بهترین هوش مصنوعی برای ایمیل

بهترین هوش مصنوعی برای ایمیل

ایمیل هنوز بخش مهمی از زندگی شخصی و حرفه ای ما است، اما مدیریت یک صندوق ورودی مملو از آن می تواند عذاب آور و وقت گیر باشد. این دستیاران هوش مصنوعی می توانند کار های تکراری مختلف را خودکار کرده و استفاده از ایمیل شما را ساده کنند. در این پست به معرفی بهترین هوش مصنوعی برای ایمیل می پردازیم.

خرید اکانت هوش مصنوعی

1. Sanebox برای سازماندهی صندوق ورودی ایمیل شما

مدیریت حجم بالایی از ایمیل ‌ها در صندوق ورودی شما می ‌تواند طاقت ‌فرسا باشد—چگونه پیش از پاسخ دادن، آن صندوق ورودی مملو را مرتب می ‌کنید؟ Sanebox یکی از بهترین ابزار هایی است که می توانید برای کاهش اضافه بار ایمیل استفاده نمایید. این یک سازمان‌ دهنده صندوق ورودی با هوش مصنوعی است که با سرویس ایمیل موجود شما کار کرده و به عنوان یک دستیار در پس ‌زمینه عمل می‌ کند.

شروع کار با Sanebox ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با استفاده از آدرس ایمیل خود یک اکانت کاربری ایجاد کنید و به Sanebox به صندوق ورودی خود دسترسی داشته باشید. این سرویس ایمیل هوش مصنوعی چندین پوشه را برای سازماندهی ایمیل های شما ارائه می دهد.

به عنوان مثال، صندوق ورودی شما ایمیل های مهمی را در خود جای می دهد. می ‌توانید @SaneBlackHole را فعال کنید تا Sanebox را برای انتقال ایمیل‌های مزاحم از افراد یا شرکت ‌های خاص به آن پوشه آموزش دهد. از پوشه @SaneNews برای دور نگه داشتن خبرنامه ها از صندوق ورودی خود یا @SaneLater برای ایمیل های مهم اما نه فوری استفاده نمایید.

این ابزار از هوش مصنوعی برای مرتب کردن صندوق ورودی شما و یادگیری عادات ایمیل شما استفاده می کند. انتقال ایمیل‌ ها از صندوق ورودی خود به پوشه دیگر، Sanebox را آموزش می ‌دهد تا در آینده ایمیل ‌های مشابهی را به آنجا ارسال کند.

Sanebox یک ابزار مفید برای کمک به شما در شلوغ کردن صندوق ورودی ایمیل است. این یک آزمایش رایگان 14 روزه برای آزمایش و بررسی اینکه آیا برای شما کار می کند ارائه می دهد.

2. Grammarly برای ویرایش ایمیل های خود

بهترین هوش مصنوعی برای ایمیل

بهترین هوش مصنوعی برای ایمیل

نوشتن و ارسال ایمیل‌ هایی که به ‌خوبی ساخته شده ‌اند و از نظر گرامری درست هستند، به ویژه در تنظیمات حرفه ‌ای بسیار مهم است. Grammarly یک دستیار ویرایش و نوشتن مبتنی بر هوش مصنوعی است که می توانید از آن استفاده کرده تا اطمینان حاصل کنید که تمام ایمیل های شما بدون خطا و صیقلی هستند. می توانید از این دستیار ویرایش هوش مصنوعی در تمام فضا های نوشتاری خود استفاده کنید، زیرا به عنوان افزونه مرورگر، موبایل و برنامه وب قابل دسترسی است.

هنگامی که برای یک اکانت Grammarly ثبت نام کردید، می توانید برنامه افزودنی مرورگر یا برنامه دسکتاپ را نصب کنید، و در هنگام تایپ ایمیل، املا، علائم نگارشی و دستور زبان شما را تصحیح می کند. همچنین از هوش مصنوعی مولد برای خلاصه کردن ایمیل‌ های طولانی، پیشنهاد بازنویسی جملات و نوشتن ایمیل ‌های شما استفاده می‌ کند.

با استفاده از Grammarly، می ‌توانید لحن دلخواه خود را تنظیم کنید تا مطمئن شوید که ارتباطات شما مطابق با ترجیحات شما است. این برنامه ‌های رایگان، ممتاز و تجاری را ارائه می‌ دهد.

3. Copilot برای خلاصه کردن و پیش نویس ایمیل ها در Edge

بهترین هوش مصنوعی برای ایمیل

بهترین هوش مصنوعی برای ایمیل

اگر از مرورگر مایکروسافت اج استفاده می ‌کنید، احتمالاً با AI همراه در نوار کناری آشنا هستید. می‌ تواند به خلاصه ‌سازی صفحات وب، بهبود تجربه خرید شما یا ارائه پاسخ ‌های مرتبط به پرسش‌ ها به سبک مکالمه کمک کند. فراتر از این موارد استفاده عملی، Copilot می تواند یک دستیار ایمیل مفید نیز باشد.

برای استفاده از آن، به مرورگر Edge بروید، وارد اکانت ایمیل خود شوید و روی آیکون Copilot در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. سپس، تب نوشتن را انتخاب نموده تا پیش ‌نویس‌ های ایمیل را با استفاده از آهنگ ‌های حرفه ‌ای، معمولی یا خنده ‌دار ایجاد نمایید. اگر از خروجی راضی هستید، می توانید از آن به عنوان پاسخ خود استفاده کرده یا قبل از ارسال آن را ویرایش کنید.

جدای از تهیه پیش ‌نویس پاسخ ‌ها، Copilot می ‌تواند ایمیل ‌های طولانی را برای صرفه ‌جویی در زمان خلاصه کند یا با ویژگی تبدیل متن به گفتار، ایمیل ‌های شما را با صدای بلند بخواند. با Copilot در Edge، اکنون می ‌توانید ارتباطات ایمیل را به صورت رایگان و کارآمد تر مدیریت کنید.

4.Spike به عنوان دستیار ایمیل همه کاره هوش مصنوعی شما

بهترین هوش مصنوعی برای ایمیل

بهترین هوش مصنوعی برای ایمیل

اگر یک دستیار ایمیل همه جانبه هوش مصنوعی با چندین ویژگی کاربردی را برای ساده کردن و بهبود تجربه ایمیل خود ترجیح می دهید، به اسپایک نگاه کنید. این ابزار ایمیل خلاقانه هوش مصنوعی دارای یک رابط کاربر پسند است که آن را به یک انتخاب محبوب تبدیل می کند. بنابراین، چگونه می توانید بهره وری ایمیل خود را با استفاده از Spike بهبود بخشید؟

اگر چندین اکانت ایمیل دارید، ممکن است نخواهید موارد بیشتری اضافه کنید یا برای بررسی ایمیل ها بین حساب ها رفت و آمد کنید. فید Unified Spike همه ایمیل‌ های شما را از حساب ‌های مختلف به یک مکان مرکزی می‌آورد، بنابراین می ‌توانید همه چیز را بدون خروج از برنامه ببینید. رابط چت مانند آن، شبیه به آنچه در برنامه های پیام رسانی محبوب مانند واتس اپ یافت می شود، حس انسانی بیشتری به ایمیل های شما می دهد و خواندن و پاسخ سریع آن را آسان می کند.

علاوه بر این، ویژگی صندوق ورودی اولویتی Spike، ایمیل ‌ها را بر اساس اهمیت سازمان‌ دهی می ‌کند و به شما کمک می‌ نماید روی پیام‌ های مهم تمرکز کنید. این به شما کمک می کند در زمان صرفه جویی و از غرق شدن در صندوق ورودی به هم ریخته جلوگیری کنید. Spike از هوش مصنوعی مولد برای خلاصه کردن و نوشتن ایمیل ها استفاده می کند. این یک طرح رایگان و دو طرح برتر با ویژگی های اضافی ارائه می دهد.

5. موج کوتاه برای تبدیل ایمیل های خود به Todos

بهترین هوش مصنوعی برای ایمیل

بهترین هوش مصنوعی برای ایمیل

صندوق ورودی ایمیل شما باید به شما کمک کند تا کار ها را انجام دهید تا اینکه سر راهتان قرار بگیرید. داشتن یک راه سریع و آسان برای تبدیل ایمیل ها به وظایف عملی می تواند یک تغییر بازی برای بهره وری باشد. می توانید این کار را با Shortwave انجام دهید، یک ابزار هوش مصنوعی که به طور یکپارچه با Gmail ادغام می شود.

هنگامی که با Gmail وارد سیستم می ‌شوید، Shortwave به ‌طور خودکار ایمیل‌ های مرتبط را در دسته ‌هایی دسته ‌بندی می ‌کند تا مدیریت آن‌ ها را آسان ‌تر کند. در مرحله بعد، یک دسته را انتخاب کنید تا همه ایمیل‌ های موجود در آن بسته را ببینید. از آنجا می ‌توانید پیام‌ های مهم را به‌ سرعت ستاره ‌دار کرده، برای تبدیل ایمیل ‌هایتان به کار، آن ‌ها را به‌ عنوان «تمام» علامت ‌گذاری یا حذف کنید. سپس می توانید به تب Todos بروید تا تمام وظایف خود را در یک مکان مشاهده کنید.

Shortwave از قابلیت ‌های هوش مصنوعی برای کمک به پیش ‌نویس و خلاصه‌ سازی ایمیل‌ ها استفاده می ‌کند و باعث می ‌شود زمان کمتری را در صندوق ورودی خود صرف کنید. این یک طرح رایگان برای کاربران معمولی و سه طرح پولی برای کاربران قدرتمند و مشاغل ارائه می دهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT