ارز BitTorrent (بیت تورنت) BTT چیست

آینده و پیش بینی رشد ارز BitTorrent (بیت تورنت) BTT در سال 2021

زمان مطالعه 3 دقیقه

بیت تورنت به عنوان بزرگترین سرویس اشتراک فایل P2P در دنیا شناخته می‌شود و بسیاری از افراد برای آپلود یا دانلود فایل در بستر اینترنت از این پلتفوم استفاده می‌کنند. در این میان ارز BitTorrent (بیت تورنت) BTT به صورت ارز رمز منتشر شده است که هم اکنون از محبوبیت بالایی برخوردار است.

در طی دوازده ماه گذشته این ارز نزدیک به ۲۵۰۰ درصد رشد قیمت داشته است! خیلی‌ها باور دارند که این ارز با همین سرعت به رشد خود ادامه می‌دهد.

معرفی ارز BitTorrent (بیت تورنت) BTT

مرکز سرمایه‌گذاری Torent چندین سال برای سرمایه گذاری روی مبحث ایجاد ارز رمز بیت تورنت در حال بحث و گفتگو بود.

توکن بیت تورنت که با مخفف BTT شناخته شده است، با این هدف که کسانی که قصد دانلود با سرعت بالاتری دارند و می‌خواهند از نسخه رایگان استفاده نکنند، بتوانند هزینه افزایش سرعت دانلود را با BTT پرداخت نمایند. هدف کلی این است که با افزایش درآمد بیت تورنت، بتوان خدمات بهتری به کاربران بدهد.

استارت ارز بیت تورنت

ارز BitTorrent (بیت تورنت) BTT قیمت

ارز رمز بیت تورنت در سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی شد. عرضه با محدودیت ۹۹۰ میلیارد توکن وارد بازار شد. تا سال ۲۰۲۸ تمامی ارزها آزاد می‌شوند. صاحبان بیت تورنت میزان ۱۹ درصد کل توکن‌ها را برای خود در نظر گرفته‌اند.

توکن‌های BTT بر بستر TRC10 (بلاک چین ترون) با پروتکل Tron Foundation ساخته شده است. اکوسیستم تورنت به صاحبان این ارز اجازه می‌دهد که هم آن را به عنوان خدمات سرویس دریافت کنند و هم بفروشند.

پیش بینی قیمت BTT

اینکه ارز BTT در پایان ۲۰۱۹ یا اوایل ۲۰۲۰ عرضه شود، مورد مناقشه بود و در نهایت در ابتدای ۲۰۲۰ به صورت عمومی در دسترس قرار گرفت. در زمان انتشار این ارز، قیمت به طور قابل توجهی رشد پیدا کرد (۲۵۰۰ درصد) تا به قیمت الان برسد.

خیلی‌ها بر این باورند که ارزش واقعی آن باید یک سنت تا انتهای سال ۲۰۲۱ باشد. برخی از متخصصان Trading Beasts بر این باورند که احتمالا بعد از سال ۲۰۲۱، رشد قیمتی شدیدی را تجربه خواهد کرد.

البته تیم وبسایت Coinpedia دیدگاه بهتری نسبت به این ارز دارند، آنها بر این باورند که ارزش این ارز تا پایان سال ۲۰۲۱ به یک دلار برسد و حتی در اواسط سال ۲۰۲۲ از ۳ دلار عبور کند.

آیا ارز BitTorrent (بیت تورنت) BTT ارزش سرمایه‌ گذاری دارد؟

ارز BitTorrent (بیت تورنت) BTT

ارزش گذاری ارز رمز BitTorrent را می‌توان بر اساس تعداد کاربرانی که از خود پلتفورم BitTorrent و Torrent Classic برای دانلود استفاده می‌کنند، ارزیابی کرد.

در سال ۲۰۰۱ BitTorrent توسط Bram Cohen برای انتقال فایل‌های سنگین مانند ویدیو، گیم و اسناد ساخته شد. هم اکنون ۱۵۰ میلیون نفر در دنیا از این پلتفورم استفاده می‌کنند. همین تعداد افراد اگر به ارز رمز BTT اعتماد کنند یا در فرایند تورنت مورد استفاده قرار دهند، ارزشش بسیار بالا خواهد رفت.

مزایا و کاربردهای ارز BTT

ارز BitTorrent (بیت تورنت) BTT خرید

۱) این ارز رمز برای تشویق و پاداش ترکر‌های سیستم BitTorrent استفاده می‌شود که باعث شده‌اند سرعت دانلود یا آپلود فایل‌ها افزایش یابد و همچنین کمک می‌کند افراد بیشتری به جامعه پلتفورم BitTorrent بپیوندند.

۲) بخشی از این ارز رمز‌ها برای پرداخت دستمزد به کسانی استفاده می‌شود که هارد SDD یا HDD خود را برای ذخیره دایمی برخی فایل‌ها در اختیار BitTorrent قرار می‌دهند تا پروتکل توزیع فایل به صورت P2P بهبود یابد.

۳) خود ارز رمز BTT برای پرداخت هزینه‌ خدمات اضافی توسط کاربران معمولی به ترکر‌های تورنت مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این هزینه‌ها می‌تواند شامل خرید بسته افزایش سرعت دانلود، خرید برخی فیلم‌ها یا حق عضویت جهت تامین محتوای استریمینگ می‌شود.

حالا که با ارز BitTorrent (بیت تورنت) BTT و پیش بینی‌های مربوط به آن اشنا شدید، جهت فعالیت در حوزه ارز دیجیتال پیشنهاد می‌شود برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال معتبر از مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. همچنین پیشنهاد می‌شود مقاله «آموزش معامله ارز دیجیتال» را هم مطالعه فرمایید. اگر هم به دنبال کیف پول‌های سخت افزاری هستید، اول پرداخت خدمات فروش کیف پول لجر (LEDGER) و کیف پول ترزور (TREZOR) را هم به مشتریان خود عرضه می‌دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT