بهترین شغل در تبلیغات

10 بهترین شغل در تبلیغات

زمان مطالعه 7 دقیقه

تبلیغات یک صنعت چند میلیارد دلاری است که موقعیت های ابتدایی زیادی را ارائه می دهد. در اینجا برخی از بهترین مشاغل تبلیغاتی را که باید در نظر بگیرید آورده شده است. بهترین شغل در تبلیغات را انتخاب کنید.

افتتاح حساب فریلنسری

اگر به یک زمینه سریع و دائماً در حال تکامل علاقه مند هستید که امکان خلاقیت را فراهم می کند، باید شغلی در تبلیغات در نظر بگیرید. تبلیغات حوزه وسیعی است که مشاغل مختلف را در بر می گیرد و چندین انتخاب جالب برای هر کسی که به دنبال ایجاد یک شغل در این صنعت است وجود دارد.

با این حال، شما باید بدانید که این زمینه ها چگونه کار می کنند، مهارت های مورد نیاز و مسئولیت های معمولی که متخصصان در نقش ها انجام می دهند. این مقاله بینشی در مورد چندین حرفه تبلیغاتی، آنچه که مستلزم آن است و مهارت هایی که برای برتری در آنها نیاز دارید، ارائه می دهد.

1.بهترین شغل در تبلیغات: کپی رایتینگ

بهترین شغل در تبلیغات

بهترین شغل در تبلیغات

کپی رایتینگ بر ایجاد محتوا برای تبلیغات موثر تمرکز دارد. این شامل طوفان فکری ایده‌های خلاقانه، تولید فیلمنامه و مفاهیم کلامی و بصری، و نوشتن داستان‌های جذاب برای همراهی با تصاویر تبلیغاتی است.

هدف اصلی شما به عنوان یک کپی رایتر، تبلیغ محتوایی است که باید جذاب و چشم نواز باشد. در نتیجه، برای جلب توجه مردم و ایجاد آگاهی از برند، باید در رأس روندها و مفاهیم جدید تبلیغات باشید. علاوه بر این، شما باید دارای مهارت های ارتباطی عالی، آگاهی تجاری و اشتیاق خلاق باشید تا آگاهی را به طور فعال ارتقا دهید.

عکس

علاوه بر این، دانش ابزارهای بهره وری مانند Microsoft Office Suite ارزشمند است و اگر به صورت آزاد کار می کنید، باید برخی از این ابزارهای کپی رایتینگ را در کار خود بگنجانید. به گفته Glassdoor، یک کپی رایتر حدود 51998 دلار درآمد سالانه دارد.

2.بهترین شغل در تبلیغات: مدیریت برند

این زمینه بر تجزیه و تحلیل، مطالعه و بهبود درک بازار یک برند در میان مصرف کنندگان و سایر ذینفعان تمرکز دارد. مدیریت اثربخش برند شامل استفاده از تکنیک هایی برای تقویت تصویر محصول، ایجاد آگاهی از برند و افزایش ارزش برند است.

هدف اصلی شما به عنوان مدیر برند ایجاد ارزش ویژه است، یعنی ایجاد ارتباط عاطفی بین مشتریان و یک محصول تا حدی که آنها مایل به پرداخت قیمتی بالاتر از ارزش محصول برای به دست آوردن آن برند باشند. به این ترتیب، برند به یک انتخاب محبوب در بین مصرف کنندگان نسبت به سایر برندهای همان بخش تبدیل می شود.

به عنوان یک مدیر برند، کار شما معمولاً شامل بهبود تصویر محصول از طریق بسته بندی، رنگ مرتبط و قیمت آن است. برای موفقیت در این زمینه باید برند، چشم انداز و مخاطبان هدف را درک کنید. بنابراین، شما می توانید به طور استراتژیک تکنیک های مدیریت برند را برای موقعیت یک برند در بازار و ایجاد یک پایگاه مشتری وفادار به کار بگیرید. به گفته Glassdoor، یک مدیر برند می تواند سالانه ۷۸۲۵۹ دلار درآمد داشته باشد.

3. مارکتینگ (بازاریابی) رسانه های اجتماعی

بهترین شغل در تبلیغات

بهترین شغل در تبلیغات

رسانه‌های اجتماعی در دهه گذشته به شدت تکامل یافته‌اند و به ابزاری قدرتمند برای تأثیرگذاری بر تصمیم‌گیری‌های خریداران تبدیل شده‌اند. در حال حاضر به عنوان یک ابزارمارکتینگ (بازاریابی) عمل می کند و در ایجاد یک مخاطب قوی بسیار مفید است. مارکتینگ رسانه‌های اجتماعی شامل استفاده از شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی برای تعامل با مشتریان قدیمی و ارتباط با مشتریان جدید و در عین حال تأثیرگذاری یا ترویج فعال برند است.

با یک استراتژی درخشان رسانه های اجتماعی، یک بازاریاب (marketer) می تواند بر رفتار مشتری تأثیر بگذارد و محتوا را ترویج کند تا تعامل و فروش را افزایش دهد. به‌عنوان یک بازاریاب (marketer) رسانه‌های اجتماعی، باید اصول مارکتینگ رسانه‌های اجتماعی را بیاموزید تا با مشتریان ارتباط برقرار کنید، علایق آن‌ها و آنچه با آنها طنین‌انداز می‌شود را بیاموزید، و داده‌هایی را از ردیابی عملکرد خود استخراج کنید. طبق گفته Glassdoor، یک مدیر رسانه های اجتماعی سالانه حدود 52624 دلار درآمد دارد.

4.بهترین شغل در تبلیغات: تجزیه و تحلیل تحقیقات بازار

تجزیه و تحلیل تحقیقات بازار مستلزم جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها و روندهای بازار هدف و رقبا است و نقش مهمی در کمپین های تبلیغاتی ایفا می کند. این تحقیق برای جمع‌آوری داده‌ها برای درک بازار هدف، ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی مؤثر و هدف ‌یابی تبلیغات شما بر این اساس مفید است.

برعکس، تحقیقات جامع بازار به ارزیابی بازارپذیری یک محصول یا خدمات جدید، درک بازار مرتبط با آن و اتخاذ تصمیمات تجاری آگاهانه کمک می کند. طبق گفته PayScale، یک محقق بازار سالانه حدود 59591 دلار درآمد دارد.

5. طراحی گرافیک

گرافیک نقش حیاتی در تبلیغات سنتی و دیجیتال دارد. طراحان گرافیک گرافیک های بصری جذابی برای انتقال پیام و تبلیغ محصول ایجاد می کنند. این متخصصان به طور استراتژیک از تصاویر، تصاویر، انیمیشن، رنگ ها و تکنیک های دیگر برای طراحی تبلیغات چشم نواز برای جذب مشتریان و بهبود فروش استفاده می کنند.

از این رو، یک طراحی گرافیکی چشمگیر باید به یاد ماندنی باشد، پیامی را به طور موثر منتقل کند و با بازار هدف ارتباط برقرار کند تا برند را به رسمیت بشناسد. به عنوان مثال، وقتی مردم یک سیب نیمه خورده را روی هر محصولی می بینند، می توانند بلافاصله آن را با اپل، شرکت سازنده آیفون، مرتبط کنند.

دلیل آن این است که گرافیک برند به طور موثر رابطه ای بین محصولات آن و شرکت ایجاد می کند. همانطور که توسط PayScale تخمین زده می شود، یک طراح گرافیک سالانه حدود 48022 دلار درآمد دارد.

6.بهترین شغل در تبلیغات: نماینده فروش تبلیغات

یک نماینده فروش مسئول متقاعد کردن مشتریان بالقوه برای خرید فضای تبلیغاتی و زمان پخش از بسترهای رسانه ای است. مسئولیت ها در این نقش معمولاً شامل شناسایی مشتریان بالقوه و نیازهای آنها و درک محصول یا خدمات مشتری است.

به عنوان نماینده، واداشتن برندها برای قرار دادن تبلیغات در شرکت شما بستگی به دانش شما از تکنیک های تبلیغات موثر دارد و اینکه چگونه پلتفرم شما می تواند به این برندها کمک کند تا در معرض دید بیشتری قرار گیرند. علاوه بر این، شما باید یک ارتباط موثر باشید و در ایجاد روابط عالی با مشتری سرآمد باشید. طبق گفته PayScale، یک نماینده فروش تبلیغات سالانه حدود 39404 دلار درآمد دارد.

7. برنامه ریزی اکانت ها

بهترین شغل در تبلیغات

بهترین شغل در تبلیغات

برنامه ریزان اکانت بر جنبه های مالی و تحقیقاتی یک کمپین تبلیغاتی نظارت دارند. بنابراین، آنها باید کارشناسان مالی با دانش بودجه و اصول حسابداری باشند. همچنین، آنها باید در مورد محصولات یا خدمات تبلیغ شده و نحوه استفاده از داده های تحقیقاتی برای هدایت کمپین های تبلیغاتی کارآمد بدانند.

اگر این مسیر شغلی را دنبال می کنید، دانستن اینکه چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و نیازهای آنها را درک کنید برای موفقیت بسیار مهم است. علاوه بر این، باید بدانید که چگونه تیم خود را برای کار در کنار شناسه ها راهنمایی کنید، اطلاعات مهم محصول را به اندازه کافی تحقیق کنید و از همسویی بین کمپین و برند اطمینان حاصل کنید. طبق برآورد Glassdoor، یک برنامه ریز حساب سالانه حدود 78967 دلار درآمد دارد.

8.بهترین شغل در تبلیغات: ارتباطات مارکتینگ (بازاریابی)

ارتباطات مارکتینگ شامل استفاده از ابزارهای ارتباطی برای انتقال پیام های مهم به بازار هدف کسب و کار است. این ابزارها عبارتند از برندسازی، تبلیغات مستقیم و غیرمستقیم، بسته بندی، رسانه های اجتماعی، مارکتینگ تعاملی، مارکتینگ دهان به دهان و ارائه فروش.

ارتباطات مارکتینگ می تواند به ایجاد آگاهی از برند در بازار، ایجاد تصویر مثبت از برند، ایجاد اعتماد و تشویق مشتریان به خرید محصول کمک کند. یک متخصص ارتباطات مارکتینگ به سؤالاتی پاسخ می دهد که چرا، چگونه، چه کسی، کجا و چه زمانی می توان از یک محصول استفاده کرد. Glassdoor تخمین می زند که یک مدیر ارتباطات مارکتینگ سالانه حدود 92459 دلار درآمد دارد.

9. مدیریت تبلیغات

بهترین شغل در تبلیغات

بهترین شغل در تبلیغات

حرفه ای در مدیریت تبلیغات شامل نظارت بر تمام فعالیت های کمپین تبلیغاتی است. مدیریت تبلیغات موثر مستلزم به کارگیری ابزارهای تبلیغاتی ضروری، تحقیقات بازار و کمپین های رسانه ای برای بازاریابی یک محصول یا خدمات است.

علاوه بر این، جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها برای تعیین نحوه برنامه‌ریزی استراتژیک یک کمپین تبلیغاتی و در نهایت تأثیرگذاری بر تصمیم خرید مشتریان بسیار مهم است. طبق گفته Glassdoor، یک مدیر تبلیغات سالانه حدود 88684 دلار درآمد دارد.

10.بهترین شغل در تبلیغات: طراحی وب

طراحی وب شامل تولید، طراحی و نگهداری وب سایت می باشد. اولین قدم برای ایجاد یک شغل در این زمینه، یادگیری نحوه ساخت یک وب سایت است. این شامل حوزه‌های مختلف طراحی وب، از جمله طراحی رابط کاربری، طراحی گرافیک وب، تألیف، طراحی تجربه کاربر و بهینه‌سازی موتور جستجو می‌شود.

یک طراحی وب استاندارد باید از نظر زیبایی شناسی دلپذیر، ساده، آسان برای استفاده، پاسخگو و مناسب برای کاربران باشد. یک طراح وب همچنین باید به ظاهر، چیدمان و نوع محتوای نمایش داده شده در وب سایت توجه بیشتری داشته باشد تا مخاطب را حفظ کند. طبق گفته PayScale، یک طراح وب سالانه حدود 52757 دلار درآمد دارد.

شغل بعدی تبلیغاتی خود را انتخاب کنید

تبلیغات صنعتی است که به سرعت در حال پیشرفت است و مهارت های لازم برای پیشرفت در آن متنوع است. به این ترتیب، انتخاب شغلی در این صنعت که به شما امکان می دهد مهارت های خود را مهار کنید، دشوار نیست.

با این حال، هنگام انتخاب شغل در تبلیغات، باید مزایای مالی و پویایی هر حرفه را در نظر بگیرید. تصمیم شما باید بر اساس علاقه، اشتیاق، مسئولیت های مربوطه و اینکه چقدر این حرفه با توانایی خلاقانه شما مطابقت دارد، هدایت شود.

امتیاز 1/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT