آشنایی با ارز فان توکن (FUNToken) و ویژگی های آن

آشنایی با ارز فان توکن (FUNToken) و ویژگی های آن

زمان مطالعه 2 دقیقه

در سال ۲۰۲۱، یکی از بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال، FUN Token بود، یک توکن ERC-20 با چشم‌اندازی باورنکردنی که بازی آنلاین غیرمتمرکز را به جریان اصلی می‌آورد. در ادامه به ارز فان توکن می‌پردازیم.

ارز فان توکن چیست؟

1 آشنایی با ارز فان توکن (FUNToken) و ویژگی های آن

ارز فان توکن (FUNToken) یک دارایی است که به طور خاص برای صنعت بازی آنلاین توسعه یافته است. FUNToken ویژگی‌های بلاک چین اتریوم را با یک پشته فناوری پیشرفته ترکیب می‌کند و FUN را به یک منبع قدرتمند برای بازیکنان، پلتفرم‌ها و توسعه دهندگان تبدیل می‌کند. FUN از عصر جدید بازی‌های دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

ویژگی‌های FUNToken

  • سریع: با تراکنش‌های سریع کیف به کیف در بازی، زمان بازی خود را به حداکثر برسانید.
  • شفاف: تراکنش ها غیرمتمرکز، ثبت عمومی و قابل پیگیری هستند.
  • بدون درز: FUNToken یک توکن ERC20 است. بلاک چین اتریوم فرآیندها را سریعتر و آسان‌تر می‌کند.
  • امن: مالکیت ارز فان توکن (FUNToken) کاملاً ناشناس است. توسعه محصول فعالانه، سایر اپراتورهای بازی را تشویق می‌کند تا از مزیت اکوسیستم ارز فان توکن و پایگاه بازیکنان استفاده کنند و در نتیجه استفاده از توکن را افزایش دهند.

پیشرفت‌های فعلی محصول شامل یک کازینو جدید و سایر فرصت‌های بازی با استفاده از FUNToken است که همگی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای کاربران نهایی ساده و آسان باشد.

در آینده، ارز فان توکن قصد دارد یک نیوتوکن را بر روی یک زنجیره جانبی راه‌اندازی کند که عملکرد بهتر و ارزان‌تری نسبت به اتریوم دارد. این توکن فقط از طریق مکانیزم پل ۱:۱ با FUN در دسترس خواهد بود. کاربران برای به دست آوردن توکن جدید باید FUN خود را به امانت بگذارند و عرضه معاملات را کاهش دهند که در نهایت تقاضا را افزایش می‌دهد. بازی‌های همتا به همتای زنجیره‌ای عملکرد بدون اصطکاک و سریع را ممکن می‌سازد.

چه چیزی FUN را منحصر به فرد می‌کند؟

2 آشنایی با ارز فان توکن (FUNToken) و ویژگی های آن

FUNToken به دنبال ایجاد انقلابی در صنعت بازی است. بخش بازی‌های آنلاین بسیار محبوب است. با این حال، با توجه به FUNToken، با معرفی فناوری بلاک چین به اصول آن، افراد بیش‌تری مجبور به ورود به آن خواهند شد.

علاوه بر این، ساخت یک وب‌سایت بازی بر روی بلاک چین امکان معرفی دارایی‌های کریپتو به پلتفرم را فراهم می‌کند و بنابراین گزینه‌های تامین مالی را متنوع می‌کند. به گفته فان توکن ، این بدان معنی است که علاقه مندان به ارزهای دیجیتال می‌توانند بدون زحمت دارایی‌های رمزنگاری خود را در بازی‌های آنلاین سرمایه گذاری کنند. فان توکن مبتنی بر اتریوم است، به این معنی که این پلتفرم مقیاس‌پذیر است و می‌تواند برنامه‌های غیرمتمرکز را در خود جای دهد، که با وب‌سایت‌های بازی سنتی امکان‌پذیر نیست.

حال که با ارز فان توکن آشنا شدید، می‌توانید از خدمات سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT