شارژ تتر صرافی کوکوین

شارژ تتر صرافی کوکوین | خرید تتر برای kucoin

زمان مطالعه 2 دقیقه

یکی از معتبرترین صرافی‌های دیجیتال جهانی، Kucoin بوده که خوشبختانه هنوز اجازه‌ی فعالیت به کاربران ایرانی را می‌دهد. برای شارژ تتر صرافی کوکوین و همچنین خرید تتر برای کیف پول kucoin خود می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید :

شارژ تتر صرافی کوکوین

شارژ تتر صرافی کوکوین

صرافی کوکوین در سال 2017 میلادی و در هنگ کننگ تاسیس شد و هدف خود را ارائه‌ی خدمات به تمامی علاقه‌مندان به دنیای رمزارزها تعیین کرد و در همین راستا نیز شعار “صرافی مردم” یا همان People’s Exchange را انتخاب کرد. این صرافی، برای فرار از فشارهای ناشی از نهادهای بین‌المللی، دفتر اصلی خود را در جزایر سیشل تاسیس کرد تا بدون محدودیت، خدمات خود را به همگان ارائه کند. یکی از دلایل اصلی این انتخاب، همان اتفاقاتی است که برای بایننس رخ داد. به دلیل فشار سازمان‌های مالی دنیا، بایننس ناچار شد تا فرآیند احراز هویت را اجباری کرده و به همین جهت نیز بسیاری از مشتریان آن (خصوصا ایرانیان)، دیگر نتوانستند از خدمات این صرافی استفاده کنند. اما با زرنگی مجموعه‌ی کوکوین، امید است این اتفاق هرگز برای کوکوین و مشتریان آن، رخ ندهد.

شارژ تتر صرافی کوکوین

شارژ تتر صرافی کوکوین

با توجه به تعداد و حجم معاملات روزانه در این صرافی، می‌توان از امنیت کوکوین مطمئن بود. به نقل از خود این صرافی دیجیتال، بیش از یک چهارم تمامی دارندگان رمزارزها، در Kucoin حساب دارند. به همین جهت نیز در هر زمان از شبانه روز که قصد انجام معامله‌ای را داشته باشید، قطعا می‌توانید یک خریدار یا فروشنده پیدا کرده و معامله‌ی خود را به صورت آنی انجام دهید. از طرفی، Kucoin از سرورهای بسیار قدرتمندی استفاده کرده که هیچگاه در مقابل تعداد بسیار زیاد سفارشات کم نیاورده و همواره با قدرت و توان، به ارائه‌ی خدمات ادامه می‌دهد. بیش از 500 رمزارز مختلف در این صرافی ارائه شده و علاوه بر بازار اسپات، امکان انجام معاملات به صورت مارجین تریدنیگ و فیوچر نیز وجود دارد. یکی از مزایای صرافی کوکوین، امکان قرض دادن رمزارز یا همان لندینگ بوده که عموما با میزان سود مشخص همراه است. لندینگ رمزارز، نه تنها باعث حفظ اصل کریپتو شده، بلکه به دلیل سود تضمین شده، یکی از روش‌های خوب برای کسب درآمد در حوزه‌ی رمزارزها است.

مزایای Kucoin برای ایرانیان

در این صرافی به دلیل تنوع رمزارزها و بازارها و همچنین تعداد بسیار زیاد کاربران، خرید و فروش رمزارزها بسیار سریع صورت می‌گیرد. اما برای ایرانیان، چند پارامتر دیگر مهم است. اول اینکه ایرانی بودن و هویت ایرانی مشتری برای کوکوین مهم نبوده و شما بدون نگرانی از بسته شدن حساب و حتی بدون تغییر آی پی می‌توانید در Kucoin حساب معاملاتی باز کنید. با افتتاح حساب در این صرافی، به تمامی خدمات آن دسترسی داشته و تنها محدودیت، سقف انجام معامله در روز و برداشت است. البته سقف تعیین شده بر مبنای بیتکوین بوده که بسیار بالاتر از آنی هست که عموما مشکلی ایجاد کند. ( همه اعلام شده در مقاله مربوط به قوانین صرافی مورد نظر در زمان نگارش می باشد)

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT