خرید از سایت SMS-MAN

خرید از سایت SMS-MAN : خرید شماره مجازی

در این پست می خواهیم در مورد یک محصول نرم افزاری جدید که برای شما عرضه شده است بگوییم. برای خرید از سایت SMS-MAN می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

خرید از سایت SMS-MAN

خرید از سایت SMS-MAN

عملکرد اصلی اپلیکیشن نسبت به نسخه قبلی تغییر نکرده، اما دستخوش تغییراتی شده است. کارهای زیادی روی طراحی اپلیکیشن انجام شده که ارگونومیک تر و شهودی تر گردیده است. در خرید شماره برای فعال سازی امکان خرید عمده تا 15 شماره در یک نوبت وجود دارد که کار با شماره ها را تسریع می کند. علاوه بر خرید شماره برای خدمات فعال‌ سازی، اجاره شماره برای مدت معینی اضافه گردیده. همچنین پروفایل شما در برنامه وجود دارد که حاوی کلید API و تعادل شما می باشد.

همه این تغییرات باید در خدمت بهبود تجربه شما باشد. همچنین در این نسخه یک قابلیت فیدبک وجود دارد که به شما امکان می دهد مستقیماً بر تغییرات نسخه های جدید تأثیر بگذارید.

خرید از سایت SMS-MAN

خرید از سایت SMS-MAN

حالا بیایید کار این اپلیکیشن را مرحله به مرحله بررسی کنیم. در ابتدا با یک پنجره ورود مواجه می شویم که در آن علاوه بر فیلد کلید API، گزینه ای برای تغییر زبان و دکمه ثبت نام وجود دارد. لازم به ذکر است که برنامه از زبان های انگلیسی، چینی و روسی پشتیبانی می کند. هنگام تغییر زبان، درک این نکته مهم است که برنامه قیمت ها و موجودی شما را با واحد پولی که با واحد پول زبان شما مطابقت دارد نشان می دهد. در صورت انتخاب واحد پول انگلیسی دلار، در مورد چین – یوان و در مورد روسیه – روبل خواهد بود. نرخ ها و قیمت ها به صورت پویا به روز می شوند، که با تغییر نرخ ارز مشکلی ایجاد نمی کند.

توابع برنامه جدید

دکمه ثبت نام شما را برای ثبت نام بیشتر و دریافت کلید شخصی API به وب سایت می برد. پس از ورود اولیه کلید API در حافظه برنامه ذخیره می شود و دیگر نیاز نیست هر بار که وارد برنامه می شوید آن را وارد کنید.

خرید از سایت SMS-MAN

خرید از سایت SMS-MAN

سپس به منوی اصلی همراه با صفحه نمایش خرید فعال سازی اس ام اس می رسید. سمت راست پنجره شامل عملکرد برنامه است:

1) دریافت پیامک – پنجره رو به
2) شماره اجاره – یک پنجره جدید با قابلیت اجاره شماره باز می کند
3) پروفایل – پروفایل شما را در برنامه باز می کند
4) شارژ – شما را به وب سایت می آورد تا موجودی خود را پر کنید
5) تغییر زبان – به شما امکان می دهد زبان برنامه را تغییر دهید
6) فیدبک – به شما امکان می دهد فیدبک یا پیشنهادات خود را در مورد تغییرات در برنامه ارسال کنید

چگونه شماره را در برنامه جدید خریداری کنیم؟

اکنون می ‌توان پنجره خرید فعال ‌سازی پیامکی را بررسی کرد. این تابع برای دریافت کدی برای احراز هویت در سرویس مورد نیاز است. برای خرید شماره برای فعال سازی باید کشور شماره و خدمات را انتخاب کنیم، برای این منظور در پایین پنجره 2 جدول با جستجو و نشان دادن اولویت ها (ستاره ها) وجود دارد. سپس در گوشه سمت چپ پایین می توانید تعداد شماره های خرید را مشخص نمایید. بسته به تعداد فضا ها و ارز به شما قیمت داده می شود. پس از کلیک بر روی دکمه “خرید”، شماره هایی به شما داده شده تا در عرض چند ثانیه فعال شوند.

پس از استفاده از شماره در سرویس، 10 ثانیه صبر کنید و “دریافت پیامک” را فشار دهید. در صورت موفقیت آمیز بودن، یک کد از طریق پیامک به شما داده می شود، در صورت عدم موفقیت، دکمه “دوباره امتحان کنید” نشان داده می شود. اگر باز هم کد را دریافت نکردید، می توانید شماره را بگذارید و ظرف 20 دقیقه به طور خودکار لغو می شود یا توسط خودتان با کلیک بر روی ضربدر قرمز در ستون “لغو” لغو کنید. پس از آن پولی که بابت شماره خرید کسر شده به اکانت شما باز گردانده می شود.

همچنین می توانید در لحظه خرید شماره با باگ هایی مواجه شوید. چنین خطاهایی می تواند نا کافی بودن موجودی یا عدم وجود شماره های آن کشور و سرویس مورد نظر شما باشد. در مورد خطای اول، به سادگی با پر کردن موجودی، موجود در برنامه حل می شود. خطای دوم را می توان با تغییر کشور یا صبر کردن حل کرد، زیرا اعداد از دست رفته به طور خودکار پر می شوند که ممکن است کمی طول بکشد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. hossein گفت:

    چه سایت بدرد بخور و کار راه بندازیه. مرسی بابت مطالب خوبتون

    1. محسن دادار گفت:

      درود بر شما حسین جان
      آیا تا حالا از سایت اس ام اس من، خرید داشتید ؟

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT