کسب در آمد از Candy Crush Saga

کسب در آمد از Candy Crush Saga (کندی کراش)

زمان مطالعه 2 دقیقه

بازی کندی کراش یک اثر Match 3 محبوب و پازلی بوده است که با اختیار داشتن هزاران مرحله در سطوح متنوع می‌تواند عامل خوبی برای سرگرمی و درآمد Candy Crush Saga باشد. در این پست به بررسی کسب در آمد از Candy Crush Saga می پردازیم.

روش های کسب در آمد از Candy Crush Saga

1- برای کسب درآمد از بازی Candy Crush تولید محتوا کنید

بازیکنان بازی Candy Crush همیشه در تلاش هستند تا به نکات، ترفندها و راهنماهایی بیشتری جهت پیشرفت در بازی دسترسی پیدا کنند؛ به همین دلیل، تولید محتوا فرصت مناسبی برای شما در این زمینه خواهد بود تا از طریق ویدیوهای گیم پلی بتوانید درآمدزایی کنید. برای اینکار پیشنهاد می‌شود ویدیوهای خود را در سایت‌هایی نظیر یوتیوب به اشتراک بگذارید تا در ازای بازدید بتوانید درآمدزایی نیز داشته باشید. اینکار می‌تواند یک سفر طولانی برایتان باشد؛ زیرا ابتدا باید روی کانال خود مدیریت مناسبی داشته باشید تا بتوانید از طریق ویدیوها به کسب درآمد برسید. در این زمینه می‌توانید از ویدیوهای مختلفی استفاده کنید و تک تک مراحل را در قالب ویدیوهای کوتاه به نمایش بگذارید یا به سراغ حل مراحل گروهی باشید.

2- استریم کندی کراش

اگر تصمیم دارید از طریق بازی کردن چهره خود را به نمایش بگذارید، پیشنهاد می‌شود در این زمینه توییچ و یوتیوب را مدنظر داشته باشید. در این سرویس‌ها کاربران بسیاری هستند که با کمک آنها می‌توانید از تولید محتوای ویدیویی به درآمدزایی برسید و از این طریق نیازی که از بازی کندی کراش دارید را به سرانجام برسانید. امروزه میلیون‌ها گیمر در این سرویس‌های ویدیویی فعالیت دارند که شما نیز می‌توانید یکی از آنها باشید. در ادامه برای کسب اطلاعات تکمیلی درخصوص شرکت در مسابقات با ما همراه باشید.

3- شرکت در مسابقات آنلاین کندی کراش

در مسابقات Candy Crush جوایز نقدی زیادی برای برندگان وجود دارد. به عنوان مثال، Candy Crash All Stars یک نمونه ساده از آن است که با واجد شرایط بودن خود می‌توانید مجوز حضور در مراحل این بخش را دریافت کنید و برای داشتن شانس برنده شدن جوایز نقدی درخواست دهید.

4- آموزش دادن بازی!

بله یکی از راه‌های ساده در این زمینه آموزش دادن نحوه اصولی بازی است که امروزه برخی از والدین برای تقویت بخش بازی ذهن فرزندان خود به سراغ یادگیری روش‌های اصولی حل معماها می‌روند که در این زمینه با انجام یک تبلیغ ساده می‌توانید این شانس را بدست آورید که از طریق آموزش دادن اصولی بازی به درآمدزایی برسید که این موضوع در حال حاضر در ایران به صورت رسمی به جریان نیوفتاده است ولی در کشورهای دیگر کاربران می‌توانند از آموزش دادن بازی درآمدزایی کنند.

چند راه ساده و مناسب برای کسب درآمد از بازی Candy Crush Saga دراختیارتان قرار گرفت که در ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که با کلاهبرداری‌های اینترنتی مواجه نشوید زیرا آنها به شما وعده‌هایی می‌دهند که مستقیما برای انجام بازی پول دریافت می‌کنید. این وعده یک دروغ است تا بتوانند به حساب شما دسترسی پیدا کنند و از این طریق امتیازاتی که کسب نموده‌اید را به سرقت ببرند.

امتیاز 1/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت