ثبت نام در Coinbase برای تجارت ارز

آموزش ثبت نام در Coinbase برای تجارت ارز دیجیتال

زمان مطالعه 3 دقیقه

با به وجود آمدن ارزهای دیجیتال، تقاضا برای تبادل این ارزهای چه به دلار و چه با دیگر ارزهای دیجیتال فزونی یافت، در نتیجه کنار‌ آنها، صرافی‌های ارز دیجیتال هم پدیدار شدند. در میان صرافی‌های مطرح دنیا، صرافی Coinbase يكي از محبوب‌ترين صرافي‌هاي بيت كوين و ديگر ارزهاي ديجيتالي است که در این مقاله به آموزش ثبت نام در Coinbase می‌پردازیم.

آموزش ثبت نام در Coinbase

برای مبادله ارزهای ديجيتال بايد، ارزهای فيات نظير دلار آمريكا و يورو را در Coinbase واريز كنيد و سپس ارزهای ديجيتالی خود را در این صرافی خريداری یا معامله كنيد. سایت Coinbase به شما اين امکان را می‌دهد كه ارزهای ديجيتال را علاوه بر دلار و یورو، از طریق کارت‌های اعتباری يا دبيت هم خریداری کنید. شما می‌توانید با دنبال کردن مراحل ساده زیر، در Coinbase فعالیت کنید:

۱- ابتدا باید هویت کشور ایران را مخفی کنید و بهتر است از VPS  استفاده نمایید.

۲- پس از ورود به سایت Coinbase شما از طریق قسمت GET STARTED می‌توانید شروع به ساخت اکانت خود نمایید.

ثبت نام کوین بیس ۱

۳- در صفحه‌ی اول می‌بایست اطلاعات شخصی خود را که شامل نام و نام خانوادگی، ایمیل و رمز عبور است را وارد نمایید. پس از پر کردن فیلد‌های مورد نظر، شما باید نسبت به تایید ایمیل خود اقدام کنید. برای این منظور، وارد inbox ایمیل شده و روی لینک دریافتی کلیک نمایید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، پس از کلیک روی لینک تایید، ایمیل شما در سایت Coinbase به تایید می‌رسد.

تایید ایمیل کوین بیس

۴- برای مرحله‌ی بعدی نیاز است که تلفن همراه شما به تایید برسد. لازم به ذکر است می‌بایست از شماره‌ی غیر ایرانی مانند تلفن‌های مجازی استفاده نمایید. ممکن است در آینده در صورتی که هر قانون تحریمی بر روی این سایت اعمال شود و به دلیل ایرانی بودن اطلاعات و مشخصات شما، اکانت ساخته شده به حالت معلق درآید. با این روش ریسک بسته شدن اکانت به کمترین میزان می‌رسد.

تلفن کوین بیس

۵- کد ارسالی به تلفن مجازی را مطابق شکل زیر وارد نمایید.

تلفن مجازی ارز دیجیتال

۶- در مرحله بعد و مرحله‌ی نهایی، شما می‌بایست اطلاعات دقیق‌تری از خود در سیستم سایت Coinbase به ثبت برسانید که در تصاویر بعدی گزینه‌هایی که باید ثبت شود قابل مشاهده می‌باشد.

ثبت اطلاعات در coinbase

۷- جهت خرید و فروش ارز دیجیتال در سایت Coinbase شما باید حساب بانکی و یا کارت اعتباری خود را به حساب Coinbase خود اضافه نمایید. خرید و فروش بیت کوین در این سایت با تاخیر ۲ تا ۴ روز انجام می‌شود و سپس مبلغ به حساب بانکی شما و یا کارت اعتباری شما قرار می گیرد. لازم است که با مراجعه به سایت اول پرداخت اقدام به افتتاح حساب پی پال نمایید در نتیجه شما می‌توانید بیت کوین یا هر ارز دیگری را  پس از تبدیل به دلار، به حساب پی پال خود انتقال دهید. و برای تبدیل دلار به ریال هم، هر زمان که لازم بود می‌توانید از خدمات نقد کردن درآمد ارزی استفاده نمایید.

یا اینکه می‌توانید برای فروش ارز دیجیتال به مجموعه اول پرداخت مستقیما اقدام کنید، یعنی پس از آنکه بیت کوین‌ها یا دیگر ارزها را از سایت Coinbase به کیف پول دیجیتال خود مانند کیف پول‌ فیزیکی لجر یا کیف پول آنلاین blockchain انتقال دادید، هر زمان که نیاز به تبدیل آنها به ریال بود، به راحتی از طریق مجموعه اول پرداخت نقد نمایید.

آموزش ثبت نام در Coinbase کوین بیس

پس از ثبت نام در Coinbase ، می‌توانید برای شروع فعالیت در این سایت، با خرید بیت‌کوین از مجموعه اول پرداخت استارت بزنید.

امتیاز 4/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. وحید گفت:

    کسب و کار

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT