سایت های خرید آنلاین در ترکیه

بهترین وب سایت های خرید آنلاین در ترکیه

زمان مطالعه 3 دقیقه

بهترین وب سایت های خرید آنلاین در ترکیه را بشناسید.

خرید با ویزا کارت

بهترین شرکت های وب سایت خرید آنلاین در ترکیه کدامند؟

بزرگترین اپلیکیشن ها یا وب سایت های خرید آنلاین در ترکیه کدامند،

ما قصد داریم نگاهی به چندین وب سایت خرید آنلاین در ترکیه بیندازیم که با تعداد زیادی کالا برای خرید و همچنین خدمات با کیفیت بالا بهترین رتبه را دارند.

5 وب سایت برتر خرید ترکیه

1 – Trendyol.com

Trendyol بزرگترین پلتفرم تجارت الکترونیک در ترکیه است که دفتر مرکزی آن در استانبول است.

Trendyol در ساختار گروه Trendyol با Dolap، بزرگترین پلتفرم دست دوم در کشور، Trendyol Express یک شبکه تحویل است، و Trendyol Tech یک مرکز تحقیق و توسعه متمرکز بر تحول دیجیتال است.

عکس

این پلتفرم که زیر چتر گروه Trendyol تأسیس شده است، در مجموع 4 هزار نفر از جمله پیک‌های Trendyol Express و ارائه‌دهندگان خدمات را استخدام می‌کند.

2 – Hepsiurada.com

Hepsiburada همچنین یکی از پلتفرم های تجارت الکترونیک پیشرو در ترکیه و مناطق اطراف آن است، آنها بیش از 50 میلیون محصول را در بیش از 40 دسته به مشتریان خود ارائه می دهند.

آنها ادعا می کنند که بیش از 200 میلیون بازدید کننده ماهانه با تیم خود دارند که ذهنیت سیلیکون ولی را با فرهنگ بازار بزرگ و ترکیب داده ها و تجربیات مرتبط می کند.

3 – n11.com

آیا نام تجاری Doğuş Planet در ژوئن 2012 با مشارکت گروه Doğuş و SK Group، یکی از بزرگترین گروه ها در کره جنوبی، برای فعالیت در بخش تجارت الکترونیک تاسیس شد.

آنها یک مشارکت قوی دارند، Doğuş Planet، به عنوان یک سرمایه گذاری تجارت الکترونیک، “n11.com” را افتتاح کرد، یک پلت فرم بازار آزاد که هزاران برند و فروشگاه را با میلیون ها مشتری گرد هم می آورد.

عکس

n11.com; لوازم الکترونیکی، منسوجات، ظروف آشپزخانه از کمیاب‌ترین صنایع دستی ترکیه تا میلیون‌ها محصولی که نیازها و سلیقه‌های مختلف را به خود جلب می‌کنند، با ساختار اعضای آن‌ها در حین خرید، تجربه خرید جدیدی را ارائه می‌دهند.

n11.com از رویکردی پیروی می کند که بر اعتماد و راحتی در سمت مشتری و همکاری و توسعه تجارت الکترونیک در سمت فروشگاه تمرکز دارد.

شما می توانید به دنیای فرخنده خرید بپیوندید و از خرید سودمند در n11.com که میلیون ها محصول و هزاران فروشگاه دارد لذت ببرید.

4 – GittiGidiyor نیز بخشی از eBay است

آیا سایت تجارت الکترونیک ترکیه از 20 سال پیش پیشرو هستند،

آنها یک تیم جوان و پویا دارند که از نزدیک نوآوری ها را دنبال می کند، آنها ادعا می کنند که بر به حداکثر رساندن تجربه کاربر تمرکز دارند. با استفاده از سیستم ریسک صفر که امکان خرید ایمن را فراهم می کند، تفاوت ها و فرصت های تجارت الکترونیک را با کاربران خود همراه می کند. با تمرکز بر تحول دیجیتال به عنوان اولین بازار آنلاین ترکیه در سال 2011، آنها زیر چتر رهبر تجارت الکترونیک جهانی eBay وارد جهان شده اند.

عکس

117 هزار فروشنده ما و 33 میلیون کاربر ثبت نام شده ما، یکی از محبوب ترین سایت های خرید ترکیه است. آنها میلیون ها محصول را در مجموع در 50 دسته به کاربران ارائه می دهند، از لوازم الکترونیکی گرفته تا دکوراسیون، از لوازم آرایشی تا محصولات مادر و نوزاد، از مد تا سوپرمارکت ها. آنها میزبان فروشگاه های صدها برند اصلی داخلی و خارجی و همچنین شرکت های کوچک و متوسط ​​و فروشندگان فردی هستند.

آنها به عنوان یک شرکت eBay، برندها و محصولات ترکیه را به 185 میلیون کاربر فعال در 190 کشور جهان می آورند.

5 – akakce.com

پیشروترین و همه کاره ترین سایت خرید مقایسه برای خریداران ترکیه است. بیش از یک میلیون مصرف کننده آگاه از هزینه هر ماه از akakce.com بازدید می کنند تا اطلاعات طبقه بندی شده محصولات و قیمت را از انواع فروشگاه های خرده فروشی آنلاین فروش لوازم الکترونیکی، جواهرات، کالاهای کودک، لوازم خانگی و غیره مشاهده کنند. علاوه بر مقایسه قیمت محصولات، akakce.com اطلاعاتی در مورد تعدادی از گزینه های خرید مختلف در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT