0 دلیل بن شدن ایکس باکس و اکانت های گیم پس در ایران مشخص شد

دلیل بن شدن ایکس باکس و اکانت های گیم پس در ایران مشخص شد

زمان مطالعه 3 دقیقه

در چند وقت اخیر کنسول‌های ایکس باکس بسیاری از افراد را به دلیل خرید اکانت‌های گیم پس نامعتبر بن شده است. به صورت کلی تيم امنيتی مايكروسافت در جواب درخواست يكی از دوستان بن شده جهت رفع مسدوديت كنسول متنی را منتشر كرده كه در آن توضيحاتی در مورد دلايل بن شدن كنسول ارائه شده است. در ادامه به دلیل بن شدن ایکس باکس و اکانت های گیم پس در ایران می‌پردازیم.

دلیل بن شدن ایکس باکس در ایران مشخص شد

دلیل بن شدن ایکس باکس و اکانت های گیم پس در ایران مشخص شد

صفحه‌ی بن ایکس باکس

مایکروسافت در جواب فردی که قربانی اکانت‌های نامعتبر گیم پس شده بود متنی را فرستاده است که به شرح زیر می‌باشد:

  • این حساب به دلیل استفاده نادرست از خدمات پشتیبانی ایکس باکس و تلاش برای دور زدن خریدهای سخت افزاری معتبر ایکس باکس یا محتوای Xbox Live به حالت تعلیق در آمده است.
  • این تلاش مکرر برای انجام بازپرداخت (ريفاند) سخت افزار یا محتوا در تضاد با مقررات مایکروسافت است، این حساب ديگر واجد شرایط براي بازپرداخت (ريفاند) بیش‌تر نمي‌باشد و این موضوع به وضوح توسط اعضای پشتیبانی ایکس باکس به تيم امنيتی ایکس باکس اطلاع داده شد.
  • همانطور که در بخش 9.G توافقنامه خدمات مایکروسافت بیان شده است، مگر اینکه خلاف آن پیش بینی شده باشد، همه خریدها نهایی هستند و قابل استرداد (ريفاند) نیستند صرف نظر از دلیل این اقدامات، تحقیقات ایمنی ایکس باکس نمونه واضحی از استفاده نادرست از سیستم پشتیبانی ایکس باکس را مشخص كرد که نیاز به اقدامات اجرایی داشت.
  • تلاش‌های مکرر برای به دست آوردن بازپرداخت‌های غیر مجاز، قوانین مورد توافق همه اعضای Xbox Live را نقض می‌کند، توانایی پشتیبانی ایکس باکس در کمک به دیگران را مختل می‌کند و می‌تواند بر تولیدکنندگان محتوا و ارائه دهندگانی که می‌خواهند آثار خود را به جامعه Xbox Live ارائه دهند، تأثیر منفی بگذارد.
  • پشتیبانی ایکس باکس برای کمک به همه اعضای Xbox Live وجود دارد و استفاده نامناسب یا کلاهبرداري از سیستم پشتیبانی، تمامیت Xbox Live را تهدید می‌کند و می‌تواند دسترسی سایر بازیکنان به پشتیبانی مورد نیاز را به تأخیر اندازد یا ممنوع کند.
  • به منظور اطمینان از کیفیت پشتیبانی ایکس باکس و یکپارچگی Xbox Live، استفاده نادرست از سیستم پشتیبانی مجاز نیست.
  • با توجه به شدت این تخلفات و آسیب‌هایی که می‌توانند به تولیدکنندگان محتوا و سرویس Xbox Live وارد کنند، اقدامات اجرایی مناسب اعمال شد.

منبع: کانال تلگرام @XboxGamer

نتیجه

2 دلیل بن شدن ایکس باکس و اکانت های گیم پس در ایران مشخص شد

با توجه به اين توضيحات مايكروسافت به خاطر نقص قوانين و به دليل “ريفاند‌های مكرر و غير قانوني” از اكانت‌های GamePass و سو استفاده از بخش ساپورت ایکس باکس برای فعال سازی و تكميل كردن پروسه خريد اين اكانت‌ها، تصميم گرفت تمام اكانت‌ها و ایکس باکس های مربوط به اين اكانت‌ها را بن كند.

همونطور كه از بيانيه می‌توان مشاهده نمود، مايكروسافت به هيچ وجه بخششی در رابطه با سو استفاده از بخش ساپورت از خود نشان نمي‌دهد و با جديت دو چندان حساب‌ها و كنسول‌های ایکس باکس مربوطه را بن می‌كند كه دائمي و هميشگي هستند. برای جلوگیری از بن شدن ایکس باکس باید به صورت مستقیم از استور مایکروسافت اکانت گیم پس خریداری کنید.

حال که دلیل بن شدن ایکس باکس در ایران را دریافتید، اگر قصد خرید گیم پس و بازی به صورت کاملا قانونی و بدون خظر بن شدن را دارید، می‌توانید از خدمات خرید گیفت کارت سایت اول پرداخت استفاده کنید. همچنین می‌توانید تجربیات خود را در این زمینه در بخش کامنت‌های سایت با ما به اشتراک بگذارید.

صدور گیفت کارت

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT