معرفی 7 تا از بهترین کیف های سخت افزاری ارز دیجیتال

کیف پول‌های سخت افزاری امن‌ترین راه برای ذخیره رمزارزهای شما هستند. اما بهترین انتخاب کدام است؟ در ادامه به معرفی ۷ تا از بهترین کیف های سخت افزاری ارز دیجیتال

کیف پول سخت افزاری رمز ارزهای شما را در یک محیط امن آفلاین ذخیره می‌کند. کیف پول‌های سخت افزاری به عنوان بالاترین استاندارد در امنیت بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده در نظر گرفته می‌شود. برندهای معتبر کیف پول سخت افزاری شامل Ledger و Trezor هستند. وقتی صحبت از ذخیره امن ارزهای رمزنگاری شده می‌شود، کیف پول‌های سخت افزاری به عنوان استاندارد طلایی در نظر گرفته می‌شوند.

کیف پول‌های سخت افزاری  رمزارز‌های شما را در یک محیط امن آفلاین ذخیره می‌کنند، به این معنی که بر خلاف کیف پول‌های نرم افزاری، آنها به طور کامل از حملات آنلاین در امان هستند. همچنین بهترین کیف پول‌های سخت افزاری در برابر سواستفاده‌های فیزیکی هم مقاوم هستند.

بهترین کیف های سخت افزاری ارز دیجیتال

کیف پول‌های سخت افزاری برای کسانی مناسب است که به دنبال ایمن نگهداشتن مجموعه‌ی ارزهای رمزنگاری شده خود هستند. آنها همچنین برای کسانی که به دنبال ذخیره دارایی‌های رمزنگاری شده خود در بلندمدت، بدون نیاز به دسترسی منظم به آنها هستند، یک انتخاب عالی است.

در حال حاضر ده‌ها انتخاب در بازار وجود دارد که هریک مزایا و معایب خاص خود را دارند. ما برخی از پر سروصداترین‌های بازار را جمع آوری و معرفی کرده‌ایم.

Ledger Nano X | بهترین کیف پول سخت افزاری

1 معرفی ۷ تا از بهترین کیف های سخت افزاری ارز دیجیتال

Ledger Nano X  که اولین بار در سال ۲۰۱۹ عرضه شد، یکی از جدیدترین‌های بازار کیف پول سخت افزاری است.  Nano X یک پله بالاتر از Ledger Nano S قدیمی، با حافظه داخلی بهبود یافته است و به شما امکان می‌دهد تا ۱۰۰ برنامه را به جای دو یا سه موردی که Nano S می‌توانست مدیریت کند، ذخیره کنید. همچنین دارای طراحی بهتر با صفحه نمایش بزرگتر و پشتیبانی از بلوتوث است که به شما امکان می‌دهد از دستگاه برای همگام سازی بی‌سیم با برنامه تلفن هوشمند Ledger Live استفاده کنید.

همانند نسخه قبلی خود، Nano X از تعداد زیادی از ارزهای رمزنگاری شده پشتیبانی می‌کند و یکی از قابل حمل‌ترین کیف پول‌های موجود است و برای کسانی که به طور منظم در حال حرکت هستند کاملا ایده آل است.

لجر قرار است از طریق به روز رسانی سیستم عامل Ledger Nano X از deposit contract validation for ETH ۲ پشتیبانی کند. نسخه ۱.۲.۴ به شما امکان می‌دهد برنامه اتریوم را به روز کنید.

Trezor Model T

2 معرفی ۷ تا از بهترین کیف های سخت افزاری ارز دیجیتال

Trezor Model T آخرین تلاش SatoshiLabs در بازار کیف پول‌های سخت افزاری است. مدل T از نظر طراحی شبیه به مدل قدیمی Trezor Model One است. البته با رابط کاربری بزرگتر با صفحه لمسی و پشتیبانی از طیف وسیع‌تری از ارزهای رمزنگاری شده.

Trezor Model T اگرچه گران قیمت است، ولی به عنوان یکی از بهترین کیف پول‌های سخت افزاری موجود در بازار، به ویژه برای کسانی که نگران پیامدهای امنیتی اتصالات بلوتوثی هستند که اتفاقا بسیاری از کیف‌های پرچمدار اخیر مجهز به آن هستند.

در ژوئیه ۲۰۲۱، Trezor Suite راه اندازی شد، یک برنامه کامل که جایگزین برنامه وب Trezor Wallet قبلی به عنوان رابط اصلی کیف‌های Trezor شد. که در نتیجه تجربه کاربران را ساده‌تر و ایمن‌تر می‌کند، با ویژگی‌هایی از جمله یکپارچه سازی Tor با یک کلیک و گزینه‌ای برای خرید رمزارز و ارسال مستقیم آن به کیف پول سخت افزاری شما.

Ledger Nano S

3 معرفی ۷ تا از بهترین کیف های سخت افزاری ارز دیجیتال

یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های سخت افزاری رمزارز موجود در بازار، Ledger Nano S یک کیف پول جذاب با سهولت در استفاده است که برای کسانی که به دنبال امنیت قوی با بودجه مناسب و معقول‌تری هستند مناسب است.

Ledger Nano S از بیش از ۱۰۰۰ ارز رمزنگاری شده پشتیبانی می‌کند. ارتقاء سیستم عامل در ماه مه ۲۰۲۱، روند پردازش را ساده می‌کند. با فشار روی هر دو دکمه، منویی را به شما می‌دهد که به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به استفاده از نرم افزار Ledger Live، تنظیمات را تغییر داده و برنامه‌های موجود در دستگاه را حذف کنید.

Trezor Model One

4 معرفی ۷ تا از بهترین کیف های سخت افزاری ارز دیجیتال

Trezor Model One که برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ توسط SatoshiLabs عرضه شد، یکی از اولین کیف‌های سخت افزاری بود که به بازار آمد. Trezor One، هنوز با ویژگی‌های امنیتی، پشتیبانی از طیف وسیعی از ارزهای رمزنگاری شده و سازگاری با دهها کیف پول خارجی قابل رقابت با نمونه‌های به روز‌تر است.

Trezor One به عنوان یکی از کیف‌های قدیمی موجود در بازار، دارای قیمت مناسبی است و از نظر ویژگی‌ها با برخی از بهترین‌ها مطابقت دارد.

همانند نسخه گران ترش مدل T، مدل One نیز امکان استفاده از برنامه جدید Trezor Suite به عنوان رابط کیف پول را دارد.

CoolWallet S

5 معرفی ۷ تا از بهترین کیف های سخت افزاری ارز دیجیتال

CoolWallet S یک کیف پول سخت افزاری باریک است که به گونه ای طراحی شده است تا در کیف پول شما در کنار کارت‌های اعتباری شما قرار بگیرد. CoolWallet S از اکثر ارزهای رمزنگاری شده پشتیبانی می‌کند و یکی از معدود کیف‌های سخت افزاری ضد آب موجود در بازار است. CoolWallet S همچنین دارای اتصال بلوتوث است.

KeepKey

6 معرفی ۷ تا از بهترین کیف های سخت افزاری ارز دیجیتال

KeepKey یک کیف پول سخت افزاری ساده با طراحی ممتاز است. KeepKey به گونه‌ای طراحی شده است که به راحتی در دسترس باشد، به کاربران این امکان را می‌دهد تا به لطف قابلیت ShapeShift داخلی، اکثر ارزهای رمزنگاری شده را ذخیره کرده و دارایی‌ها را به طور مستقیم در دستگاه مبادله کنند.

KeepKey بعنوان یکی از ارزان‌ترین کیف پول‌های سخت افزاری موجود در این لیست، به ویژه برای کسانی که به ویژگی‌های سطح بالا احتیاج ندارند، بسیار عالی عمل می‌کند.

SafePal S1

7 معرفی ۷ تا از بهترین کیف های سخت افزاری ارز دیجیتال

SafePal S1 پشتیبان Binance یک کیف پول سخت افزاری کمتر شناخته شده است که به نظر می‌رسد ذخیره سازی ارزهای رمزنگاری شده را از طریق یک دستگاه کاملا مستقل که فاقد USB، بلوتوث، Wi-Fi و سایر شیوه‌های اتصال است ایمن‌تر کند.

این دستگاه نسبتا ارزان دارای یک دوربین داخلی و شش دکمه است که همه آنها را برای ذخیره و دسترسی به هزاران ارز مختلف با اسکن کدهای QR در برنامه تلفن همراه مرتبط نیاز دارید.

بهترین انتخاب در میان بهترین کیف های سخت افزاری

01 معرفی ۷ تا از بهترین کیف های سخت افزاری ارز دیجیتال

مانند بیشتر موارد، انتخاب بهترین کیف پول های سخت افزاری رمزارز که مناسب شما باشد، به نیازها و سلیقه شخصی شما بستگی دارد. هر کیف پول موجود در این لیست امنیت بهتری نسبت به یک نرم افزار استاندارد یا کیف پول موبایل ارائه می‌دهد، اما همه آنها سهولت استفاده، ویژگی‌ها و طیف وسیعی از ارزهای رمزنگاری شده را ندارند.

تنها بر اساس امنیت، Ledger Nano S بدون شک بیش‌ترین امتیاز را در این لیست کسب می‌کند. Ledger Nano X به همان اندازه ایمن است زیرا از همان شیوه امنیتی استفاده می‌کند و اتصال بلوتوث آن به نظر نمی‌رسد امنیت آن را ضعیف کرده باشد، البته جدیدتر است و هنوز مورد بررسی دقیق و کامل قرار نگرفته است.

KeepKey یکی از ساده‌ترین کیف پول‌هایی است که می‌توان از آن استفاده کرد و آن را برای تازه واردان در دنیای رمز ارزها به انتخاب خوبی تبدیل می‌کند. Ledger Nano S و X نیز به لطف برنامه Ledger Live گزینه‌های مناسبی هستند. از طرف دیگر، SafePal S1 کمتر در دسترس کاربران بی‌تجربه است.

در زمینه پشتیبانی دارایی‌ها، Ledger Nano X  انتخاب بهتری است، اما با برچسب قیمت نسبتا بالایی همراه است. در مجموع، Ledger Nano S باید برای اکثر کاربران ایده آل و قابل قبول باشد و Trezor Model One برای کسانی که سبد ارزهای رمزنگاری شده متنوعی دارند ارزش مشابهی را ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های دیگری مانند قابلیت احراز هویت دو عاملی را می‌توان در چندین دستگاه از این لیست یافت، از جمله Trezor Model One و Ledger Nano X، در حالی که Trezor Model T ،CoolWallet S و Ledger Nano X برای افزایش انعطاف پذیری از بلوتوث پشتیبانی می‌کنند.

به طور کلی، ما معتقدیم که Ledger Nano X بهترین ترکیب را از امنیت ، پشتیبانی از دارایی‌ها و ویژگی‌های اضافی را ارائه می‌دهد، اما آنهایی که نیازی به پشتیبانی بلوتوث ندارند، به احتمال زیاد کیف پول ارزانتر Ledger Nano S برایشان مناسب‌تر است.

حال که با بهترین کیف های سخت افزاری ارز دیجیتال آشنا شدید، می‌توانید از خدمات خرید کیف پول سخت افزاری Ledger سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید Ledger nano X|S

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT