آشنایی با سیستم انتقال پول با Azimo و ویژگی های آن

زمان مطالعه 3 دقیقه

آزیمو یک شرکت انتقال پول مبتکرانه است که ۸ سال پیش راه اندازی شد و از آن زمان خدمات آنلاین خود را به بیش از ۲۰۰ کشور تحت پوشش ارایه می‌دهد. با ارائه حدود ۸۰ ارز مختلف، کاربران می‌توانند از طریق روش‌های مختلف انتقال پول خود، از جمله سپرده‌های بانکی و کیف پول تلفن همراه را انتخاب کنند. حتی با وجود شیوع فعلی ویروس کرونا که بسیاری از پول‌های قدیمی مدرسه را کنار می‌گذارد، حتی می‌توان از پول نقد استفاده کرد. در ادامه به انتقال پول با Azimo می‌پردازیم.

انتقال پول با Azimo

1 آشنایی با سیستم انتقال پول با Azimo و ویژگی های آن

دو سال پیش Azimo با توسعه یک گزینه انتقال پول به طور خاص برای مشاغل، جذابیت خود را افزایش داد، که به راحتی امکان ارسال پول به سراسر جهان را ارائه می‌دهد. Azimo Business به مشاغل کوچک و متوسط ​​اجازه می‌دهد تا از خدمات نقل و انتقالاتی استفاده کنند که هزینه کمتری نسبت به بانک‌های خود دارند، در حالی که خدمات سریع‌تر و کارآمدتری را نیز ارائه می‌دهند.

محصولات مشابهی که ارزش بررسی دارند عبارتند از WorldRemit ،Venmo ،Western Union ،PayPal و Zelle.

قیمت گذاری

3 آشنایی با سیستم انتقال پول با Azimo و ویژگی های آن

Azimo به گونه‌ای طراحی شده است که بسیار رقابتی باشد، به ویژه هنگامی که در کنار بانک‌ها و دیگر شرکت‌های معروف انتقال پول که در یک زمینه مشترک قرار دارند، قرار گیرد. Azimo معتقد است که می‌توانید تا ۹۰ صرفه در مقایسه با رقبا صرفه جویی کنید، اگرچه بهتر است از برنامه استفاده کنید زیرا این امر می‌تواند به شما هشدارهای ارزی بدهد و از دسترسی به بهترین نرخ‌ها برای ارزش مطلوب اطمینان حاصل کند.

یک راه خوب برای بررسی اینکه آیا انتقال پول با Azimo برای نیازهای شما مفید است یا خیر این است که آن را امتحان کنید و از دو انتقال اول خود به صورت رایگان بهره مند شوید. از آنجا هزینه‌ها بستگی به این دارد که پول را به کجا ارسال می‌کنید و از کجا ارسال می‌شود. روش تحویل نیز بر هزینه‌ها تأثیر می‌گذارد، همچنین سرعت انتقال وجوه شما نیز تأثیر خواهد داشت.

ویژگی‌های Azimo

ما رویکرد بی‌معنی Azimo را دوست داریم، با خطوط تمیز و مدل تجاری ساده که به شما امکان می‌دهد بدون هیچ زحمتی انتقال پول انجام دهید. آزیمو نیز سریع است، با انتقال فوری یا یک ساعته به حدود ۸۰ کشور یا بیشتر در دسترس است. شما همچنین می‌توانید تحویل ۲۴ ساعته و ۷ روزه به کشورهای منتخب دریافت کنید، بدون تاخیر در آخر هفته‌ها. ثبت نام بسیار ساذه است، چه به عنوان یک فرد و چه به عنوان یک کسب و کار، در حالی که این سرویس هنگام ثبت نام برای اولین بار دو انتقال رایگان به شما می‌دهد.

آزیمو همچنان بیش از دو میلیون مشتری را تحت تأثیر بسیاری از مردم قرار می‌دهد. مطمئناً چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد، زیرا سهولت استفاده و قیمت مناسب دلیل اصلی شروع آن است. آزیمو همچنین در انگلستان و اتحادیه اروپا کار می‌کند و بر نوآوری‌ها و ابتکارات تمرکز کرده است که به آن استعداد بیش‌تری می‌بخشد. Face ID و Touch ID امنیت اطمینان بخش هستند، در حالی که این برنامه همچنین یک نرم افزار قابل توجه است.

مزایای پشتیبانی مشتری درون برنامه‌ای به هشت زبان وجود دارد که بدون شک مفید است. به روزرسانی‌های لحظه‌ای وضعیت نقل و انتقالات شما بسیار کاربردی است، به خصوص اگر در حال جابجایی مبالغ بیش‌تری از پول نقد هستید. همه را کنار هم بگذارید و یک بسته انتقال پول بسیار چشمگیر داشته باشید که هزینه‌ها را نیز کاهش می‌دهد.

حال که انتقال پول با Azimo را دریافتید، می‌توانید از خدمات سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT