ارز دیجیتال Green Shiba عرضه شد ، آشنایی با گرین شیبا

ارز دیجیتال Green Shiba عرضه شد ، آشنایی با این میم کوین جدید

زمان مطالعه 3 دقیقه

توکن‌های میم با مضمون سگ صحنه ارزهای رمزنگاری را تحت تأثیر قرار داده است، پس از آنکه توییت‌های ایلان ماسک در مورد Dogecoin توجه همه را به خود جلب کرد و باعث شد از نظر ارزش بازار به جایگاه ۵ برسد و در رتبه بندی Tether USDT را پشت سر بگذارد. در ادامه به ارز دیجیتال Green Shiba می‌پردازیم.

ارز دیجیتال Green Shiba

1 ارز دیجیتال Green Shiba عرضه شد ، آشنایی با گرین شیبا

میم کوین Green Shiba یا $ GINU، تنها نماد الگوی رفتاری تازه متولد شده است که هدف آن افزایش قدرت آگاهی در جامعه رمزنگاران در مورد دوستدار محیط زیست و حفاظت از محیط زیست با کاهش انتشارات گلخانه‌ی است تا در نهایت شاهد یک فضای رمزنگاری، بدون انتشار گاز گلخانه‌ای باشیم. بنابراین، کاهش چشمگیر انتشار گازهای گلخانه‌ای، حذف آثار جدی آنها بر محیط زیست یکی از اهداف کوین گرین شیبا.

ماموریت ارز دیجیتال Green Shiba قرار است با حمایت از مهمترین سازمان‌های حامی محیط زیست، افراد مشهور و فعالان انجام شود.

یک شخص خردمند به نام ایلان یکبار گفت:

“کسی که میم‌ها را کنترل می‌کند، جهان را کنترل می‌کند”

ارز Green Shiba خوشحال است که با قدرت میم‌ها جهان را سبزتر کند.

توکن $GINU

2 ارز دیجیتال Green Shiba عرضه شد ، آشنایی با گرین شیبا

$GINU یک توکن زنجیره‌ای هوشمند Binance است و ۱۰۰٪ یک توکن غیر متمرکز غیرقابل خرید و اجتماع محور است که نه پیش فروش دارد و نه تخصیصی برای تیم.

مبادله راه اندازی BakerySwap، مبادله شماره ۱ AMM+NFT در زنجیره هوشمند Binance است، جایی که کل نقدینگی $GINU به فروش رسیده است.

از آنجا که بر اساس BSC است، از Proof-of-Staked-Authority (PoSA) استفاده می‌کند، جایی که شرکت کنندگان توکن‌های خود را به عنوان اعتبار دهنده در نظر می‌گیرند، بنابراین در صورت پیشنهاد یک بلوک معتبر، از معاملات هزینه دریافت می‌کنند. این باعث می‌شود که این توکن BSC بسیار کارآمدتر از توکن‌های اثبات کار (PoW) مانند ETH و BTC باشد.

برای استخراج کوین، معدنچیان BTC رایانه‌ها را برای حل فرآیندهای پیچیده انجام معاملات و در نتیجه ضرب بیت کوین‌های جدید در زمان‌های طپلانی روشن باقی می‌گذارند. سپس، آنها BTC را به عنوان پاداشی برای تکمیل تراکنش‌های تأیید شده دریافت می‌کنند، که سپس به بلاک چین اضافه می‌شوند.

این مدل PoW چیزی است که بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده قدیمی را بسیار آلاینده می‌کند، زیرا با توجه به افزایش دشواری شبکه، به برق بیشتری برای استخراج بلوک‌های جدید نیاز است و این انرژی از انرژی‌های تجدیدپذیر تامین نمی‌شود، بلکه از زغال سنگ است. ایلان ماسک در یکی از توییت‌های معروف خود که مربوط به ارز دیجیتال است اشاره کرد که بدترین میزان انتشار سوخت است.

پشتیبانی

0 ارز دیجیتال Green Shiba عرضه شد ، آشنایی با گرین شیبا

انجمن ارز دیجیتال Green Shiba تصمیم گرفته است ۸ درصد از منابع تازه GINU را که در قرارداد هوشمند بسته شده‌اند، به میزان مساوی (۱٪) به Greenpeace و شخصیت‌ها و فعالان محیط زیست اهدا کند مانند: گرتا تونبرگ، آنگلا مرکل، لئوناردو دی کاپریو، ال گور و جین گودال.

علاوه بر آن، کوین Green Shiba از هر کسی که مایل است این جهان را به مکانی بهتر تبدیل کند، نه تنها از نظر زیست محیطی، بلکه به دلایل عمومی دیگری که به همه ما مربوط می‌شود، استقبال می‌کند تا در هر یک از پروژه‌های خیریه Binance اهدا کند.

حال که با ارز دیجیتال Green Shiba آشنا شدید، می‌توانید از خدمات سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT