ارز دیجیتال نوسیس (GNO)

ارز دیجیتال نوسیس (GNO) و بررسی ویژگی ها و اهداف این ارزدیجیتال

زمان مطالعه 3 دقیقه

ارز دیجیتال نوسیس (GNO) یک بازار پیش بینی غیر متمرکز و منبع باز بر بستر اتریوم است. این پروژه معتقد است که می تواند یک ابزار پیش بینی قابل اعتماد ایجاد کند که برای تصمیم گیرندگان در امور مالی ، دولتی و بیمه و سایر بخش ها کاربرد داشته باشد.

ارز دیجیتال نوسیس (GNO)

هدف نوسیس یا Gnosis ایجاد یک زیر ساخت منبع باز برای بازارهای پیش بینی ساخته شده بر روی بلاک چین اتریوم است.
اگر با بازارهای پیش بینی آشنایی ندارید، لازم است بدانید که بازار پیش بینی یک نوع بازار است که شباهت های زیادی با صرافی های دیجیتال دارد. در این بازار ها به جای معاملات دارایی ، کاربران نتیجه رویدادها را معامله می کنند. اعتقاد بر این است که ارزهای رمزنگاری شده می توانند عملکرد بازارهای پیش بینی را غیر متمرکز کرده و دسترسی آنها را برای کاربران در سراسر جهان ایجاد کنند.

این ایده اصلی پشت بازار پیش بینی نوسیس است ، یک بلاک چین که کاربران را قادر می سازد تا ارزهای رمزنگاری شده را که نمایانگر نتایج رویدادها در بازار آزاد هستند ، معامله کنند.

ارز دیجیتال نوسیس (GNO)

ارز دیجیتال نوسیس (GNO)

با وقوع رویدادها و روشن شدن نتایج ، توکن های نوسیس بسته به آنچه توسط کاربر پیش بینی شده بود ، ارزش خود را از دست می دهند یا ارزش بیشتری به دست می آورند.

هدف Gnosis ایجاد زیرساخت برای بسیاری از برنامه های غیر متمرکز است که می تواند به عنوان ابزار پیش بینی ، منابع اطلاعات و استانداردهای دارایی های پیش بینی کننده در این بازار عمل کند.

نام نوسیس (Gnosis)
نماد GNO
حداکثر عرضه در گردش 10000000000 توکن
بلاک چین مبتنی بر بلاک چین اتریوم
بنیانگذاران Martin Köppelmann (مدیر عامل پروژه)
Stefan George (مدیر ارشد فناوری)
Dr. Friederike Ernst (مدیر ارشد عملیاتی)
وب سایت رسمی gnosis.io

روش کار نوسیس

Gnosis از سه بستر جداگانه برای دستیابی به چشم انداز های پروژه خود استفاده می کند.

 Apollo – یک پلت فرم بازار پیش بینی که در آن کاربران می توانند توکن های خود را بسازند (توکن هایی که نشان دهنده اطلاعات ، مشوق ها یا ایده ها هستند).

 DutchX – صرافی غیر متمرکز که در آن کاربران می توانند توکن های خود را معامله و خرید و فروش کنند.

 Gnosis Safe – کیف پول رمزنگاری شده و مرورگری که با برنامه های بلاکچین اتریوم تعامل دارد.

علاوه بر این ، سه لایه در معماری Gnosis وجود دارد که این پلتفرم ها را با هم متحد می کند.

 لایه اصلی – پایه این پلتفرم ، شامل قراردادهای هوشمندی است که به رویدادها ، توکن های نتیجه ، تسویه حساب ها و مکانیزم های بازار کمک می کند.

لایه خدمات – خدمات اضافی مانند چت ، ادغام پردازنده پرداخت و استیک کوین را ارائه می دهد. این لایه در آینده مدل هزینه معاملات را نیز کنترل می کند. Gnosis پیش بینی می کند که اکثر برنامه های کاربردی مصرف کننده با ویژگی های این لایه تعامل خواهند داشت.

لایه برنامه ها – شامل برنامه های پیش بینی بازار است که بر روی Gnosis ساخته شده است. در حالی که نوسیس برخی از برنامه های کاربردی را برای بازارهای پیش بینی ایجاد می کند ، اکثر برنامه های قابل دسترسی در این لایه توسط اشخاص ثالثی ساخته می شوند که می توانند هزینه خدمات خود را از کاربران دریافت کنند.

سیستم دو توکنی نوسیس

نرم افزار Gnosis از دو ارز رمزنگاری شده با نماد های GNO و OWL استفاده می کند که هر دو به اطمینان و توزیع تراکنش های شبکه آن کمک می کند.

از توکن های OWL برای پرداخت هزینه در پلت فرم بازار پیش بینی نوسیس استفاده می شود. در واقع توکن های OWL برای پرداخت هزینه های معاملات در بازار پیش بینی ها این شبکه مورد استفاده قرار میگیرند.

توکن های OWL به دلار آمریکا وابسته هستند، به طوری که ارزش هر توکن 1 دلار است. نوسیس توزیع کل OWL را به منظور حفظ شفافیت و وابستگی واقعی این توکن ها به دلار آمریکا کنترل و قانون گذاری می کند.

نکته مهم این است که کاربران می توانند هزینه ها را با توکن های مختلف اتریوم به جای OWL پرداخت کنند. تمام هزینه هایی که توسط OWL پرداخت شده است جمع آوری می شوند، در ازای GNO فروخته می شوند و یا سوزانده می شوند.

هر دو این توکن ها، توکن های ERC-20 هستند که تیم پروژه در طول یک عرضه اولیه سکه آنها را فروخته است. توکن های OWL با شرکت در فرایند استیکینگ توکن های GNO به دست می آیند. مقدار OWL دریافتی بستگی به طول دوره قفل کردن دارایی و همچنین عرضه کل توکن های OWL در بازار دارد.

استیکینگ نوسیس (GNO)

نوسیس به کاربران اجازه می دهد تا با قفل کردن توکن های خود در یک قرارداد هوشمند ، توکن OWL پاداش بگیرند .

در فرایند استیکینگ نوسیس توکن های قفل شده قابل معامله نیستند و دوره قفل و میزان OWL اعطا شده متفاوت است.

 این تنها راهی است که کاربران می توانند توکن OWL ایجاد کنند و از آنها برای پرداخت هزینه در شبکه آپولو استفاده می شود. با این حال همانطور که اشاره شد پرداخت هزینه ها و کارمزد ها در شبکه آپولو با استفاده از سایر توکن های مبتنی بر اتریوم نیز امکان پذیر است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT