Airbnb

Airbnb رزرو خانه با کمترین قیمت در کشورهای خارجی

زمان مطالعه 3 دقیقه

سفر کردن مقدمات و بررسی های زیادی لازم دارد. از خرید بلیط هواپیما گرفته تا رزرو هتل و تبدیل ریال به دلار همگی کارهایی است که باید انجام شود. تمامی این مراحل را مجموعه ی اول پرداخت در کمترین زمان ممکن برای شما انجام می دهد. نکته ای که ذهن بسیاری از مسافران را مشغول کرده است افزایش قیمت ارز و هزینه ی زیادی است که باید برای رزرو هتل و اقامت پرداخت نمایید. حتما تاکنون به این فکر افتاده اید که ای کاش می شد به جای رزرو هتل، خانه ای را در شهری که قصد مسافرت به آن را دارید رزرو کنید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با سایت Airbnb آشنا کنیم. تمامی مواردی که برای رزرو منزل مبله در نظر دارید را این سایت می توانید به دست آورید.

به عنوان مثال فرض کنید که قصد سفر به گرجستان را دارید. کافی است تا زمان سفر خود را تعیین کنید و با مراجعه به این سایت اقدام رزرو خانه ی مد نظر خود نمایید. در ادامه مراحل رزرو و نحوه ی پرداخت منزل مبله در کشورهای خارجی به وسیله ی این سایت به شما آموزش می دهیم.

معرفی سایت رزرو خانه در خارج از کشور

Airbnb در سال 2008 در کالیفرنیای آمریکا شروع به فعالیت کرد. در این سایت مردم خانه های خود را برای اجاره قرار میدهند. قیمت پیشنهادی را ارائه میکنند و ارائه ی عکس هایی از منزلی که قصد کرایه دارند منزل خود را تبلیغ می کنند. شما نیز میتوانید تمامی موارد را چک کنید و از صاحب خانه استعلام نمایید. به عنوان مثال می خواهید خانه ای که قصد کرایه دارید لباسشویی و استخر داشته باشد. میتوانید تمامی این موارد را چک نمایید و خانه ی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

چرا باید به سایت Airbnb اعتماد کنیم

شاید در نگاه اول اعتماد به چنین سایت هایی عجیب به نطر برسد. اما وقتی آمار مشتریان را ببینید مسلما نظرتان عوض می شود. از سرویس های این سایت بیش از میلیون ها نفر استفاده می کنند. همچنین این سایت در بیش از 189 کشور خدمات خود را ارائه می دهد. میلیون ها خانه در این سایت وجود دارد که می توانید به راحتی در میان آن ها جستجو کنید و خانه ی رویایی خود را انتخاب کنید.

چگونه می توانیم خانه ی مورد نظر خود را در خارج از کشور رزرو کنیم

رزرو خانه در Airbnb بسیار راحت می باشد. شما کافی است تا اکانت کاربری بسازید. در میان منازل موجود در تاریخ سفر خود جستجو کنید و یکی را انتخاب کنید. میتوانید پیش از پرداخت وجه با صاحب خانه تماس گرفته و عکس های بیشتری درخاست نمایید تا از انتخاب خود مطمئن شوید.

Airbnb

مزایای استفاده از سایت Airbnb

  • قیمت مناسب
  • آشنایی با مردم بومی
  • انتخاب امکانات مورد نیاز به صورت موردی
  • امکان فسخ قرار داد تا 48 ساعت
  • داشتن منزل در اکثریت قریب به اتفاق کشورها
  • تجربه ی زندگی در محیطی متفاوت با هتل های متداول

پرداخت سایت Airbnb با پیپال

برای پراخت به این سایت می بایست از سرویس پیپال استفاده نمایید. برای این کار کافی است تا در این سایت ثبت نام کنید و خانه ی مورد علاقه ی خود را به سبد خرید اضافه نمایید. انجام مراحل پرداخت را به ما بسپارید. کافی است تا در قسمت خرید با پیپال سفارش خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن پرداخت شما را به بهترین قیمت و کیفیت انجام می دهند.

اول پرداخت، با افتخار تجربیات چندین ساله ی خود را در اختیار شما قرار می دهد. امیدواریم تا با مطالعه ی این مقاله با هزینه ی کمتر و با کیفیت بهتری سفر نمایید.

امتیاز 4.6/5 - از 132 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT