آشنایی با سرویس فضای ابری Internxt و ویژگی های آن

آشنایی با سرویس فضای ابری Internxt و ویژگی های آن

زمان مطالعه 3 دقیقه

چندی پیش، امکان بارگذاری محتوا از راه دور و ذخیره و بازیابی داده‌ها در هر زمان که به آن نیاز داشتید، رویایی آینده نگرانه به نظر می‌رسید. اما امروزه، بهترین سرویس‌های ذخیره سازی ابری چنین و موارد دیگر را به شما ارائه می‌دهند. اگر به ذخیره داده‌های خود در فضای ابری فکر می‌کنید، Internxt یک سرویس ذخیره‌سازی ابری با تمرکز بر حریم خصوصی و امنیت یک گزینه مناسب است. در ادامه به سرویس فضای ابری Internxt می‌پردازیم.

در این بررسی Internxt، ما قصد داریم اطلاعاتی در مورد قیمت، ویژگی‌ها، رابط، امنیت و پشتیبانی آن به شما ارائه دهیم تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا این سرویس ذخیره سازی ابری مناسب برای نیازهای شما است.

ویژگی‌های سرویس فضای ابری Internxt

2 آشنایی با سرویس فضای ابری Internxt و ویژگی های آن

به عنوان یک سرویس نسبتاً جدید، ویژگی‌های سرویس فضای ابری Internxt بسیار اساسی هستند. ما در اینجا برخی از موارد کلیدی را تقسیم کرده‌ایم.

Internxt روی رایانه، تلفن همراه یا رایانه لوحی موجود است، بنابراین می‌توانید به راحتی به فایل‌های خود در هر دستگاهی دسترسی پیدا کنید. با قابلیت همگام سازی خودکار، Internxt اطمینان می‌دهد که اطلاعات شما بدون توجه به دستگاهی که استفاده می‌کنید به روز می‌شود و ذخیره می‌شود.

Internxt شما و تیم شما را قادر می‌سازد تا فایل‌ها را با امنیت کامل ذخیره کنید. می‌توانید به صورت خصوصی با سایر اعضا همکاری کرده و ویژگی‌های سرپرست خود را تغییر دهید. حتی می‌توانید تصمیم بگیرید که چند بار می‌خواهید پیوندی معتبر به اشتراک گذاشته شود تا فایل شما خارج از مخاطبان مورد نظر در دسترس نباشد. این به ویژه برای اسناد حساس مفید است.

سرویس فضای ابری Internxt به کاربران خود دسترسی آفلاین دستی به پرونده‌های خود را ارائه می‌دهد. این بدان معنی است که برای دسترسی به اسناد خود در خارج از محدوده، مجبور نیستید دیوانه وار به دنبال اتصال شبکه باشید. می‌توانید دسترسی آفلاین انتخابی به همه فایل‌های موجودی خود را فعال کنید.

برنامه‌‌ها و قیمت گذاری

طرح رایگان اولیه Internxt تقریبا ۱۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می‌دهد. فراتر از آن، هفت برنامه قیمت گذاری دیگر برای افراد و مشاغل در دسترس است.

بسته به فضای ذخیره سازی مورد نیاز، کاربران جداگانه می‌توانند یک برنامه ۲۰ گیگابایتی با ۰/۹۵ یورو در ماه (۱/۱۳ دلار در ماه)، یک برنامه ۲۰۰ گیگابایتی با ۳/۹۹ یورو در ماه (۴/۷۵ دلار در ماه) یا یک برنامه ۲ ترابایتی با ۹/۴۹ یورو در ماه (۱۱/۲۹ دلار در ماه).

مشاغل و تیم‌ها می‌توانند از یک برنامه ۲۰۰ گیگابایتی با قیمت ۴/۹۹ یورو/کاربر/ماه (۵/۹۴ دلار/کاربر/ماه)، یک برنامه ۲ ترابایتی با ۹/۹۹ یورو/کاربر/ماه (۱۱/۸۹ دلار/کاربر/ماه) یا یک برنامه ۲۰ ترابایتی با ۹۵ یورو انتخاب کنند.

Internxt همچنین یک برنامه Enterprise برای تعداد نامحدودی از اعضای تیم دارد. برای نقل قول بر اساس نیازهای خود، باید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید. همچنین برای شما آسان است که برنامه خود را در هر زمان ارتقا دهید در صورت تغییر شرایط ذخیره سازی، هرگز نگران نباشید.

همه برنامه‌ها استفاده کامل از تمام خدمات امن Internxt، از جمله Internxt Drive، یک سرویس ذخیره سازی فایل با دانش صفر، Internxt Photos، که به شما امکان می‌دهد عکس ها را به صورت خصوصی و ایمن ذخیره کنید، و Internxt Send، بستری برای ارسال ایمن و یکپارچه فایل‌ها را ارائه می‌دهد.

حال که با سرویس فضای ابری Internxt آشنا شدید، اگر قصد خرید از این سایت را دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT