بهترین افزونه فرم تماس برای وردپرس

11 بهترین افزونه فرم تماس برای وردپرس

زمان مطالعه 8 دقیقه

این افزونه ها به شما امکان می دهند به راحتی یک فرم تماس سفارشی برای سایت وردپرس خود ایجاد کنید. بهترین افزونه فرم تماس برای وردپرس را در ادامه معرفی کرده ایم.

هر تغییری که در وب سایت خود ایجاد می کنید می تواند عملکرد و محبوبیت آن را افزایش دهد. حتی چیزی به کوچکی فرم تماس شما به ایجاد یک تاثیر خوب کمک می کند.

یک دامین وردپرس به چندین افزونه برای تولید و قرار دادن فرم های تماس در سایت شما دسترسی دارد. در زیر تعدادی از بهترین‌ها آمده است، که هر کدام راه‌های عالی برای تنظیم تجربه کاربری بازدیدکنندگان شما هنگام تماس با شما ارائه می‌دهند.

1.WPForms

ایجاد یک فرم تماس از هر نوع نباید دردسرساز باشد. به همین دلیل است که افزونه WPForms تلاش می کند تا این فرآیند را سرگرم کننده و بدون دردسر کند. هنوز تصمیمات زیادی برای گرفتن وجود دارد، اما آنها بیشتر شامل کشیدن و رها کردن آیتم ها به جایی که می خواهید می شوند.

برای آسان‌تر کردن همه چیز، الگوهایی برای شروع در دسترس دارید، خواه به پرداخت، اشتراک یا هر چیز دیگری نیاز داشته باشید. فرم را مطابق با دلخواه خود سفارشی کنید و آن را در دامین خود قرار دهید، جایی که هر دستگاه دیجیتالی می تواند از آن استفاده کند.

یک نسخه رایگان WPForms وجود دارد، اما ویژگی‌های جالب ‌تر قیمت دارند. یک اکانت پایه معمولاً 79 دلار در سال هزینه دارد، در حالی که بسته های پیچیده تر در صدها هستند. با این وجود، این یکی از کارآمدترین فرم سازهای تماس برای وردپرس است.

2.بهترین افزونه فرم تماس برای وردپرس: Formidable Forms

کشیدن و رها کردن یکی از ویژگی های کلیدی اکثر افزونه های وردپرس است. Formidable Forms نیز از آن استفاده می کند، اما از مهم ترین کیفیتی که نرم افزار را از رقبا متمایز می کند، فاصله زیادی دارد. هنگام جستجوی چنین ابزارهایی، مشخصات و اهداف اصلی شرکت خود را در ذهن داشته باشید.

طیف گسترده ای از گزینه های قدرتمند را برای سفارشی کردن فرم های خود دریافت می کنید، از جمله محاسبات، رتبه بندی ستاره ها، آپلود فایل ها و موارد دیگر. یک دامین حرفه ای و خواستار خوب است که به سراغ این فرم ساز بپردازد.

البته قیمت گذاری نشان دهنده لوکس بودن است. بسته اولیه 99 دلار در سال است، اما کسب و کاری که به PayPal، امضا و فرم ها در چندین سایت نیاز دارد، سالانه 399 دلار هزینه می کند. با این حال، شما هنوز هم می توانید انتظار تخفیف های سنگین را داشته باشید.

3. Ninja Forms

اگر به دنبال یکی از آسان‌ترین افزونه‌ها برای استفاده در وردپرس هستید، قبل از هر چیز Ninja Forms را بررسی کنید. برای مبتدیان طراحی وب که فقط می خواهند به سرعت یک فرم تعاملی عالی را در چند مرحله آسان ایجاد کنند، عالی است.

این بدان معنا نیست که فرم های تماس شما از کیفیت پایین تری نسبت به نرم افزارهای قدرتمندتر برخوردار خواهند بود. این فقط جزئیات پیچیده ای را می طلبد که شما نمی خواهید در مورد آنها بدانید خارج از معادله. رابط کشیدن و رها کردن آن نقش مهمی در این امر ایفا می کند، همانطور که طرح ساده پلاگین نیز نقش مهمی را ایفا می کند.

حتی بهتر از آن، می‌توانید از Ninja Forms به صورت رایگان بهره‌های زیادی ببرید. سپس، اگر ابزارهای اضافی برای سایت وردپرس خود می‌خواهید، می‌توانید با پرداخت ۲۹ تا ۱۲۹ دلار در سال بر روی هدیه‌های فردی سرمایه‌گذاری کنید. از طرف دیگر، ارتقاء به طرح عضویت ممکن است مقرون به صرفه تر باشد.

4. Gravity Forms

افزونه فرم تماس برای وردپرس

افزونه فرم تماس برای وردپرس

با شرکایی مانند HubSpot و Zapier، جای تعجب نیست که Gravity Forms یکی از اولین انتخاب های حرفه ای برای ساخت فرم تماس باشد. حتی بدون حمایت برندهای معتبر، در جایگاه خود ایستاده است.

هنگام تنظیم فرم های خود، گزینه های مشابهی با سایر افزونه ها پیدا خواهید کرد. چیزی که تفاوت بزرگی ایجاد می‌کند، دامین وسیع‌تر و انعطاف‌ پذیرتر آن است، نه اینکه به آسانی ایجاد تغییرات، مهم نیست که چقدر کوچک است، اشاره کنیم. همه چیز فقط کار می کند و بهتر به نظر می رسد.

نقطه ضعف اصلی Gravity Forms این است که نسخه رایگان وجود ندارد. پشتیبانی آن یک سرمایه گذاری است، اما ارزش آن را دارد. یکی دیگر از پوشش های نقره ای قیمت مناسب آن است که از 59 دلار سالانه برای مجوز پایه شروع می شود و به 259 دلار برای بسته نخبگان می رسد.

5.بهترین افزونه فرم تماس برای وردپرس: Quform

جدا از تولید فرم های تماس مفید و شیک، یک افزونه خوب وردپرس باید زندگی صاحب سایت را آسان تر کند. این چیزی است که Quform در آن برتری دارد. سازماندهی و پیمایش داشبورد شما با ایجاد فرم های مختلف آسان است.

برنامه نویسی بصری آن به نحوه سفارشی کردن فرم های خود و نحوه عملکرد آنها پس از فعال شدن در وب سایت شما گسترش می یابد. اگرچه از نظر گزینه‌ها قوی‌ترین افزونه نیست، اما قطعاً یک تجربه کاربری بالا را ارائه می‌دهد.

می توانید waters را با یک آزمایش رایگان تا هفت روز آزمایش کنید. سپس، اگر می‌خواهید این افزونه روی محصول نهایی که می‌فروشید کار کند، می‌توانید بین یک مجوز معمولی با هزینه یکباره 29 دلار و یک نسخه توسعه‌یافته یکی را انتخاب کنید.

6. Jetpack Forms

Jetpack مجموعه ای از ابزارها، از جمله فرم های تماس را در اختیار شما قرار می دهد. شما طرح های زیبا یا ویژگی های بی پایان برخی از این ابزارهای دیگر را دریافت نمی کنید، اما نتیجه نهایی به همان اندازه کارآمد است و مهمتر از همه، استفاده از آن بسیار آسان است.

هر جا که بخواهید فرمی اضافه کنید، Jetpack طرح‌بندی‌های آماده برای اهداف مختلف، از ثبت‌نام گرفته تا خبرنامه‌ها تا ارائه بازخورد (فیدبک) را به شما نشان می‌دهد. شما می توانید فرم انتخابی خود را همانطور که هست رها کنید یا آن را تنظیم کنید تا زمانی که هر کاری را که نیاز دارید انجام دهد.

از آنجایی که فرم های تماس تنها بخش کوچکی از یک سیستم بزرگتر هستند، باید یک مجموعه کامل را به صورت رایگان یا با قیمت بالاتر و با امتیازات اضافی دریافت کنید. بسته کامل، برای مثال، 99 دلار در ماه است.

7.بهترین افزونه فرم تماس برای وردپرس: Visual Form Builder

افزونه فرم تماس برای وردپرس

افزونه فرم تماس برای وردپرس

وقتی صحبت از نرم افزار حرفه ای می شود، گاهی اوقات سادگی بهترین است. تا زمانی که فرم تماس شما کار را انجام می دهد و همه از تعامل راضی هستند، تصاویر چشمگیر معنای زیادی ندارند. به خصوص اگر تازه یاد می گیرید که چگونه وبلاگ وردپرس خود را راه اندازی کنید، اصول اولیه را رعایت کنید.

Visual Form Builder فیلدهای کلاسیک را برای فرم ها ارائه می دهد، مانند نام، آدرس، ایمیل و گزینه آپلود فایل. بسته به این که فرم برای چه چیزی است، شما ویژگی های بیشتری برای راحتی خود و همچنین بازدیدکنندگان دارید. حتی می توانید مطمئن شوید که فیلدها به درستی پر شده اند.

این یک فرم ساز تماس ساده اما کاملا کاربردی است تا هر کاربر وردپرس را خوشحال کند. این در یک نسخه رایگان مجهز و همچنین یک بسته حرفه ای هیجان انگیزتر با قیمتی بین 29 تا 199 دلار عرضه می شود.

8. Forminator

این مرحله بعدی از افزونه Visual Form Builder است. با Forminator برای وردپرس، شما یک سیستم ساده برای ایجاد و مدیریت فرم‌های خود دریافت می‌کنید، خواه برای صفحه ورود به سیستم، فرآیند پرداخت یا امتحان باشند.

تزیینات اضافی راه حل را جالب تر می کند. ویژگی های جذاب و شهودی به شما کمک می کند تا به یک هدف خاص برسید: ایجاد فرم های تماسی که به راحتی تکمیل و جذاب باشد.

مهم نیست که فرم شما چقدر جزئی یا مهم است، شما و بازدیدکنندگان باید نسبت به تعامل و نتایج نهایی آن احساس مثبتی داشته باشید. مزیت اصلی دیگر این است که افزونه اصلی Forminator رایگان است، اما ممکن است ارزش دیدن آن را داشته باشد که نسخه پرو WPMU DEV نیز چه چیزهایی را ارائه می دهد.

9.بهترین افزونه فرم تماس برای وردپرس: Everest Forms

اگر ایده پلاگین های ساده، کارآمد و رایگان را دوست دارید، بررسی کنید که فرم های اورست چگونه با راه حل های دیگر متفاوت است. برای شروع، فرم هایی که ایجاد می کنید واضح هستند و حتی با چندین فیلد الزامی تکمیل می شوند.

داشبورد شما به راحتی قابل یادگیری است و شامل قابلیت کشیدن و رها کردن و همچنین ابزارهای مختلف مفید است. منوهای کشویی، قالب‌های تخصصی و پاسخ‌دهی از همه دستگاه‌ها چند ویژگی هستند که می‌توانید منتظر آن باشید.

در پایان، همه چیز به این می رسد که کدام افزونه با دامین وردپرس شما بهترین احساس را دارد و کار می کند. اگر فرم‌های اورست مناسب است، می‌توانید به یک مجوز پریمیوم نیز ارتقا دهید که هزینه آن بین 69 تا 249 دلار در سال است.

10. Kali Forms

هرچه بیشتر به افزونه های فرم تماس با فناوری پیشرفته و کاربرپسند برای وردپرس نگاه کنید، نامزدهای هیجان انگیزتری پیدا خواهید کرد. این به این دلیل است که توسعه‌دهندگان اکنون متوجه شده‌اند که چقدر برای افراد عادی مهم است که بتوانند وب‌سایت خود را بدون استرس زیاد طراحی کنند.

Kali Forms یک نرم افزار دیگر است که می توانید یک تست درایو انجام دهید و ببینید که چگونه می تواند نیازهای شما را پشتیبانی کند. ایجاد فرم های جذاب بسیار آسان است و نیازی به کدنویسی ندارد. تکمیل فیلدهایی که انتخاب می کنید باید روان و سریع باشد، بنابراین بازدیدکنندگان نیز مطمئناً خوشحال خواهند شد.

اگر به دنبال مجوز هستید، اشتراک ها معقول هستند، چه برای فریلنسرها و چه برای مشاغل. به عنوان مثال، بیشترین هزینه ای که برای دسترسی به مزایای کامل Kali خرج می کنید، 89 دلار در سال است. بنابراین، می توانید بدون ایجاد سوراخی در جیب خود از عملکرد بالای افزونه مطمئن باشید.

11.بهترین افزونه فرم تماس برای وردپرس: Contact Form 7

افزونه فرم تماس برای وردپرس

افزونه فرم تماس برای وردپرس

تا آنجا که به فرم سازهای آسان مربوط می شود، اکثر طراحان وب موافق هستند که این یکی از آنها نیست. با این حال، فرم تماس 7 یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین افزونه ها در تاریخ وردپرس به دلایل خوب است.

اگر کدنویسی را دوست دارید یا می خواهید بیشتر بدانید، تمرین زیادی خواهید داشت. این همچنین به این معنی است که گزینه های طراحی شما بی پایان هستند. هنگامی که به رابط کاربری بسیار عالی عادت کردید، خواهید دید که چرا مردم از این نوع آزادی قدردانی می کنند، حتی زمانی که یک برگه ثبت نام کوچک ایجاد می کنند.

علاوه بر مزایای عملی آن، فرم تماس 7 کاملا رایگان است. سایر افزونه‌ها ممکن است ساده‌تر باشند یا قالب‌های زیبایی ارائه دهند که می‌توانید در عرض چند دقیقه آن‌ها را کامل کنید، اما فرم تماس ۷ به شما انعطاف ‌پذیری مشابه راه‌حل‌های قدرتمندتر در این فهرست را می‌دهد، البته اگر بهتر نباشد.

انتخاب دقیق پلاگین وب سایت بهتری را ایجاد می کند

به وضوح پتانسیل زیادی در مورد افزونه های فرم تماس برای وردپرس وجود دارد، که در واقع تصمیم گیری برای بهترین ابزار را سخت تر می کند. دو عاملی که باید در نظر داشته باشید، بودجه شما و میزان تلاشی است که می توانید برای طراحی دامین خود انجام دهید.

وقتی ساده ترین یا پیچیده ترین راه حل را انتخاب می کنید واقع بین باشید. همان منطقی را که تمام افزونه های مورد نیاز وب سایت خود را انتخاب می کنید، از جعبه های جستجو گرفته تا امنیت، اعمال کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT