آشنایی با فصای ذخیره سازی ابری باکس (BOX) و ویژگی های آن

زمان مطالعه 3 دقیقه

فضای ذخیره‌سازی ابری باکس قبل از آن که خدمات ذخیره سازی ابری جالب باشد و امثال اپل و مایکروسافت به این صنعت وارد شوند، مشغول انجام همگام‌سازی و ذخیره‌سازی فایل‌ها بوده است. در نتیجه، مملو از ویژگی‌ها و گزینه‌های زیادی است و تقریباً در هر جایی که به آن نیاز دارید در دسترس است. در ادامه به فصای ذخیره سازی ابری باکس (BOX) می‌پردازیم.

ویژگی‌های فصای ذخیره سازی ابری باکس (Box)

1 آشنایی با فصای ذخیره سازی ابری باکس (BOX) و ویژگی های آن

مشابه با رویکرد Dropbox برای ذخیره سازی ابری، باکس یک پوشه خاص را در رایانه Windows یا macOS شما ایجاد می‌کند و سپس تمام محتویات آن را با هر دستگاه دیگری که Box نصب شده است، با ابر همگام نگه می‌دارد.

مشابه با Dropbox، باکس به خوبی خود را با File Explorer در ویندوز یا Finder در macOS ادغام می‌کند. پوشه باکس (Box) در کنار سایر پوشه‌های کلیدی در سیستم شما کار می‌کند، با این انتخاب که همه فایل‌های شما برای دسترسی آفلاین دانلود شوند، یا اینکه آنها را آنلاین نگه دارید و در صورت نیاز انتقال دهید.

به اشتراک گذاری فایل‌ها و پوشه‌ها یک کار ساده و سرراست است، چه نیاز به همکاری با افراد دیگر در موردی داشته باشید و چه فقط برای ایجاد پیوندی که برای هر کسی که به آن نیاز دارد توزیع شود. کسب‌وکارها می‌توانند از باکس سود ببرند به راحتی با Office 365 ،Google Workspace ،Adobe Creative Cloud و نرم‌افزاری دیگر ادغام می‌شود.

با در نظر گرفتن این موضوع، ویژگی‌های مدیریت تیم فوق‌العاده هستند: کنترل دسترسی به فایل‌ها و پوشه‌ها، دیدن اینکه چه کسی در چه چیزی با هم همکاری می‌کند، بررسی استفاده از فایل‌ها، داده‌ها و غیره برای یک شرکت بزرگ که نیاز به مدیریت داده‌های ذخیره‌سازی ابری به روش‌های پیچیده دارد، Box به راحتی یکی از بهترین گزینه‌های موجود است.

قیمت گذاری

2 آشنایی با فصای ذخیره سازی ابری باکس (BOX) و ویژگی های آن

گزینه‌های زیادی در باکس برای انتخاب وجود دارد و حتی شامل یک سطح رایگان نیز می‌شود به شرطی که بتوانید با ۱۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری و محدودیت اندازه فایل ۲۵۰ مگابایت کنار بیایید. با تخفیف سالانه با هزینه ۱۰ دلار یا 7 پوند در ماه، اشتراک خود را به طرح Personal Pro ارتقا دهید و این به ۱۰۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری و حداکثر محدودیت فایل ۵ گیگابایت افزایش می‌یابد. با این حال، در مقایسه با رقبا که میزان فضای ذخیره‌سازی کمتری را ارائه می‌کنند جذابیت خاصی دارد.

باکس طرح‌های تجاری ۷/۵ پوند به ازای هر کاربر برای شروع (۱۰۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی)، ۲۰ دلار یا ۱۴ پوند برای هر کاربر در ماه برای کسب و کار (فضای ذخیره سازی نامحدود)، ۳۳ دلار یا ۲۳ پوند برای هر کاربر در ماه برای Business Plus (فضای ذخیره سازی نامحدود) و ۴۷ دلار یا ۳۳ پوند برای هر کاربر در ماه برای Enterprise (فضای ذخیره سازی نامحدود) را ارایه می‌دهد. این معاملات ارزش بسیار بهتری دارند (در صورت پرداخت سالانه می‌توانید بیش‌تر پس انداز کنید).

حال که با ذخیره سازی ابری باکس آشنا شدید، اگر قصد خرید دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT