blockchain

Blockchain یک انقلاب همانند اینترنت درسرتاسر دنیا

زمان مطالعه 2 دقیقه

Blockchain توسط یک فرد به نام Satoshi Nakamoto در سال 2008 اختراع شد و به عنوان معامله عمومی بیت کوین مورد استفاده قرار گرفت.

هویت ساتوشی ناکاموتو ناشناخته است. اختراع فناوری Blockchain برای بیت کوین آن را به عنوان اولین ارز دیجیتال بدون نیاز به یک مجوز معتبر یا سرور مرکزی ساخته است.

در مقاله پیش رو به بررسی Blockchain یک انقلاب همانند اینترنت درسرتاسر دنیا می پردازیم.

blockchain
blockchain

تحقیقات صورت گرفته در حوزه بلاکچین درآلمان

بر اساس تحقیقات منتشر شده، علاوه بر هوش مصنوعی (AI) و اینترنت اشیا (IOT)، فناوری Blockchain یکی از سه حوزه کنونی توسعه با پتانسیل بسیار زیاد است. بیس از یک سوم از شرکت های بزرگ در آلمان، فناوری Blockchain را به عنوان یک انقلاب همانند اینترنت در نظر می گیرند.

نظر سنجی انجمن فدرال آلمان در زمینه Blockchain

این نظر سنجی که توسط انجمن فدرال آلمان برای حوزه فناوری و اطلاعات، مخابرات و رسانه های جدید( Bik Tom) انجام شد، نشان داد که در کل، 15 درصد شرکت های آلمانی فکر می کنند که
فناوری Blockchain جامعه و اقتصاد را به اندازه اینترنت تغییر خواهد داد.

این رقم برای شرکت های بزرگ با بیش از 500 نفر کارمند، عدد 36 درصد را ثبت کرده است. در عین حال، حدود 46 درصد از شرکت های بررسی شده آلمان را ضعیف دانسته و پذیرفتند که از کشور های دیگر عقب تر است.

بخش اعظمی از پاسخ دهندگان، 40 درصد، گفتند که آن ها کشور را از نظر توسعه
فناوری Blockchain به عنوان یک رهبر و پیشرو نمی بینند، بلکه در جایی در میانه قرار دارد.

blockchain
blockchain

نظر سنجی Bitkom در زمینه Blockchain

در فوریه سال 2018، یک نظر سنجی دیگر Bitkom نشان داد که 64 درصد از مردم آلمان از بیت کوین آگاه بوده اند. در این گزارش، آگاهی از سال 2016 دوبرابر شده است. 4 درصد پاسخ دهندگان در واقع سکه ای را نگه داشتند، در حالی که 19 درصد آن ها ایده ای برای خرید کریپتو داشته و 72 درصد بیان داشتند که آن ها هیچ علاقه ای به پول دیجیتال ندارند. یک بررسی دیگر نشان داد که حدود 60 درصد از شرکت های داخلی به خاطر فقدان کاربرد های عملی، در مورد نزدیک شدن به موضوع فناوری بلاکچین مردد هستند.

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت تمامی خدمات پرداخت های ارزی از جمله پرداخت های سفارت، پرداخت های سرور و پرداخت های اپلیکیشن فی دانشگاه ها و سایر خدمات پرداختی را بعلاوه ارائه خدمات ارز های دیجیتالی، ارائه می دهد. شارژ کیف پول های دیجیتالی همانند پی پل، وب مانی، پرفکت مانی، بیت کوین، اتریوم، تتر و سایر کیف پول های نیز از طریق این مجموعه انجام می شود.

 

امتیاز 5/5 - از 28 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT