معرفی 3 ارز دیجیتال برای کسب درآمد ارزی هنگام خواب !

معرفی 3 ارز دیجیتال برای کسب درآمد ارزی هنگام خواب !

زمان مطالعه 3 دقیقه

راه‌های زیادی برای کسب درآمد در از طریق ارزهای دیجیتال وجود دارد، از جمله می‌توان به سرمایه گذاری‌های بلند مدت، معاملات روزانه، آربیتراژ و غیره اشاره کرد. شما می‌توانید از طریق برخی از ارزهای دیجیتال درآمد پسیو کسب کنید، بدون آن که کار زیادی انجام دهید. در این مقاله به معرفی ۳ ارز دیجیتال برای کسب درآمد هنگام خواب! (کسب درآمد پسیو) می‌پردازیم.

وارن بافت می‌گوید : “اگر راهی برای کسب درآمد در هنگام خواب پیدا نکردید، تا زمان مرگ باید کار کنید”.

۳ ارز دیجیتال برای کسب درآمد هنگام خواب!

NEO

1 معرفی 3 ارز دیجیتال برای کسب درآمد ارزی هنگام خواب !

NEO روز به روز در حال پیشرفت است و در طول این آشفتگی بازار در وضعیت خوبی قرار گرفته است. NEO از مکانیزم اجماعی به نام Delegated Byzantine Fault Tolerance (dBFT) استفاده می‌کند. این یک مکانیزم اجماع است که مشارکت گسترده در اجماع را از طریق رای گیری نمایندگان امکان پذیر می‌کند. نمایندگان منتخب از طریق الگوریتم BFT به اجماع رسیده و بلوک‌های جدیدی ایجاد می‌کنند. در dBFT ،۲/۳ نمایندگان در مورد بلوک توافق خواهند کرد.

در اصل NEO مانند یک سهم عمل می‌کند و با مالکیت آن شما بخشی از بلاک چین را در اختیار دارید. علاوه بر این با داشتن و نگهداری NEO شما GAS دریافت می‌کنید. در حقیقت GAS به عنوان سوخت پلتفرم NEO محسوب می‌شود. به عنوان مثال از GAS جهت پرداخت کارمزد محاسبات یا توسعه قراردادهای هوشمند و رای گیری در شبکه و غیره استفاده می‌شود. برای به دست آوردن GAS فقط باید NEO را در کیف پول خود نگه دارید و GAS در طی زمان جمع می‌شود. در واقع نیاز نیست کار زیادی انجام دهید. نگه داشتن NEO در صرافی‌ها GAS به شما نمی‌دهد. می‌توانید NEO و GAS را در Binance ،Gate.io ،KuCoin و غیره خریداری کنید.

VeChain Thor (VET)

2 معرفی 3 ارز دیجیتال برای کسب درآمد ارزی هنگام خواب !

اگرچه VeChain Thor هنوز در حال پیشرفت است اما نمی‌توان آن را نادیده گرفت. VeChain Thor قرار است از زنجیره تامین فراتر رفته و به راه حل‌های برنامه‌های غیر متمرکز سازمانی (dApp) برسد.

VeChain Thor دو توکن جدید معرفی کرده است:

  • شرکت‌ها از توکن‌های VET به‌عنوان پول پرداختی هوشمند استفاده می‌کنند تا فعالیت‌های تجاری را در بلاک چین اجرا کنند. شرکت‌هایی که دارای توکن‌های VET بیش‌تری هستند اولویت بالاتری دارند و حق بیش‌تری در بلاک چین به آن‌ها داده می‌شود.
  • THOR Power (THOR) سوخت بلاک چین خواهد بود و پس از انجام برخی عملیات مانند انتقال VET یا اجرای قراردادهای هوشمند، مصرف و سوزانده می‌شود.

بلاک چین VeChain توسط ۴ نوع نود ایمن می‌شود. برای تبدیل شدن به یک نود، حداقل الزاماتی وجود دارد. انواع نودها بر اساس میزان VET آنها و تاریخ سررسید تعیین می‌شوند. همه دارندگان VET (صرف نظر از اینکه نود باشند) با نگه داشتن VET در کیف پول خود THOR به صورت پسیو دریافت خواهند کرد. نودها (که دارای VET بیشتری هستند)، به عنوان پاداشی برای ایمن سازی شبکه، درصد بالاتری از THOR به آنها پرداخت می‌شود.

VeChain (VEN)، می‌تواند در Binance ،Gate.io ،COSS و غیره خریداری شود.

کسب درآمد پسیو با ارز دیجیتال ARK

3 معرفی 3 ارز دیجیتال برای کسب درآمد ارزی هنگام خواب !

ARK از مکانیسم اجماعی به نام Delegated Proof-of-Stake (DPoS) استفاده می‌کند. این مکانیزم از دارندگان ارزهای دیجیتال می‌خواهد به نمایندگان رای دهند که مسئول اعتبار تراکنش‌ها و حفظ بلاک چین هستند. در واقع کاملاً شبیه مکانیزم dBFT است با این تفاوت که در DPoS فقط یک نماینده بلوک را تأیید می‌کند، در حالی که در dBFT ،۲/۳ نمایندگان باید به اجماع برسند و بلوک‌های جدیدی ایجاد کنند.

مشابه دو ارز دیجتال قبلی برای کسب پسیو ARK نیازی نیست کار زیادی انجام دهید. مراحل آن بسیار ساده است، کافی است یک حساب ARK ایجاد کنید و به نمایندگان رای دهید. سپس از طریق نمایندگان در ازای رای به آنها پاداش دریافت می‌کنید.

ARK را می توان در Binance ،Bittrex ،COSS و غیره خریداری کرد.

حال که با ۳ ارز دیجیتال برای کسب درآمد هنگام خواب، آشنا شدید می‌توانید از خدمات سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT