سایت getsmscode

سایت getsmscode و خرید شماره مجازی برای دریافت کد جهت ثبت نام در سایت ها

زمان مطالعه 3 دقیقه

سایت getsmscode یک سایت شماره مجازی است. احتمالا برای شما پیش آمده که بخواهید در یکی از شبکه‌های اجتماعی نظیر تلگرام، واتس‌اپ، اینستاگرام و یا یک وبسایت ثبت نام کنید و سایت یا شبکه مورد نظر از شما شماره تماس جهت ارسال کد فعال سازی بخواهد و به علت تحریم کشور ایران نتوانید شماره تماس خود را ثبت نموده و ثبت نام کنید. یا برای محافظت از حریم شخصی خود نخواهید با شماره تلفن خودتان ثبت نام نمایید. سایت getsmscode این امکان را فراهم آورده تا بتوانید بدون ارسال شماره تماس خود در هر سایت یا شبکه اجتماعی ثبت نام نمایید.

سایت getsmscode 

سایت getsmscode برای ارائه شماره تماس مجازی موقت جهت دریافت کد فعال سازی برای ثبت نام در هر سایت و یا شبکه اجتماعی فراهم شده است.

با این روش می‌توانید به تعداد دلخواه اکانت مختلف بسازید. این سایت شماره تلفن کشورهای مختلف نظیر انگلستان، اندونزی، مالزی، چین، هنگ کنگ، تایلند و بسیاری از کشورهای دلخواه را ارائه می‌دهد.

برای دریافت خدمات سایت getsmscode ابتدا باید در این سایت ثبت نام کنید. ثبت نام در این سایت بسیار ساده است. بعد از وارد کردن ایمیل، یک کد فعال سازی به ایمیل شما ارسال می‌شود. پس از کلیلک بر روی آن ثبت نام شما تکمیل شده و می‌توانید از خدمات این سایت استفاده نمایید.

سایت getsmscode

سایت getsmscode

شماره های موجود در getsmscode

این سایت از شماره تلفن ۱۴ کشور مختلف استفاده می‌کند که تعرفه استفاده برای کشورهای مختلف متفاوت است. این تعرفه از ۱۵ سنت تا ۲ دلار برای سایت‌های مختلف متفاوت است. اسامی این کشورها عبارت اند از چین، آمریکا، مالزی، فیلیپین، کامبوج، میانمار، ویتنام، اندونزی، برزیل، آفریقای جنوبی، انگلستان، مراکش، هنگ کنگ و ماکائو.

شماره های قابل پشتیبانی در سایت getsmscode 

این سایت از بیش از ۱۸۰ برنامه و وبسایت مختلف پشتیبانی می‌کند. مهم‌ترین آن‌ها عبارت اند از گوگل، فیس بوک، واتس‌اپ، لاین، ایبی، اینستاگرام، یاهو، فریلنسر، ایربی ان بی، وایبر، اسکایپ، آمازون، لینک دین، اپل و بسیاری از سایت‌های پرکاربرد دیگر.

برای استفاده از سایت getsmscode ابتدا باید اکانت خود را به میزان نیاز شارژ نمایید. سپس تنها کافی است شماره تلفن کشور مورد نظر خود را در این سایت دریافت کرده، و در سایت یا برنامه مورد نظر ثبت نمایید. به محض دریافت کد توسط سایت، کد فعال‌سازی به شما ارائه می‌شود. پس از ثبت کد در برنامه یا سایت مورد نظر اکانت شما فعال می‌شود.

مزایا و معایب استفاده از شماره مجازی

• یکی از مزایای سایت getsmscode تعرفه پایین و مناسب آن است. همانطور که گفته شد تعرفه آن از ۱۵ سنت شروع شده و بسته به کشور مورد استفاده و سایت یا برنامه مورد نظر تا ۲ دلار متغیر است.

• پشتیبانی از بسیاری از برنامه‌ها و سایت‌های پرکاربرد از دیگر مزایای این سایت است.

• همچنین استفاده راحت و آسان یکی دیگر از مزایای آن است.

اما از معایب آن می‌توان به سرعت پایین در ارائه کد اشاره کرد. البته در اکثر مواقع کد به موقع دریافت می‌گردد اما گاهی اوقات ارائه کد با تأخیر زیادی همراه است.

از دیگر معایب آن می‌توان به تعداد کشورهای کم ارائه دهنده توسط این سایت اشاره کرد.

سایت getsmscode

سایت getsmscode

پرداخت هزینه در سایت getsmscode

جهت شارژ اکانت خود در این سایت می‌توانید از خدمات سایت اول پرداخت استفاده نمایید. اکانت خود را می‌توانید از طریق پی پال، وب مانی، پرفکت مانی و ویزا یا مستر کارت شارژ نمایید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT