجازه می‌دهد تا پست‌های شغلی را در صدها وب‌سایت خودکار کنند.

افزودن گواهی‌های ویدیویی، برنامه‌های iCIMS، گزارش‌دهی عمیق و پروفایل‌های خودکار نامزدها، پیمایش در فرآیند استخدام و ردیابی متقاضیان را آسان می‌کند. فراتر از ATS، iCIMS محصولاتی را برای ایجاد صفحات شغلی شرکت و استخدام کارکنان جدید شما ارائه می دهد.

هیچ شکی در مورد قدرت و کیفیت ارائه شده توسط iCIMS وجود ندارد – و اگر نیاز به قانع‌کننده‌های بیشتری دارید، فقط به سابقه آن نگاه کنید. تنها نقطه ضعف آن عدم قیمت گذاری شفاف است، به این معنی که اگر می خواهید ببینید چقدر برای کسب و کارتان هزینه دارد، باید با شرکت صحبت کنید.

عکس

12.بهترین سایت های استخدام: Yello

مجموعه ای واضح و به خوبی طراحی شده از ابزار برای بهبود استخدام های متنوع و فارغ التحصیلان

دلایل خرید

+ تنوع زیاد و ویژگی های استخدام فارغ التحصیلان

+ بارهای اتوماسیون

+ گردش کار را پاک کنید

دلایلی برای اجتناب

-قیمت نامشخص

-بعد از اینکه کارمندان را استخدام کردید عالی نیست

Yello یک پلتفرم استخدام کامل ارائه می دهد و دارای طیف قابل توجهی از ویژگی ها است – از جمله برخی از تخصص هایی که به موفقیت کسب و کارهای کوچکتر کمک می کند.

به عنوان مثال، بسیاری از کسب و کارهای کوچک دوست دارند کارکنان با تجربه و ثابت شده را استخدام کنند، و Yello دارای اعضای تیمی است که می دانند چگونه آن نامزدهای با سابقه کار را پیدا کرده و جذب کنند. به طور مشابه، Yello دارای ویژگی‌های خاصی برای جذب فارغ‌التحصیلان است، از جمله استراتژی‌های تعامل که رویدادهای مجازی و استخدام در محوطه دانشگاه را ترکیب می‌کند، و Yello نیز تاکید زیادی بر استخدام‌های متنوع دارد – اگر می‌خواهید استخدام شما منعکس کننده تلاش‌های DEI شرکت شما باشد، عالی است.

محصولات Yello می‌توانند فرآیند را بهبود بخشند و مدیریت کنند، مهم نیست چه کسی را می‌خواهید استخدام کنید. سیستم Yello’s WayUp به بیش از شش میلیون نامزد، از جمله میلیون‌ها فارغ‌التحصیل، دسترسی دارد و گزینه‌های فیلترینگ قدرتمند می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند ترکیب مناسبی از استعدادها را پیدا کند.

غربالگری و مشارکت خودکار به معنای حذف نامزدهای نامناسب بدون برداشتن انگشت است و Yello گزینه‌های عمیقی برای سازماندهی رویدادهای استخدام دارد.

گزینه های برندسازی شخصی Yello به این معنی است که کسب و کار شما می تواند در تمام ارتباطات استخدام شما منعکس شود. اتوماسیون در طول مراحل پیگیری و ارزیابی، کار آزاردهنده را از دست شما خارج می کند. اتوماسیون چشمگیر Yello را با جریان های کاری زمانی و ماژول های تجزیه و تحلیل عمیق آن ترکیب کنید و محصولی خواهید داشت که می تواند استخدام شما را کارآمدتر و موثرتر کند.

Yello می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند تا نامزدهای مناسب را پیدا کند، فرآیند استخدام را سازماندهی کند و یک گردش کار ساده را حفظ کند. برنامه‌های این شرکت همچنین می‌توانند شما را از طریق ارزیابی‌های قبل از مصاحبه و مصاحبه‌های ویدیویی راهنمایی کنند – و ارتباط شما با افراد بالقوه را حفظ خواهد کرد.

شکی نیست که Yello می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند تا استراتژی استخدام خود را بکار گیرد، به خصوص اگر می خواهید تنوع خود را بهبود ببخشید یا فارغ التحصیلان را استخدام کنید. گردش کار ساده، سطح بالا از اتوماسیون و رویکرد واضح به این معنی است که استفاده از آن آسان است حتی اگر در نرم افزار استخدام و منابع انسانی تجربه خاصی نداشته باشید.

ما فقط دو مشکل جزئی با Yello داریم. این محصول به اندازه سایرین گزینه های پس از استخدام را ارائه نمی دهد، بنابراین به تخصص بیشتری در آن بخش نیاز خواهید داشت – و متأسفانه Yello قیمت گذاری آنلاین روشنی ندارد. با این حال، برای بحث در مورد یک نقل قول تماس بگیرید، و مطمئناً تحت تأثیر قرار خواهید گرفت.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT