خبرنامه رایگان برای نویسندگان

6 خبرنامه رایگان برای نویسندگان آزاد

زمان مطالعه 6 دقیقه

ایجاد دانش شما به عنوان یک نویسنده مستقل بسیار مهم است و شما تعداد زیادی خبرنامه رایگان در وب خواهید یافت. خبرنامه رایگان برای نویسندگان را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

ردیابی آخرین اتفاقات در دنیای نویسندگی فریلنسر (freelance) گاهی اوقات به عقب می افتد. با این حال، زمانی که دنبال کردن پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی و پورتال‌های شغلی چالش برانگیز می‌شود، خبرنامه‌های نویسندگان فریلنسر (freelance) می‌توانند به کمک آن‌ها بیایند.

بنابراین، در اینجا لیستی از خبرنامه هایی است که می توانید در آنها مشترک شوید و کاملا رایگان هستند. و آنها همه چیز دارند، از لیست های شغلی فعلی گرفته تا مکان هایی برای ارائه، گیگ های نوشتن از راه دور تمام وقت، مشاوره در مورد نوشتن و بهره وری، و بسیاری موارد دیگر.

خبرنامه رایگان برای نویسندگان: The Writer’s Job Newsletter

TWJN یک خبرنامه هفتگی است که با خلاصه ای مفید از محتوای ایمیل شروع می شود. لینک ها تحت سه عنوان اصلی سازماندهی می شوند: منابعی که به نویسندگان کمک می کنند تا مهارت خود را بهبود بخشند، فراخوانی برای ارائه و نوشتن گیگ ها.

منابع نوشتاری مفید هستند، چه به دنبال مشاوره در مورد بهبود آهنگ‌های خود، مذاکره در مورد نرخ دستمزد خود، نزدیک شدن به نشریات درجه یک یا ایجاد یک برنامه نوشتاری مؤثر باشید.

بخش فراخوان‌ها و گیگ ‌های نوشتن دارای آگهی‌های شغلی هستند که از توییتر، فیس ‌بوک، ردیت، لینکدین، مجلات آنلاین، نشریات دیجیتال و وب‌سایت‌های شرکت تهیه شده‌اند. بسیاری از این فهرست‌ها همچنین شامل اطلاعاتی درباره نرخ‌های پرداخت، لینک هایی به دستورالعمل‌های پیشنهادی در صورت لزوم، و سایر اطلاعات مرتبط مانند ماهیت شغل هستند – تمام وقت، از راه دور، پاره وقت، ترکیبی و غیره.

با عضویت در خبرنامه، دسترسی به فهرست مشاغل تاریخی TWJN و کتابخانه ای از لینک ها به نشریات آنلاینی که اغلب به مطالب جدید نیاز دارند، باز می شود.

 Where to Pitch

سوزان شین یک روزنامه‌نگار فریلنسر (freelance) است که در روزنامه‌های نیویورک تایمز، یو‌اس‌ای تودی، کاسموپلیتن و دیگر نشریات معتبر منتشر شده است. Where to Pitch، خبرنامه او است که بهترین شیوه‌ها را در مورد ارائه، نزدیک شدن به انتشارات سطح بالا، فرصت‌های معرفی، و هر چیز دیگری که در ارتباط با دریافت خط مستقیم خود در نشریات درجه یک انجام می‌دهد، به اشتراک می‌گذارد.

بهترین مزیت مشترک شدن در خبرنامه او، دسترسی به پنج مورد از مطالب واقعی او است که او را در چندین نشریه مهم به ارمغان آورد، علاوه بر سایر جواهرات آرشیو او مانند ابزارهایی برای مترجمان فریلنسر (freelance)، دوره های نویسندگی و موارد دیگر.

خبرنامه معمولاً حاوی توصیه‌هایی برای ارائه، لینک هایی به نشریاتی است که در مورد مطالب درخواست می‌کنند، منابع نوشتاری، و فهرست توصیه‌های خواندن، که راه خوبی برای کشف خبرنامه‌های خوب دیگری است که ارزش خواندن دارند.

خبرنامه رایگان برای نویسندگان: Content Writing Jobs Newsletter

این شاید ساده ترین و بدون دردسرترین خبرنامه در لیست باشد. با یک پیام کوتاه مقدماتی و به دنبال آن فهرستی از مشاغل نویسندگی در هفته شروع می شود.

هر فهرست یک نمای کلی از نقش و مسئولیت های شغلی، ماهیت کار، و یک لینک مستقیم برای درخواست شغل دارد. لیست ها متنوع هستند و به نویسندگان فریلنسر (freelance) در تمام سطوح شغلی خود پاسخ می دهند.

تنها مشکل کلیک کردن روی دکمه Apply Now است که شما را به وب‌سایتی می‌برد که فهرست مشاغل را هاست می‌کند. برای رفتن به صفحه درخواست شغل واقعی، باید دوباره روی دکمه Apply Now در سایت کلیک کنید.

می توانید به صورت رایگان در خبرنامه هفتگی مشترک شوید یا عضو شوید و به خبرنامه هشدارهای شغلی روزانه دسترسی پیدا کنید. همچنین می‌توانید فهرست‌های قبلی را در وب‌سایت آن‌ها با فیلترهای جایگاه، نوع شغل، سطح شغلی و مکان مرتب کنید.

خبرنامه رایگان برای نویسندگان: FundsforWriters

سی. هوپ کلارک، نویسنده کتاب هایی مانند سری کارولینا اسلید و اسرار جزیره ادیستو، و سردبیر وب سایت FundsforWriters، سرپرستی این خبرنامه هفتگی حرفه ای را بر عهده دارد. طبق Writer’s Digest 101، FundsforWriters یکی از بهترین وب‌سایت‌ها برای نویسندگان خلاق است که می‌توانند آن را به یکی از بهترین خبرنامه‌های شغلی تبدیل کنند.

خبرنامه دارای اطلاعات گسترده ای است و با پیام هوپ (Hope’s) شروع می شود و تجربیات، بینش ها و آموخته های خود را در مورد نوشتن رویدادهای مجاور و چیزهایی که در زندگی او اتفاق می افتد به اشتراک می گذارد.

بخش بینش سرمقاله دیگری وجود دارد که هر هفته جنبه منحصر به فردی از نوشتن را روشن می کند. همچنین داستان‌های موفقیت نویسندگانی را که مشترک خبرنامه هستند و یک مقاله برجسته توسط نویسندگان دیگر را برجسته می‌کند. همچنین می‌توانید به سایت وارد شوید و در شماره‌های آینده برجسته شوید.

نویسندگان خلاق ممکن است بخش های مربوط به مسابقات را برای آینده شغلی خود مفید بدانند. علاوه بر بخش لیست های شغلی معمولی بازار آزاد (freelance)، یکی دیگر از ناشران و نمایندگانی که کار را می پذیرند وجود دارد که برای نویسندگان داستان آماتور مفید است.

یک پاراگراف مختصر حاوی اطلاعات مرتبط، مانند مهلت‌های درخواست، هزینه‌های ورود و جوایز، هر فهرست را همراهی می‌کند.

خبرنامه رایگان برای نویسندگان: Kat Boogaard’s Newsletter

کت بوگارد یک نویسنده مستقل است که در زمینه محتوای مرتبط با مشاغل، بهره وری، خودسازی و کارآفرینی متخصص است. او یک خبرنامه هفتگی (یا یک هفته در میان) ارسال می کند که با پرداختن به مسائل مرتبطی که نویسندگان فریلنسر (freelance) با آن مواجه هستند، مانند انعطاف پذیری، حضور در رسانه های اجتماعی و تعیین مرزها آغاز می شود. او همچنین بر اساس تجربه خود راه حل ها و راه حل هایی برای این مسائل ارائه می دهد.

بخش‌های دیگر خبرنامه شامل نکات، ابزارها و منابعی برای نوشتن، گیگ ‌های قابل توجه نویسندگی مستقل، و گیگ ‌های مستقل غیرنویسنده است که در مجاورت آنها می‌نویسند، مانند استراتژیست‌های محتوا، ویرایش‌گران کپی، و غیره. او همچنین لینک هایی را به لیست‌های خواندن خود به اشتراک می‌گذارد که خوانندگان ممکن است بتوانند نشانک گذاری (bookmark) و دنبال کردن مفید است.

علاوه بر خبرنامه، وبلاگ او همچنین مخزن اطلاعات مفیدی در مورد قوانین مربوط به نوشتن آزاد (freelance )، قراردادهای آزاد(freelance)، یافتن مشتریان، و اطلاعات بیشتر در مورد خطوط مشابه است.

خبرنامه رایگان برای نویسندگان: Freelancing With Tim

Freelancing with Tim یک خبرنامه هفتگی توسط نویسنده آزاد (freelance)، سردبیر و مشاور اتاق خبر، تیم هررا (Herrera) است. محتوای موجود در خبرنامه انعطاف ‌پذیر است و بیشتر بر جنبه‌های نوشتاری و ارائه‌دهی تمرکز دارد تا فهرست‌های شغلی. هر خبرنامه یک موضوع را به طور عمیق با نکات، توصیه ها و راهنمایی برای موفقیت در صنعت مورد بحث قرار می دهد.

نحوه زنده ماندن به عنوان یک روزنامه نگار مستقل، سؤالات رایج در مورد ارائه، برخورد با کسب و کار آزاد(freelance) مانند یک شرکت کوچک، ایجاد نشان خود در میان ویراستاران، ایجاد ایده های داستانی و غیره از جمله موضوعاتی هستند که می توانید مشتاقانه منتظر کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها باشید.

خبرنامه تیم که در Substack، یکی از بهترین ابزارهای خبرنامه ایمیل، هاست می شود، برای روزنامه نگاری طراحی شده است و علاوه بر نویسندگان آزاد(freelance)، برای خبرنگاران و روزنامه نگاران مشتاق نیز مفید است.

اشتراک رایگان هر سه‌شنبه برای شما یک خبرنامه هفتگی دریافت می‌کند، در حالی که گزینه‌های پولی با هدیه‌ها و منابع بیشتری همراه هستند.

بهترین مشاوره نویسندگی آزاد (Freelance) را دریافت کنید

اشتراک در خبرنامه‌های نویسندگی آزاد (freelance) راهی عالی برای صرفه‌جویی در زمان ردیابی آخرین پست‌های شغلی، به‌روزرسانی‌های صنعت، توسعه داستان‌ها و موارد دیگر است. نویسندگان می توانند با یک کلیک برای اکثر لیست های شغلی درخواست دهند، حتی اگر از مشاوره تخصصی بهره مند شوند.

اگر این خبرنامه ها را مفید می دانید، ممکن است بخواهید خبرنامه های دیگری مانند کارآفرینی، سلامتی، و غیره را نیز بررسی کنید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT