آشنایی با کیف پول نکسو (Nexo) و کسب درآمد پسیو از آن

زمان مطالعه 4 دقیقه

من طرفدار بزرگ فارم‌های کریپتو با بازده بالا برای APR‌های ۴۰۰ تا ۵۰ درصد هستم. حال، چرا من می‌خواهم پولم را در Nexo تنها با ۵ تا ۱۲ درصد APR قرار دهم؟ در ادامه به کیف پول نکسو و ویژگی‌های آن می‌پردازیم.

کیف پول نکسو چیست؟

1 آشنایی با کیف پول Nexo و کسب درآمد پسیو از آن

Nexo.io یک کیف پول کریپتو است که به شما امکان می‌دهد دارایی‌های بدون استفاده یا راکدی مانند بیت کوین، اتریوم یا حتی توکن‌های فیات مانند USDC ،GBP را ذخیره کرده و سود دریافت کنید. علاوه بر اینکه یک کیف پول باشد، به شما انگیزه دریافت سود پسیو از دارایی‌های خود را می‌دهد.

شما حتی می‌توانید بدون فروش کریپتوی خود با تبدیل بخشی از “کیف پول پس انداز” خود به “کیف پول اعتباری”، از خودتان وام بگیرید. نرخ وام بسیار کمتر از مثلا یک کارت اعتباری است.

اگر سطوح مختلف توکن‌های این پلتفرم یعنی Nexo را خریداری کنید، مزایایی مانند سود حاصل از APR، نرخ‌های وام و هزینه‌های تراکنش می‌تواند تا حدودی بهبود یابند. شما می‌توانید انتخاب کنید که سودتان به صورت “غیرنقدی” پرداخت شود یعنی به همان شکل توکن مانند دارایی‌ها، یا در کیف پول نکسو با یک افزایش ۲ درصدی در APR. تا زمان نگارش این مقاله، مشتریان ایالات متحده واجد شرایط پرداخت در کیف پول نکسو نبودند.

اگر می‌خواهید در مورد آن تحقیق کنید می‌توانید به این لینک مراجعه کنید. اگر از طریق این لینک ثبت نام کنید، به ارزش ۱۰ دلار بیت کوین رایگان دریافت خواهید کرد. این یک لینک ارجاعی است. این بدان معناست که من به عنوان مشتری فعلی کیف پول نکسو ، به پیشنهادات ویژه‌ای دسترسی دارم که می‌توانم به خوانندگان خود ارائه دهم و این پیشنهادات در دسترس عموم قرار ندارند و بدون اینکه هیچ هزینه‌ای برای شما داشته باشد، ممکن است به خاطر ارجاع‌ها، پاداشی دریافت کنم. راه دیگر به جز این لینک هم این است که به Nexo.io مراجعه کنید که راه بسیار خوبی است، اما بیت کوین رایگان دریافت نمی‌کنید.

کسب درآمد از Nexo

2 کیف پول Nexo و کسب درآمد پسیو از آن

خوب، حال به سراغ این موضوع برویم که چرا من دوست دارم از این APR پایین‌تر از، مثلاً یک استخر نقدینگی یا یک ییلد فارم (راهی برای کسب ارز دیجیتال بیشتر، از طریق خود ارزهای دیجیتال ) استفاده کنم. در این پلتفرم، من در پروژه‌های قانونی که دوستشان دارم، توکن رایگان دریافت می‌کنم. من علاقه زیادی به Chainlink (LINK) و Cardano (ADA) دارم. روش‌های دیگری نیز برای استیک کردن (دریافت سود در ازای نگهداری یک ارز دیجیتال)  LINK و ADA و کسب سود بیشتر وجود دارد، اما با توجه به آنچه من متوجه شدم، آنها با هر توکنی از آن پلتفرم پرداخت می‌شوند، اما “به صورت غیرنقدی” پرداخت نمی‌شوند.

به عنوان مثال، Apeswap.finance دارای ییلد فارمی از ADA-BNB است که ۲۰ درصد APR دریافت می‌کند، اما در توکن BANANA Apeswap پرداخت می‌شود، نه در ADA. درست است که من می‌توانم BANANA را به ADA تبدیل کنم، اما زمان، مراحل و هزینه‌های بیشتری به همراه دارد.

بنابراین، به دلیل سهولت و سادگی، من عاشق کسب LINK رایگان و ADA رایگان با Nexo هستم. همچنین، با افزایش دارایی، بازده من به دلیل درصد افزایش ارزش دارایی، افزایش می‌یابد.

این حساب پس انداز من است، زیرا من به ارزش چندرغاز سود حساب پس انداز بانکی به میزان ۰/۰۱ درصد اعتقادی ندارم. هیچ کدام از اینها پول بازنشستگی محسوب نمی‌شوند، که آن به طور جداگانه در یک حساب کارگزاری دیگر نگهداری می‌شود. هر روز، من حدود 3 ADA رایگان و تقریباً هر ۴ روز 1 LINK رایگان کسب می‌کنم. خیلی خوب است، اینطور نیست؟

ویژگی‌های Nexo

3 آشنایی با کیف پول Nexo و کسب درآمد

کیف پول نکسواز کیف پول‌های سرد استفاده می‌کند، به این معنی که اکثر دارایی‌های آنها (شما) آفلاین هستند. این امر امنیت آنها را بسیار بالا می‌برد و همچنین بیمه‌ای در برابر ضرر دارد.

حداکثر اعتبار در برابر دارایی‌های شما وثیقه بیشتری است. به عنوان مثال، فرض کنید شما به ارزش ۵۰۰۰ دلار دارایی کریپتو دارید. ممکن است فقط بتوانید حداکثر ۳۰۰۰ دلار اعتبار دریافت کنید، و مبلغ باقیمانده به عنوان یک ضربه گیر هنگام نوسانات زیاد عمل می‌کند. شما باید آن را در هر کریپتویی که آنها ساپورت می‌کنند، پس دهید. نرخ وام بین ۶/۹ تا ۱۳/۹ درصد متغیر است. هرچه توکن NEXO بیشتری بخرید، این نرخ وام کمتر می‌شود و تا ۶/۹ درصد هم می‌رسد.

سطوح سود کسب شده، بین ۴ تا ۵ درصد در کریپتو، ۱۰ درصد در استیبل کوین مانند USDT یا USDC ،GPB یا EUR ( تا ۱۲ درصد در خارج از ایالات متحده) متغیر است. و اگر یک مدت ثابت (قفل شده) ایجاد کرده‌اید، می‌توانید ۱٪ افزایش هم دریافت کنید.

بنابراین، بدون اینکه کیسه (وقتی شما مقدار بسیار زیادی از یک ارز دیجیتال خاص را دارید، اصطلاحا گفته می‌شود که شما یک کیسه (Bag) از آن دارید.) کریپتو خود را بفروشید، می‌توانید برای خود وام ایجاد کنید و آن را با سایر کریپتوها بازپرداخت کنید و یا از ارزش دارایی‌های خود برای بازپرداخت آن استفاده کنید.

حال که با کیف پول نکسو آشنا شدید می‌توانید از خدمات سایت اول پرداخت استفاده کمنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT